Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
- MOJE JMÉNO
- Starting member
- Příspěvky: 94
- Registrován: čtv kvě 21, 2015 09:25
Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
Zdravím. Rád bych poprosil o radu, jak postupovat při opravě hlavy motoru. Začnu tím, že nevím, jaký přesně typ motoru mám. Dá se to někde zjistit ? D4F zcela jistě, ale za tímto údajem jsou ještě další důležitá čísla. Hlavy na Thalie se prý dělaly dva druhy, lišící se údajně připojením sání, či výfuku ? (informace od "ostříleného" vrakovišťáka). A teď problém co mám. Při seřizování ventilů mi servisák zjistil poškození vahadel - rolničky mají vůli a hlavně jsou po obvodu ZKORODOVANÉ (!) a to i do hloubky. Naprosto nechápu jak je to možné.... Vačka je již prý trochu načatá. Bohužel to jen seřídil a sklapnul bez detailního nafocení a já teď nevím, co přesně shánět. Prý to dlouho nevydrží. Motor má najeto zcela jistě (!) skutečných 52.000km, běží doslova jako hodinky a olej neubývá. Auto je jinak ve výborném stavu a chci si jej ponechat na hrkání kolem komína dlouho let. Ideální by mi přišlo sehnat někde kompletní použitelnou hlavu, posoudit stav opotřebování vršku a buď ji přestrojit, nebo kompletně přehodit. S tím bych spláchnul i rozvoďák. Není to však zadarmo a nechci koupit drahý díl, který mi nebude pasovat.
Jestli víte jak ověřit se 100%-ní jistotou model motoru, díky předem. Máte-li typ, jak nejeefektivněji postupovat, sem s ním
Předem moc díky za informace.
David
Jestli víte jak ověřit se 100%-ní jistotou model motoru, díky předem. Máte-li typ, jak nejeefektivněji postupovat, sem s ním
Předem moc díky za informace.
David
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
pokud jsi ve správném tématu, tak máš motor D4F G728. Ale podle toho, co popisuješ, máš asi starší thálii. Tohle je sekce pro nejnovější thálky, ty vyráběné od prosince (myslím) roku 2008.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- MOJE JMÉNO
- Starting member
- Příspěvky: 94
- Registrován: čtv kvě 21, 2015 09:25
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
R.V. 2010 je zmíněn v titulku. Měsíc desátý. Jste si tím označením v tomto případě 100%-ně jistý ? Je to pro mne dost důležité.
Moc děkuji za potvrzení.
David
Moc děkuji za potvrzení.
David
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
Nevyráběla se jedničková Thálie jako Storia až do 2012?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- MOJE JMÉNO
- Starting member
- Příspěvky: 94
- Registrován: čtv kvě 21, 2015 09:25
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
Neslysel jsem o tom ze by se delala storia. Jinak co me znalosti vi, tak se v roce 2010 delal jeden jediny typ motoru a to 1.2 16V 55kW, typ D4F G728.
A jinak - takhle mlady a sotva zajety motor by nemel mit jen tak popisovane zavady, byl bych k vyrokum mechanika trochu slepticky. Jak se problem projevuje?
A jinak - takhle mlady a sotva zajety motor by nemel mit jen tak popisovane zavady, byl bych k vyrokum mechanika trochu slepticky. Jak se problem projevuje?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
Hm, stačí poslat štítek ze sloupku spolujezdce a dá se zjistit, co tam je za motor.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- MOJE JMÉNO
- Starting member
- Příspěvky: 94
- Registrován: čtv kvě 21, 2015 09:25
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
Zefek píše:Hm, stačí poslat štítek ze sloupku spolujezdce a dá se zjistit, co tam je za motor.
Zde je štítek :
https://drive.google.com/file/d/0B4T_dS ... sp=sharing
Omlouvám se za odkaz, ale nejde mi tam fotka nahrát i ve zmenšené velikosti 56kB
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
jinak mám doma celý druhý motor na rozebrání, měl by mít zničené ventily (asi), takže vačka a jiné blbosti by měly být v poho, ještě jsem nekoukal. Takže kdyžtak mohu poskytnout.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- MOJE JMÉNO
- Starting member
- Příspěvky: 94
- Registrován: čtv kvě 21, 2015 09:25
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
Řeknu to stručně. Mám o díly z vršku velmi vážný zájem. Dej prosím vědět, o který typ se jedná a je-li vše skutečně nepoškozeno. Nespěchám a rád se na ceně následně domluvím. Jde o to, jaká vačka je v tom motoru použita. Dle informací z tohoto RENAULT fóra se štelování ventilů liší právě dle vačky. Doslovně takto cituji :kotasekh píše:jinak mám doma celý druhý motor na rozebrání, měl by mít zničené ventily (asi), takže vačka a jiné blbosti by měly být v poho, ještě jsem nekoukal. Takže kdyžtak mohu poskytnout.
Ventilová vůle studeného motoru:
Sání - vačkový hřídel bez drážky (mm) 0.10 - 0.17
Výfuk - vačkový hřídel bez drážky (mm) 0.20 - 0.27
Sání - vačkový hřídel s drážkou mezi vačkami na válci 2 (mm) 0.25 - 0.32
Výfuk- vačkový hřídel s drážkou mezi vačkami na válci 2 (mm) 0.35 - 0.42
Existují dva druhy vaček.
Jestliže jsou vůle pro vačku bez drážek mezi 0,06 a 0,20, seřizují se takto:
Sací: 0,10 - 0,17
Výfuk: Maximální tolerance 0,27
Jestliže jsou vůle pro vačku s drážkami mezi 0,06 a 0,35 seřizují se takto:
Sací: 0,25 - 0,32
Výfuk: Maximální tolerance 0,42
Drážka je mezi ventily druhého válce. Týká se to motoru D4F 708, 730, 740
Předem díky !
David
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
U mě se ventily štelují na tu větší vůli. Ale jak říkám, máme na 99% identické motory, snad nám to tu třeba Zefek potvrdí... Ten motor co mám ve stodole stojí od 1. září tohoto roku, je z mého auta, vyrobeného 4/2009 a má nalítáno 212000km. Jestli to nespěchá, na vačky a bordel okolo bych koukl až tak za týden, nevadí? Pak je celé nafotím, a ať se mechanik podívá, jestli mu tenhle stav vyhovuje.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
Dialogys na tento typ Thalie nabízí jen dvě varianty motoru a to D4F 722 a D4F 728,takže vačka bez drážky.
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
722? Tam se fakt montovaly dva motory? Nepíše náhodou i v čem byly rozdílné?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
Pro tenhle typ je motor pouze 728.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
Díky
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- MOJE JMÉNO
- Starting member
- Příspěvky: 94
- Registrován: čtv kvě 21, 2015 09:25
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
Všem děkuji za reakce a názory. Sehnal jsem na druhé straně republiky vrakáč, kde jsou ochotni prodat samotnou kompletní hlavu za rozumný peníz. Bohužel mám totiž vydrbaná i lůžka vačky v hlavě, tak mi samotné komponenty nepomůžou. Všude jinde mne odpálkovali, že motory nepůlej. V pondělí tam jedu, rozeberu víko, sundám klávesnice, vyndám vačku a když to bude skutečně odpovídat najetým 42.000km, což mi vrakovišťák potvrdil, tak to beru. Prý auto bourané z boku.... Mám však velký strach, aby to nebyla zrovna ta druhá hlava, než co potřebuji. Na několika vrakáčích mě na toto riziko upozorňovali, ale nikdo mi neupřesnil, čím se hlavy vlastně liší ?? Víte o tom něco víc ? Další, co mi pořád vrtá hlavou je to, jak k tomu vlastně mohlo dojít ? Na webu jsem nenašel nikoho, kdo by s touto závadou měl někdy problém. Špatně zajeto předchozím majitelem ? Pozdní výměna oleje ? Málo oleje ? Ucpaný olejový kanál ? Kdyby to auto nebylo po půl roce tak manželkou milované, mnou vypiplané a nešlapalo jako hodinky, tak bych to snad i prodal pod cenou.
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
Hlavně mi vysvětli, jak něco, co je neustále ostřikováno olejem, může zkorodovat, natož hloubkově...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- MOJE JMÉNO
- Starting member
- Příspěvky: 94
- Registrován: čtv kvě 21, 2015 09:25
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
Jak Ti to mám vysvětlit, když se tomu sám podivuju ? Neboj. Až to bude, dám sem fotky skutečného stavu. K těm dvěma variantám hlav tohoto motoru nikdo nic bližšího nemá ?
- MOJE JMÉNO
- Starting member
- Příspěvky: 94
- Registrován: čtv kvě 21, 2015 09:25
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
To je ukazka te "rzi"?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- MOJE JMÉNO
- Starting member
- Příspěvky: 94
- Registrován: čtv kvě 21, 2015 09:25
Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
Po dlouhé odmlce se ozývám se shrnutím poznatků. Na vrakáči ve Kdyni (na druhé straně ČR...) jsem koupil hlavu přímo zdemontovanou z motoru ve velmi dobrém stavu (46.000km) za 3000,-Kč. Včetně potřebných těsnění a šroubů mne vyšla na 4.800,- Kč. Jelikož můj XXXXXX (nadávku pochopíte později) bejvalej mechanik nedělá z donesených dílů, sehnal jsem jiného, který byl ochoten vše přehodit a dle informací je i prý dost solidní. Dnes jsem od něj přivezl opravenou Pathálku, ale musím říct, že jsem nejen na sebe příšerně, ale strašně moc naštvaný a myslím, že mi dáte za pravdu... Ten XXXXXX předchozí mechanik mě vystresoval popisem, jak ve strašném a zuboženém stavu ta hlava je a ať to brzo prodám. Chvíli jsem to taky chtěl udělat, ale rozum mi zavelel : nech si to ! Prohlíželi jsme dnes tu vyndanou, údajně poničenou hlavu a jen jsme kroutili hlavou, co to plácal za nesmysly. Ne že by byla úplně bez chyby, ale rozhodně by porci 50-100.000km bez problémů zvládla. Ten co mi to opravoval se s tím druhým zná a sám nechápal, co prý blbnul. Vyhodil jsem 10.000,- Kč za nic, ale už se připravuju na to, jak si to s tím pitomcem vyříkám. Prachy a starosti mi to však už nevrátí. Poučení pro mne zní : NIKDY NIKOMU NEVĚŘ !
Dodnes si pamatuju, jak jsem stál nad motorem a rozmýšlel se, jestli to kuchnu a ověřím si to. Lenost a důvěra v původního mechanika bohužel zvítězila - velká chyba má...
A ještě něco, co je zajímavé. Motor na vrakáči byl z Thalie I / 3-2007 (!) a jednalo se o shodný motor D4F G728. Mimochodem, čitelný papírový štítek s typem a číslem motoru je na Tháliích zepředu na bloku motoru přímo za chladičem.
Všem dodatečně ještě jednou díky za rady !
Dodnes si pamatuju, jak jsem stál nad motorem a rozmýšlel se, jestli to kuchnu a ověřím si to. Lenost a důvěra v původního mechanika bohužel zvítězila - velká chyba má...
A ještě něco, co je zajímavé. Motor na vrakáči byl z Thalie I / 3-2007 (!) a jednalo se o shodný motor D4F G728. Mimochodem, čitelný papírový štítek s typem a číslem motoru je na Tháliích zepředu na bloku motoru přímo za chladičem.
Všem dodatečně ještě jednou díky za rady !
Naposledy upravil(a) krt.ecek dne čtv led 21, 2016 20:36, celkem upraveno 1 x.
Důvod: I když chápu tvé rozhořčení, tak prosím dodružij pravidla a dávej si pozor na slovník. Děkuji
Důvod: I když chápu tvé rozhořčení, tak prosím dodružij pravidla a dávej si pozor na slovník. Děkuji
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
Co na to rici, snad jen "pro priste poucen". Na renaulty se bude nadavat jeste dlouho. Kdyz se objevi malinkata chyba, je to katastrofa, protoze je to renault. Mas orezle vahadla? No kup si nove auto, nemel jsi brat renaulta . Skoda zes nenafotil, co na te hlave teda bylo spatne.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- MOJE JMÉNO
- Starting member
- Příspěvky: 94
- Registrován: čtv kvě 21, 2015 09:25
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
K tomu co jsem napsal ještě doplňuji (zejména pro kotasekh-a ) ukázky fotek, jak může "mastný" díl hloubkově zkorodovat. Pro úplnost a doplnění po detailním studování musím konstatovat, že vačka a rolničky jsou skutečně značně poškozené. Nicméně hlavě a lůžkům pro vačku není skutečně a kupodivu nic. A propooo. Kdyby měl někdo zájem a čerstvě prasklý rozvoďák ( ), tak je hlava k mání.... Najeto cca 50.000km
Jediné vysvětlení k poškození, které mne napadá je to, že vůz stál dlouhou dobu po krátké jízdě odstaven. Další důvod může být, že tam byl nalitý "POLOSYNTETICKÝ" (editováno-doplněno pro zefeka) olej 10W-40 a nikoliv plná syntetika 5W-40. Nechápu jak na tomto může vůbec někdo šetřit. Za 4L výrobcem předepsaného ELFu jsem dal 620,- Kč...
Fotky mi nevím proč nejdou připojit, posílám proto odkaz na skouknutí : https://goo.gl/photos/nmfiMUzWBPPHCbmK7
Snad Vám to bude dostupné..
Jediné vysvětlení k poškození, které mne napadá je to, že vůz stál dlouhou dobu po krátké jízdě odstaven. Další důvod může být, že tam byl nalitý "POLOSYNTETICKÝ" (editováno-doplněno pro zefeka) olej 10W-40 a nikoliv plná syntetika 5W-40. Nechápu jak na tomto může vůbec někdo šetřit. Za 4L výrobcem předepsaného ELFu jsem dal 620,- Kč...
Fotky mi nevím proč nejdou připojit, posílám proto odkaz na skouknutí : https://goo.gl/photos/nmfiMUzWBPPHCbmK7
Snad Vám to bude dostupné..
Naposledy upravil(a) MOJE JMÉNO dne ned led 31, 2016 07:01, celkem upraveno 1 x.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
5W a 10W je dnes oboje syntetický olej. Rozdíl u těchto olejů nastává až při teplotě pod 10°C, jinak mají podobné vlastnosti. Uvažovat o tom, že 10W je horší než 5W je nesmysl. Kdyby bylo auto provozované na rovníku, kde je horko, tak tam s klidem můžeš nalít i 15W. Tahle norma navíc není v evropě certifikovaná. Proto víc, než to, že je olej 5/10/15...W, je lepší vzít si normu výrobce RN7XX nebo aby olej splňoval alespoň evropskou certifikaci ACEA, kterou stanoví výrobce vozidla. V tomto případě tedy A3, což splňuje většina prodávaných olejů.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Thalia hlava motoru 1,2 55kW, 16V, 2010, motor D4F
Nevsazel bych na klasickou korozi vlivem vody, ale spis nejakou jinou chemickou reakci, at uz vlivem spatneho oleje, nebo treba nejakeho doliteho aditiva do oleje. Ale je to jedno, s timhle by se v poho jeste dalo jezdit .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů