výměna rozvodů
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
- r-omeo
- Junior member
- Příspěvky: 214
- Registrován: ned kvě 11, 2008 09:18
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna rozvodů
Mě výměna rozvodu s vodní pumpou a seřízením ventilu v neznačkovem servise vyšlo na 11 tis. Včetně ceny mnou donesenych dílů... Za práci si vzali 8 tis... Vlastně mě to vyšlo na 20 tis., ale až po roce, kdy jsem měl najeto cca 15 tis. Km po servisu a byly podpalene ventily... Fakt experti.... Byly špatně nastavené ventilove vůle... Po této zkušenosti si dělám servis sám. Nakonec sem udělal go hlavy a zatím 20k km bez potíží, jen výměna oleje a filtrů. Je pravda, že na thalce je servis primitivní...
Rodinný vozový park...
Renault Clio 1.2 43KW rv. 2000 - vyhořel
Renault Megane II 1.5 dCi 60k rv. 2004,
Renault Thalia II 1.2 55KW, 2008,
Renault Megane III 1.5 dCi 78kw rv. 2010
Renault Clio 1.2 43KW rv. 2000 - vyhořel
Renault Megane II 1.5 dCi 60k rv. 2004,
Renault Thalia II 1.2 55KW, 2008,
Renault Megane III 1.5 dCi 78kw rv. 2010
Re: výměna rozvodů
To je vtipne, kdyz serizeni vuli v renault servisu stoji 4000 kc i s tesnenim sani a ventiloveho vika . Ono tam totiz fakt neni zadna prace. A co zatim posloucham a i z vlastni zkusenosti, tak neznackove servisy ty vule na tomto motoru proste neumi. Nastavi vule pro vacku bez drazky, protoze nevi jakou a kde hledat, no a za 10k km clovek muze delat GO hlavy.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: výměna rozvodů
Ale zase nejsou vsechny takove nastesti..
Ja si delal vule ventilu sam a neznackovy servis.. tedy jeden, co tam dela a byl jednim tady z nas na foru.. tak me upozornil prave na tu drazku.
Ale nebrat tyto inf z renaultu, tam vam reknou vselicos..
Ja si delal vule ventilu sam a neznackovy servis.. tedy jeden, co tam dela a byl jednim tady z nas na foru.. tak me upozornil prave na tu drazku.
Ale nebrat tyto inf z renaultu, tam vam reknou vselicos..
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: výměna rozvodů
Když jsem tady na fóru před pár lety hledal, jaké jsou ventilové vůle, tak tady panovala značně rozporuplná diskuze a myslím si, že máslo na hlavě mají i někteří uživatelé fóra, kteří zprvu tvrdili zaručené informace o ventilových vůlích a následně to po nějaké době popřeli a tvrdilo něco úplně jiného, a to se dušovali, že mají informace přímo od Renaultu.
Re: výměna rozvodů
No ono asi neni dobre ziskavat informace o ventilovych vulich z fora. Pokud to samozrejme neni podlozene tim spravnym technickym dokumentem.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Experienced member
- Příspěvky: 574
- Registrován: čtv kvě 21, 2009 18:09
- Bydliště: Plzeň, Praha
Re: výměna rozvodů
Ahoj, jen pár poznámek. Ty ceny se liší asi dle toho co tam kdo počítá a co mění. V nejlevnější variantě to je jen řemen, vodní pumpa, napínací kladka. Pak by se měl dát nový šroub co drží řemenici na klikovce. Dále nová kapalina a třeba i řemeny příslušenství + kladky. Takže je třeba si říci ne jen částku, ale i co je v ní.
Rozvod se dá udělat i bez ventilů, což ušetří hodně práce a dílů (těsnění víka ventilů, těsnění sání). Když jsem u ventilů, tak problém jejich vůlí je jejich extrémní hodnota. Pokud si pamatuje je to 0,3 a 0,4. Běžně maji motory 0,2 a 0,25. Tím si vysvětluji, že neznalí mechanik udělá botu.
Udělat rozvody za 1000 je šílenost i na černo. Zvednout auto, vyvěsit motor, vypustit chladící okruh, sundat řemeny příslušenství, odpojit baterku, sundat kladky, sundat kryty, aretace motoru, sundat napínací kladku, řemen a vodní pumpu, očistit jeji dosedací plochu a vše zpět + navíc odvzdušnit chlazení a nastavit radio není na 60 minut.
Rozvod se dá udělat i bez ventilů, což ušetří hodně práce a dílů (těsnění víka ventilů, těsnění sání). Když jsem u ventilů, tak problém jejich vůlí je jejich extrémní hodnota. Pokud si pamatuje je to 0,3 a 0,4. Běžně maji motory 0,2 a 0,25. Tím si vysvětluji, že neznalí mechanik udělá botu.
Udělat rozvody za 1000 je šílenost i na černo. Zvednout auto, vyvěsit motor, vypustit chladící okruh, sundat řemeny příslušenství, odpojit baterku, sundat kladky, sundat kryty, aretace motoru, sundat napínací kladku, řemen a vodní pumpu, očistit jeji dosedací plochu a vše zpět + navíc odvzdušnit chlazení a nastavit radio není na 60 minut.
Renault Master 2500ccm 1999
Renault Thalia II 1,2 Privileg
Úpravy:
Zástěrky, trojblik by Krtek, ESB, kopletní výměna reproduktorů + zadní, vytlumení předních dveří, čidlo hladiny oleje, čidlo ostřikovače.
Renault Thalia II 1,2 Privileg
Úpravy:
Zástěrky, trojblik by Krtek, ESB, kopletní výměna reproduktorů + zadní, vytlumení předních dveří, čidlo hladiny oleje, čidlo ostřikovače.
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: výměna rozvodů
Sice nemam thalii, ale pozor na ty vule.
Mozna je bezna 0,2 a 0,25.. tak nejak mi to rekli v ofic. servisu.. ale je to jen informace.
Ja treba zjistil, ze mam drazku na vackove hrideli a tam je pak vule 0,25az 0,38 a 0,35az 0,42..
Mozna je bezna 0,2 a 0,25.. tak nejak mi to rekli v ofic. servisu.. ale je to jen informace.
Ja treba zjistil, ze mam drazku na vackove hrideli a tam je pak vule 0,25az 0,38 a 0,35az 0,42..
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti