Jasně kluci, já pociťoval zajetí nebo spíše totální nárust výkonu motoru až kolem 3-4 tisíc km...
Hele ten 1 litr benzínu navíc je fááákt hodně. To na mém slaboučkém motoru 1,2 je to fakt skoro nula. Spotřeba byla nějakých 5,3-5,4l/100km s klimou (opakovaně měřeno na delší cesty) a to jsem jel NE jak do kostela... Čili pochybuju, že by to žralo bez klimy pod 5 litrů... To bychom se moc nesvezli resp. brzdili dopravu... (já i žena)
Možná bys bukajos měl změřit tu teplotu. Třeba Ti chladí na výstupu na -10 proto ta spotřeba A nebo je to těžkou nohou na plynu. Třeba s klimou cítíš, že to jede hůř a o to víc na to šlapeš. Nevím no......
Test klimatizace
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
-
- Experienced member
- Příspěvky: 606
- Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
- Bydliště: Chodová Planá
-
- Grafoman
- Příspěvky: 2796
- Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
- Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)
Výborně kluku, dávám Ti Tvé první +bukajos píše:Tak toto jsem nameril:
Tady je Tvůj print screen ať ostatní nemusí nic stahovat.
Ještě se zeptám, to bylo asi při stojícím autě a volnoběhu, že ano? Při jízdě si myslím, že by to bylo posazené celkově o trošičku víc...
Jak je vidět tak po 30ti minutách jsi se dostal také na nějaké 4°C. Z toho mimochodem také usuzuji, že moje klima funguje jak má...
Dobrá práce.
Díky
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů