Zeby tesnenie??

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Eric Cartmen
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: ned říj 25, 2009 09:10

Zeby tesnenie??

Příspěvek od Eric Cartmen » sob čer 05, 2010 07:24

Zdravim pani,

po otvoreni viecka na olej sa mi naskytol dost skredy pohlad....
posielam fotky
Moze sa na tom trosku pojazdit,alebo uz radsej nie?

http://matooo.rajce.idnes.cz/Foto/

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Příspěvek od kotasekh » sob čer 05, 2010 07:58

mám to samé. chladící kap mi nějak neubívá, a v servise mi řekli že je to naprosto normální, že dokud neubívají litry kapaliny tak se to neřeší. Je to prý zkandenzovaná voda co se tam dostane při plnění oleje a různýma netěsnostma (plnící otvor a měrka) při změně teplot. tož se pochlubte ostatní jak vypadají vaše víčka :-). jo a já na tom najel už asi 15k km :-)
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Eric Cartmen
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: ned říj 25, 2009 09:10

Příspěvek od Eric Cartmen » sob čer 05, 2010 09:18

Tak ako v renaulte ma to akosi neprekvapuje,ze je to pre nich normalne.
Litre kvapaliny neubudaju,ale zatial asi cca 1,5 dcl za mesiac.....sak uvidim, co to spravi dalej :roll:
Uz nosim 2L destilovanej vody v aute.....keby nieco :lol:

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Příspěvek od kotasekh » sob čer 05, 2010 09:26

a kolik najezdíš? mě teda za těch posledních 15k km třikrát měnili chladící kapalinu, takže to tolik nepoznám, ale 1,5dcl už musí být poznat i na rysce :-).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Eric Cartmen
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: ned říj 25, 2009 09:10

Příspěvek od Eric Cartmen » sob čer 05, 2010 09:29

Celkovo mam cca 24tkm,ale teraz som dal asi 1500 za posledny cas....
no sak uvidim,ci este bude klesat hladina.......mozno sa ta chladiaca kvapalina vyparuje:D preco ti ju tolko menili??

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Příspěvek od kotasekh » sob čer 05, 2010 09:30

havarka...
no a jěště přestavba na lpg :-)
v jiném servisu mi řekli že se na víčku tenhle sajrajt vykondenzuje často po zimě, a potvrdili že pokud se neztrácí větší množství kapaliny tak se to neřeší.
Naposledy upravil(a) kotasekh dne sob čer 05, 2010 09:39, celkem upraveno 1 x.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Eric Cartmen
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: ned říj 25, 2009 09:10

Příspěvek od Eric Cartmen » sob čer 05, 2010 09:35

Aha....
buducu sobotu zajdem dat pozriet pa-thaliu mechanikom do jedneho dobreho servisu,ak mi potvrdia,ze je to v poho,budem spokojnejsi:D
oprava,idem tam uz dneska....potom napisem,ako to zhodnotili...

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Příspěvek od kotasekh » sob čer 05, 2010 09:38

tož určitě se ozvi, mě by taky zajímalo jestli to mám řešit nebo ne. nemám totiž záruku na motor (lpg), takže přetěsnění by mě vyšlo asi draho...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Eric Cartmen
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: ned říj 25, 2009 09:10

Příspěvek od Eric Cartmen » sob čer 05, 2010 11:07

Zahada vyriesena.....no u ranaultov je to normalne,lebo to hrdlo na olej,ked to tak nazvem, je plastove.....inac keby bolo kovove(ako napr. skodovka),nic sa tam nevyzraza.....francuzske smejdy.......iba ma to rozculuje:D
ta voda sa zrejme vyparila........chrrrr,dolejem a uvidim,co to povie:D
Neviem,ci ja mam este zaruku,bo som menil olej a kebel ku sviecke,ale nie v renaulte,bo oni mali ine ceny.......

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Příspěvek od kotasekh » sob čer 05, 2010 11:23

zajímavé vysvětlení... to by mě fakt nenapadlo :-)
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Eric Cartmen
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: ned říj 25, 2009 09:10

Příspěvek od Eric Cartmen » sob čer 05, 2010 11:36

To veru ani mna....prave som si vyutieral ten plastovy lievik a uvidim,ci sa to polepsi.
Aspon,ze ma ten mechanik ubezpecil,ze je to OK :lol:

Keras
Grafoman
Příspěvky: 2796
Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)

Příspěvek od Keras » ned čer 06, 2010 23:05

Ještě vysvětlete proč se to na plasu vysráží a na kovu ne? Nechápu. Škoda 120 měla kovovej špunt a pěnu na něm měli všichni! Všichni kteří jezdili krátké vzálenosti :D
Spíš bych pánové řekl, že to je spojené s délkou jízdy. Pokud se podíváte na víčko po delší cestě, kdy se motor pořádně zahřeje, tak se kondenzát stihne vypařit a víčko bude čisté :D
Tohle s francouzema fakt nemá nic společného!
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010

ketos
Advanced member
Příspěvky: 283
Registrován: sob lis 29, 2008 22:33

Příspěvek od ketos » pon čer 07, 2010 00:55

Eric Cartmen píše:Zahada vyriesena.....no u ranaultov je to normalne,lebo to hrdlo na olej,ked to tak nazvem, je plastove.....inac keby bolo kovove(ako napr. skodovka),nic sa tam nevyzraza.....francuzske smejdy.......iba ma to rozculuje:D
ta voda sa zrejme vyparila........chrrrr,dolejem a uvidim,co to povie:D
Neviem,ci ja mam este zaruku,bo som menil olej a kebel ku sviecke,ale nie v renaulte,bo oni mali ine ceny.......
Normalni? V moji Thalii jak se starym olejem, tak s novym, jak pri kratsi jizde, tak pri delsi zadna pena na vicku neni a nikdy nebyla. Voda v oleji nema co delat.
Hyundai i30 1.6 CVVT, 2013

Keras
Grafoman
Příspěvky: 2796
Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)

Příspěvek od Keras » pon čer 07, 2010 07:31

Tohle není voda, tohle je kondenzát... :!:
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » pon čer 07, 2010 07:49

hele chlapy brzděte :wink:

Je mi jedno co to je, ale na našem cliu se to dělalo taky, návštěva renaultu a vysvětlení, že to je OK, pokud s tím jezdíme krátký trasy a je to přesně ono. Naše clio jezdí cca 5 km tam a zpět denně. Vytáhli jsme jej proto na dálnici a udělali si výlet a po výletě bylo zase na nějaký čas OK => je to opravdu OK :!: (mimochodem není to jen francouzský auta, děje se to prakticky všude s takovýmto provozem vozidla)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Keras
Grafoman
Příspěvky: 2796
Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)

Příspěvek od Keras » pon čer 07, 2010 08:00

:niks: No dyť to píšu :boink:
Chtěl jsem napsat, ať to pořádně projede... :D
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » pon čer 07, 2010 08:23

Keras píše::niks: No dyť to píšu :boink:
Chtěl jsem napsat, ať to pořádně projede... :D
promiň zrovna to tvoje jsem přečetl, ale dostávali mě ty úvahy, že to je jen problém frantíků, to prostě není pravda :!:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Keras
Grafoman
Příspěvky: 2796
Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)

Příspěvek od Keras » pon čer 07, 2010 09:25

Jasně krtečku, to "mlácení o zeď" byla samozřejmě reakce na předchozí posty, ne na ten Tvůj příspěvek. Blbě jsem to napsal, sorry...
Řekl bych, že je to na lock :oops:
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010

absolom
Advanced member
Příspěvky: 274
Registrován: pon črc 27, 2009 15:40
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od absolom » pon čer 07, 2010 10:50

No nevim, asi mam zvlastni auto, ale tohle tam nemam ;)
Wolf
Renault Thalia 1.4 16V expression clima, 2005 / svicky - DOR14LGS / Waze / zvuk - Alpine + Magnat Traxx 600

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » pon čer 07, 2010 10:51

a kolik toho najezdíš za den :P
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Příspěvek od defuckto » pon čer 07, 2010 14:57

Já jezdím denně 13km tam a 13 zpátky a taky tam nic nemám ani po 5ti dnech(pak už jedu 150km..) :wink:
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » pon čer 07, 2010 15:04

no nám se to na cliu dělalo po měsíci, ono záleží na vlhkosti okolí a tak, ale trvám si na tom, že po delší jízdě je to ok a to je hlavní.
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Příspěvek od defuckto » pon čer 07, 2010 15:10

krt.ecek píše:no nám se to na cliu dělalo po měsíci, ono záleží na vlhkosti okolí a tak, ale trvám si na tom, že po delší jízdě je to ok a to je hlavní.
Jojo, já nepolemizuju, jen jsem nahodil stav u mě.. :wink:
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » pon čer 07, 2010 15:16

vždyť já to také netvrdím, já jen trvám na tom, že to je OK :lol: (asi je podstatné taky říci, že jsme na to přišli v chladnějším období, ale nevím zda to není jedno)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Keras
Grafoman
Příspěvky: 2796
Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)

Příspěvek od Keras » pon čer 07, 2010 16:52

Jedno to samozřejmě není. Pokud doneseš studenou věc do tepla tak Ti na ní zkondenzují vodní páry... Tepelný most se tomu říká...
Čím větší je rozdíl teplot tím víc bude kondenzátu. A také záleží na tepelné vodivosti materiálu. Čili na kovu se vysráží kondenzátu ještě víc než na plastu.
Když se tedy nastartuje motor tak teplý vzduch jde nahoru a zkondenzuje na víku ventilů :!: :!: :!:
Pokud se jede delší vzdálenost, tak se samozřejmě zase stihne odpařit :!: :!: :!:

Ale další věc o které jsem chtěl napsat a zapomněl jsem na ní (za což se omlouvám) je:
Může být ucpaný filtr (síto) odvětrávání ventilů. Nevím jak je to u thálie řešené, ale je to zkušenost s jinými motory...
Pokud dobře funguje odvětrávání tak se tam toho kondenzátu neudělá tolik a proto i pěny na víčku je míň oproti subjektivně stejným autům.
Pokud není olej ve vodě nebo v oleji emulze (to se ale prakticky nestane aby prdlo těsnění přímo mezi vodou a olejem!!!) tak bych MÍSTO MĚNĚNÍ TĚSNĚNÍ prvně sundal víko ventilů a prohlédl a vyčistlil odvětrávání... :!: :!: :!:
Toť vše.
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010

Odpovědět

Zpět na „Renault Thalia II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů