Zeby tesnenie??
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: ned říj 25, 2009 09:10
Zeby tesnenie??
Zdravim pani,
po otvoreni viecka na olej sa mi naskytol dost skredy pohlad....
posielam fotky
Moze sa na tom trosku pojazdit,alebo uz radsej nie?
http://matooo.rajce.idnes.cz/Foto/
po otvoreni viecka na olej sa mi naskytol dost skredy pohlad....
posielam fotky
Moze sa na tom trosku pojazdit,alebo uz radsej nie?
http://matooo.rajce.idnes.cz/Foto/
mám to samé. chladící kap mi nějak neubívá, a v servise mi řekli že je to naprosto normální, že dokud neubívají litry kapaliny tak se to neřeší. Je to prý zkandenzovaná voda co se tam dostane při plnění oleje a různýma netěsnostma (plnící otvor a měrka) při změně teplot. tož se pochlubte ostatní jak vypadají vaše víčka . jo a já na tom najel už asi 15k km
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: ned říj 25, 2009 09:10
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: ned říj 25, 2009 09:10
havarka...
no a jěště přestavba na lpg
v jiném servisu mi řekli že se na víčku tenhle sajrajt vykondenzuje často po zimě, a potvrdili že pokud se neztrácí větší množství kapaliny tak se to neřeší.
no a jěště přestavba na lpg
v jiném servisu mi řekli že se na víčku tenhle sajrajt vykondenzuje často po zimě, a potvrdili že pokud se neztrácí větší množství kapaliny tak se to neřeší.
Naposledy upravil(a) kotasekh dne sob čer 05, 2010 09:39, celkem upraveno 1 x.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: ned říj 25, 2009 09:10
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: ned říj 25, 2009 09:10
Zahada vyriesena.....no u ranaultov je to normalne,lebo to hrdlo na olej,ked to tak nazvem, je plastove.....inac keby bolo kovove(ako napr. skodovka),nic sa tam nevyzraza.....francuzske smejdy.......iba ma to rozculuje:D
ta voda sa zrejme vyparila........chrrrr,dolejem a uvidim,co to povie:D
Neviem,ci ja mam este zaruku,bo som menil olej a kebel ku sviecke,ale nie v renaulte,bo oni mali ine ceny.......
ta voda sa zrejme vyparila........chrrrr,dolejem a uvidim,co to povie:D
Neviem,ci ja mam este zaruku,bo som menil olej a kebel ku sviecke,ale nie v renaulte,bo oni mali ine ceny.......
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: ned říj 25, 2009 09:10
-
- Grafoman
- Příspěvky: 2796
- Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
- Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)
Ještě vysvětlete proč se to na plasu vysráží a na kovu ne? Nechápu. Škoda 120 měla kovovej špunt a pěnu na něm měli všichni! Všichni kteří jezdili krátké vzálenosti
Spíš bych pánové řekl, že to je spojené s délkou jízdy. Pokud se podíváte na víčko po delší cestě, kdy se motor pořádně zahřeje, tak se kondenzát stihne vypařit a víčko bude čisté
Tohle s francouzema fakt nemá nic společného!
Spíš bych pánové řekl, že to je spojené s délkou jízdy. Pokud se podíváte na víčko po delší cestě, kdy se motor pořádně zahřeje, tak se kondenzát stihne vypařit a víčko bude čisté
Tohle s francouzema fakt nemá nic společného!
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010
Normalni? V moji Thalii jak se starym olejem, tak s novym, jak pri kratsi jizde, tak pri delsi zadna pena na vicku neni a nikdy nebyla. Voda v oleji nema co delat.Eric Cartmen píše:Zahada vyriesena.....no u ranaultov je to normalne,lebo to hrdlo na olej,ked to tak nazvem, je plastove.....inac keby bolo kovove(ako napr. skodovka),nic sa tam nevyzraza.....francuzske smejdy.......iba ma to rozculuje:D
ta voda sa zrejme vyparila........chrrrr,dolejem a uvidim,co to povie:D
Neviem,ci ja mam este zaruku,bo som menil olej a kebel ku sviecke,ale nie v renaulte,bo oni mali ine ceny.......
Hyundai i30 1.6 CVVT, 2013
hele chlapy brzděte
Je mi jedno co to je, ale na našem cliu se to dělalo taky, návštěva renaultu a vysvětlení, že to je OK, pokud s tím jezdíme krátký trasy a je to přesně ono. Naše clio jezdí cca 5 km tam a zpět denně. Vytáhli jsme jej proto na dálnici a udělali si výlet a po výletě bylo zase na nějaký čas OK => je to opravdu OK (mimochodem není to jen francouzský auta, děje se to prakticky všude s takovýmto provozem vozidla)
Je mi jedno co to je, ale na našem cliu se to dělalo taky, návštěva renaultu a vysvětlení, že to je OK, pokud s tím jezdíme krátký trasy a je to přesně ono. Naše clio jezdí cca 5 km tam a zpět denně. Vytáhli jsme jej proto na dálnici a udělali si výlet a po výletě bylo zase na nějaký čas OK => je to opravdu OK (mimochodem není to jen francouzský auta, děje se to prakticky všude s takovýmto provozem vozidla)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
promiň zrovna to tvoje jsem přečetl, ale dostávali mě ty úvahy, že to je jen problém frantíků, to prostě není pravdaKeras píše: No dyť to píšu
Chtěl jsem napsat, ať to pořádně projede...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
a kolik toho najezdíš za den
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
no nám se to na cliu dělalo po měsíci, ono záleží na vlhkosti okolí a tak, ale trvám si na tom, že po delší jízdě je to ok a to je hlavní.
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
vždyť já to také netvrdím, já jen trvám na tom, že to je OK (asi je podstatné taky říci, že jsme na to přišli v chladnějším období, ale nevím zda to není jedno)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Grafoman
- Příspěvky: 2796
- Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
- Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)
Jedno to samozřejmě není. Pokud doneseš studenou věc do tepla tak Ti na ní zkondenzují vodní páry... Tepelný most se tomu říká...
Čím větší je rozdíl teplot tím víc bude kondenzátu. A také záleží na tepelné vodivosti materiálu. Čili na kovu se vysráží kondenzátu ještě víc než na plastu.
Když se tedy nastartuje motor tak teplý vzduch jde nahoru a zkondenzuje na víku ventilů
Pokud se jede delší vzdálenost, tak se samozřejmě zase stihne odpařit
Ale další věc o které jsem chtěl napsat a zapomněl jsem na ní (za což se omlouvám) je:
Může být ucpaný filtr (síto) odvětrávání ventilů. Nevím jak je to u thálie řešené, ale je to zkušenost s jinými motory...
Pokud dobře funguje odvětrávání tak se tam toho kondenzátu neudělá tolik a proto i pěny na víčku je míň oproti subjektivně stejným autům.
Pokud není olej ve vodě nebo v oleji emulze (to se ale prakticky nestane aby prdlo těsnění přímo mezi vodou a olejem!!!) tak bych MÍSTO MĚNĚNÍ TĚSNĚNÍ prvně sundal víko ventilů a prohlédl a vyčistlil odvětrávání...
Toť vše.
Čím větší je rozdíl teplot tím víc bude kondenzátu. A také záleží na tepelné vodivosti materiálu. Čili na kovu se vysráží kondenzátu ještě víc než na plastu.
Když se tedy nastartuje motor tak teplý vzduch jde nahoru a zkondenzuje na víku ventilů
Pokud se jede delší vzdálenost, tak se samozřejmě zase stihne odpařit
Ale další věc o které jsem chtěl napsat a zapomněl jsem na ní (za což se omlouvám) je:
Může být ucpaný filtr (síto) odvětrávání ventilů. Nevím jak je to u thálie řešené, ale je to zkušenost s jinými motory...
Pokud dobře funguje odvětrávání tak se tam toho kondenzátu neudělá tolik a proto i pěny na víčku je míň oproti subjektivně stejným autům.
Pokud není olej ve vodě nebo v oleji emulze (to se ale prakticky nestane aby prdlo těsnění přímo mezi vodou a olejem!!!) tak bych MÍSTO MĚNĚNÍ TĚSNĚNÍ prvně sundal víko ventilů a prohlédl a vyčistlil odvětrávání...
Toť vše.
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů