Dosazení pylového filtru do Thalie bez klímy

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Keras
Grafoman
Příspěvky: 2796
Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)

Příspěvek od Keras » sob kvě 15, 2010 11:03

Ať foukám jak chci tak molitan mi žádný odpor neklade. Mám tedy takový s většíma pórama....... Vody bych se nebál, však ho nekoupeš v umyvadle :D Ono když si vezmete co vadím plícím tak to jsou nečistoty ve velikosti mikrónů!!! Takže ani papír ani molitan!!! Tohle jsou věci jen na ochranu soustavy před bordelem...
Zamyslel jsem se, ale tady na Vysočině vlastně žadnej filtr potřeba není kluci. Proto řeším, že je to k "ničemu"!!! Je pravda, že v těch Vašich zaprděnejch městech je situace jiná. Hodně jiná :!: :!: :!:
Naposledy upravil(a) Keras dne sob kvě 15, 2010 11:08, celkem upraveno 1 x.
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010

Nick_of_the_time
Experienced member
Příspěvky: 606
Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
Bydliště: Chodová Planá

Příspěvek od Nick_of_the_time » sob kvě 15, 2010 11:07

Právě problem je v tom že takhle hrubej molitan moc neodfiltruje.. a pylový filtr má dle mého jako základní funkci mechanickou filtraci.. a osadit vetilační soustavu ještě biologickou filtrací zas tak není od věci..
od 17.6. Renault Thalia Privilége 1,2 16V

ex: Renault Megane Scenic Centrury 1,6e 66Kw/90HP

amater3
Senior member
Příspěvky: 1737
Registrován: sob bře 14, 2009 21:05
Bydliště: Galanta

Příspěvek od amater3 » sob kvě 15, 2010 11:08

Keras to je pylový filtr,né proti zápachu.Bohužel i na Vysočině se práší a roste příroda.Filtr vlasně zabraňuje jemným nečistotám pronikat do auta přes topení a klímu.Takže se neusazuje ve výměnících,rozvodu vzduchu a snižuje znečistění a následně i zápach. :oops:
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Obrázek

Keras
Grafoman
Příspěvky: 2796
Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)

Příspěvek od Keras » sob kvě 15, 2010 11:09

jj souhlas...
Ale čím víc budeme ve sterilním prostředí tím to bude horší! :D Je to určo dobré pro nemocné a alergiky!!!
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010

Nick_of_the_time
Experienced member
Příspěvky: 606
Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
Bydliště: Chodová Planá

Příspěvek od Nick_of_the_time » sob kvě 15, 2010 11:12

ale zas to nechce extrémní hnojiště.. a rozhodně by se mi nechtělo každej začátek cesty "obrečet" z důvodu alergie jak jsem to míval ve Felicii a vozech starších....
od 17.6. Renault Thalia Privilége 1,2 16V

ex: Renault Megane Scenic Centrury 1,6e 66Kw/90HP

Keras
Grafoman
Příspěvky: 2796
Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)

Příspěvek od Keras » sob kvě 15, 2010 11:13

O.T. To máš teda blbý! Já mám jen od sedmý třídy na ZŠ cukrovku. Jen 4x denně injekce. Takže pohoda :D :D :D
Naposledy upravil(a) Keras dne sob kvě 15, 2010 11:16, celkem upraveno 1 x.
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010

Nick_of_the_time
Experienced member
Příspěvky: 606
Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
Bydliště: Chodová Planá

Příspěvek od Nick_of_the_time » sob kvě 15, 2010 11:16

Kerasi tak jsem to nemyslel.. myslím že oba se svými nemocemi můžeme mít takřka plnohodnotný život....spíš jde o nějakou prevenci....btw. jak koukám na popisek oba kážem vodu a pijeme víno dle výbavy vozu :-))
od 17.6. Renault Thalia Privilége 1,2 16V

ex: Renault Megane Scenic Centrury 1,6e 66Kw/90HP

Keras
Grafoman
Příspěvky: 2796
Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)

Příspěvek od Keras » sob kvě 15, 2010 11:21

Ale jasně. To byla jen prdel...
No, jak se tu někdo ptal na to jakou výbavu thálky pořídit tak by to chtělo dodat "dle Vašich kutilských možností..."
Budu se muset dojít podívat jetli tam ten filtr fyzicky mám nebo ne. Ta zkouška recirkulací se mi nějak nezdá. Začíná mě to zajímat...
Zdar

Edit: Ametér tam tu klimu určitě dodělá!!! :wink:
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010

amater3
Senior member
Příspěvky: 1737
Registrován: sob bře 14, 2009 21:05
Bydliště: Galanta

Příspěvek od amater3 » sob kvě 15, 2010 11:30

Tak.A budu jim mít větší a výkonější,heč. :lol:
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Obrázek

amater3
Senior member
Příspěvky: 1737
Registrován: sob bře 14, 2009 21:05
Bydliště: Galanta

Příspěvek od amater3 » sob kvě 15, 2010 15:08

Takže pánové.Udělal jsem tu nejjednodušší věc na kterou jsme všichni zapomněli.Přečetl si návod na použití.A tam je uvedeno:obyčejné topení strana 3.5-po nastavení polohy recirkulace dojde k vypnutí vetilátoru topení a zamezení přívodu vzduchu do auta(ověřeno-nelžou).U mechanické klímy strana 3.8 a automatické klímy strana 3.17 se spíná vnitřní recirkulace,ale co to je a jak se chová auto musí popsat a potvrdit někdo jiný :oops:
Naposledy upravil(a) amater3 dne úte kvě 18, 2010 14:31, celkem upraveno 1 x.
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Obrázek

Nick_of_the_time
Experienced member
Příspěvky: 606
Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
Bydliště: Chodová Planá

Příspěvek od Nick_of_the_time » sob kvě 15, 2010 15:11

mno a to by se dalo vyřešit tím bionic filtrem... tedy venťák může běžet a filtr bude odbourávat pachy a pod.....
od 17.6. Renault Thalia Privilége 1,2 16V

ex: Renault Megane Scenic Centrury 1,6e 66Kw/90HP

Keras
Grafoman
Příspěvky: 2796
Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)

Příspěvek od Keras » sob kvě 15, 2010 17:44

No tak je to jasný. Auta bez klimi žádnou "recirkulaci" nemají!!! To je škoda je to dobrá věc. Jenom to prostě všechno zavře. Když jedeš za čoudícím autem nebo za hnojákem kterej smrdí tak na toto se to dá použít. Ale bohužel to přestane foukat, hřát a klimatizovat (stejně tam není) Nechápu proč to tedy nazývají recirkulací !!!
U aut s klimou to skutečně recirkulace je páč to saje vzduch pod nohama v kabině a zpetně ho zase vrací do kabiny (prostě recirkuluje). Nedá se to moc dlouho požívat... Zase není potřeba aby ten vzduch proudil přes nějaké filtry když už jednou přes ten pilovej prošel...
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » sob kvě 15, 2010 18:06

i při recyrkulaci proudí přes filtr :wink: je motor a až za ním filtr, takže co porjde motorem jde přes filtr :wink:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Příspěvek od defuckto » sob kvě 15, 2010 18:44

Já už v tom mám zmatek.. :-) K čemu mi tedy je recirkulace, kterou mám v autě, když nemám klimu? Já myslel, že to saje vzduch odněkud z kabiny a výdechy ventilace ho vrací zpět. Tak jak tedy? :oops:
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

Keras
Grafoman
Příspěvky: 2796
Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)

Příspěvek od Keras » ned kvě 16, 2010 11:48

krt.ecek píše:i při recyrkulaci proudí přes filtr :wink: je motor a až za ním filtr, takže co porjde motorem jde přes filtr :wink:
+ citace z fóra "pylový filtr"
Pepa 12 píše:Pokud chcete bez demontáže zjistit, zda máte pylový filtr, tak stačí při běhu ventilátoru zapnout vnitřní cirkulaci vzduchu a ventilátor by měl přejít do vyšších otáček, v cestě vzduchu nestojí zmiňovaný pylový filtr. Toto zjištění jsem si dnes ověřil.
Hele krtečku tak nevím ani já... Jak je to :?: :?: :?: Někdo tady mlží :?
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010

Nick_of_the_time
Experienced member
Příspěvky: 606
Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
Bydliště: Chodová Planá

Příspěvek od Nick_of_the_time » ned kvě 16, 2010 11:50

Nejsem odborník ale pokaždý jsem měl za to, že ovladač určuje počet otáček ventilátoru..tudíž jak by se mohli zvýšit otáčky? podle mě se sníží průtok vzduchu a možná se zvýší hlučnost...takhle mam odzkoušeno ze scenica...
od 17.6. Renault Thalia Privilége 1,2 16V

ex: Renault Megane Scenic Centrury 1,6e 66Kw/90HP

Keras
Grafoman
Příspěvky: 2796
Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)

Příspěvek od Keras » ned kvě 16, 2010 13:31

Nick_of_the_time píše:jak by se mohli zvýšit otáčky?
No ty se zvýší tím, že proudícímu vzduchu neklade odpor ten filtr :D
Naposledy upravil(a) Keras dne ned kvě 16, 2010 13:50, celkem upraveno 1 x.
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010

Nick_of_the_time
Experienced member
Příspěvky: 606
Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
Bydliště: Chodová Planá

Příspěvek od Nick_of_the_time » ned kvě 16, 2010 13:32

aha já na to šel od lesa a došel jsem k jezeru...
od 17.6. Renault Thalia Privilége 1,2 16V

ex: Renault Megane Scenic Centrury 1,6e 66Kw/90HP

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » ned kvě 16, 2010 20:33

Keras píše:
krt.ecek píše:i při recyrkulaci proudí přes filtr :wink: je motor a až za ním filtr, takže co porjde motorem jde přes filtr :wink:
+ citace z fóra "pylový filtr"
Pepa 12 píše:Pokud chcete bez demontáže zjistit, zda máte pylový filtr, tak stačí při běhu ventilátoru zapnout vnitřní cirkulaci vzduchu a ventilátor by měl přejít do vyšších otáček, v cestě vzduchu nestojí zmiňovaný pylový filtr. Toto zjištění jsem si dnes ověřil.
Hele krtečku tak nevím ani já... Jak je to :?: :?: :?: Někdo tady mlží :?
tady Obrázek je to relativně vidět, v levo do toho vedou dráty a za tím je ventilátor (prakticky stejně jako v autě bez klimy, jen ten budník je jiný) za motorem jde vzduch doprava přes filtr, pak radiátor klimačky a mizí zase do auta :wink: Pokud tahá větrák (jako že tahá) vzduch při vnitřní recyrkulaci, tak musí jít přes filtr :!:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Keras
Grafoman
Příspěvky: 2796
Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)

Příspěvek od Keras » pon kvě 17, 2010 08:51

:t18: dík za fotku... Potom Pepa kecal!!!
Jestli bys mohl krtku udělat nějakou značku na tej fotce kde je ten slavnej pylovej filtr bylo by to super...
Ještě se zeptám proč ale tedy po zmáčknutí recirkulace to má jinej zvuk a jinej výkon (otáčky)??? Myslím, že větší otáčky...
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » pon kvě 17, 2010 08:58

ten filtr je přesně pod tou sponkou jak přes ní vedou kabely, koukni na odkaz v mém podpisu, tam je fotek více :wink:

Zvýšení otáček je pouze subjektivní dojem, jak proudí vzduch zevnitř auta tak to dělá větší rachot :wink:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Keras
Grafoman
Příspěvky: 2796
Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)

Příspěvek od Keras » pon kvě 17, 2010 09:59

krt.ecek píše:jak proudí vzduch zevnitř auta tak to dělá větší rachot :wink:
jj to je logické a uspokojivé vysvětlení. Díky
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010

33chose33
Experienced member
Příspěvky: 574
Registrován: čtv kvě 21, 2009 18:09
Bydliště: Plzeň, Praha

Příspěvek od 33chose33 » pon kvě 17, 2010 14:28

amater3 píše:
33chose33 píše:Klapku na recylkulaci zavírá elektro motor. A mám pocit, že to tahá vzduch od nohou spolujezce.
Ale čím.Klapka odstaví přívod vzduchu z exteriéru a tím i ventilátor který je v podstatě na začátku sestavy a další ventilátor nikde nevidím. :oops:
No to máš pravu, kouknu na to v autě ještě jednou.

Keras
Grafoman
Příspěvky: 2796
Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)

Příspěvek od Keras » pon kvě 17, 2010 15:14

Hoši, už je to tak zamotaný, že si načnu škopek!
Ať si to proudí přes co chce a kudy chce :!: :D
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010

Uživatelský avatar
casper110
Junior member
Příspěvky: 125
Registrován: stř úno 10, 2010 15:22
Bydliště: SLOVENSKO

Příspěvek od casper110 » stř kvě 19, 2010 09:37

a pri montazi toho ventilaturu, ti vsetko pasovalo, ci si vrtal nove diery?

Odpovědět

Zpět na „Renault Thalia II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti