Dosazení pylového filtru do Thalie bez klímy
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
-
- Grafoman
- Příspěvky: 2796
- Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
- Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)
Ať foukám jak chci tak molitan mi žádný odpor neklade. Mám tedy takový s většíma pórama....... Vody bych se nebál, však ho nekoupeš v umyvadle Ono když si vezmete co vadím plícím tak to jsou nečistoty ve velikosti mikrónů!!! Takže ani papír ani molitan!!! Tohle jsou věci jen na ochranu soustavy před bordelem...
Zamyslel jsem se, ale tady na Vysočině vlastně žadnej filtr potřeba není kluci. Proto řeším, že je to k "ničemu"!!! Je pravda, že v těch Vašich zaprděnejch městech je situace jiná. Hodně jiná
Zamyslel jsem se, ale tady na Vysočině vlastně žadnej filtr potřeba není kluci. Proto řeším, že je to k "ničemu"!!! Je pravda, že v těch Vašich zaprděnejch městech je situace jiná. Hodně jiná
Naposledy upravil(a) Keras dne sob kvě 15, 2010 11:08, celkem upraveno 1 x.
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010
-
- Experienced member
- Příspěvky: 606
- Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
- Bydliště: Chodová Planá
Právě problem je v tom že takhle hrubej molitan moc neodfiltruje.. a pylový filtr má dle mého jako základní funkci mechanickou filtraci.. a osadit vetilační soustavu ještě biologickou filtrací zas tak není od věci..
od 17.6. Renault Thalia Privilége 1,2 16V
ex: Renault Megane Scenic Centrury 1,6e 66Kw/90HP
ex: Renault Megane Scenic Centrury 1,6e 66Kw/90HP
Keras to je pylový filtr,né proti zápachu.Bohužel i na Vysočině se práší a roste příroda.Filtr vlasně zabraňuje jemným nečistotám pronikat do auta přes topení a klímu.Takže se neusazuje ve výměnících,rozvodu vzduchu a snižuje znečistění a následně i zápach.
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
-
- Experienced member
- Příspěvky: 606
- Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
- Bydliště: Chodová Planá
-
- Grafoman
- Příspěvky: 2796
- Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
- Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)
O.T. To máš teda blbý! Já mám jen od sedmý třídy na ZŠ cukrovku. Jen 4x denně injekce. Takže pohoda
Naposledy upravil(a) Keras dne sob kvě 15, 2010 11:16, celkem upraveno 1 x.
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010
-
- Experienced member
- Příspěvky: 606
- Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
- Bydliště: Chodová Planá
-
- Grafoman
- Příspěvky: 2796
- Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
- Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)
Ale jasně. To byla jen prdel...
No, jak se tu někdo ptal na to jakou výbavu thálky pořídit tak by to chtělo dodat "dle Vašich kutilských možností..."
Budu se muset dojít podívat jetli tam ten filtr fyzicky mám nebo ne. Ta zkouška recirkulací se mi nějak nezdá. Začíná mě to zajímat...
Zdar
Edit: Ametér tam tu klimu určitě dodělá!!!
No, jak se tu někdo ptal na to jakou výbavu thálky pořídit tak by to chtělo dodat "dle Vašich kutilských možností..."
Budu se muset dojít podívat jetli tam ten filtr fyzicky mám nebo ne. Ta zkouška recirkulací se mi nějak nezdá. Začíná mě to zajímat...
Zdar
Edit: Ametér tam tu klimu určitě dodělá!!!
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010
Takže pánové.Udělal jsem tu nejjednodušší věc na kterou jsme všichni zapomněli.Přečetl si návod na použití.A tam je uvedeno:obyčejné topení strana 3.5-po nastavení polohy recirkulace dojde k vypnutí vetilátoru topení a zamezení přívodu vzduchu do auta(ověřeno-nelžou).U mechanické klímy strana 3.8 a automatické klímy strana 3.17 se spíná vnitřní recirkulace,ale co to je a jak se chová auto musí popsat a potvrdit někdo jiný
Naposledy upravil(a) amater3 dne úte kvě 18, 2010 14:31, celkem upraveno 1 x.
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
-
- Experienced member
- Příspěvky: 606
- Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
- Bydliště: Chodová Planá
-
- Grafoman
- Příspěvky: 2796
- Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
- Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)
No tak je to jasný. Auta bez klimi žádnou "recirkulaci" nemají!!! To je škoda je to dobrá věc. Jenom to prostě všechno zavře. Když jedeš za čoudícím autem nebo za hnojákem kterej smrdí tak na toto se to dá použít. Ale bohužel to přestane foukat, hřát a klimatizovat (stejně tam není) Nechápu proč to tedy nazývají recirkulací !!!
U aut s klimou to skutečně recirkulace je páč to saje vzduch pod nohama v kabině a zpetně ho zase vrací do kabiny (prostě recirkuluje). Nedá se to moc dlouho požívat... Zase není potřeba aby ten vzduch proudil přes nějaké filtry když už jednou přes ten pilovej prošel...
U aut s klimou to skutečně recirkulace je páč to saje vzduch pod nohama v kabině a zpetně ho zase vrací do kabiny (prostě recirkuluje). Nedá se to moc dlouho požívat... Zase není potřeba aby ten vzduch proudil přes nějaké filtry když už jednou přes ten pilovej prošel...
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010
i při recyrkulaci proudí přes filtr je motor a až za ním filtr, takže co porjde motorem jde přes filtr
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Grafoman
- Příspěvky: 2796
- Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
- Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)
+ citace z fóra "pylový filtr"krt.ecek píše:i při recyrkulaci proudí přes filtr je motor a až za ním filtr, takže co porjde motorem jde přes filtr
Hele krtečku tak nevím ani já... Jak je to Někdo tady mlžíPepa 12 píše:Pokud chcete bez demontáže zjistit, zda máte pylový filtr, tak stačí při běhu ventilátoru zapnout vnitřní cirkulaci vzduchu a ventilátor by měl přejít do vyšších otáček, v cestě vzduchu nestojí zmiňovaný pylový filtr. Toto zjištění jsem si dnes ověřil.
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010
-
- Experienced member
- Příspěvky: 606
- Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
- Bydliště: Chodová Planá
Nejsem odborník ale pokaždý jsem měl za to, že ovladač určuje počet otáček ventilátoru..tudíž jak by se mohli zvýšit otáčky? podle mě se sníží průtok vzduchu a možná se zvýší hlučnost...takhle mam odzkoušeno ze scenica...
od 17.6. Renault Thalia Privilége 1,2 16V
ex: Renault Megane Scenic Centrury 1,6e 66Kw/90HP
ex: Renault Megane Scenic Centrury 1,6e 66Kw/90HP
-
- Grafoman
- Příspěvky: 2796
- Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
- Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)
No ty se zvýší tím, že proudícímu vzduchu neklade odpor ten filtrNick_of_the_time píše:jak by se mohli zvýšit otáčky?
Naposledy upravil(a) Keras dne ned kvě 16, 2010 13:50, celkem upraveno 1 x.
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010
-
- Experienced member
- Příspěvky: 606
- Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
- Bydliště: Chodová Planá
tady je to relativně vidět, v levo do toho vedou dráty a za tím je ventilátor (prakticky stejně jako v autě bez klimy, jen ten budník je jiný) za motorem jde vzduch doprava přes filtr, pak radiátor klimačky a mizí zase do auta Pokud tahá větrák (jako že tahá) vzduch při vnitřní recyrkulaci, tak musí jít přes filtrKeras píše:+ citace z fóra "pylový filtr"krt.ecek píše:i při recyrkulaci proudí přes filtr je motor a až za ním filtr, takže co porjde motorem jde přes filtrHele krtečku tak nevím ani já... Jak je to Někdo tady mlžíPepa 12 píše:Pokud chcete bez demontáže zjistit, zda máte pylový filtr, tak stačí při běhu ventilátoru zapnout vnitřní cirkulaci vzduchu a ventilátor by měl přejít do vyšších otáček, v cestě vzduchu nestojí zmiňovaný pylový filtr. Toto zjištění jsem si dnes ověřil.
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Grafoman
- Příspěvky: 2796
- Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
- Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)
dík za fotku... Potom Pepa kecal!!!
Jestli bys mohl krtku udělat nějakou značku na tej fotce kde je ten slavnej pylovej filtr bylo by to super...
Ještě se zeptám proč ale tedy po zmáčknutí recirkulace to má jinej zvuk a jinej výkon (otáčky)??? Myslím, že větší otáčky...
Jestli bys mohl krtku udělat nějakou značku na tej fotce kde je ten slavnej pylovej filtr bylo by to super...
Ještě se zeptám proč ale tedy po zmáčknutí recirkulace to má jinej zvuk a jinej výkon (otáčky)??? Myslím, že větší otáčky...
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010
ten filtr je přesně pod tou sponkou jak přes ní vedou kabely, koukni na odkaz v mém podpisu, tam je fotek více
Zvýšení otáček je pouze subjektivní dojem, jak proudí vzduch zevnitř auta tak to dělá větší rachot
Zvýšení otáček je pouze subjektivní dojem, jak proudí vzduch zevnitř auta tak to dělá větší rachot
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Experienced member
- Příspěvky: 574
- Registrován: čtv kvě 21, 2009 18:09
- Bydliště: Plzeň, Praha
No to máš pravu, kouknu na to v autě ještě jednou.amater3 píše:Ale čím.Klapka odstaví přívod vzduchu z exteriéru a tím i ventilátor který je v podstatě na začátku sestavy a další ventilátor nikde nevidím.33chose33 píše:Klapku na recylkulaci zavírá elektro motor. A mám pocit, že to tahá vzduch od nohou spolujezce.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů