Cyklovač stěračů
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: Cyklovač stěračů
zapojení není problém, ale někdo mi to musí poskládat a dodat . Nabízím 300 dohromady za vše i za poštu
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Cyklovač stěračů
amater3:Pracnosť montáže oboch cyklovačov je min. rovnaká. Pri cyklovači s AEV 2062 pripájaš 4 drôty, pri mojom 3 drôty (prípadne len 2 drôty, kostra môže byť pripojená aj cez upevňovaciu skrutku, ak ho nedávaš do pätice). Máš záujem o zverejnenie nejakých podrobností.
Re: Cyklovač stěračů
jestli mi zaručíš, že to necvaká, tak sem s tím, sestavené
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Cyklovač stěračů
Cyklovač určite necvaká. Ale zostane cvakať relé v riadacej jednotka tak, ako aj teraz cvaká. Môžem poslať aj zostavený cyklovač.
Re: Cyklovač stěračů
Rele v jednotce at si cvaka dal, to uz preziju. Kolik za to chces? I s postou.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Cyklovač stěračů
Za cyklovač 9,- €. Balík do čiech 2. trieda stojí 9,- €. Takže 18 * 25,4 = 457,- CZK.
Re: Cyklovač stěračů
Uff, diky nechci, a navod jak poskladat komplet teda poskytnes? (Nevim jestlis uz neposkytl, koukam pres telefon).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Cyklovač stěračů
Nesnesu cvakání dalšího relátka a vrtat do toho nebudu.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Grafoman
- Příspěvky: 2796
- Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
- Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)
Re: Cyklovač stěračů
jo hochu, tak musíš šáhnout do strožoku...
Ty se toho bojíš jak čert kříže. Jestli nejsi schopnej udělat tak banální zákrok jako je obalit aev do nějakého zvukotěsného materiálu nebo lepší řešení je ho rozdělat a pořešit cvakající kotvičku (není třeba se ničeho bát-ani menší přítlakové síly, protože silový proud spíná až vlastní relé v motoru) tak nejsi schopnej ani namontovat přerušovač do auta natož ho poskládat podle nějakého návodu!!! Sorry kotásku, musel jsem
Ty se toho bojíš jak čert kříže. Jestli nejsi schopnej udělat tak banální zákrok jako je obalit aev do nějakého zvukotěsného materiálu nebo lepší řešení je ho rozdělat a pořešit cvakající kotvičku (není třeba se ničeho bát-ani menší přítlakové síly, protože silový proud spíná až vlastní relé v motoru) tak nejsi schopnej ani namontovat přerušovač do auta natož ho poskládat podle nějakého návodu!!! Sorry kotásku, musel jsem
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010
Re: Cyklovač stěračů
tu úpravu aev aby necvakala jsem chtěl dělat taky, ale že by se tam spínal tranzistor, ale upřímně když jsem viděl ty kontakty, tak se mi do toho moc nechtělo a utěsnit cvakání? no nevím nevím, to si spíš vyrobím něco sám, ale teď mám rozdělaný jiný velký projekt, takže není moc kapacity...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Cyklovač stěračů
Tak když se do toho nepouští ani krteček, tak já určitě ne .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Cyklovač stěračů
a tak u mně je to jen lenost psát ten program do toho procesoru, ono to není složitý, ale tím, že již mám ten aev a s přítelkyní střídáme ještě feldu, kde je taky, tak je to lepší:-)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Cyklovač stěračů
Dobře, ukecal jsi mě . Nějaký podrobnější popis by nebyl? Já ani nevím, co to je ta kotva...Keras píše:tak jsem na to dnes mrknul... To relé jsem ani nevyndaval-nevypájel. Co jsem proměřoval tak je tam 12V pořád a když to relé sepne tak se na chvíli rozpojí. Cívku napájí jeden smd mosfet. Asi by se to muselo ještě zinvertovat. A kdyby se to relé vyhodilo, myslím že by pak nespínalo časově. Kontakty relé se musí nejen ropojit, ale dotknout ještě druhého jazýčku. Jinak to nechodí s počítáním času. Nechtělo se mi to dál nějak řešit.
Vyhodil jsem kotvu a sekunďákem na ní přilepil kolečko gumy cca 0,5mm silné (ze stahovacího gum. obynadla a ještě jsem to zeslabil na brusce...) v místě dotyku kotvy s jádrem relé. Trochu jsem přihnul jazýček a volá!!! Jen to slabě ťukne, skoro to není slyšet.
Takže už je klid. Už je zase slyšet jen původní relé pod haupnou. To ale motor přehluší...
Zdar
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Grafoman
- Příspěvky: 2796
- Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
- Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)
Re: Cyklovač stěračů
háááá mám Tě
Hele fakt na tom nic není. Pokud se necítíš na změnu síly té kotvičky (to je ten kousek plíšku kterej přitahuje ten elektromagnetek) tak tam stačí vlepit kousek gumy jak jsem psal. Já už do toho svého nepolezu, ale až to rozděláš a zapojíš (jestli to tedy dokážeš zapojit sám...) tak když sundáš ten kryt tak hned uvidíš co o co cvaká...
V Tvém případě pokud by se Ti do toho nechtělo tak ještě další alternativa je si dát pěkné dlouhé kablíky (to já neudělal) a to aev dát až někam do motoru (kde to bude úplně šumák jestli to cvaká) a nebo alespoň dotáhnout někam kde je víc místa než pod palubkou.Tam je ho velmi velmi málo. Nebo alespoň málo na to aby se to dalo solidně zabalit aby to nebylo slyšet.
No a pak jen vymyslet nějaké mech. odhlučnění - např. nějakou krabičku pořádně vypolstrovanou a nebo nějakou akasu nebo čedočovou vatu nebo.......... je tisíce možností jak to utlumit bez zásahu dovnitř toho aev Trochu svojí invence a ničeho se neboj. Zdar
Hele fakt na tom nic není. Pokud se necítíš na změnu síly té kotvičky (to je ten kousek plíšku kterej přitahuje ten elektromagnetek) tak tam stačí vlepit kousek gumy jak jsem psal. Já už do toho svého nepolezu, ale až to rozděláš a zapojíš (jestli to tedy dokážeš zapojit sám...) tak když sundáš ten kryt tak hned uvidíš co o co cvaká...
V Tvém případě pokud by se Ti do toho nechtělo tak ještě další alternativa je si dát pěkné dlouhé kablíky (to já neudělal) a to aev dát až někam do motoru (kde to bude úplně šumák jestli to cvaká) a nebo alespoň dotáhnout někam kde je víc místa než pod palubkou.Tam je ho velmi velmi málo. Nebo alespoň málo na to aby se to dalo solidně zabalit aby to nebylo slyšet.
No a pak jen vymyslet nějaké mech. odhlučnění - např. nějakou krabičku pořádně vypolstrovanou a nebo nějakou akasu nebo čedočovou vatu nebo.......... je tisíce možností jak to utlumit bez zásahu dovnitř toho aev Trochu svojí invence a ničeho se neboj. Zdar
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010
Re: Cyklovač stěračů
To: kotasekh
Návod samozrejme môžem poskytnúť, ale neviem ako podrobný, keďže nepoznám tvoje skúsenosti, ani možnosti. Zjednodušene povedané:
1. vyrobiť plošák podľa schémy,
2. naprogramovať PIC,
3. naletovať súčastky podľa schémy,
4. urobiť úpravy v aute podľa návodu tu na fóre,
5. priskrutkovať ho a pripojiť na drôty vyrobené v predchádzajúcom kroku.
Návodov na výrobu plošáku, resp. ako sa letujú súčiastky je na internete veľa. Určite aj v tvojom okolí sa nájde niekto, kto toto zvládne.
Návod samozrejme môžem poskytnúť, ale neviem ako podrobný, keďže nepoznám tvoje skúsenosti, ani možnosti. Zjednodušene povedané:
1. vyrobiť plošák podľa schémy,
2. naprogramovať PIC,
3. naletovať súčastky podľa schémy,
4. urobiť úpravy v aute podľa návodu tu na fóre,
5. priskrutkovať ho a pripojiť na drôty vyrobené v predchádzajúcom kroku.
Návodov na výrobu plošáku, resp. ako sa letujú súčiastky je na internete veľa. Určite aj v tvojom okolí sa nájde niekto, kto toto zvládne.
Re: Cyklovač stěračů
no pokud to chceš zveřejnit, aby si to mohl každý udělat sám, tak je třeba dát všechny podkladové data, tzn. schéma, návrh desky (např. eagle, aby si to mohl někdo nechat udělat u nějaké firmy), program do PIC, bez toho se nikdo nikam nehne. Já jsem koukal na to tvé schéma a přijde mi to strašně složité => zbytečně vysoké pořizovací náklady, jsem přesvědčen, že by to šlo realizovat pomocí 2 kondenzátorů, jeden 78(l)05, jeden pic, jeden rezistor a jeden tranzistor a chvilka psaní programu s ukládáním do EEPROM, ale jak jsem psal, nemám žádnou motivaci to dělat, takže pokud to pro lidi zveřejníš, tak jen dobře, pokud ne, tak třeba časem udělám stavebnici já, jako dělám trojblik, soumrakový spínač atd.
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Grafoman
- Příspěvky: 2796
- Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
- Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)
Re: Cyklovač stěračů
tak to teda pochybuju, že se s tím kotásek bude patlat, hezky jste ho odradili
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010
Re: Cyklovač stěračů
no já se ani nechystal s tím patlat, chtěl jsem zaúkolovat krtečka, za úplatu samozřejmě . Vzal bych to klidně i od tchima, ale odmítám dát půlku ceny poště, když třeba můžu dát 400 krtečkovi a 50 za poštu, to mě víc zahřeje u srdce .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Cyklovač stěračů
OK, já si spočítám na kolik bych si to koštoval a dám ti kdyžtak vědět, ale nebude to hned (minimálně to budu chtít doma na stole pořádně ozkoušet a pak asi strčit na vyzkoušení do auta, to v tomto počasí fakt dělat nebudu....)
EDIT: ale do 400,- i se sestavením a poštou se vejdu na 99%
EDIT: ale do 400,- i se sestavením a poštou se vejdu na 99%
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Cyklovač stěračů
Ty jsi Bůh
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Grafoman
- Příspěvky: 2796
- Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
- Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)
Re: Cyklovač stěračů
jako sorry, ale já furt nechápu proč vymejšlet něco co už je dávno vymyšlený a za polovinu ceny.
Se furt bojíš cvakání, ale byl to jen takovej můj pocit, že to cvaká a že by nemuselo. On to zase takovej rachot není. Si vemte co je v autě za ostatní pazvuky a to nepočítám, že pomalu začnou mlátit stabilizátory, tlumiče, ložiska... Na nějaký rele člověk absolutně zapomene. Přitom to jen trochu něčím omotat tak je po problému No nic, nechám Vás stavět klucí
Ale pokud se chce krtkovi s tím patlat tak klobouk dolů protože na tuhle blbost najít čas je fakt dost těžký. Navíc to odzkoušet, nějaký zahřívání a zátěže, odladění, zákmity, stabilita, nó...
Se furt bojíš cvakání, ale byl to jen takovej můj pocit, že to cvaká a že by nemuselo. On to zase takovej rachot není. Si vemte co je v autě za ostatní pazvuky a to nepočítám, že pomalu začnou mlátit stabilizátory, tlumiče, ložiska... Na nějaký rele člověk absolutně zapomene. Přitom to jen trochu něčím omotat tak je po problému No nic, nechám Vás stavět klucí
Ale pokud se chce krtkovi s tím patlat tak klobouk dolů protože na tuhle blbost najít čas je fakt dost těžký. Navíc to odzkoušet, nějaký zahřívání a zátěže, odladění, zákmity, stabilita, nó...
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010
Re: Cyklovač stěračů
tys asi neviděl mé auto že? . Podívej se do mojeho podpisu na odkaz Hudba, pochopíš, že já slyším i když spolujezdec dýchá . Celkově jsem alergik na pazvuky. Je mi jedno co mi příjde poštou, jestli upravené aev nebo to co sesmolí krteček, prostě chci přijít k autu, udělat cvak cvak a víc se nestarat. Jsem ochotný za to zaplatit. Pokud to nepůjde jinak, budu si to aev muset upravit sám. Kde je poptávka, je i nabídka.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Grafoman
- Příspěvky: 2796
- Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
- Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)
Re: Cyklovač stěračů
jako teď si budu trochu kakat do hnízda, ale zas to nepřeháněj - furt je to jenom thálie...
Ale jo, asi máš pravdu. Když už se něco plánuje tak ať je to bez vedlejších efektů...
Uvidíš, že s tím paměťovým cykl. budeš velmi velmi spokojen
Ovšem zároveň upozorňuji, že pokud máte i manželky řidiče tak pro ně je to docela katastrofa.
Pochopit tak jednoduchej princip jim dělá neskutečné problémy a raději cyklují ručně
Ale jo, asi máš pravdu. Když už se něco plánuje tak ať je to bez vedlejších efektů...
Uvidíš, že s tím paměťovým cykl. budeš velmi velmi spokojen
Ovšem zároveň upozorňuji, že pokud máte i manželky řidiče tak pro ně je to docela katastrofa.
Pochopit tak jednoduchej princip jim dělá neskutečné problémy a raději cyklují ručně
Renault Thalia Privilège 1,2 16V 3/2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů