studeny start - nova Thalia

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
rampa
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte čer 23, 2009 18:04

studeny start - nova Thalia

Příspěvek od rampa » čtv zář 17, 2009 08:10

Zdravim Vas. Mam novu Thaliu (1,2 benzin, 55 kW) ma asi 2 tyzdne. Kazde rano, ked auto stoji celu noc mam mensie problemy so startom. Chyti vzdy, ale toci to mozno 5 sekund, akoby spadal benzin a dlho ho natahuje. Dalsie starty uz bez problemov. Cim to moze byt? Je to normalne? Ja myslim ze nie, neviem ci s tym hned utekat do servisu ako reklamaciu (ale ked bude vonku zimsie myslim ze to bude este horsie). Poradte ak mate podobnu skusenost. Dakujem
Naposledy upravil(a) rampa dne čtv zář 17, 2009 08:49, celkem upraveno 1 x.

jaspa666
Experienced member
Příspěvky: 664
Registrován: úte črc 31, 2007 10:27
Bydliště: Banská Bystrica

Příspěvek od jaspa666 » čtv zář 17, 2009 08:35

no len to dalej pozoruj ako bude chladnejšie a uvidíš,čo to bude robiť,ale myslím si,že pokiaľ je ráno okolo 7 stupnov,ako bolo minulý týžden ráno stále...tak môže auto štartovať ťažšie-je to inšie ako ked je vonku +25 ...ale ak ti to štartuje 5 sekúnd,tak to normálne určite nie je.
Renault Laguna III 2.0dCi 110kw r2008

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » čtv zář 17, 2009 08:35

měl bych prosbičku uprav název aby bylo jasno že jde o novou thalii :wink: Děkuju (pro přehlednost)

Jinak já mám 1,4 (taky novou), takže nevím jak bude tato informace věrohodná pro tvůj případ, ale ráno když startuju tak chytá relativně bez problémů, neříkám že cvrnknu a chytne, ale po druhém přetočení je to v pohodě, rozhodně bych neříkal, že to je problém a musí startovat 5 vteřin a že padá benzín, přijde mi to tak nějak normální v chladnějších dobách. V létě chytala bez problémů :wink:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
PetHan
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: úte zář 23, 2008 22:13
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PetHan » čtv zář 17, 2009 09:16

Ahoj. Sice mám starou Thálku (2008) 1,2 16V, ale dělá mi totéž. Nejde ani o venkovní teplotu, ale o to, jak dlouho stojí bez jízdy. Občas druhý den ráno také nenastartuje hned bez problémů, ale protočí a začně škytat, jako by měla chudou směs. Vypnu klíček a při dalším startu chytne okamžitě "na drbnutí". Není to každý den ráno, ale často, po dvou dnech téměř vždy. Déle než dva dny jsem ji za ten rok co ji mám ještě nenechal stát :-)
Na garančce, na které jsem teď po roce byl, jsem závadu nahlásil a technik mi řekl, že má Thálka dlouhé palivové potrubí a že "padání" benzinu je běžné. Pokud se to nebude zhoršovat, tak to neřeším, protože to není žádný skutečný problém.
Thalia 1.2 16V 2008 prům. spotřeba 5,8 l
předtím:
Škoda: 1000MB, 100, 120, Felicia
Moskvič 412, 2140
Hyundai Accent 1.4

Uživatelský avatar
mayko
Senior member
Příspěvky: 1009
Registrován: stř lis 21, 2007 20:26
Bydliště: Podolinec

Příspěvek od mayko » čtv zář 17, 2009 12:44

No mam Clio s tym istym motorom a ťuk ťuk ťuk take veci mi nerobi. To že ma thalia dlhe palivove potrubie to je hluposť. Je totožne ako u Clia ved ma tak isto upevnenu nadrž. Skuste rano ked startujete počkať kym nataha čerpadlo benzin a až tak štartovať ale neverim že je to "padanim" benzinu. Tam nieje ACpumpa ktora ma spätne klapky a tie prepuštaju a potrebuje si za točenia motora natahať benzin.

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Příspěvek od Jean ViC » čtv zář 17, 2009 14:28

mayko: taky me hnedka napadlo ze nekteri startuji stylem, ze neotoci do pozice "1" a tam chvilku pockaji...
ja startuju vzdycky az kdyz palivove cerpadlo natlakuje. cca 1-2sec.
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Uživatelský avatar
PetHan
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: úte zář 23, 2008 22:13
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PetHan » čtv zář 17, 2009 15:30

Doplnění: Samozřejmě, že kdy to začalo zlobit, tak jsem důsledně čekal, až po otočení klíčku zhasnou patřičné kontrolky a ještě i déle... Tím to není.
Thalia 1.2 16V 2008 prům. spotřeba 5,8 l
předtím:
Škoda: 1000MB, 100, 120, Felicia
Moskvič 412, 2140
Hyundai Accent 1.4

rampa
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte čer 23, 2009 18:04

Příspěvek od rampa » čtv zář 17, 2009 16:09

jasne, ja som tiez startoval vzdy az ked zhasli vsetky kontrolky a robilo to tak ci tak. Skusil som to zaniest dnes do renaultu, nechali si to tam, ze rano za studena to vyskusaju, som zvedavy co zistia.

marlen
Junior member
Příspěvky: 192
Registrován: stř čer 03, 2009 21:08
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od marlen » čtv zář 17, 2009 17:44

Mne to robí tiež a to ju máme 4 mesiace. Denne naštarujem okolo 20 aj 30 krát (proste mám takú prácu) a chytí na prvý raz. Ale občas ráno chytí až na druhý krát. Nerobí to často, tak sa tým nezaťažujem. Auto stálo aj 4 dni a štartovanie na prvý krát.
Renault Thalia Expression 1,2 16V , 5/2009

marlen
Junior member
Příspěvky: 192
Registrován: stř čer 03, 2009 21:08
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od marlen » čtv zář 17, 2009 17:51

Inak ma napadlo, keď to spravilo prvý krát, asi to bude tým, že sa zapínajú zbytočné svetlá a čerpá to potrebnú energiu. Tak som svetlá prerobil, aby sa zapínali 7 sekúnd po naštartovaní. Nemám to dlho prerobené, tak neviem, či to pomohlo. Ale ak to budem mať odskúšané, dám vedieť.
Renault Thalia Expression 1,2 16V , 5/2009

rampa
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte čer 23, 2009 18:04

Příspěvek od rampa » pát zář 18, 2009 11:17

Tak prave mi volali z renaultu, ze vsetko sa sprava standartne, tak neviem, ja si mylsim, ze to standartne nie je, ale ved uvidim ako sa to bude ukazovat dalej.

marlen
Junior member
Příspěvky: 192
Registrován: stř čer 03, 2009 21:08
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od marlen » pát zář 18, 2009 12:30

Dnes bolo studené ráno, dokonca aj hmla, štartovanie na prvý pokus.
Renault Thalia Expression 1,2 16V , 5/2009

marlen
Junior member
Příspěvky: 192
Registrován: stř čer 03, 2009 21:08
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od marlen » sob zář 19, 2009 22:05

Dnes mi chytil motor na druhý raz a pritom bolo už teplo. Myslím, že pokiaľ to funguje takto, netreba z toho robiť problém.
Renault Thalia Expression 1,2 16V , 5/2009

mironix1
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: sob zář 19, 2009 22:29

studený start

Příspěvek od mironix1 » sob zář 19, 2009 22:41

zdravím vás.mám Thaliu 1,4 8V 2001 a mal som problém so štartovaním vo februári.vôbec mi nezaplo benzínové čerpadlo.v servise mi to nechceli ani napichnúť na diagnostiku.az jeden chlapík súkromne.odišli mi relátka v RJ.potom čo mi to opravil,štartuje na prvý krát bez zaváhania a hned.či je zima alebo teplo.

tumo
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pon říj 12, 2009 11:19

Příspěvek od tumo » pon říj 12, 2009 11:30

Zdravím. Mne to začalo robiť asi po 3 mesiacoch.Teraz idem na servisnú prehliadku a dozvedel som sa ,že je to typom motora,ktorý potrebuje vyšší tlak benzínu pri štarte. Takže asi to bude tým padaním benzínu. Rada na štart po dlhšom staní : Zapnúť kľúčik ,nechať naťahať benzín ,vypnúť kľúčik, opäť zapnúť , nechať zhasnúť kontrolky a naštartovať. Odskúšané.

s.f
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pát lis 13, 2009 10:47

ahoj

Příspěvek od s.f » pát lis 13, 2009 11:01

mam Thaliu II od maja .Mne to tiez roby ze mi rano ak je okolo 0 alebo minus tak mi hned nenaskoci alebo lepsie povedane naskoci a potom mi skape motor az na druhy alebo az na treti krat uz dobre. Ale ked je vonku okolo + 4C-5C a viac je to bez problemov na prvi ktrat. A pritom rtiez parkujem vonku. ak vie niekto poradit tak nech poradi ako lepsie startovat v zime lebo sa trochu obavam co ked udru zimi okolo - 10C a viac. mal som favorita a v zime na prvi sup. alebo ci nemam zly benzin lebo tankujem na pumpe Jur.. lebo je najlacnejsi a pocul som ze tam nieje dobry benzin takze ci tam nieje vela vodi. za pravopis sa ospravdlnuje.

atak
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř pro 16, 2009 18:46

Rozjezdy

Příspěvek od atak » stř pro 16, 2009 18:58

PetHan píše:Ahoj. Sice mám starou Thálku (2008) 1,2 16V, ale dělá mi totéž. Nejde ani o venkovní teplotu, ale o to, jak dlouho stojí bez jízdy. Občas druhý den ráno také nenastartuje hned bez problémů, ale protočí a začně škytat, jako by měla chudou směs. Vypnu klíček a při dalším startu chytne okamžitě "na drbnutí". Není to každý den ráno, ale často, po dvou dnech téměř vždy. Déle než dva dny jsem ji za ten rok co ji mám ještě nenechal stát :-)
Na garančce, na které jsem teď po roce byl, jsem závadu nahlásil a technik mi řekl, že má Thálka dlouhé palivové potrubí a že "padání" benzinu je běžné. Pokud se to nebude zhoršovat, tak to neřeším, protože to není žádný skutečný problém.
Chci koupit Novou Thalii, tak jsem si objednala testovací jízdu. Rozjíždění = katastrofa, i když už je zahřátá. Prý je to u nich běžné, pravila paní prodejkyně. Dlouhé potrubí mi tam nějak nesedí. Že by převody? :P

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » stř pro 16, 2009 23:25

proč katastrofa?? já nemám žádný problémy :twisted:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

marlen
Junior member
Příspěvky: 192
Registrován: stř čer 03, 2009 21:08
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od marlen » stř pro 16, 2009 23:35

Chci koupit Novou Thalii, tak jsem si objednala testovací jízdu. Rozjíždění = katastrofa, i když už je zahřátá. Prý je to u nich běžné, pravila paní prodejkyně. Dlouhé potrubí mi tam nějak nesedí. Že by převody?
Myslím, že 1.2 je dobrá voľba, ak berieme do úvahy spotrebu. Motor je lenivejší do 3000 otáčok, ale vyššie je to super. Aspoň sa dá lepšie kontrolovať pretáčanie kolies pri rozbehu a zbytočne sa nederú gumy a iné časti, veď aj servis niečo stojí. Poznám chlapíka, ktorý akceleruje na svojom aute takou intenzitou, že mu kolesá pískajú aj pri zaradenej trojke. Ja ak potrebujem predbehnúť, volím podradenie a rýchle sa zaradím pred auto. Inak do 3000 otáčok sa dá jazdiť pekne svižne po meste a hneď je na tachometri 50 (samozrejme ak to dovoľuje situácia na ceste) ale pri dnešných preplnených cestách už radšej volím bezpečný dojazd.
Mne už teraz auto štartuje na prvý krát, rozhodne sa to zlepšilo.
Renault Thalia Expression 1,2 16V , 5/2009

marcel212
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: pát kvě 09, 2008 09:13
Bydliště: Kežmarok

Příspěvek od marcel212 » čtv pro 17, 2009 11:20

Aj mne to robí od začiatku ako som kúpil auto.V zime rano niekedy pri prvom štartovaní.V servise s tým nič neurobia,že je všetko v poriadku atd.
Tak to už ani nerieším.Ale mam pocit že to je tak trochu aj benzínom.V zime preto tankujem na omv.

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » čtv pro 17, 2009 11:43

já tankuji jen na OMV a již nemám žádný problémy, přestím jsem tankoval tank ono a benzina a sem tam to točilo dýl, ale nevím zda to je benzínem nebo ne :wink:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

ozi
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: ned led 07, 2007 14:28
Bydliště: Topolcany, Nitra, SR
Kontaktovat uživatele:

presne tak

Příspěvek od ozi » čtv pro 17, 2009 14:15

mame thaliu 8/2009 a mame presne rovnaku skusenost, 8 z 10 startov je az na druhy krat a pri rozbiehani akoby auto slo zdochnut, ale ked zaradim 2jku je to ok, pri rozbiehani to robi aj pri teplom motore, naopak starty su uz potom bezproblemove na prvy sup, niekedy po prvom starte to naskoci a zdochyna zdochyna ale vacsinou sa chyti

acix
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: pon dub 06, 2009 19:34

Příspěvek od acix » čtv pro 17, 2009 15:28

Zdravím. Ja mám tiež podobnú skúsenosť s Thaliou 3/2009. Kým bolo teplejšie, len málokedy sa mi podarilo naštartovať na prvý raz. Keď áno, motor išiel nepravidelne. Na druhý pokus motor naskočil okamžite. Teraz keď sa ochladilo, štartuje na prvý raz. Môj pocit ... možno sa odparuje palivo, alebo niečo podobné.
1,2 16V Expression 2009

JozefK
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon pro 21, 2009 20:10

Nova thalia - zimny start

Příspěvek od JozefK » pon pro 21, 2009 20:39

Mam tiez Novu Thaliu a s nastupom zimy som mal tiez problemy so startom.
Tankoval som benzin 95. Z niektorych benziniek to bolo horsie, z niektorych lepsie. Problemy nastali s prichodom teplot okolo nuly a nizsie. Bud to hned sciplo alebo to islo tak na dva tri valce.
V servise som zistil ze treba tankovat 98cku. Riesenie to ale pre mna nebolo lebo auto ma jazdit aj na 95. Neskor som dostal info ze v Bardejove uz nahravaju novy software do riadiacej jednotky. To mi ale nikto nepotvrdil a v Poprade to zistovali a povedali ze o probleme vedia ale zatial jedine riesenie je benzin 98. S 98mickou zatial nemam problem a to uz bolo u nas -23°C.
Ak ma niekto novsie oficialne informacie, dajte vediet vsetkym.

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » pon pro 21, 2009 21:10

Hele lidi zkuste připsat i typ motoru co máte :wink: Já jsem v sobotu bez problémů nastartoval i při mínus 13 :twisted: Je fakt že olej v převodovce byl tužší, ael start bez problémů, v neděli jsem nikam nepotřeboval, takže to jsem nezkoušel. A tankuji 95 u OMV :wink: (občas 98 u tank ono :lol: )
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Odpovědět

Zpět na „Renault Thalia II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů