Vysoké otáčky po vyčistení klapky!

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
UjoMateso
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned zář 17, 2023 17:09

Vysoké otáčky po vyčistení klapky!

Příspěvek od UjoMateso » stř zář 27, 2023 16:38

Čaute všetci. Pred nedávnom som čistil Škrtiacu klapku a po naštartovaní motora išlo všetko ako malo, kým som nešlapol na plynový pedál. Ručička otáčkomera vyletela asi na 2500 otáčok a zostala vysieť asi na 1500 otáčkach. A ani za svet otáčky nechcú klesnúť na normálnych 750. Naspäť ich dám jedine spojkou do záberu. Potom ide motor v normálnych otáčkach. Keď zase pridám plyn, otáčky zase zostanú vysieť na tých 1500. Už som skúšal aj priložiť ruku ku klapke pri chode motora a ten zhasol. Vytiahol som aj hadicu k posilovaču a dieru na klapke som zakril prstom a tiež nepomohlo. Odpojil som na noc baterku a ani to nepomohlo. Neviete mi poradiť čo som mohol pri čistení pokaziť?

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5794
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Vysoké otáčky po vyčistení klapky!

Příspěvek od kotasekh » stř zář 27, 2023 16:46

Po cisteni je treba klapku zkalibrovat diagnostikou. Pripadne by se mozna mela naucit nove polohy sama delsi jizdou. Bylo auto uz poradne projeto?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

UjoMateso
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned zář 17, 2023 17:09

Re: Vysoké otáčky po vyčistení klapky!

Příspěvek od UjoMateso » čtv zář 28, 2023 17:38

Od čistenia som nabehal 150km a nič sa nezmenilo. Objednal som sa do servisu na budúci štvrtok. Ďakujem za radu, dám vedieť ako to dopadlo.

Uživatelský avatar
speedy11
Experienced member
Příspěvky: 575
Registrován: ned bře 24, 2013 15:41
Bydliště: Karlovarský kraj

Re: Vysoké otáčky po vyčistení klapky!

Příspěvek od speedy11 » ned říj 01, 2023 13:43

Ten samý problém s vysokým volnoběhem, zklidnění spojkou v záběru a opět vysokými otáčkami po přidání plynu jsem řešil včera na zákazníkovo Thalii.
Je potřeba napojit auto na origo diagnostiku (CLIP), ta jediná má totiž v menu možnost znovunačtení defaultních hodnot v sekci "VÝMAZ", je tam pro to přímo povel na načtení. Pak ti to zas půjde normálně...
11 let ve značkovém servisu, 7 let v neznačkovém, nyní už sám na sebe a stále s RENAULTY :D
Diagnostika: CLIP (Renault, Dacia), VCDS (VW, Audi, Škoda, Seat), DELPHI (ostatní značky)
Příručky: VISU (elektrická schémata), partslink24 (náhradní díly)

Odpovědět

Zpět na „Renault Thalia II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů