Prečo po odpojení hadice nevyletia otáčky?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
SilverA
Experienced member
Příspěvky: 575
Registrován: pon kvě 14, 2012 17:46

Prečo po odpojení hadice nevyletia otáčky?

Příspěvek od SilverA » ned bře 31, 2019 21:56

Tak som malinko experimentoval a nemôžem prísť na to ako je vyriešené sanie u motoru 1,2 16V. Keď odpojím hadicu označenú zelenou šípkou (podtlak posilovača brzd) tak otáčky z pochopiteľných dôvodov vyletia a podtlak v saní je značný (prst položený na nátrubok to slušne prisaje). Neni mi však jasné, prečo po odpojení vedľajšej hadice označenej červenou šípkou (odvetranie ventilového víka) to s otáčkami vôbec nehne a ani podtlak nie je nijak strašný. Netvrdím že tam ten podtlak nie je, ale že by to rvalo prst sa nedá povedať. Viete prečo to nemá taký podtlak ani nevyletia otáčky?

Obrázek
EX: Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň

Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege

Odpovědět

Zpět na „Renault Thalia II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů