Tak som malinko experimentoval a nemôžem prísť na to ako je vyriešené sanie u motoru 1,2 16V. Keď odpojím hadicu označenú zelenou šípkou (podtlak posilovača brzd) tak otáčky z pochopiteľných dôvodov vyletia a podtlak v saní je značný (prst položený na nátrubok to slušne prisaje). Neni mi však jasné, prečo po odpojení vedľajšej hadice označenej červenou šípkou (odvetranie ventilového víka) to s otáčkami vôbec nehne a ani podtlak nie je nijak strašný. Netvrdím že tam ten podtlak nie je, ale že by to rvalo prst sa nedá povedať. Viete prečo to nemá taký podtlak ani nevyletia otáčky?
Prečo po odpojení hadice nevyletia otáčky?
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Prečo po odpojení hadice nevyletia otáčky?
EX: Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů