Odcházející svíčky
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
- r-omeo
- Junior member
- Příspěvky: 214
- Registrován: ned kvě 11, 2008 09:18
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Odcházející svíčky
Zdravím ve spolek. Chtěl bych Vás požádat o radu. Mám Thálii 1,2 s LPG zavoli a již jsem měnil 3 sady svíček a pokaždé dojde k popraskání vnějšího keramického izolantu, co je mimo motor(pouze vlasové praskliny). Nedochází k tomu u všech, ale většinou 1 nebo 2. To pak má za následek vynechávání v nízkých otáčkách. Čím by to mohlo být způsobeno? První 2 sady byly NGK, ale pro podezření z vadné série jsem dal třetí sadu Denso, ale dělá to opět. Většinou po ujetí cca 1500km. Když vadnou svíčku vyměním, tak je hned po problému, ale zas jen na nějakou dobu. Co by jste doporučili, co zkontrolovat? Auto žádnou vadu neukazuje, ani přes diagnostiku. Děkuji za nápady
Rodinný vozový park...
Renault Clio 1.2 43KW rv. 2000 - vyhořel
Renault Megane II 1.5 dCi 60k rv. 2004,
Renault Thalia II 1.2 55KW, 2008,
Renault Megane III 1.5 dCi 78kw rv. 2010
Renault Clio 1.2 43KW rv. 2000 - vyhořel
Renault Megane II 1.5 dCi 60k rv. 2004,
Renault Thalia II 1.2 55KW, 2008,
Renault Megane III 1.5 dCi 78kw rv. 2010
Re: Odcházející svíčky
Tak nejak si pamatuju, ze tohle muze zpusobovat probijeni kabelu, ale vubec si nedokazu predstavit jak a proc . Zkusil bych vymenit zapalovaci kabely (nejake bych doma jeste mel mit...)
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- r-omeo
- Junior member
- Příspěvky: 214
- Registrován: ned kvě 11, 2008 09:18
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odcházející svíčky
Dobrá, vyzkouším. Taky mě to napadlo, ale nebyl jsem si jistý. Že buď kabely, nebo cívka, že by pouštěla nějak víc, než by měla. Zkusím ty kabely a uvidím. Našel jsem od Tesly za 370 s poštovným
Rodinný vozový park...
Renault Clio 1.2 43KW rv. 2000 - vyhořel
Renault Megane II 1.5 dCi 60k rv. 2004,
Renault Thalia II 1.2 55KW, 2008,
Renault Megane III 1.5 dCi 78kw rv. 2010
Renault Clio 1.2 43KW rv. 2000 - vyhořel
Renault Megane II 1.5 dCi 60k rv. 2004,
Renault Thalia II 1.2 55KW, 2008,
Renault Megane III 1.5 dCi 78kw rv. 2010
- MOJE JMÉNO
- Starting member
- Příspěvky: 94
- Registrován: čtv kvě 21, 2015 09:25
Re: Odcházející svíčky
Provoz na LPG přináší obecně vyšší teploty ve spalovací komoře. S tímto popsaným problémem jsem se nesetkal, ale s teplotou to může mít spojitost, ale trochu pochybnosti mám. Osobně jsem na předchozích autech s LPG používal speciální svíčky od Brisku s označením Silver. Nikdy nebyl žádný problém.
http://www.brisk.cz/katalogy/zapalovaci ... cng/silver
http://www.brisk.cz/katalogy/zapalovaci ... cng/silver
- r-omeo
- Junior member
- Příspěvky: 214
- Registrován: ned kvě 11, 2008 09:18
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odcházející svíčky
No závada se vyřešila těma kabelama. Už najeto dalších 15 tis a v pohodě. Jen mi teď zas začali kolísat volnoběžné otáčky a mám dost nízký volnoběh kolem 500ot. Jako zahřátý motor v pohodě, ale studený mi chcipne občas stylem, že po puštění plynu otáčky spadnou na 0. Tak nevím, po čem tentokrát jít...
Rodinný vozový park...
Renault Clio 1.2 43KW rv. 2000 - vyhořel
Renault Megane II 1.5 dCi 60k rv. 2004,
Renault Thalia II 1.2 55KW, 2008,
Renault Megane III 1.5 dCi 78kw rv. 2010
Renault Clio 1.2 43KW rv. 2000 - vyhořel
Renault Megane II 1.5 dCi 60k rv. 2004,
Renault Thalia II 1.2 55KW, 2008,
Renault Megane III 1.5 dCi 78kw rv. 2010
- MOJE JMÉNO
- Starting member
- Příspěvky: 94
- Registrován: čtv kvě 21, 2015 09:25
Re: Odcházející svíčky
Provedl bych kontrolu vůle na ventilech. Mohou být zaklepané a tím může docházet k nižším otáčkám. Používáš flashlube?
Re: Odcházející svíčky
Padání volnoběhu na 500 až zhasnutí mi to LPG dělalo taky. Byl to špatný plynový vstřik. Měnil se cca po 4 letech.
- r-omeo
- Junior member
- Příspěvky: 214
- Registrován: ned kvě 11, 2008 09:18
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odcházející svíčky
Už je to lepší. Volnoběh je na 750 ot. +-20. Vyčistil jsem klapku, vyměnil čidlo na klikovce a MAP senzor.(otazka cca 400 za oboje). A volnoběh drží. Jen občas se mi stává, že když je motor ještě studenej a dojizdim ke křižovatce, tak jak pouštím plyn při brzdění, tak otáčky spadnou na nulu a motor chcipne... A ještě tam jsou při rozjizdeni do kopce se studeným motorem díry ve výkonu, že třeba vyjedu 2 metry do ne moc prudkyho kopce a motor skoro chcipne. Zastavím a trochu výtočím a musím se snažit se spojkou ve vyšších otáčkách vyjet. Ale to mi dělá celou dobu a jen když mrzne. Jinak když mám auto v garáži, tak dobrý...
Rodinný vozový park...
Renault Clio 1.2 43KW rv. 2000 - vyhořel
Renault Megane II 1.5 dCi 60k rv. 2004,
Renault Thalia II 1.2 55KW, 2008,
Renault Megane III 1.5 dCi 78kw rv. 2010
Renault Clio 1.2 43KW rv. 2000 - vyhořel
Renault Megane II 1.5 dCi 60k rv. 2004,
Renault Thalia II 1.2 55KW, 2008,
Renault Megane III 1.5 dCi 78kw rv. 2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů