Večný problém utesnenia výfukových spon
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Večný problém utesnenia výfukových spon
Zdravím.
Na každej jednej emisnej mám problém s tým, že na voľnobehu to má vysoký O2, kvôli netesnostiam výfukového potrubia. Naposledy včera som opäť neprešiel, cez obidve spony mi fučí. Pri naštartovanom aute rukou mechanik upchal výfuk a spod auta to fučalo ako o život.
Má niekto s týmto problém?
Neviem, či je to nejaký nedostatok Thalie, ale aj keď mi v ČR menili posledný diel výfuku, tak na EK som neprešiel, museli mi dodatočne pretesniť sponu, ktorú menili.
Taktiež v servise v SR mi menili jednu sponu nedávno, zase zle utesnená.
Čítal som, že časom tá pasta vypraská vplyvom vibrácií a tepelných zmien, ale ako potom vyriešiť tento problém?
Musím ísť do servisu dať obe spony vymeniť a dodatočne ich upozorním, nech to riadne pretesnia, budem musieť aj ja zapchať výfuk a skontrolovať to. Lenže sa obývam, že kým prídem napr. za týždeň na opakovanú EK, že už to bude zase vytrúsené preč....
Na každej jednej emisnej mám problém s tým, že na voľnobehu to má vysoký O2, kvôli netesnostiam výfukového potrubia. Naposledy včera som opäť neprešiel, cez obidve spony mi fučí. Pri naštartovanom aute rukou mechanik upchal výfuk a spod auta to fučalo ako o život.
Má niekto s týmto problém?
Neviem, či je to nejaký nedostatok Thalie, ale aj keď mi v ČR menili posledný diel výfuku, tak na EK som neprešiel, museli mi dodatočne pretesniť sponu, ktorú menili.
Taktiež v servise v SR mi menili jednu sponu nedávno, zase zle utesnená.
Čítal som, že časom tá pasta vypraská vplyvom vibrácií a tepelných zmien, ale ako potom vyriešiť tento problém?
Musím ísť do servisu dať obe spony vymeniť a dodatočne ich upozorním, nech to riadne pretesnia, budem musieť aj ja zapchať výfuk a skontrolovať to. Lenže sa obývam, že kým prídem napr. za týždeň na opakovanú EK, že už to bude zase vytrúsené preč....
Renault Thalia 1.2 16V 55kW Authentique, 3/2012
-
- Experienced member
- Příspěvky: 574
- Registrován: čtv kvě 21, 2009 18:09
- Bydliště: Plzeň, Praha
Re: Večný problém utesnenia výfukových spon
Tak dej někomu flašku ať ti to svaří kolem té spony a máš po problémech.
Renault Master 2500ccm 1999
Renault Thalia II 1,2 Privileg
Úpravy:
Zástěrky, trojblik by Krtek, ESB, kopletní výměna reproduktorů + zadní, vytlumení předních dveří, čidlo hladiny oleje, čidlo ostřikovače.
Renault Thalia II 1,2 Privileg
Úpravy:
Zástěrky, trojblik by Krtek, ESB, kopletní výměna reproduktorů + zadní, vytlumení předních dveří, čidlo hladiny oleje, čidlo ostřikovače.
Re: Večný problém utesnenia výfukových spon
Už to mám opravené a utesnené.
Mám za to, že ten výfuk nemôže byť napevno zvarený, keďže nemá predu ten "pružný diel", ktorý majú ostatné autá čo majú výfuky vcelku, bez spon.
Mám za to, že ten výfuk nemôže byť napevno zvarený, keďže nemá predu ten "pružný diel", ktorý majú ostatné autá čo majú výfuky vcelku, bez spon.
Renault Thalia 1.2 16V 55kW Authentique, 3/2012
Re: Večný problém utesnenia výfukových spon
A originálny výfuk môže byť napevno bez vlnovca?
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Re: Večný problém utesnenia výfukových spon
Originálny výfuk na Thaliu II je teda napevno? Mal som za to, že sú tam tie debilné spony.
Myslím, že zvariť ho dokopy je lacnejšie a účinnejšie ako patlať tam tie posraté pasty, ktoré aj tak časom vypraskajú.
Ale opakovanú som prešiel, tak to mám u prdele.
Myslím, že zvariť ho dokopy je lacnejšie a účinnejšie ako patlať tam tie posraté pasty, ktoré aj tak časom vypraskajú.
Ale opakovanú som prešiel, tak to mám u prdele.
Renault Thalia 1.2 16V 55kW Authentique, 3/2012
Re: Večný problém utesnenia výfukových spon
Je v celku, ale vepředu za katem je spona s kloubem.
Re: Večný problém utesnenia výfukových spon
OK, takže nabudúce ho môžem dať zvariť dokopy, som zvedavý ako sa zatvári automechanik. Zrejme či mi ne*******.
Renault Thalia 1.2 16V 55kW Authentique, 3/2012
Re: Večný problém utesnenia výfukových spon
Spona se tam dava hlavne proto, ze na aute se vyfuk svarovat moc neda. Zvrchu to fakt nejde udelat pekne.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů