Vytlačené obrysy na gumách při nandaných příčníkách

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
radves
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: stř čer 27, 2012 17:07

Vytlačené obrysy na gumách při nandaných příčníkách

Příspěvek od radves » pát pro 08, 2017 19:12

Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda někdo nemáte zkušenosti s tím, jestli zůstávají po déle nandaných příčníkách (originály za rantly dveří) vytlačené obrysy na gumách u dveří? Zajímá mě, když nechám originální příčníky celou zimu nandané, jestli pak obrysy na gumách nebudu mít už pořád.
Renault Kadjar Edition 1.3 TCe 103 kW, r.v. 2020

Uživatelský avatar
kasoun1
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: stř zář 02, 2015 23:55
Bydliště: Chomutovsko a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Vytlačené obrysy na gumách při nandaných příčníkách

Příspěvek od kasoun1 » pát pro 08, 2017 20:46

Ahoj,mám taky originál příčníky a používám je vlastně jen v létě při cestách na dovolenou. Bohužel se do těsnící gumy vytlačí tvar uchycení. Je to nešťastné řešení. Po sundání trvá dlouhou dobu než se guma "srovná", až není skoro poznat její deformace. Jde ale o pohled zvenku. Vnitřní strana těsnící gumy má na sobě něco jako "plyš". Na této straně je otisk po uchycení příčníků už napořád. Nemám zkušenost s dlouhodobým používáním a ještě v zimě. Vzhledem k tomu že těsnící guma nekopíruje tvar uchycení dokonale,vznikne tím větší mezera a hrozí zatečení vody okolo těsnění a přimrznutí větší než normálně. Stačí mi ale každoroční ošetření těsnění proti přimrznutí a je to o 1000 % lepší.
Renault Grand Scenic III Privilege , 2.0 dCi , 118 kW , 380 Nm, FAP , 05/2009 , motor M9R 610 , převodovka PK4 6/1 - PRODÁNO v 8/2018 .

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů