SCENIC IV
Re: SCENIC IV
Prave ze nedaji... kdyby to slo, neresim jak si to objednat bez nich a holt ozelim elektriku
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
-
- Starting member
- Příspěvky: 5
- Registrován: sob říj 28, 2017 09:13
Re: SCENIC IV
Musi to nejako ist to jeblbost aby to tam bolo nejako na pevno.
Re: SCENIC IV
Nejde to... musel bys rozparat sedacku a nebo rozlamat stolecek. Kdyz si sahnes za stolek mezi calouneni a plast, tak nahmatas dva kovove uchyty, ale co je to hlavni tak v mistech kde je stolek neni calouneni na sedacce zkousel jsem to...
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
Re: SCENIC IV
Ja bych to s tema stoleckama moc nedramatizoval, zase tak moc nevadi pro prumerne osoby v pohode, zalezi na sklonu sedacky a jestli budou mit pasazeri vzadu sedici 2m tak to si fakt kupte jine auto a stolecky vas nevytrhnou.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
Vytrhnou a navic cena elektriky je 45k... mam 190cm a bez stolku bych si dozadu za sebe i sedl, kdyz tam jsou, fakt to bere mraky mista a jsou nizko. Mimoch. jaky jiny auto na velke lidi s podobnym rozpoctem ?
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
Re: SCENIC IV
Novy auto asi tezko, spis ojetinu, jestli se vam libi Scenic design, me treba se Scenic libi hodne a hnusi se mi ty krabicoidni MPV ala Touran, Zafira apod, tak bych koupil za cca 650 tisic ojeteho/predvadeci Espace z roku 2015-16, ktery bude mit maly najezd (v podstate nove auto). Je to vlastne Grand Scenic ale ma prave vice mista pro posadku a nema ty stolecky a ma delene sedacky:-) viz . me predchozi porovnani.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
No sem na tom stejne Touran je cenove nejbliz, ale vypada jak kostka z Minecraftu vsechno ostatni uz je strasne drahy... auto musi vypadat, a Scenic vypada pekne... moje dosavadni auto je Seat Ibiza, taky kupovana spis z libivosti nez z rozumu
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
Re: SCENIC IV
Este ste zabudli C4 Picasso, tam su stolceky v pohode, 3 samostatne sedadla vzadu, ale nevojdu tam 3 autosedacky vedla seba, aspon nase 3 nie. Inak Citroen je pohdlnejsi. Dazdovy senzor je u oboch aut slaby, v malych rychlostiach to nestiera dostatocne (casto). Zo Scenicu je dost zly vyhlad naokolo (tam parkovaci asistent najde dobre vyuzitie), naopak z Picassa je pekny vyhlad, je to take vzdusne (tam parkovaci asistent nemam - nemozem porovnat).
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: SCENIC IV
Jenže C4 v Shine je pouze Diesel.... fuj. a taky je to hnusny
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
Re: SCENIC IV
Ja som bol tiez proti dieslu, ale ani Scenic nebol automat s benzinom a Picasso tiez len diesle. Pritom su to auta pre zeny na rozvoz deti do skoly/skolky. Tak uvidime, kolko mestskych jazd vydrzia. Teraz je situacia lepsia, aj ked ktovie ako sa osvedci 1.3 Tce.
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: SCENIC IV
Nevite nekdo, co jsou to ty "Technicke kriterium DCONT1" a 2? Je to v konfiguratoru...
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
Re: SCENIC IV
1.3 TCe je fakt paráda, auto jede mnohem lépe, kroutící moment je dostupný níže než u 1.2 a hlavně je mnohem lepší spotřeba. Průměrka je 7.6l, hodně město a občas dálnice. 1.2 TCe byla na stejných trasách spotřeba 9.1l. O spolehlivosti budeme moci mluvit za pár let, ale pokud vychází z 1.2, tak se Renault poučil a snad slabiny vyřešil.
Re: SCENIC IV
Z reálné spotřeby, auto mám od února. Zatím se vše jeví OK, i slícování je OK. Zatím tedy spokojenost, snad to tak i zůstane.
Re: SCENIC IV
S 1.3 TCe H5H, jejichž dostupnost je prislibena teprve na 20. týden tohohle roku?
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
Re: SCENIC IV
Auto jsem kupoval u dealera v Německu, skladová vozidla jsou dostupná od poloviny února.
Re: SCENIC IV
Tak se trochu rozepis o novém motoru Jak je to při dálničních rychlostech, je ten motor slyšet? A jakou máš variantu motoru?
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
Re: SCENIC IV
Zatím se dost brzdím, s původním Tce jsem nebyl spokojen, resp. s motorem ano, jen jsem proste bral spatnou skladovku, kde bylo vse krom motoru spatne. Mám TCe 140, výbava ZEN + nějaké drobnosti navic, nechtel jsem moc elektroniky, uz tak ji ma Scenic az az. Motor je stejne tichy jako u puvodni TCe, tedy odhlucneni super. Motor krasne tahne, lepsi kroutak je znat. Asi i diky tomu zere mene. Zatím mam najeto 1200km, tedy uvidime dale. O vikendu Scendcu provetram vice.
Re: SCENIC IV
Tak to jsem na to zvědavý. Já budu mít kvůli výbavě 160.
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
Re: SCENIC IV
Take byl skladem, moc me to lakalo, bylo predvadeci a cena byla super. Ale volil jsem rozumem. 140 verze jede fakt paradni a proti 1.2 TCe 97kW je to hodne znat. Ja jsem misto Talismana poridil Insignii, ale ted ji ma jiz mesic manzelka a ja jezdim Scenicem, zatim se mi fakt moc zamlouva a doufam, ze budu moci vse co jsem o novych Renaultech rikal vzit zpet.
Re: SCENIC IV
Insignia je fajn auto ale těch čudlíků...
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
- kasoun1
- Junior member
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř zář 02, 2015 23:55
- Bydliště: Chomutovsko a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: SCENIC IV
Ahoj. Také uvažuji o novém Scenicu 1,3 Tce s možností dát na protiúčet současný Grand Scénic 3. Poradíte ?, případně dáte odkaz na oficiální dealery v Německu, konkrétně v okolí příhraniční severočeského nebo karlovarského kraje ? Nejlépe kde se dá alespoň trošku domluvit česky. Bohužel mi v komunikaci brání jazyková bariéra. Jak vychází cenově servis, hodinová práce a kvalita oprav ? Vyplatí se servisovat v Německu celkově ?
Renault Grand Scenic III Privilege , 2.0 dCi , 118 kW , 380 Nm, FAP , 05/2009 , motor M9R 610 , převodovka PK4 6/1 - PRODÁNO v 8/2018 .
Re: SCENIC IV
Pak vám nákup v Německu nedoporučuji, znalost jazyka je opravdu nutná. Někde se dá domluvit anglicky, nicméně zde v Bavorsku v 90% pouze německy. Servis je v Německu zcela jistě kvalitnější, pokud se chytne akce, tak je i levnější, jinak jsou ceny srovnatelné, či drobet vyšší. Vše je však na vysoké úrovní a nesnaží se zákazníka odrbat jako v ČR.
Re: SCENIC IV
Ohledne prostornosti, stolecku a autosedacek mam tyto zkusenosti:
Prechazel jsem z C3 Picasso, kde byl problem, aby se dozadu vesel mezi sedacky dospely. Kdyz jsem to v autosalonu zkousel a prendal do nej moje sedacky, tak k memu nemilemu prekvapeni to nebylo o moc lepsi. Resenim se vsak ukazalo dat jednu sedacku doprostred. Na strane tak vzniklo diky tvaru dveri dost mista. (Minimalne pro zenu dost) zpetne jsem to pak takto zkusil prohodit i ve starem aute, ale tam pri tomto usporadani zakryvaly sedacky uchyty pasu, ve scenicu to vyslo.
Stejne jsem ale radeji vzal grand se 7 misty.
Puvodni zamer byl, ze dam sedacky na dvojsedak a zbyle sedadlo za ridicem se bude sklapet pri nastupovani dozadu. Bohuzel sedadlo o autosedacky dost drhlo a pri castem sklapeni by se asi odrelo. Nakonec mam teda na sedadle za ridicem mensi autosedacku pro starsiho syna a sedadlo jde odklopit i se sedackou a normalne nastoupit do 3. rady. Druhou sedacku mam uprostred. Jen teda oficialne tam sedacka byt nema. Ani tam neni isofix.
Stolecky jsem v minulem aute mel, u deti byly oblibene, takze jsem je chtel i ve scenicu. Kdyz by byly mensi, tak by to nevadilo, ale v grandu nijak nevadi. Sedadlo ridice mam celkem dost vepredu a nahore. Aspon decka kopou botama do plastu a ne do latky nebo kuze.
Se svazitosti kufru nikdy zadny problem nebyl, o tom jsem cetl jen tady. Rlink v pohode, jen nejde apple car (objednano v lednu 2017). Navigace od renaultu mi prijde kostrbata na ovladani, pouzivam google mapy na mobilu, takze je mi to jedno.
Prechazel jsem z C3 Picasso, kde byl problem, aby se dozadu vesel mezi sedacky dospely. Kdyz jsem to v autosalonu zkousel a prendal do nej moje sedacky, tak k memu nemilemu prekvapeni to nebylo o moc lepsi. Resenim se vsak ukazalo dat jednu sedacku doprostred. Na strane tak vzniklo diky tvaru dveri dost mista. (Minimalne pro zenu dost) zpetne jsem to pak takto zkusil prohodit i ve starem aute, ale tam pri tomto usporadani zakryvaly sedacky uchyty pasu, ve scenicu to vyslo.
Stejne jsem ale radeji vzal grand se 7 misty.
Puvodni zamer byl, ze dam sedacky na dvojsedak a zbyle sedadlo za ridicem se bude sklapet pri nastupovani dozadu. Bohuzel sedadlo o autosedacky dost drhlo a pri castem sklapeni by se asi odrelo. Nakonec mam teda na sedadle za ridicem mensi autosedacku pro starsiho syna a sedadlo jde odklopit i se sedackou a normalne nastoupit do 3. rady. Druhou sedacku mam uprostred. Jen teda oficialne tam sedacka byt nema. Ani tam neni isofix.
Stolecky jsem v minulem aute mel, u deti byly oblibene, takze jsem je chtel i ve scenicu. Kdyz by byly mensi, tak by to nevadilo, ale v grandu nijak nevadi. Sedadlo ridice mam celkem dost vepredu a nahore. Aspon decka kopou botama do plastu a ne do latky nebo kuze.
Se svazitosti kufru nikdy zadny problem nebyl, o tom jsem cetl jen tady. Rlink v pohode, jen nejde apple car (objednano v lednu 2017). Navigace od renaultu mi prijde kostrbata na ovladani, pouzivam google mapy na mobilu, takze je mi to jedno.
Grand Scenic IV 1.2 TCe 130, Premiere Edition
Re: SCENIC IV
Prijde mi, ze ted po roce ta spotreba 1.2 Tce 97Kw klesla, kdyz jedu kombi-cestu na dalnici 130km/h tempomat a okrsky do 100km/h tak se dostanu na prumernou spotrebu kolem 7,5 l/km, Je to plne nalozene auto. Olej jsem menil radeji po roce z duvodu prevahy kratkych cest po meste.
Uvidime, jak budou ty nove 1.3 Tce motory odolne na kratsich cestach, ale to se projevi az za mnoho let
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti