SCENIC IV
Re: SCENIC IV
No u mě je to na jedničku a z jedničky na dvojku. No uvidíme teď v zimě. Mám od Talismana opravdu smůlu, čekal jsem, že to bude u nového Scenica lepší a už jsem byl v servisu od září 3x:(. Renaulty mám již hodně let, ale tohle nepamatuji, jezdil jsem vždy jenom garančky a s kvalitou nebyl problém. U Talismana toho bylo hodně a bojím se něčeho podobného i u Scenica.
Re: SCENIC IV
No jsem na to taky zvedavy. S Lagunou III jsem taky servis krom garancek nepoznal. Takze asi 4 mimoradna navsteva servisu je pro me taky vec nova. Jeste resim cidlo v kufru, ze hlasi nedovrene dvere a pritom jsou.
Nejradeji bych byl, aby se ta prevodovka vysypala a byl by klid. Nejhorsi je, ze jsme meli po dobu opravy zapujcenou dacii- auto o 400tisic levnejsi a tam to razeni bylo v pohode.
Nejradeji bych byl, aby se ta prevodovka vysypala a byl by klid. Nejhorsi je, ze jsme meli po dobu opravy zapujcenou dacii- auto o 400tisic levnejsi a tam to razeni bylo v pohode.
Laguna 3 grantour 2011 2,0 dCi 4 control
Grand Scenic 1.6dCi Bose
Grand Scenic 1.6dCi Bose
Re: SCENIC IV
No přesně, měl jsem půjčeného Dokkera Stepway, měl najeto 7tis, nikde nic nevrzalo, řazení super, slicování perfektní. Také jsem z toho docela otrávenej. Budu u nového auta čekat, až se vysype převodovka a pak mi řeknou, že jsem špatně jezdil já. Jak se ochladilo, tak mi to přijde horší, tak uvidíme. Ještě začalo po rozebrání palubní desky v servise něco jakoby hučet na straně spolujezdce z balubky a něco tam klepe. Hučení je slyšet při dálniční 140 a více. Mám děs tam jet znovu, co s tím zase udělají.
Re: SCENIC IV
Ad řazení - už jsem to tu psal (např. https://forum.renaultclub.cz/viewtopic. ... 5#p1395225 a https://forum.renaultclub.cz/viewtopic. ... 8#p1392578 ) pro tu samou verzi 1.6 dCi 96kW - taky mi to příjde divné, ale prý je to OK. Každopádně je to tím, že jsem jim to do servisu dával, oficiálně zaznamenáno a jestli se převodovka vysype, tak doufám, že do 5ti let/100tis. km.
Grand Scenic IV Bose 1.6 Dci 97kW
(OIII 1.6 Tdi CR 81kW)
ex - Fluence Exception 1.6 81kW, 12/2011
(OIII 1.6 Tdi CR 81kW)
ex - Fluence Exception 1.6 81kW, 12/2011
Re: SCENIC IV
No u mě se to začalo zhoršovat postupně, na začátku to šlo celkem OK, ale na GSIII šlo řazení naprosto bez problémů. Teď mám často problém zařadit dvojku z jedničky, jako by tam byl zub navíc:). Jednička tam také nejde moc dobře, je to znát teď při ochlazení. Tedy začínám být z celkového zpracování dost otrávený. Jinak manželka má Megana se stejným motorem a tam je řazení naprosto bez problémů.
Re: SCENIC IV
Aha, tak to u nás to bylo "divné" od začátku. Teď jsem GS nějakou dobu nejel, tak to zkusím protáhnout o víkendu nebo příští týden, jsem celkem zvědav na to řazení při nižších teplotách.
Btw. příští týden mi budou měnit v rámci garance minimálně vodící drážky předních opěrek hlavy. Původně cvakala jen u spolujezdce a před nějakou dobou začala cvakat i ta u řidiče, když nemám opřenou hlavu - je to dost opruz, ta u spolujezdce už cvaká skoro pořád, ať ji mám nahoře/dole a je nebo není "vyklopená".
Btw. příští týden mi budou měnit v rámci garance minimálně vodící drážky předních opěrek hlavy. Původně cvakala jen u spolujezdce a před nějakou dobou začala cvakat i ta u řidiče, když nemám opřenou hlavu - je to dost opruz, ta u spolujezdce už cvaká skoro pořád, ať ji mám nahoře/dole a je nebo není "vyklopená".
Grand Scenic IV Bose 1.6 Dci 97kW
(OIII 1.6 Tdi CR 81kW)
ex - Fluence Exception 1.6 81kW, 12/2011
(OIII 1.6 Tdi CR 81kW)
ex - Fluence Exception 1.6 81kW, 12/2011
Re: SCENIC IV
No možná jsem to tak nevnímal na začátku, měl jsem z auta radost. Pak s ním začala jezdit žena a začala si na to stěžovat. Já jsem řešil slícování dveří řidiče, výměnu celého R-linku, rachtání někde v palubní desce. Teď je v plánu řešit řazení a po nalepení originální lišty zavazadlového prostoru dveře o lištu dřou + dveře u řidiče sice po slícování nedřou o zadní dveře, nicméně při přejetí vetších nerovností vše vrže výplň ve dvěřích a nesedí dole, podle mě jsou zkroucené. Jakmile dá auto člověk do servisu, tak se pak nestačí divit:(.
-
- Starting member
- Příspěvky: 5
- Registrován: sob říj 28, 2017 09:13
Re: SCENIC IV
Presne tak mal som problem z rezonovanim prednych l. dveri zavadu po dlhom celom dni odstranili no bohuzial som si odtial zase doniesol dve preliaciny na tych dverach a skrabanec. Zistil som to az doma no radsej som im to tam uz ani nedaval a opravil som si tie preliaciny sam kedze to robim v zavode v BA vo VW. Jednu vec im date opravite a druhe vam poskodia.
Re: SCENIC IV
Nemá tu někdo volnou převodovku na SCENIC IV ? Děkuji
Re: SCENIC IV
Co si myslíte o tom? Když pouštím spojku a přidávám plyn, tak začne něco chvilkově hrčet, dělá to při převodu na vyšší stupeň, pak to přestane, až se změní rychlostní stupeň
Re: SCENIC IV
Mám dotaz na majitele GS IV - již má někdo zkušenosti z vrzání od zadní nápravy a s tlučením po přejezdu nerovností ?
Díky.
GS IV, 1,6 dCi
Díky.
GS IV, 1,6 dCi
Re: SCENIC IV
Podla mna to tlcie tak v norme.
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: SCENIC IV
HM, " postřeh tluče v normě" -dobrý !!
Myslím si, že auto za 700 t. by nemělo ani tlouct, ani vrzat, co zkušenosti ostatních majitelů ?
Díky.
Myslím si, že auto za 700 t. by nemělo ani tlouct, ani vrzat, co zkušenosti ostatních majitelů ?
Díky.
Re: SCENIC IV
Ještě pro doplnění -o vrzání renault ví, údajně vypěnuje nápravnici.
Re: SCENIC IV
Vrzání zatím žádné, ještě toho trochu:).
Re: SCENIC IV
Chtel jsem se zeptat, mam několik problemu spise technických, které me ale celkem stvou:
1. bezklickove zamykani - funguje moc citlive u predni napravy, auto se zamkne okamzite po pruchodu kolem predku, u kufru to funguje az cca 1 m od vozidla, coz je praktictejsi Resili jste to někdo a dela vam to také? , da se nastavit citlivost předního snimace?
2. automaticke sterace - nefunguji po nastartovani, když je naprseno na sklo tak nestiraji, musí se oživit, pak uz funguji, při jizde se zapnou automaticky v pohode.
1. bezklickove zamykani - funguje moc citlive u predni napravy, auto se zamkne okamzite po pruchodu kolem predku, u kufru to funguje az cca 1 m od vozidla, coz je praktictejsi Resili jste to někdo a dela vam to také? , da se nastavit citlivost předního snimace?
2. automaticke sterace - nefunguji po nastartovani, když je naprseno na sklo tak nestiraji, musí se oživit, pak uz funguji, při jizde se zapnou automaticky v pohode.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
1. funguje mi to stejne a stejne to fungovalo u Talismana. Ještě testu u Megana.
2. se stěrači jsem na tom stejně, ale nevadí mi to.
2. se stěrači jsem na tom stejně, ale nevadí mi to.
Re: SCENIC IV
Ty sterace, to je dost opruz, proc to tak debilne funguje se vi? Vetsinou se automaticky sterace nezapnou od nejake venkovni teploty kvůli ochrane před námrazou, třeba od +3 C ale tady to nefunguje i při +20C. Asi tedy zase low-cost reseni, nechapu, proc to uz za ty roky nevyladi...
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
Banana:
ad 1) Také tak, bylo to stejné i u Fluence Ve čtvrtek dávám do servisu, kvůli klepajícím opěrkám hlavy u řidiče a spolujezdce, tak se tam na to zkusím zeptat.
ad 2) Myslím, že to máme také tak. Ani mi nedošlo, že to vlastně oživím přepnutím )
Mirak:
- taky se mi zdá, že (hlavně na příčných) nerovnostech se to občas celkem ozývá, ale mám pocit, že jsem to zaznamenal i v nějaké recenczi před koupí, tak jsem to považoval za normální. Zkusím jim ve čtvrtek říct, ať na to také kouknou. Kdyby z toho něco rozumného vypadlo, dám vědět.
ad 1) Také tak, bylo to stejné i u Fluence Ve čtvrtek dávám do servisu, kvůli klepajícím opěrkám hlavy u řidiče a spolujezdce, tak se tam na to zkusím zeptat.
ad 2) Myslím, že to máme také tak. Ani mi nedošlo, že to vlastně oživím přepnutím )
Mirak:
- taky se mi zdá, že (hlavně na příčných) nerovnostech se to občas celkem ozývá, ale mám pocit, že jsem to zaznamenal i v nějaké recenczi před koupí, tak jsem to považoval za normální. Zkusím jim ve čtvrtek říct, ať na to také kouknou. Kdyby z toho něco rozumného vypadlo, dám vědět.
Grand Scenic IV Bose 1.6 Dci 97kW
(OIII 1.6 Tdi CR 81kW)
ex - Fluence Exception 1.6 81kW, 12/2011
(OIII 1.6 Tdi CR 81kW)
ex - Fluence Exception 1.6 81kW, 12/2011
Re: SCENIC IV
ad 2) nefunkcni automaticke sterace po nastartovani: V navodu nic o tom, ze se musi aktivovat po !kazdem nastartovani! nepisou a jde to v rozporu s tim, co tam pisou. Asi pujde o software vadu, to musí bezpodminecne odstranit.
V navodu pisou pouze toto:
– Při teplotách pod nulou se automatické stírání aktivní po nastartování vozidla neaktivuje. Aktivuje se automaticky, jakmile vozidlo překročí určitou rychlost (přibližně 8 km/h).
V navodu pisou pouze toto:
– Při teplotách pod nulou se automatické stírání aktivní po nastartování vozidla neaktivuje. Aktivuje se automaticky, jakmile vozidlo překročí určitou rychlost (přibližně 8 km/h).
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
Uff, to jsou vyhlídky:), asi ta auta na nás testují:).
Re: SCENIC IV
Urcite ano, je fakt, ze po case se zacinaji objevovat musky....
Třeba ty pricne prahy, zkuste si projet takovy ten vyvyseny siroky pricny prah trosku svizneji, delaji se třeba tak prechody pro chodce po novu, to nadskočíte tak, ze se hlavou bouchnete o strechu, ale to poznate az po case a najetych tisici km, jak se auto chova v ruznych situacích a silnicich, je ale fakt, ze mozna by bylo lepsi mit 18" kola a vic gumy, co vic tlumi. Podle me na klasicke silnice jsou ty 20" kola naladeny dobře, ale na tyhle specialni situace to ma svy limity, co si budem povidat.
Třeba ty pricne prahy, zkuste si projet takovy ten vyvyseny siroky pricny prah trosku svizneji, delaji se třeba tak prechody pro chodce po novu, to nadskočíte tak, ze se hlavou bouchnete o strechu, ale to poznate az po case a najetych tisici km, jak se auto chova v ruznych situacích a silnicich, je ale fakt, ze mozna by bylo lepsi mit 18" kola a vic gumy, co vic tlumi. Podle me na klasicke silnice jsou ty 20" kola naladeny dobře, ale na tyhle specialni situace to ma svy limity, co si budem povidat.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
No ty prejezdy nejak nepocituji, mozna pro to, ze jsem mel na predchozim aute 245/ 40 R19, zde to bylo peklo prejizdet podobne nerovnosti:). Prijde mi to dost podobne jako v Meganu na 17". No ja porad objevuji dalsi spatne slicovane casti, ale uy to resit nebudu, kdyz to nedre. Jen je hrozne, ze takto drahe auto je tak odflaknute.
Re: SCENIC IV
banana: co se týče příčných prahů (zvýšených několikametrových úseků vozovky), ty jezdím většinou svižně, protože se holkám líbí, jak to skáče. Říkáme tomu "bude HOP!" ) O střechu se tedy ale nebouchám, možná si zkus dát níže sedadlo
jaggerl: taky mne s tím štvou (naštěstí toho na našem nevidím zas tolik), protože nakonec je vše v jejich interní toleranci, takže to je na řešení formou znaleckého posudku a případně souzení se, na což upřímně nemám ani čas ani chuť, to už by musel být fakt nějaký brutus.
Kola jsou podle mně akorát, co se týče velikosti a výšky profilu, spíše je možná měli udělat kousek širší (alespoň 205 nebo 215), někdy v určitých zatáčkách mám pocit, že už se to lehce začíná hrnout ven, přitom člověk cítí, že by to klidně ještě mohlo držet. Ale je možné, že to je těma Contikama, co tam jsou z výroby. Jsem hodně zvědav na ty zimáky, jak moc velký rozdíl v jízdních vlastnostech bude.
jaggerl: taky mne s tím štvou (naštěstí toho na našem nevidím zas tolik), protože nakonec je vše v jejich interní toleranci, takže to je na řešení formou znaleckého posudku a případně souzení se, na což upřímně nemám ani čas ani chuť, to už by musel být fakt nějaký brutus.
Kola jsou podle mně akorát, co se týče velikosti a výšky profilu, spíše je možná měli udělat kousek širší (alespoň 205 nebo 215), někdy v určitých zatáčkách mám pocit, že už se to lehce začíná hrnout ven, přitom člověk cítí, že by to klidně ještě mohlo držet. Ale je možné, že to je těma Contikama, co tam jsou z výroby. Jsem hodně zvědav na ty zimáky, jak moc velký rozdíl v jízdních vlastnostech bude.
Grand Scenic IV Bose 1.6 Dci 97kW
(OIII 1.6 Tdi CR 81kW)
ex - Fluence Exception 1.6 81kW, 12/2011
(OIII 1.6 Tdi CR 81kW)
ex - Fluence Exception 1.6 81kW, 12/2011
Re: SCENIC IV
Je to škoda s tou kvalitou, rozhodně neodpovídá ceně auta a to ani s mou slevou. No uvidíme jak dále, Talisman byl kvalitativní peklo. Myslel jsem si, že jsem měl smůlu na kus, ale Scenic je dost podobný, tedy pokud by mělo být něco dalšího, tak se po mnoha letech s Renaultem rozloučím.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů