nový majitel GS III
Moderátor: Moderators General
-
- Junior member
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte bře 14, 2006 19:22
nový majitel GS III
Tak jsem se stal hrdým majitelem, sice ojetého, ale nádherného GS III. Teprve se s ním sžívám, ale mám z něj fakt radost. Jen nevím, co je to za výbavu. Je to 1.5 dCi 81 kW, rok 2011, dovoz Francie a má to třeba bi-xenony, park. senzory i vpředu, panoramu, origo USB, TOMTOMa.... Nevíte, jaká by to mohla verze? Řekl bych minimálně privilege, ale nevím jistě.
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Re: nový majitel GS III
To asi bude privilege protože do nižší se tuším nedaly přikoupit bixenony.
-
- Junior member
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte bře 14, 2006 19:22
Re: nový majitel GS III
Přidám pár prvních postřehů. Co mi třeba vadí, je to, že je malý ukazatel nedostatku paliva. Sotva jsem si ho všimnul, že začal blikat, abych natankoval. To mohli trochu vylepšit. Dále, protože jsem vyšší postavy, tak moc nevidím na palubovce na ten vrchní řádek, kde se ukazuje třeba tempomat apd. Schovává se mi pod tím "kšiltem", co kryje palubovku. Musím se lehonce pokrčit, abych ten řádek dobře viděl. A to mám sedačku dole, ale zase sedím rád spíše kolmo, proto tam hůře vidím, nechci mít opěradlo sklopené. Stejná věc je pak i u displeje klimi. Takže si někdy nejsem jist, jestli je nastaveno 21 stupňů, nebo 27. Tu vrchní čárečku u čísla 7 moc nevidím. No ale obě věci jsou jen drobnosti Dále ovládání klimatizace. Zlaté kruhové ovladače u Laguny II. Tam stačilo jen kolečkem otočit a teplota se během sekundy nastavila třeba o 6 stupňů jinak, prostě fofr. Výborné z hlediska bezpečnosti při řízení. Teď musím páčku držet několik sekund, než mi tam naskáče požadované teplota A furt tam pokukovat, kdy už to bude. Zkrátka tady asi udělali konstruktéři krok zpět, já to tak vidím. Jo a co mi taky vadí, že není nikde ukazatel teploty motoru. Jsem raději, když vím, že se "ručička" zastavila na 90 stupních, tam se zastavila a drží. Hned mám dobrý pocit. Jenže GS III, nic, žádný ukazatel teploty motoru. Nebo tam někde nastavit jde, aby to bylo vidět? To by bylo fajn.
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Re: nový majitel GS III
Ono to je trochu posahane, musis vypnout tempomat/omezovac a na jeho miste se objevi primitivni stupnice teploty...
'11 Grand Scénic III, 1.4TCe Dynamique
'98 kombik Laguna I, 1.6 16v
'98 kombik Laguna I, 1.9 dti (r.i.p.)
'98 kombik Laguna I, 1.6 16v
'98 kombik Laguna I, 1.9 dti (r.i.p.)
Re: nový majitel GS III
Dali se přikoupit.Chtěl jsem tenkrát plnou výbavu,ale ne Privilege,kvůli hnědému interiéru,tak mi nabídli Dynamique s černýn interiérem a doplnili ho na výbavu Privilege.Raymond píše:To asi bude privilege protože do nižší se tuším nedaly přikoupit bixenony.
Škoda 120LS(v roce 1998 (sešrotovano)
Škoda Fabia combi 1.4MPI comfort(v roce 2011 prodáno)
Renault Grand Scenic Dynamique 1.4Tce 7m,Bi-xenony,Carminat Tom Tom,modrá Extreme( v roce 2019 prodáno)
Renault Clio IV 1,2 16V Expression,červená Flamme(v provozu)
Renault Espace 1,6 dCi 160 EDC Initiale Paris stříbrná metalíza( v provozu)
Renault Vel Satis 3,5 V6 Initiale šedá metalíza (v provozu)
Renault Avantime Dynamique 2,0 T benzín šedá (v provozu)
Škoda Fabia combi 1.4MPI comfort(v roce 2011 prodáno)
Renault Grand Scenic Dynamique 1.4Tce 7m,Bi-xenony,Carminat Tom Tom,modrá Extreme( v roce 2019 prodáno)
Renault Clio IV 1,2 16V Expression,červená Flamme(v provozu)
Renault Espace 1,6 dCi 160 EDC Initiale Paris stříbrná metalíza( v provozu)
Renault Vel Satis 3,5 V6 Initiale šedá metalíza (v provozu)
Renault Avantime Dynamique 2,0 T benzín šedá (v provozu)
Re: nový majitel GS III
Ano jsou to takové trestuhodné elementární blbiny které by u zajeté značky neměly vůbec vzniknout. S tím že vyšší lidé nevidí kvůli kšiltu na horní řádek displeje nejsi určitě sám - je to opakovaná vada. A to s tou klimou je taky pravda - je to peklo furt tam cvakat s tlačítkama - je to nebezpečná věc - ve chvíli kdy cvakáš na klimošce se moc nevěnuješ řízení - v podstatě kvůli tomu moc tu ventilaci nepoužívám. To jsou ty teploušské "technologie" za každou cenu.....to nenávidím.
Ale jinak se mi Scenic zatím drží ....
Ale jinak se mi Scenic zatím drží ....
_______________________________
Grand Scenic III 1,6 DCi Bose - 2015
Captur 1,0 - 2020
Grand Scenic III 1,6 DCi Bose - 2015
Captur 1,0 - 2020
-
- Junior member
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte bře 14, 2006 19:22
Re: nový majitel GS III
Aha, tempomat mám stále zaplý, tak proto nevidím tu teplotu motoru. Hned to vyzkouším. Ale nezobrazuje se mi nikde tlak kol. Při přepínání pal. počít. by se tam měl v jedné stránce ukázat (alespoň je to v návodu tak napsané), ale zatím nic. Uvidím, až půjdu na diagnostiku, jestli není nějak deaktivovaný.
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Re: nový majitel GS III
Tlak v pneu je na druhé zmáčknutí od kilometrovníku horním tlačítkem. Ale jestli to měl GS už v r. 2011 to nevím.
-
- Junior member
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte bře 14, 2006 19:22
Re: nový majitel GS III
Že hlídání tlaku kol již měli Rendlíci před 15 lety, bylo by s podivem, kdyby ho takhle moderní a vybavené auto nemělo. I když....možné je všechno. Budu nadále zkoumat. Ta teplota motoru tam opravdu je, proč ji ale nedali tak, aby byla stále vidět a nezmizela po aktivaci tempomatu?! Co ti lidi, co to auto vymýšleli, brali, když dělali takové koniny? A ještě další dotaz. Nesvítí mi jedna žárovka osvětlení SPZky. Než to rozdělám, nevíte jaká je v tom žárovka?
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Re: nový majitel GS III
Hlídání talku v pneu je povinné pro auta vyrobená po 1.11.2014. Do té doby to byla příplatková výbava a nemusí v autě být. Poznat se to dá podle ventilků. Pokud je ventilek kovový s barevným označením je tam hlídání tlaku. Pokud je ventilek gumový, hlídání tam není.
Re: nový majitel GS III
Osvětlení SPZ: je tam klasická zasouvací žárovka W5W.
Renault Kadjar Edition 1.3 TCe 103 kW, r.v. 2020
- kasoun1
- Junior member
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř zář 02, 2015 23:55
- Bydliště: Chomutovsko a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: nový majitel GS III
Mám senzory v pneu jako příplatkovou výbavu z roku 2009, je to super věc. Za jízdy vidíš na destinu změnu tlaků, nahoru i dolů. Mám pneu 225/50 R17, tlak mám všude podle štítku na dveřích na EKO 2,6 kPa(38 PSI). Zatím nevím co hlásí počítač v případě defektu nebo rychlé změny tlaku při defektu. Nové čidlo stojí cca. 1000 kč za kus, životnost baterie je okolo 10 let, prý záleží na okolní teplotě, při mrazech a chladném počasí po celí rok má baterka v senzoru vydržet méně.
Renault Grand Scenic III Privilege , 2.0 dCi , 118 kW , 380 Nm, FAP , 05/2009 , motor M9R 610 , převodovka PK4 6/1 - PRODÁNO v 8/2018 .
-
- Junior member
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte bře 14, 2006 19:22
Re: nový majitel GS III
No jak tak zjišťuji, já tam ty pneu snad vážně nemám. Vypadáto, že mám gumové ventilky, takže kontrola asi fakt není. Nechápu! Auto vybavené špičkově a takovouhle věc si tam kupující neobjednal! Hlavně že tam je panorama (která je mi k prdu ). A tak se hned zaptám. Dá se ta kontrola nějak dodělat? Že bych do kol koupil origo "hlídací" ventilky a přes diagnostiku aktivoval na palubce hlídání kol. Když to zobrazuje otevření dveří, snad by to mohlo pak umět i ty kola. Pak mě napadlo, koupit zcela nazávislý systém kontroly tlaku, ale naprostá většina nabízí tu verzi, že se na ventilky namontují čepičky s baterkou a ty to hlídají a posílají do kabiny na nějaký displej. Jenže se bojím krádeže, raději bych ty senzory měl schované v pneumatice. Nevíte o nějakém takovém systému kde ho nabízejí?
A další dotaz. Chtěl bych na podlahu dát klasické gumové koberečky, co prodávají všude. Vím, přikryje to ty odkládací prostory v podlaze, ale zase tu podlahu nezasviním od bot (v Lag. II jsem gum. koberečky měl). Používáte také v GS III ty gum. koberečky, nebo jezdíte "naostro" bez nich?
A další otázka.... Lak má po těch 6 letech pár kosmetických vad. Proto bych se rád zbavil takových těch drobných šmouh a lehkých šrábanců, co nejdou do hloubky laku. Když po nich přejedete prstem tak je vlastně ani nezaregistrujete. Myslím, že by šli rozleštit. Můžete poradit, co na to rozleštění koupit? Máte s něčím fakt dobré zkušenosti? Abych navyplázl litr za něco, co nebude fungovat a třeba bych to ještě zhoršil. S rozlešťováním nemám žádné zkušenosti.
A další dotaz. Chtěl bych na podlahu dát klasické gumové koberečky, co prodávají všude. Vím, přikryje to ty odkládací prostory v podlaze, ale zase tu podlahu nezasviním od bot (v Lag. II jsem gum. koberečky měl). Používáte také v GS III ty gum. koberečky, nebo jezdíte "naostro" bez nich?
A další otázka.... Lak má po těch 6 letech pár kosmetických vad. Proto bych se rád zbavil takových těch drobných šmouh a lehkých šrábanců, co nejdou do hloubky laku. Když po nich přejedete prstem tak je vlastně ani nezaregistrujete. Myslím, že by šli rozleštit. Můžete poradit, co na to rozleštění koupit? Máte s něčím fakt dobré zkušenosti? Abych navyplázl litr za něco, co nebude fungovat a třeba bych to ještě zhoršil. S rozlešťováním nemám žádné zkušenosti.
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Re: nový majitel GS III
Gumové koberečky prodávají origo i s těmi špunty na uchycení u ridiče. Mně se však po roce používání prodřel, nechápu jak je to možný, za 10 let v dacii se mi to nestalo. Ani to nechtěli vzít jako reklamaci, že si prej mám koupit celou sadu
- kasoun1
- Junior member
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř zář 02, 2015 23:55
- Bydliště: Chomutovsko a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: nový majitel GS III
Pokud je to takhle bohatá výbava, předpokládám že to auto umí. Třeba je ta funkce deaktivovaná a v kolech senzory nejsou kvůli tomu, že se dávaly do sady co byla zrovna na autě z výroby a máš tam druhou sadu kol, kterou předchozí majitel měl na přezouvání léto/zima a neinvestoval do další sady senzorů. Pokud je funkce aktivní, tak se sám počítač po každém nastartování na pár vteřin ozve, že nemá v dosahu senzory tlaku a vlevo u palivoměru bude zobrazeno autíčko, které má bílé pneu a stále tam svítí.
Co se týká koberečků, tak určitě né na "ostro" !!!! . Zničíš si polstrování podlahy a pak budeš litovat. Do odkládacích prostorů pro nohy se bude shromažďovat veškerý nepořádek z bot. Využil jsem v Renaultu zvýhodněnou sadu "Adventure pack" která obsahuje gumové koberce Novestra (999 kč )+ plastová vana zavazadlového prostoru (2090 kč)+ hliníkové střešní nosiče nebo příčné tyče na podélné střešní nosiče (3690 kč) celkově za sadu 5490 kč. Mají i další sadu "Country pack" za 7790 kč (místo nosičů je tam kompletní sada pro tažné zařízení,šrouby,kabeláž a tažné). Ceny nejsou aktuální, takhle byly když jsem kupoval já.
Co se týká koberečků, tak určitě né na "ostro" !!!! . Zničíš si polstrování podlahy a pak budeš litovat. Do odkládacích prostorů pro nohy se bude shromažďovat veškerý nepořádek z bot. Využil jsem v Renaultu zvýhodněnou sadu "Adventure pack" která obsahuje gumové koberce Novestra (999 kč )+ plastová vana zavazadlového prostoru (2090 kč)+ hliníkové střešní nosiče nebo příčné tyče na podélné střešní nosiče (3690 kč) celkově za sadu 5490 kč. Mají i další sadu "Country pack" za 7790 kč (místo nosičů je tam kompletní sada pro tažné zařízení,šrouby,kabeláž a tažné). Ceny nejsou aktuální, takhle byly když jsem kupoval já.
Renault Grand Scenic III Privilege , 2.0 dCi , 118 kW , 380 Nm, FAP , 05/2009 , motor M9R 610 , převodovka PK4 6/1 - PRODÁNO v 8/2018 .
Re: nový majitel GS III
Mám v autě origo gumové koberečky od nova už 5 let a pořad jsou jako nové.Ani nejsou odřené a to moje děti těm zadním kobercům davají pěkně zabrat.Raymond píše:Gumové koberečky prodávají origo i s těmi špunty na uchycení u ridiče. Mně se však po roce používání prodřel, nechápu jak je to možný, za 10 let v dacii se mi to nestalo. Ani to nechtěli vzít jako reklamaci, že si prej mám koupit celou sadu
Škoda 120LS(v roce 1998 (sešrotovano)
Škoda Fabia combi 1.4MPI comfort(v roce 2011 prodáno)
Renault Grand Scenic Dynamique 1.4Tce 7m,Bi-xenony,Carminat Tom Tom,modrá Extreme( v roce 2019 prodáno)
Renault Clio IV 1,2 16V Expression,červená Flamme(v provozu)
Renault Espace 1,6 dCi 160 EDC Initiale Paris stříbrná metalíza( v provozu)
Renault Vel Satis 3,5 V6 Initiale šedá metalíza (v provozu)
Renault Avantime Dynamique 2,0 T benzín šedá (v provozu)
Škoda Fabia combi 1.4MPI comfort(v roce 2011 prodáno)
Renault Grand Scenic Dynamique 1.4Tce 7m,Bi-xenony,Carminat Tom Tom,modrá Extreme( v roce 2019 prodáno)
Renault Clio IV 1,2 16V Expression,červená Flamme(v provozu)
Renault Espace 1,6 dCi 160 EDC Initiale Paris stříbrná metalíza( v provozu)
Renault Vel Satis 3,5 V6 Initiale šedá metalíza (v provozu)
Renault Avantime Dynamique 2,0 T benzín šedá (v provozu)
-
- Junior member
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte bře 14, 2006 19:22
Re: nový majitel GS III
Auto jsem kupoval z bazaru, bylo provozováno ve Francii. Předpokládám, že si první majitel nechal sadu kol s ventilky a do prodeje dal sadu bez ventilků. Ten pack "Adventure" zřejmě mám, ale bohužel ty koberečky a plastová vana v autě nebyly, asi si je taky nechal (nebo bazar?....to už je jedno). Střešní nosiče naštěstí u auta byly. Ty gumový koberečky koupím asi klasický, univerzální. A pak jsem si vzpomněl.... Laguna II měla jeden šroub na kolech "bezpečnostní", byl na něj potřeba speciální nástavec na povolování. Má to GS III taky, nebo jsou všechny šrouby klasické?kasoun1 píše:Pokud je to takhle bohatá výbava, předpokládám že to auto umí. Třeba je ta funkce deaktivovaná a v kolech senzory nejsou kvůli tomu, že se dávaly do sady co byla zrovna na autě z výroby a máš tam druhou sadu kol, kterou předchozí majitel měl na přezouvání léto/zima a neinvestoval do další sady senzorů. Pokud je funkce aktivní, tak se sám počítač po každém nastartování na pár vteřin ozve, že nemá v dosahu senzory tlaku a vlevo u palivoměru bude zobrazeno autíčko, které má bílé pneu a stále tam svítí.
Co se týká koberečků, tak určitě né na "ostro" !!!! . Zničíš si polstrování podlahy a pak budeš litovat. Do odkládacích prostorů pro nohy se bude shromažďovat veškerý nepořádek z bot. Využil jsem v Renaultu zvýhodněnou sadu "Adventure pack" která obsahuje gumové koberce Novestra (999 kč )+ plastová vana zavazadlového prostoru (2090 kč)+ hliníkové střešní nosiče nebo příčné tyče na podélné střešní nosiče (3690 kč) celkově za sadu 5490 kč. Mají i další sadu "Country pack" za 7790 kč (místo nosičů je tam kompletní sada pro tažné zařízení,šrouby,kabeláž a tažné). Ceny nejsou aktuální, takhle byly když jsem kupoval já.
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
- kasoun1
- Junior member
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř zář 02, 2015 23:55
- Bydliště: Chomutovsko a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: nový majitel GS III
Petr Sázavský píše:Auto jsem kupoval z bazaru, bylo provozováno ve Francii. Předpokládám, že si první majitel nechal sadu kol s ventilky a do prodeje dal sadu bez ventilků. Ten pack "Adventure" zřejmě mám, ale bohužel ty koberečky a plastová vana v autě nebyly, asi si je taky nechal (nebo bazar?....to už je jedno). Střešní nosiče naštěstí u auta byly. Ty gumový koberečky koupím asi klasický, univerzální. A pak jsem si vzpomněl.... Laguna II měla jeden šroub na kolech "bezpečnostní", byl na něj potřeba speciální nástavec na povolování. Má to GS III taky, nebo jsou všechny šrouby klasické?kasoun1 píše:Pokud je to takhle bohatá výbava, předpokládám že to auto umí. Třeba je ta funkce deaktivovaná a v kolech senzory nejsou kvůli tomu, že se dávaly do sady co byla zrovna na autě z výroby a máš tam druhou sadu kol, kterou předchozí majitel měl na přezouvání léto/zima a neinvestoval do další sady senzorů. Pokud je funkce aktivní, tak se sám počítač po každém nastartování na pár vteřin ozve, že nemá v dosahu senzory tlaku a vlevo u palivoměru bude zobrazeno autíčko, které má bílé pneu a stále tam svítí.
Co se týká koberečků, tak určitě né na "ostro" !!!! . Zničíš si polstrování podlahy a pak budeš litovat. Do odkládacích prostorů pro nohy se bude shromažďovat veškerý nepořádek z bot. Využil jsem v Renaultu zvýhodněnou sadu "Adventure pack" která obsahuje gumové koberce Novestra (999 kč )+ plastová vana zavazadlového prostoru (2090 kč)+ hliníkové střešní nosiče nebo příčné tyče na podélné střešní nosiče (3690 kč) celkově za sadu 5490 kč. Mají i další sadu "Country pack" za 7790 kč (místo nosičů je tam kompletní sada pro tažné zařízení,šrouby,kabeláž a tažné). Ceny nejsou aktuální, takhle byly když jsem kupoval já.
Jestli máš na kolech bezpečnostní (pojistné) šrouby poznáš pohledem. Jestli ano, musíš mít oříšek někde v autě. Jestli nemáš, tak není problém koupit sadu na netu, cena se pohybuje cca. 1000 kč za kvalitnější sadu co se týká materiálu a úrovně bezpečnosti. Pozor si dej při objednání, musí být přímo pro tvé auto kvůli závitu, pohledově vypadají některé úplně stejně ale stačí jiné stupně stoupání závitu a zničíš si buď šroub nebo závit v náboji.
Renault Grand Scenic III Privilege , 2.0 dCi , 118 kW , 380 Nm, FAP , 05/2009 , motor M9R 610 , převodovka PK4 6/1 - PRODÁNO v 8/2018 .
-
- Junior member
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte bře 14, 2006 19:22
Re: nový majitel GS III
Po nějakém časy zase podám pár informací, které jsem u svého GS zjistil. Zajel jsem na origi diagnostiku do Renaultu, auto bez chyb, tak snad to dlouho i tak vydrží. Ale nechal jsem si zjistit, že v autě vůbec nebyl systém kontroly tlaku pneu!! V takhle vybaveném autě a on ten první majitel tuhle věc neobjedná!!! Nechápu. Hlavně že tam koupil
panoramu (ta je mi uplně k prdu!!!). A dodělat to tam prý nejde, no pěkný..... Ach jo.
Bezpečnostní šrouby na kolech nemám, asi je ani pořizovat nebudu. Zatím to nechám takhle.
A pak bych prosil o radu. Při otevírání víka kufru a jedněch dveří mi v nich strašně lupe/ křupe. Pokoušel jsem se to promazat olejem, ale lupe/ křupe tu furt. Dělá to, myslím, ve chvíli, kdy to přeskakuje aretaci. Nevíte, čím to může být? Je to nepříjemné, rád bych se toho zbavil.
A pak dotaz na majitele, kteří mají mou motorizaci. Kolik točíte otáček při cca 130 km/h? Protože já při 90 mám již zařazený 6 rychlostní stupeň a točí to cca 1800-1900 otáček. Což je dost. Kolik to musí točit asi při těch 130? Moje předchozí Laguna II ve 130 na šestku točila krásných 2350 otáček. S GS III jsem ještě po dálnici nejel ,abych to vyzkoušel, ale asi to bude dost víc. Zkrátka se mi to zpřevodování u mé motorizace moc nelíbí. Ale s tím nic nenadělám, musím si zvyknout.
Tak to je prozatím vše a ...ať nám autíčka spolehlivě jezdí.
panoramu (ta je mi uplně k prdu!!!). A dodělat to tam prý nejde, no pěkný..... Ach jo.
Bezpečnostní šrouby na kolech nemám, asi je ani pořizovat nebudu. Zatím to nechám takhle.
A pak bych prosil o radu. Při otevírání víka kufru a jedněch dveří mi v nich strašně lupe/ křupe. Pokoušel jsem se to promazat olejem, ale lupe/ křupe tu furt. Dělá to, myslím, ve chvíli, kdy to přeskakuje aretaci. Nevíte, čím to může být? Je to nepříjemné, rád bych se toho zbavil.
A pak dotaz na majitele, kteří mají mou motorizaci. Kolik točíte otáček při cca 130 km/h? Protože já při 90 mám již zařazený 6 rychlostní stupeň a točí to cca 1800-1900 otáček. Což je dost. Kolik to musí točit asi při těch 130? Moje předchozí Laguna II ve 130 na šestku točila krásných 2350 otáček. S GS III jsem ještě po dálnici nejel ,abych to vyzkoušel, ale asi to bude dost víc. Zkrátka se mi to zpřevodování u mé motorizace moc nelíbí. Ale s tím nic nenadělám, musím si zvyknout.
Tak to je prozatím vše a ...ať nám autíčka spolehlivě jezdí.
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
- kasoun1
- Junior member
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř zář 02, 2015 23:55
- Bydliště: Chomutovsko a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: nový majitel GS III
Petr Sázavský píše:Po nějakém časy zase podám pár informací, které jsem u svého GS zjistil. Zajel jsem na origi diagnostiku do Renaultu, auto bez chyb, tak snad to dlouho i tak vydrží. Ale nechal jsem si zjistit, že v autě vůbec nebyl systém kontroly tlaku pneu!! V takhle vybaveném autě a on ten první majitel tuhle věc neobjedná!!! Nechápu. Hlavně že tam koupil
panoramu (ta je mi uplně k prdu!!!). A dodělat to tam prý nejde, no pěkný..... Ach jo.
Bezpečnostní šrouby na kolech nemám, asi je ani pořizovat nebudu. Zatím to nechám takhle.
A pak bych prosil o radu. Při otevírání víka kufru a jedněch dveří mi v nich strašně lupe/ křupe. Pokoušel jsem se to promazat olejem, ale lupe/ křupe tu furt. Dělá to, myslím, ve chvíli, kdy to přeskakuje aretaci. Nevíte, čím to může být? Je to nepříjemné, rád bych se toho zbavil.
A pak dotaz na majitele, kteří mají mou motorizaci. Kolik točíte otáček při cca 130 km/h? Protože já při 90 mám již zařazený 6 rychlostní stupeň a točí to cca 1800-1900 otáček. Což je dost. Kolik to musí točit asi při těch 130? Moje předchozí Laguna II ve 130 na šestku točila krásných 2350 otáček. S GS III jsem ještě po dálnici nejel ,abych to vyzkoušel, ale asi to bude dost víc. Zkrátka se mi to zpřevodování u mé motorizace moc nelíbí. Ale s tím nic nenadělám, musím si zvyknout.
Tak to je prozatím vše a ...ať nám autíčka spolehlivě jezdí.
Pokud jde o senzory které tam nemáš, je možné dokoupit různé neoriginální tipy senzorů. Například do zapalovače strčíš přijímač s displejem a na každé kolo dáš čepičku která snímá tlak a komunikuje s přijímačem. Osobně bych do této varianty nešel. Určitě máš zkušenosti s dětma, který kradou čepičky z ventilků jenom proto že jsou barevné, chromované atd., a dají je na svá jízdní kola. Takže Ti ukradnou senzor a jsi nahranej. Našel jsem jinou variantu. Senzory zobrazují hodnoty na displeji mobilního telefonu.Nutnost zapnutého Bluetooth a stažení příslušné aplikace pro Smart Phone.Komunikuje s operačními systémy Apple i Android.
odkaz http://www.autokelly.cz/Product/PK-CU63 ... 5;40102836
Pokud jde o bezpečnostní šrouby, určitě si je kup. Rozhodně je lepší koupit levnější sadu bezpečáků (cca. 500 kč), kvalitní jsou do 1000 kč, než tam nemít žádné. Taky se Ti může stát, že ráno najdeš auto na cihlách. Když bude mít zloděj odvahu, ukradne všechny 4 kola a spočítej si škodu. Ráfky 4x, pneu 4x, senzory 4x. A když bude zloděj hamoun, nenechá Ti pod autem ani šrouby.
Lupání / křupání dveří dělá aretace polohy dveří. Tady na fóru se to někde řešilo. Jak to začne jednou dělat, už to bude jenom horší. Promazání většinou nepomáhá a je lepší je vyměnit, 1 kus vyjde cca. na 1000 kč v origo servisu. Jestli ti to dělají i 5 dveře (kufr), tak to nejsou panty, ale pomůže namazat vazelínkou při otevřených dveřích táhla pístů (chromovaná část). Párkrát otevři, zavři, setři zbytek mazání ať na sebe neváže prach. Možná si budeš potom stěžovat, že ti jdou 5 dveře zase moc zlehka . Časem se může stát že plynové vzpěry 5 dveří odejdou a neudrží je v otevřené poloze. Pak bude nutná výměna za nové a v páru.
odkaz http://www.autokelly.cz/Product/FB-3290 ... 8;35557071
Renault Grand Scenic III Privilege , 2.0 dCi , 118 kW , 380 Nm, FAP , 05/2009 , motor M9R 610 , převodovka PK4 6/1 - PRODÁNO v 8/2018 .
-
- Junior member
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte bře 14, 2006 19:22
Re: nový majitel GS III
Tak po nějaké době zase poinformuji, co mě překvapilo na mém GS III.
Především je to klimatizace. V Laguně II to byla paráda, nastavil jsem si výdech na sebe jak jsem potřeboval (mam rád přímo na hlavu) a za chvilku parádní "zima" No ale ve Scenicovi? Trošku zklamání. Především nastavení klapek. Nejdou nastavit dost vysoko, horko těžko mi to fouká na hlavu. Ty prostřední ještě "jakeš takeš" na hlavu nasměrují ofuk, ale ten vlevo ani náhodou! Tohle tedy ing. z Francie moc nevykoumali. A ta vlevo na mě skoro vůbec nedofoukne, i když jede ofuk na plný kule (zato volant to chladí dobře....grrrrrr ). Takže pravou stranu hlavy mám celkem ochlazovanou a vlevo.... skoro nic Je mi jasné, že roli bude hrát i velikost kabiny, v L II sedí člověk blíže palubovce a vůbec je kabina menší. Scenic je jak vagon, chvilku trvá, než se to vychladí, sedí se dál od výdechů větrání,ale přece jen ty klapky mohli udělat jinak, aby šli směrovat víc nahoru.
Především je to klimatizace. V Laguně II to byla paráda, nastavil jsem si výdech na sebe jak jsem potřeboval (mam rád přímo na hlavu) a za chvilku parádní "zima" No ale ve Scenicovi? Trošku zklamání. Především nastavení klapek. Nejdou nastavit dost vysoko, horko těžko mi to fouká na hlavu. Ty prostřední ještě "jakeš takeš" na hlavu nasměrují ofuk, ale ten vlevo ani náhodou! Tohle tedy ing. z Francie moc nevykoumali. A ta vlevo na mě skoro vůbec nedofoukne, i když jede ofuk na plný kule (zato volant to chladí dobře....grrrrrr ). Takže pravou stranu hlavy mám celkem ochlazovanou a vlevo.... skoro nic Je mi jasné, že roli bude hrát i velikost kabiny, v L II sedí člověk blíže palubovce a vůbec je kabina menší. Scenic je jak vagon, chvilku trvá, než se to vychladí, sedí se dál od výdechů větrání,ale přece jen ty klapky mohli udělat jinak, aby šli směrovat víc nahoru.
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
-
- Junior member
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte bře 14, 2006 19:22
Re: nový majitel GS III
Mám dotaz na zkušenější majitele GS III. Jak aktivovat funkci, kdy mi při zamknutí auta vyjedou sami okna nahoru? Nechce se mi furt vkládat kartu do slotu a okna ručně vyjet. Díky za odpovědi.
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Re: nový majitel GS III
U mého GS III stačí 2x stisknout zamykání na dálkovým ovladači po té, co to zamknu.
Re: nový majitel GS III
přesně tak,nebo na klice dvakrát stisknout zamykání
-
- Junior member
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte bře 14, 2006 19:22
Re: nový majitel GS III
Máte recht, opravdu to funguje. Díky.Raymond píše:U mého GS III stačí 2x stisknout zamykání na dálkovým ovladači po té, co to zamknu.
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů