1.6 dCi - filtr pevných částic DPF

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1138
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: 1.6 dCi - filtr pevných částic DPF

Příspěvek od zdeno255 » sob črc 18, 2020 12:28

Neviem prečo robili nútenú regeneráciu ked bol vadný snímač. Jasné, že sa potom nedokončí. Po nútenej regenerácii by sa mal vymeniť olej, pretože hrozí zriedenie oleja.

andrej25
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: stř úno 25, 2009 18:33

Re: 1.6 dCi - filtr pevných částic DPF

Příspěvek od andrej25 » sob črc 18, 2020 13:20

Olej je už na ceste.
Inak, zriedenie oleja by vyskocilo ako chyba, "oil dilution" som videl na bratovom traficu, po vymazani sa to viac neobjavilo.
scenic DCI, GS 1,6DCI

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1138
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: 1.6 dCi - filtr pevných částic DPF

Příspěvek od zdeno255 » sob črc 18, 2020 15:30

Málokedy sa stane, že to vypíše chybu. To skôr keď už je olej na konci životnosti a spravíš regeneráciu. A 45g by asi šlo s dobrým snímačom aj bez PC regenerácie. Hlavne že máš hotovo.

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1138
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: 1.6 dCi - filtr pevných částic DPF

Příspěvek od zdeno255 » ned črc 26, 2020 17:29

Ak riadiaca jednotka zistí, že treba regenerovať filter, prejde do špecifického režimu vstrekovania.
Fáza predbežného a hlavného vstrekovania sa posunie. K jednému alebo k dvom dodatočným vstrekom dochadza za hornou úvraťou. Naviac riadiaca jednotka pokračuje k vstrekovaniu aj počas fázy decelerácie.
Oneskorené vstrekovanie má za následok veľkú produkciu HC. HC sú spracované v oxidačnom katalyzátore čo má za následok uvoľňovanie veľkého množstva tepla. Ak teplota prekročí 570°C, začnú sa zachytené častice spaľovať v zbytkovom kyslíku výfukových plynov.

Lubosik
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: sob říj 03, 2020 16:10

Re: 1.6 dCi - filtr pevných částic DPF

Příspěvek od Lubosik » ned bře 21, 2021 22:38

Na dislpeji mi vyskočila chybová hláška check injection a check antipollution. Zřejmě to způsobila škrtící klapka ve výfuku. Při studeném motoru a malém výkonu přivírá výfuk. Byla zatuhlá a neotevírala se správně. Stačilo ji rozhýbat a chybové hlášky zmizely. Od opravy mám ujeto 500 km a zatím to vypadá dobře 🙂.

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1138
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: 1.6 dCi - filtr pevných částic DPF

Příspěvek od zdeno255 » pon bře 22, 2021 19:06

To je klapka pre nizkotlaký EGR. Máš tam dva HP EGR a LP EGR. ;-)

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů