Vibrácie vo vnútri vozidla na voľnobehu
Moderátor: Moderators General
Vibrácie vo vnútri vozidla na voľnobehu
Zdravím
Na voľnobehu vo vnútri cítim vibrácie od motora, nie je to subjektívny pocit, hovoria to aj spolujazdci, ktorých vozím do práce. Otáčky na voľnobehu sú cca 750 ot./min. Keď zapnem klímu, otáčky sa máličko zvýšia a vibrácie prestanú, resp. ich nie je tak cítiť.
Bol som s tým v servise, odpoveď som dostal v takom zmysle, vraj tieto nové modely majú tvrdšie silenbloky, preto sú tieto vibrácie normálne.(?)
Prosím o radu, ak niekto mal takýto problém s autom, ako ste to riešili.
_____________________________
Scenic III 1,6 81 kW, r.v. 2010
Na voľnobehu vo vnútri cítim vibrácie od motora, nie je to subjektívny pocit, hovoria to aj spolujazdci, ktorých vozím do práce. Otáčky na voľnobehu sú cca 750 ot./min. Keď zapnem klímu, otáčky sa máličko zvýšia a vibrácie prestanú, resp. ich nie je tak cítiť.
Bol som s tým v servise, odpoveď som dostal v takom zmysle, vraj tieto nové modely majú tvrdšie silenbloky, preto sú tieto vibrácie normálne.(?)
Prosím o radu, ak niekto mal takýto problém s autom, ako ste to riešili.
_____________________________
Scenic III 1,6 81 kW, r.v. 2010
Re: Vibrácie vo vnútri vozidla na voľnobehu
Nevím jestli je to normální, ale mám to taky. Jen s tou klimou jsem to ještě nezkoušel.
_________________________________________
Se omlouvám. Nevšiml jsem si, že už je to dávno mrtvé téma.
_________________________________________
Se omlouvám. Nevšiml jsem si, že už je to dávno mrtvé téma.
Re: Vibrácie vo vnútri vozidla na voľnobehu
Ano taky mám na volnoběhu trochu vibrace. Sem si řekl že je to asi tím dieselem. Jakmile jde motor do otáček tak to zmizí.
_______________________________
Grand Scenic III 1,6 DCi Bose - 2015
Captur 1,0 - 2020
Grand Scenic III 1,6 DCi Bose - 2015
Captur 1,0 - 2020
- kasoun1
- Junior member
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř zář 02, 2015 23:55
- Bydliště: Chomutovsko a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrácie vo vnútri vozidla na voľnobehu
Mám dotaz. Taky mi vadí vibrace na volnoběh, cca. 800-850 otáček. Když zkouším jemně plynem otáčky zvýšit, vibrace zmizí a je klid. Po zahřátí motoru se to trošku uklidní,ale není to stále ono. Otázka. Dají se přes diagnostiku nastavit otáčky např. na 950 -1000 ? Nebude to vadit motoru nebo něčemu jinému ?
Renault Grand Scenic III Privilege , 2.0 dCi , 118 kW , 380 Nm, FAP , 05/2009 , motor M9R 610 , převodovka PK4 6/1 - PRODÁNO v 8/2018 .
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vibrácie vo vnútri vozidla na voľnobehu
Ve chvíli, kdy to nastavíš na vyšší otáčky (jako že to nejde), neprojde to na emisích.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- kasoun1
- Junior member
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř zář 02, 2015 23:55
- Bydliště: Chomutovsko a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrácie vo vnútri vozidla na voľnobehu
Tak to mě nenapadlo, neuvědomil jsem si to, že bude problém na emisích při zvýšených otáčkách volnoběhu. Ale pokud to ani nejde nastavit v počítači, není co řešit.
Renault Grand Scenic III Privilege , 2.0 dCi , 118 kW , 380 Nm, FAP , 05/2009 , motor M9R 610 , převodovka PK4 6/1 - PRODÁNO v 8/2018 .
Re: Vibrácie vo vnútri vozidla na voľnobehu
Riešil som podobný problém, vibrácie v interiéri ale z vonku bolo počuť tupé klepkanie a bol to ventilátor na chladiči.
Keď bol motor čiže plasty studené prejavovalo sa to vibráciami a klepkaním a keď sa to zohrialo tak to bolo všetko OK.
Vrtuľa je celá s plastu a všetko okolo nej je tiež plast a všetko je to natesno. Vycentroval som to a zatiaľ je ticho.
Možno málokto vie že keď je digitálna klíma a kým ju nevypnete OFF tak ventilátor sa na chladiči stále točí na prvý stupeň.
A k tým silenblokom že sú tvrdé je hlúposť. Jedine ak by bol odtrhnutý horný silenblok motora tak áno prejavuje sa vibráciami ale aj ťažko sa radia rýchlosti a pri vypnutí motora dosť hlučne zabúcha celí motor.
Keď bol motor čiže plasty studené prejavovalo sa to vibráciami a klepkaním a keď sa to zohrialo tak to bolo všetko OK.
Vrtuľa je celá s plastu a všetko okolo nej je tiež plast a všetko je to natesno. Vycentroval som to a zatiaľ je ticho.
Možno málokto vie že keď je digitálna klíma a kým ju nevypnete OFF tak ventilátor sa na chladiči stále točí na prvý stupeň.
A k tým silenblokom že sú tvrdé je hlúposť. Jedine ak by bol odtrhnutý horný silenblok motora tak áno prejavuje sa vibráciami ale aj ťažko sa radia rýchlosti a pri vypnutí motora dosť hlučne zabúcha celí motor.
-
- Starting member
- Příspěvky: 16
- Registrován: sob bře 03, 2018 00:22
Re: Vibrácie vo vnútri vozidla na voľnobehu
Ano, mel jsem utrzeny horni silentblok od prevodovky a vibrace do interieru pronikaly. Je to velmi nebezpecny stav, znicilo to pojistky a cast elektrokabelaze v motorovem prostoru.
Renault Grand Scenic 2.0dCi 110kW 6st automat, Initiale Paris
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů