Tlak v ostrekovačoch

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Víťa Malina
Experienced member
Příspěvky: 629
Registrován: úte bře 02, 2004 16:20
Bydliště: Pohořelice (BV)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak v ostrekovačoch

Příspěvek od Víťa Malina » čtv čer 02, 2011 12:17

my co tu na to nadáváme jsme moc leniví aby jsme to řešili, a tak jsme v létě spokojení a v zimě si trochu zabrbláme:-)
Grand Scénic Expression; 7m; 1,5 Dci; béžová poivre

jozef1979
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: pon led 13, 2014 17:36

Re: Tlak v ostrekovačoch

Příspěvek od jozef1979 » pát úno 07, 2014 22:53

Mám problém nefungujú mi ostrekovače na svetlách. Kde by mohol byť problém a aké to bude nákladné.
Sklo ostrekuje dobre.
Renault GS III 2.0dCi 110kW,6 A/T,Privilege.r.v.2010.

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak v ostrekovačoch

Příspěvek od amat » sob led 20, 2018 04:33

Problém s mizernými ostřikovači je vyřešen zde:

http://rnews.cz/mizerne-ostrikovace-laguny-3-reseni/
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
kasoun1
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: stř zář 02, 2015 23:55
Bydliště: Chomutovsko a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak v ostrekovačoch

Příspěvek od kasoun1 » sob led 20, 2018 20:22

Díky za odkaz, uvažuji že objednám ty rozprašovací trysky z Trafica III .Na našem Grand Scénicu III to je katastrofa jak při ostřikovaní čelního skla, ale i trysky na ostřik xenonů jsou k ničemu. Seřizení špendlíkem moc nepomůže. Na skle se hlavně v zimě udělají suché bílé fleky,jak se solí silnice. Když už není skoro nic vidět, zastavím u benzínové pumpy a sklo umyju ručně. A to mám nové přední značkové stěrače. Když se tam nedostane kapalina, nemají šanci setřít sklo kvalitně. Ví někdo z vás jestli ty vyjížděcí ostřikovače xenonů mají také trysky které se dají vyměnit, nebo jsou pevné,jeden kus ? Vyjíždí tlakem kapaliny čerpadla a vracejí se tahem pružiny. Není tam žádný motůrek, jak jsem si ze začátku myslel. Při výměně předního nárazníku jsem se o to zajímal v Renault servisu.
Renault Grand Scenic III Privilege , 2.0 dCi , 118 kW , 380 Nm, FAP , 05/2009 , motor M9R 610 , převodovka PK4 6/1 - PRODÁNO v 8/2018 .

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak v ostrekovačoch

Příspěvek od amat » sob led 20, 2018 20:43

Všechny Renaulty měly trysky ostřikovačů světel vždy pevně nastavené výrobcem, nedají se doladit. U zajížděcích by to ani nebylo proveditelné, protože vytáhnout je skoro nejde - pružina je velmi silná a třeba u L3 to ani není za co chytit a vytáhnout, zajíždění celé.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
kasoun1
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: stř zář 02, 2015 23:55
Bydliště: Chomutovsko a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak v ostrekovačoch

Příspěvek od kasoun1 » sob led 20, 2018 20:57

Děkuji za odpověď. Jen k ostřikovaní xenonů. Taky bych ho nevytahoval silou, hrozí utržení krytky ostřikovače, který těsně lícuje s nárazníkem. Ale podržet ho za tělo v době ostřikovaní asi nebude problém. Tlak po skončení ostřiku klesne a odpor bude klást jen pružina. Myslím že by se tím ostřikovači nemělo ublížit. Pokud ale nejdou trysky seřídit nebo vyměnit za rozprašovací, není dál co řešit, bohužel.
Renault Grand Scenic III Privilege , 2.0 dCi , 118 kW , 380 Nm, FAP , 05/2009 , motor M9R 610 , převodovka PK4 6/1 - PRODÁNO v 8/2018 .

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak v ostrekovačoch

Příspěvek od amat » sob led 20, 2018 21:17

Mrkněte jak to má ostřikovače světel řešené aktuální generace:

https://www.youtube.com/watch?v=Dwxu-4G989A
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti