motor 1.4TCe
Moderátor: Moderators General
Re: motor 1.4TCe
Mám 1,4 TCe a motor mohu jen doporučit !!! )
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Re: motor 1.4TCe
Kolko mas spotrebu lpg s tymto motorom tce?
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: motor 1.4TCe
okolo 9 litrů LPG, benzín byl okolo 8 litrů ...
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Re: motor 1.4TCe
Dnes po bližším prozkoumání jsem zjistil, že hadice se muže otáčet, protože je zajištěná v drátěnou sponou v drážce na trubce. Usazený prach tam byl nanesen nejspíš od altíku, je to docela blízko sebe. Hadice má kovové zakončeníOwecka píše:dnes jsem si všiml, že mám docela volný spoj takové té šedivé zahnuté hadice (směrem od turba okolo víčka
od oleje) a plastové trubky co dál pokračuje dolů k chladiči. Hadice se na té trubce vrklá a jde s ní volně otáčet, nejde
ale z trubky stahnout. Trubka je jakoby očouzená. Když tam šáhnu, vytáhnu černé prsty, ale není to mastné.
Popisovaný spoj je vidět na obrázku hned v druhém příspěvku zde ve vlákně od neveceral.
Zkoumal jsem to kvůli pocitu sníženého výkonu třeba při najíždění na dálnici.
a v něm je samostatné těsnění. Snad půjde koupit samostatně, trošku podfukuje. Vzhledem k tomu, že se bude muset
při výměně svíček sundat celý komplet od turba až před chladič, tak by to těsnění mělo jít sehnat samostatně...
Scénic III 1.4 Tce 96 kW
Clio III 1.2 55kW
Megane IV 1.2 Tce 96kW
Megane III 1.5 dci 70kW
Clio III 1.2 55kW
Megane IV 1.2 Tce 96kW
Megane III 1.5 dci 70kW
Re: motor 1.4TCe
Mám Scenika III s 1.4TCE motorem 4 roky, najeto 200 000km. Bez jediného problému, nejlepší motor, co jsem kdy na autě měl. předtím jsem měl Scenika I s 1.6. , je to neporovnatelné, tohle je úplně jiné (lepší) auto. Akorát spotřeba je 7.5-8l/100. Ve městě 9/100. když jedu opravdu na spotřebu tak se dostanu na 6.5/100.
Re: motor 1.4TCe
dělal jsi už rozvody? Popř. v kolika km byly dělány ... pak po jaké době měníš svíčky a jaké dáváš?
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1.4TCe
v 240tis. km rozvody , začali hrkotať. A teraz tesnenie hlavy motora
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Re: motor 1.4TCe
Ahoj, výměna těsnění hlavy ještě nemusí být katastrofa, některé starší benzínové Peugeoty to vyžadovaly po 200tis.km zcela pravidelně
Chtěl jsem se zeptat, čím se to projevalo - olej v chladící kapalině nebo něco takového?
Uvažuji totiž o tomto motoru, protože najezdím sotva 5000km ročně, klasika rozvoz dětí
Megane III Grandtour 1.6 74kw
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Re: motor 1.4TCe
Na takové použití naprosto ideál. Je to nepřímý vstřik. Hlavní nevýhodou tohoto motoru je vysoká spotřeba, což při 5000 km za rok opravdu nemá cenu rešit.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1.4TCe
bobMegane: prejavovalo sa to úbytkom chladiacej kvapaliny. Servisák hovoril niečo o CO2?(nie som si istý) v chladiacej kvapaline. Čo, že je jasný signál že je problém s týmto.
Spotreba je cca rovnaká ako na 1.6 ale dynamika je úplne niekde inde. Tá hlava motora ma neskutočne štve. Viem si predstaviť lepšie investovaných 1.100 EUR.
Spotreba je cca rovnaká ako na 1.6 ale dynamika je úplne niekde inde. Tá hlava motora ma neskutočne štve. Viem si predstaviť lepšie investovaných 1.100 EUR.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: DanV, Google Adsense [Bot] a 28 hostů