Hláška "STOP"
Moderátor: Moderators General
Hláška "STOP"
Zdravím vespolek
Mám Scénica 1.5 dci v automatu.
Dneska mé během jízdy vyskočila obrivská hláška "STOP" přes celej displej.Auto nechtělo přeřadit.
Po chvilce hláška zmizela a auto normálně začalo fungovat.
Setkal se někdo s něčím podobným?
Mám Scénica 1.5 dci v automatu.
Dneska mé během jízdy vyskočila obrivská hláška "STOP" přes celej displej.Auto nechtělo přeřadit.
Po chvilce hláška zmizela a auto normálně začalo fungovat.
Setkal se někdo s něčím podobným?
Peugeot 205 1.9 GRD,Renault Scenic I 1.6 16v,Renault Scenic II 1.5DCI 78kW
Renault Scenic III Bose 1.5 DCI 81kW
Renault Scenic III Bose 1.5 DCI 81kW
Re: Hláška "STOP"
Může to být cokoliv. Je to obecná kontrolka. Zajdi na diagnostiku.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Hláška "STOP"
nejazdim automat ale manual a bol som s tym v servise. mne tu hlasku vyhadzuje len pri jazde do kopca. indikator teploty vystupi do cervenych cisel, ked spomalim alebo vyradim po 2-3 sekundach "padne" teplota dole a na normal sa vrati do 10 sekund. v renault servise do napichli asi na datalogger a prejazdili 40km. Jazdili s tym do kopca a zaznamenali najvyssiu teplotu 107°C. Udajne to bude druhy ventilator, ktory by mohol byt nefunkcny a tak cely system nie je dochladeny. I veru pocul som asi 3x pri starte taky "poškodeno ložiskovy" zvuk. vraj to bude robota minimalne na den. ale nicomu sa nedivim....Loprais menil na Dakare turbo v pusti za 1.5 hodiny a oni mi za 1.5 dna v klude a pohodli dielne s veškerým naradim
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Hláška "STOP"
Oni ti na to vyšlou učedníka a ten uláme co se dá, na druhý den musí objednat kupa věcí na výměnu
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Hláška "STOP"
auto bolo v servise od rana 0800 do cca 1330. ucet 55€. ze vraj vycistili-prekartacovali-prefukli konektory aj na ventilatore aj konektory na prepojovacich vodicoch. ventilator ako-taky, ze je v poriadku. zda sa mi to malo uveritelne. pokial by tam na tie miesta mala frkat voda (necistoty) tak tam v tych miestach maju konektory vyssie IP.
po tyzdni po tejto diagnostike/oprave a prvom pokuse zapnut tempomat som zistil, ze spolu so speed limiterom a kontrolou trakcie tieto funkcie nefunguju. som objednany do servisu, som zvedavy, co mi povedia za skazku. osobne si myslim, ze to odstavili softverovo pri tej diagnostike ventilatora.
po tyzdni po tejto diagnostike/oprave a prvom pokuse zapnut tempomat som zistil, ze spolu so speed limiterom a kontrolou trakcie tieto funkcie nefunguju. som objednany do servisu, som zvedavy, co mi povedia za skazku. osobne si myslim, ze to odstavili softverovo pri tej diagnostike ventilatora.
Re: Hláška "STOP"
A v akom servise si bol?
Re: Hláška "STOP"
je to autorizovany predajca so showroom pre renault a dacia so servisom.
moja prognoza sa potvrdila. odovzdali mi auto s vypnutym tempomatom atd. .....zjednanie napravy trvalo 15 minut, gratis a "na pockanie".
moja prognoza sa potvrdila. odovzdali mi auto s vypnutym tempomatom atd. .....zjednanie napravy trvalo 15 minut, gratis a "na pockanie".
Re: Hláška "STOP"
hlaška STOP sa vratila...
Re: Hláška "STOP"
To je tragedie, proto se bojim do servisů a co můžu udělam si sám. Bohužel tyhle větší věci člověku nic jiného nezbývá....
_______________________________
Grand Scenic III 1,6 DCi Bose - 2015
Captur 1,0 - 2020
Grand Scenic III 1,6 DCi Bose - 2015
Captur 1,0 - 2020
Re: Hláška "STOP"
pricinou hlasky STOP bola podla mojej mienky vytekajuca chladiaca kvapalina. teraz mi vymienali prirubu na bloku motora co tam vedie od chladenia. pri prvej oprave (tazko to nazvat opravou...) mi bolo povedane, ze to zapricinuje pridavny ventilator, ktory sa nespina v pripade potreby. udajne precistili kontakty a malo to byt v poriadku. este mi povedal adjuktant - co mi auto odovzdaval, ze tam dolieval chl. kvapalinu.
presla doba (cca rok) a hlaska stop sa objavila opat. boli mi jasne, ze to ventilator uz byt nemoze a tak hladali a nasli prasknutu prirubu odkial vytekala ta kvapalina.
ja som presvedceny, ze tento problem (vytekajucej kvapaliny) bol pricinou uz mojej prvej navstevy v servise....proste = neumětelové
stazoval som sa uz asi 3x na divny zvuk z motora pri garancnych prehiadkach...aj sa boli previest. kontrolovali, ci cosi nerezonuje, diagnostika udajne nesignalizuje ziadnu poruchu...jednoducho obcas sa ma ktosi optyta, že ci ta moja 1.2ka nie je diesel ?
presla doba (cca rok) a hlaska stop sa objavila opat. boli mi jasne, ze to ventilator uz byt nemoze a tak hladali a nasli prasknutu prirubu odkial vytekala ta kvapalina.
ja som presvedceny, ze tento problem (vytekajucej kvapaliny) bol pricinou uz mojej prvej navstevy v servise....proste = neumětelové
stazoval som sa uz asi 3x na divny zvuk z motora pri garancnych prehiadkach...aj sa boli previest. kontrolovali, ci cosi nerezonuje, diagnostika udajne nesignalizuje ziadnu poruchu...jednoducho obcas sa ma ktosi optyta, že ci ta moja 1.2ka nie je diesel ?
Re: Hláška "STOP"
V servisoch nerobi ziaden Boh, co by vsetko videl, vedel.
Treba im uznat, ze proste niektore veci sa velmi obtiazne hladaju, obzvlast tie sporadicke.
Ano, maju vybavenie, maju skoleny personal, ale postupy su podla manualov z Renaultu. Niektore veci nazbieraju skusenostami, ale aj tak to neni lahke.
Na druhej strane, zakaznik len tazko pocuva a strpi, ked povedia, ze koli dakej “banalite“,tam musi nechat auto niekolko dni.
Je to otazka aj financii. Niekto ten cas musi zaplatit. Bud zakaznik, alebo Renault, podla toho, ci sa jedna o zarucnu opravu. A samozrejma, ze aj Renault sa vykruca z platenia.
Autorizak neni nic ineho, nez sukromny servis.
Akurat ma vyhodu podpory od znacky.
Na jednom aute mi tiez dakedy davnejsie vyhodilo hlasku o prehrievani motora, teplomer v max, vyplo klimu. A to robilo aj hned po starte rano.
Vymena teplotneho cidla nepomohlo. Nastastie, v autorizaku opravili behom hodinky. Bol zoxidovany konektor na sahare, a vedeli o tom vdaka skusenostiam.
Treba im uznat, ze proste niektore veci sa velmi obtiazne hladaju, obzvlast tie sporadicke.
Ano, maju vybavenie, maju skoleny personal, ale postupy su podla manualov z Renaultu. Niektore veci nazbieraju skusenostami, ale aj tak to neni lahke.
Na druhej strane, zakaznik len tazko pocuva a strpi, ked povedia, ze koli dakej “banalite“,tam musi nechat auto niekolko dni.
Je to otazka aj financii. Niekto ten cas musi zaplatit. Bud zakaznik, alebo Renault, podla toho, ci sa jedna o zarucnu opravu. A samozrejma, ze aj Renault sa vykruca z platenia.
Autorizak neni nic ineho, nez sukromny servis.
Akurat ma vyhodu podpory od znacky.
Na jednom aute mi tiez dakedy davnejsie vyhodilo hlasku o prehrievani motora, teplomer v max, vyplo klimu. A to robilo aj hned po starte rano.
Vymena teplotneho cidla nepomohlo. Nastastie, v autorizaku opravili behom hodinky. Bol zoxidovany konektor na sahare, a vedeli o tom vdaka skusenostiam.
Renault GS 1.6 DCi R9M 414 Bose Edition
A este nejaky jednickovy Scenic 1.6 benal
A este nejaky jednickovy Scenic 1.6 benal
Re: Hláška "STOP"
"V servisoch nerobi ziaden Boh, co by vsetko videl, vedel. "
...ale robi, robi. je to pan Nemcek - len zrovna toto nevedel.
...ale robi, robi. je to pan Nemcek - len zrovna toto nevedel.
Re: Hláška "STOP"
Dobry den
Potrebujem radu ak niekto viete co s tym
Mam Renault Scenic 1.5 DCi 81kW r.v. 2009. V nedelu cetou do Košíc po prejdeni asi 190km uplne v pohode zrazu na displeji velke STOP plus oranzovy kluc striedalo hlasky od check ESP, injection az po antipollution system. Odstavil som auto na krajnicu na volnobeh to slo uplne v pohode ale ked som pridal tak trhalo autom akoby motor chcel odletiet. Vypadalo to ako keby nesiel jeden valec. Tak som vypol motor nechal postat a nastartoval som znova. Motor sa po chvilke behu dal vytocit aj na vyssie otacky ale nesiel nad nejakych 2200 otacok. Kedze som stal na dialnici a este k tomu pred tunelom a chod motora sa javil uz celkom v pohode rozhodol som ze pojdem po prve odpocivadlo pomalou jazdou a tam sa uvidi.Na odpocivadle som napojil ELM diagnostiku a pomocou programu som zmazal chyby. Po vlozeni kluca a jednom starte a vypnuti motora uz ziadne chyby nenaslo a motor siel ako keby sa nic predtym nedialo. Cesta do kosic aj z Kosic domov cize cca 280km uz prebehla uplne v poriadku. Moja otazka znie mohol to sposobit nejaky nedoliehajuci konektor alebo zle cidlo alebo to radsej zaviest niekomu kto ma diagnostiku aby to prebehol cez pocitac ??? Dakujem za rady
Potrebujem radu ak niekto viete co s tym
Mam Renault Scenic 1.5 DCi 81kW r.v. 2009. V nedelu cetou do Košíc po prejdeni asi 190km uplne v pohode zrazu na displeji velke STOP plus oranzovy kluc striedalo hlasky od check ESP, injection az po antipollution system. Odstavil som auto na krajnicu na volnobeh to slo uplne v pohode ale ked som pridal tak trhalo autom akoby motor chcel odletiet. Vypadalo to ako keby nesiel jeden valec. Tak som vypol motor nechal postat a nastartoval som znova. Motor sa po chvilke behu dal vytocit aj na vyssie otacky ale nesiel nad nejakych 2200 otacok. Kedze som stal na dialnici a este k tomu pred tunelom a chod motora sa javil uz celkom v pohode rozhodol som ze pojdem po prve odpocivadlo pomalou jazdou a tam sa uvidi.Na odpocivadle som napojil ELM diagnostiku a pomocou programu som zmazal chyby. Po vlozeni kluca a jednom starte a vypnuti motora uz ziadne chyby nenaslo a motor siel ako keby sa nic predtym nedialo. Cesta do kosic aj z Kosic domov cize cca 280km uz prebehla uplne v poriadku. Moja otazka znie mohol to sposobit nejaky nedoliehajuci konektor alebo zle cidlo alebo to radsej zaviest niekomu kto ma diagnostiku aby to prebehol cez pocitac ??? Dakujem za rady
Renault Megane Scenic I 2,0 RT 1998 - odisiel do automobiloveho neba
Renault Scenic III 1,5 dCi 81 kW/110 k FAP Advantage 2011
Spotřeba RENAULT Scénic III
Renault Scenic III 1,5 dCi 81 kW/110 k FAP Advantage 2011
Spotřeba RENAULT Scénic III
Re: Hláška "STOP"
v tom strese ma to nenapadlo a momenatlne uz sa nedaju najst ani v ziadnej historii asi
Renault Megane Scenic I 2,0 RT 1998 - odisiel do automobiloveho neba
Renault Scenic III 1,5 dCi 81 kW/110 k FAP Advantage 2011
Spotřeba RENAULT Scénic III
Renault Scenic III 1,5 dCi 81 kW/110 k FAP Advantage 2011
Spotřeba RENAULT Scénic III
Re: Hláška "STOP"
Tak čakaj či sa to neobjaví znova.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů