CUKÁNÍ PO STARTU
Moderátor: Moderators General
CUKÁNÍ PO STARTU
Dobrý den.Mám asi tři měsíce GS 1,4 Tce.Když nechám auto pár dnů stát,tak po nastartování cca 0,5-1 km jízdy cuká.Pak už je vše v pořádku.Pak může auto klidně půl dne stát a po opětovném startu vše ok.Nechal jsem vyměnit svíčky,ale nepomohlo to.Máte prosím radu?Díky
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Nemáš moc nízké otáčky po startu? Nebo ti to cuká např. i na 3 převod. stupeň při 50 km rychlosti?
Škoda 120LS(v roce 1998 (sešrotovano)
Škoda Fabia combi 1.4MPI comfort(v roce 2011 prodáno)
Renault Grand Scenic Dynamique 1.4Tce 7m,Bi-xenony,Carminat Tom Tom,modrá Extreme( v roce 2019 prodáno)
Renault Clio IV 1,2 16V Expression,červená Flamme(v provozu)
Renault Espace 1,6 dCi 160 EDC Initiale Paris stříbrná metalíza( v provozu)
Renault Vel Satis 3,5 V6 Initiale šedá metalíza (v provozu)
Renault Avantime Dynamique 2,0 T benzín šedá (v provozu)
Škoda Fabia combi 1.4MPI comfort(v roce 2011 prodáno)
Renault Grand Scenic Dynamique 1.4Tce 7m,Bi-xenony,Carminat Tom Tom,modrá Extreme( v roce 2019 prodáno)
Renault Clio IV 1,2 16V Expression,červená Flamme(v provozu)
Renault Espace 1,6 dCi 160 EDC Initiale Paris stříbrná metalíza( v provozu)
Renault Vel Satis 3,5 V6 Initiale šedá metalíza (v provozu)
Renault Avantime Dynamique 2,0 T benzín šedá (v provozu)
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Vyřešil někdo tento problém s cukáním? Mě to teď dělá po každým studeným startu cca 2 km než se motor ohřeje, nechce se mu do otáček. Nechal jsem udělat reprog ŘJ ale to nepomohlo.. Tankuju klasika N95+VIF. Díky za rady
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V
Renault Clio II 1.2 8V
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Kedze je to benzin nemozu to sposobovat napr kable k svieckam ? Mne ked som mal stareho scenika toto robili kable k svieckam. Nevyzerali poskodene ale ked som ich vymenil mal som pokoj
Renault Megane Scenic I 2,0 RT 1998 - odisiel do automobiloveho neba
Renault Scenic III 1,5 dCi 81 kW/110 k FAP Advantage 2011
Spotřeba RENAULT Scénic III
Renault Scenic III 1,5 dCi 81 kW/110 k FAP Advantage 2011
Spotřeba RENAULT Scénic III
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Má to cívky a ty jsem zkoušel prohodit ale bez změny.
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V
Renault Clio II 1.2 8V
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Ked to cuka, tak vybrat sviecky a skontrolovat. Ak bude niektora mokra, chyba je v zapalovani. Ak suche, tak chyba v dodavke paliva…
Vseobecne…
Vseobecne…
Renault GS 1.6 DCi R9M 414 Bose Edition
A este nejaky jednickovy Scenic 1.6 benal
A este nejaky jednickovy Scenic 1.6 benal
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Svíčky mám nový od léta a dával jsem origo.. Začalo to až se teď ochladilo..
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V
Renault Clio II 1.2 8V
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Skúsiť premiové palivo (98-100) vymazať autoadaptivne dáta (nezabudni počkať na stratu spojenia s diagnostikou), potom svižnou športovejšou jazdou cca 20 km. Také riešenie bolo na 1.2 TCe pred tým ako prišiel nový soft. Ale väčšinou to pomohlo iba dočasne. Skúsil by som niečo na čistenie vstrekovačov
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Nech ich mas hoci aj od vcerajska…
Ide o to, ze podla sviecky sa da lahko a spolahlivo oddelit problem s dodavkou paliva vs problem zapalovania.
Renault GS 1.6 DCi R9M 414 Bose Edition
A este nejaky jednickovy Scenic 1.6 benal
A este nejaky jednickovy Scenic 1.6 benal
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Ten reprog a adaptivní hodnoty mám přehráno a všechno je ok.lambda Sondy chodí obě dobře, svíčky když jsem měnil byly všechny barevné stejný.. Napadlo mě ještě čidlo nebo váha vzduchu..
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V
Renault Clio II 1.2 8V
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Ale neskúšal si zmazať autoadaptivne hodnoty po zmene paliva na 100, čo je dosť podstatné.
Potom jedine zmerať tlaky a vstrekovače.
Potom jedine zmerať tlaky a vstrekovače.
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Mám teď plnou nádrž N95 z Benziny+přidávám do každé nádrže Vif. Vervu 100 jsem tankoval v létě, spotřeba +- stejná, chod motoru vcelku o něco lepší, cukání jsem nepociťoval pač bylo teplo těžko říct proč to tak dělá až při ochlazení..
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V
Renault Clio II 1.2 8V
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Predpokladam, ze tam mas stejneho, prekopaného Nisana, jako ja v CC. Neni to prima strikacka, jako 1,2.
V zime na nem pozoruji za studena, ne primo cukani, ale jemne houpani. Motor se pomalu zahriva. Nemit vyhrivane sedacky, tak zamrznu. Zkousel jsem do 95 VIF a nic. Tak jsem to nechal tak. Stejne s nim jezdi vetsinou zena a ta nic neciti. Ted mi moji Shelku premalovali na Benzinu, tak jsem natankoval sto oktanu. Tak uvidíme, jak dlouho mu bude trvat nastaveni a co to s nim udela. Udelal jsem to hlavne k vuli tomu, ze od nového roku ma byt 95ka s deseti procenty repky.
V zime na nem pozoruji za studena, ne primo cukani, ale jemne houpani. Motor se pomalu zahriva. Nemit vyhrivane sedacky, tak zamrznu. Zkousel jsem do 95 VIF a nic. Tak jsem to nechal tak. Stejne s nim jezdi vetsinou zena a ta nic neciti. Ted mi moji Shelku premalovali na Benzinu, tak jsem natankoval sto oktanu. Tak uvidíme, jak dlouho mu bude trvat nastaveni a co to s nim udela. Udelal jsem to hlavne k vuli tomu, ze od nového roku ma byt 95ka s deseti procenty repky.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Teď jak se víc ochladilo tak to nedělá tolik jak když je kolem 5-10 stupnů. Máte někdo taky takový poznatek??
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V
Renault Clio II 1.2 8V
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Nevím jak je to u 1.4Tce, ale u 2.0T za studena (nízká okolní teplota) jsou omezeny otáčky na 2500 a výkon nad je omezen z důvodu ochrany motoru a turba(hustý olej). To až do teploty vody 40°C, pak se to uvolní.
Jinak co napsal Renaulťák, je trochu překlep protože do benzínu se přidává lihový extrakt a z 5% chtějí zvýšit na 10%. S řepkou by to bylo vhodný tak pro dvoutakty
Jinak co napsal Renaulťák, je trochu překlep protože do benzínu se přidává lihový extrakt a z 5% chtějí zvýšit na 10%. S řepkou by to bylo vhodný tak pro dvoutakty
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
To by tak s těma otáčkama odpovídalo ale když ten plyn sešlápnu víc na podlahu tak to jde sice s cukáním ale pustí mě to dál než 2500 ot..
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V
Renault Clio II 1.2 8V
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Neví někdo kde je na Gr. Scénicu 1.4 Tce palivový filtr, koupil jsem ho podle originál čísla z dialogisu ale pod autem není nikde vidět..
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V
Renault Clio II 1.2 8V
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Malovaný je u nádrže, ale zda je tam i fyzicky?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Je tam právě takovej velkej černej bazmek do kterýho jdou benzínový hadice ale rozdělat to nijak nejde.. a filtr jsem nenašel..
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V
Renault Clio II 1.2 8V
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Černej bazmek je pohlcovač benzínových par s aktivním uhlím, na ten nesahej. Filtr máš jen v nádrži u podávacího čerpadla.
Také jsem hledal u své 2.0T filtr i když v dialogysu je uvedený, tak fyzicky nebyl namontován, buď je to jen pro země, kde se nepočítá s takovou čistotou paliva.
Také jsem hledal u své 2.0T filtr i když v dialogysu je uvedený, tak fyzicky nebyl namontován, buď je to jen pro země, kde se nepočítá s takovou čistotou paliva.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Tuhle skutečnost jsem taky zjistil. Filtr vrátím s tím není problém jak bude teplo zkusím se mrknout do nádrže jak to tam po 100 000km vypadá..
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V
Renault Clio II 1.2 8V
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Ještě dotázek ohledně lambda sondy tak první se občas při studeným motoru sama nevyhřívá, chybu to ale nepíše. Nemůže být problém v ní?
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V
Renault Clio II 1.2 8V
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Také jsem řešil problém s cukáním za studena u mé 1,4 TCe. Někdy to bylo lepší a někdy horší, cukalo to jak za tepla, tak za studena a někdy vůbec. Cukání přestalo, jakmile se motor trošku ohřál a pak už byl klid. Zjistil jsem tedy aspoň u mě, že problém je v palivu. Když jsem jezdil na N95 + aditivum Vif, tak jsem žádné zlepšení nepozoroval. Pak jsem zkusil jezdit na N98 a cukání přestalo. Na internetu jsem našel aditivum na zvýšení oktanového čísla, začal jsem ho přidávat do N95 bez Vifu a auto necuká vůbec. Hodím sem odkaz na aditivum, snad tím nic neporušuji a pomůže vám to. https://www.aditivujeme.cz/aditiva-do-b ... eni-500_ml
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Pri štarte a pri studenom motore neberie RJ údaje z lambda sondy. Až ke sa zohreje na určitú teplotu, takže lambda by to nemala byť.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 14 hostů