CUKÁNÍ PO STARTU
Moderátor: Moderators General
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Za to aditivum je to teda dost peněz ale za pokus by to stálo. Jak jsi to ředil? 50L benzínu a 50ml aditiva? Natankoval jsem Vervu100 ale změna po celé nádrži žádná.. Co se týče lambda sondy tak jakmile se motor začne ohřívat tak začne spouštět vyhřívání a lambda začne regulovat složení směsi u mě může být problém s vyhříváním.. zkusím vyměnit a uvidí se.
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V
Renault Clio II 1.2 8V
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Poměr ředěni je 1:1250 (na 50 l přidáš 40 ml). Když přidáváš Vif je to asi +0,4 Kč na litr paliva tady u toho to vychází asi na +1,2 Kč. Rozdíl mezi N95 a N98 je u nás asi + 3 Kč možná i víc. Mě to po první nádrži N98 taky možná občas minimálně cuklo, ale postupně to úplně vymizelo, jezdil jsem na N98 půl roku. Teď s tím aditivem je to v pořádku taky bez cukání.
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
vyzkouším to a uvidím.. mě právě přišlo že na nepřímo vstřikovej motor nebude mít palivo až tak zásadní vliv...
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V
Renault Clio II 1.2 8V
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Do 1,4 jsem jednu zimu pridal VIF a nic zasadniho se nestalo. Tuto zimu, k vuli zmene obsahu bioslozky u 95 oktanoveho, tankuji u Benzinolu 100 a i studeny motor jede pravidelne.
Take zkouseny VPover nic pozitivniho neprinesl. Mel pouze vliv na vyssi zpotrebu. Zda se mi, ze i u stovky si to vice, pri courackach moji zeny, cucne. Dosahla historicky nejvyssi.
Takze bud jezdit na drahy a jeste s vyssi zpotrebou, nebo motor do zahrati houpe.
Tady je zase jeden nazor experta, jak zahrivat. Asi ma pravdu. Pouze v debate pod clankem nekteri nechapou, ze se tam pise o zahrivani podchlazeneho motoru az -20 stupnu na +20.
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/5 ... v-mrazoch/
Take zkouseny VPover nic pozitivniho neprinesl. Mel pouze vliv na vyssi zpotrebu. Zda se mi, ze i u stovky si to vice, pri courackach moji zeny, cucne. Dosahla historicky nejvyssi.
Takze bud jezdit na drahy a jeste s vyssi zpotrebou, nebo motor do zahrati houpe.
Tady je zase jeden nazor experta, jak zahrivat. Asi ma pravdu. Pouze v debate pod clankem nekteri nechapou, ze se tam pise o zahrivani podchlazeneho motoru az -20 stupnu na +20.
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/5 ... v-mrazoch/
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Je pravda že sem měl spotřebu na 100 oktanu cca o dvě tři deci vyšší než na 95 což mi příjde nelogický.. trasa vcelku pořád stejná..
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V
Renault Clio II 1.2 8V
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Ještě bych doplnil jeden poznatek k cukání. Nakonec mi od cukání před zahřátím pomohlo nalít do nádrže přípravek Liqui Moly 5110 čistič vstřikování. Vyjel jsem celou nádrž s tímto přípravkem a cukání úplně zmizelo.
Re: CUKÁNÍ PO STARTU
Tak cukání stále nevyřešeno, udělal jsem celkový proplach motoru od BG včetně čističe pal. soustavy a stále beze změny. Na co se dále zaměřit??
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V
Renault Clio II 1.2 8V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů