CUKÁNÍ PO STARTU

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Dolejs
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: úte lis 12, 2019 19:42

Re: CUKÁNÍ PO STARTU

Příspěvek od Dolejs » ned led 19, 2020 08:55

Za to aditivum je to teda dost peněz ale za pokus by to stálo. Jak jsi to ředil? 50L benzínu a 50ml aditiva? Natankoval jsem Vervu100 ale změna po celé nádrži žádná.. Co se týče lambda sondy tak jakmile se motor začne ohřívat tak začne spouštět vyhřívání a lambda začne regulovat složení směsi u mě může být problém s vyhříváním.. zkusím vyměnit a uvidí se.
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V

apep
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: sob led 18, 2020 09:01

Re: CUKÁNÍ PO STARTU

Příspěvek od apep » ned led 19, 2020 09:10

Poměr ředěni je 1:1250 (na 50 l přidáš 40 ml). Když přidáváš Vif je to asi +0,4 Kč na litr paliva tady u toho to vychází asi na +1,2 Kč. Rozdíl mezi N95 a N98 je u nás asi + 3 Kč možná i víc. Mě to po první nádrži N98 taky možná občas minimálně cuklo, ale postupně to úplně vymizelo, jezdil jsem na N98 půl roku. Teď s tím aditivem je to v pořádku taky bez cukání.

Dolejs
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: úte lis 12, 2019 19:42

Re: CUKÁNÍ PO STARTU

Příspěvek od Dolejs » pon led 20, 2020 15:53

vyzkouším to a uvidím.. mě právě přišlo že na nepřímo vstřikovej motor nebude mít palivo až tak zásadní vliv...
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1317
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: CUKÁNÍ PO STARTU

Příspěvek od Renaulťák » úte led 21, 2020 10:33

Do 1,4 jsem jednu zimu pridal VIF a nic zasadniho se nestalo. Tuto zimu, k vuli zmene obsahu bioslozky u 95 oktanoveho, tankuji u Benzinolu 100 a i studeny motor jede pravidelne.
Take zkouseny VPover nic pozitivniho neprinesl. Mel pouze vliv na vyssi zpotrebu. Zda se mi, ze i u stovky si to vice, pri courackach moji zeny, cucne. Dosahla historicky nejvyssi.
Takze bud jezdit na drahy a jeste s vyssi zpotrebou, nebo motor do zahrati houpe.

Tady je zase jeden nazor experta, jak zahrivat. Asi ma pravdu. Pouze v debate pod clankem nekteri nechapou, ze se tam pise o zahrivani podchlazeneho motoru az -20 stupnu na +20.
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/5 ... v-mrazoch/
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Dolejs
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: úte lis 12, 2019 19:42

Re: CUKÁNÍ PO STARTU

Příspěvek od Dolejs » stř led 22, 2020 09:50

Je pravda že sem měl spotřebu na 100 oktanu cca o dvě tři deci vyšší než na 95 což mi příjde nelogický.. trasa vcelku pořád stejná..
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V

apep
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: sob led 18, 2020 09:01

Re: CUKÁNÍ PO STARTU

Příspěvek od apep » ned led 24, 2021 20:46

Ještě bych doplnil jeden poznatek k cukání. Nakonec mi od cukání před zahřátím pomohlo nalít do nádrže přípravek Liqui Moly 5110 čistič vstřikování. Vyjel jsem celou nádrž s tímto přípravkem a cukání úplně zmizelo.

Dolejs
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: úte lis 12, 2019 19:42

Re: CUKÁNÍ PO STARTU

Příspěvek od Dolejs » ned pro 19, 2021 09:05

Tak cukání stále nevyřešeno, udělal jsem celkový proplach motoru od BG včetně čističe pal. soustavy a stále beze změny. Na co se dále zaměřit??
Renault Grand Scénic 1.4 TCe
Renault Clio II 1.2 8V

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: DanV a 3 hosti