motor 1.4TCe

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

DynamoCI5
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pát zář 13, 2013 10:40
Bydliště: Soběchleby

Re: motor 1.4TCe

Příspěvek od DynamoCI5 » úte bře 17, 2015 12:20

Mám 1,4 TCe a motor mohu jen doporučit !!! :-))
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1131
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: motor 1.4TCe

Příspěvek od septim » stř bře 18, 2015 10:57

Kolko mas spotrebu lpg s tymto motorom tce?
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

DynamoCI5
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pát zář 13, 2013 10:40
Bydliště: Soběchleby

Re: motor 1.4TCe

Příspěvek od DynamoCI5 » stř bře 18, 2015 15:22

okolo 9 litrů LPG, benzín byl okolo 8 litrů ...
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR

Owecka
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: ned úno 16, 2014 13:55

Re: motor 1.4TCe

Příspěvek od Owecka » čtv bře 19, 2015 21:32

Owecka píše:dnes jsem si všiml, že mám docela volný spoj takové té šedivé zahnuté hadice (směrem od turba okolo víčka
od oleje) a plastové trubky co dál pokračuje dolů k chladiči. Hadice se na té trubce vrklá a jde s ní volně otáčet, nejde
ale z trubky stahnout. Trubka je jakoby očouzená. Když tam šáhnu, vytáhnu černé prsty, ale není to mastné.
Popisovaný spoj je vidět na obrázku hned v druhém příspěvku zde ve vlákně od neveceral.
Zkoumal jsem to kvůli pocitu sníženého výkonu třeba při najíždění na dálnici.
Dnes po bližším prozkoumání jsem zjistil, že hadice se muže otáčet, protože je zajištěná v drátěnou sponou v drážce na trubce. Usazený prach tam byl nanesen nejspíš od altíku, je to docela blízko sebe. Hadice má kovové zakončení
a v něm je samostatné těsnění. Snad půjde koupit samostatně, trošku podfukuje. Vzhledem k tomu, že se bude muset
při výměně svíček sundat celý komplet od turba až před chladič, tak by to těsnění mělo jít sehnat samostatně...
Scénic III 1.4 Tce 96 kW
Clio III 1.2 55kW
Megane IV 1.2 Tce 96kW
Megane III 1.5 dci 70kW

martin47
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: úte říj 18, 2016 17:20

Re: motor 1.4TCe

Příspěvek od martin47 » úte říj 18, 2016 17:30

Mám Scenika III s 1.4TCE motorem 4 roky, najeto 200 000km. Bez jediného problému, nejlepší motor, co jsem kdy na autě měl. předtím jsem měl Scenika I s 1.6. , je to neporovnatelné, tohle je úplně jiné (lepší) auto. Akorát spotřeba je 7.5-8l/100. Ve městě 9/100. když jedu opravdu na spotřebu tak se dostanu na 6.5/100.

DynamoCI5
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pát zář 13, 2013 10:40
Bydliště: Soběchleby

Re: motor 1.4TCe

Příspěvek od DynamoCI5 » úte říj 18, 2016 19:10

dělal jsi už rozvody? Popř. v kolika km byly dělány ... pak po jaké době měníš svíčky a jaké dáváš?
Renault Megane Scenic I - RXT - r.v. 2000 - 1,6 16V - 79 KW - LPG - MAGIC 2 - prodáno
Renault Megane III Grandtour - r.v. 2010 - 1,4 TCe - 96 KW - LPG - MAGIC G4 + V-LUBE PROTECTOR

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1675
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.4TCe

Příspěvek od pali.sk » pát bře 06, 2020 20:15

v 240tis. km rozvody , začali hrkotať. A teraz tesnenie hlavy motora :(
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Uživatelský avatar
bobMegane
Junior member
Příspěvky: 159
Registrován: pát bře 09, 2018 13:19
Bydliště: Beskydy

Re: motor 1.4TCe

Příspěvek od bobMegane » stř čer 17, 2020 11:47

pali.sk píše:
pát bře 06, 2020 20:15
v 240tis. km rozvody , začali hrkotať. A teraz tesnenie hlavy motora :(
Ahoj, výměna těsnění hlavy ještě nemusí být katastrofa, některé starší benzínové Peugeoty to vyžadovaly po 200tis.km zcela pravidelně :-)
Chtěl jsem se zeptat, čím se to projevalo - olej v chladící kapalině nebo něco takového?
Uvažuji totiž o tomto motoru, protože najezdím sotva 5000km ročně, klasika rozvoz dětí :-)
R.Megane III Grandtour 1.6 74kw

kadliiik
Experienced member
Příspěvky: 651
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: motor 1.4TCe

Příspěvek od kadliiik » stř čer 17, 2020 13:38

Na takové použití naprosto ideál. Je to nepřímý vstřik. Hlavní nevýhodou tohoto motoru je vysoká spotřeba, což při 5000 km za rok opravdu nemá cenu rešit.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1675
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.4TCe

Příspěvek od pali.sk » sob lis 21, 2020 19:47

bobMegane: prejavovalo sa to úbytkom chladiacej kvapaliny. Servisák hovoril niečo o CO2?(nie som si istý) v chladiacej kvapaline. Čo, že je jasný signál že je problém s týmto.

Spotreba je cca rovnaká ako na 1.6 ale dynamika je úplne niekde inde. Tá hlava motora ma neskutočne štve. Viem si predstaviť lepšie investovaných 1.100 EUR.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti