1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

rissman
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: úte srp 18, 2009 16:19
Bydliště: BRATISLAVA

1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od rissman » stř lis 22, 2017 20:53

ahojte,
zasvietila mi hlaska Top up oil level, ihned som odstavil auto. Kym prisla odtahovka z auta dalej vytekal olej. Den pred touto udalostou som absolvoval uplne bez problemov asi 500 km dialnicnych km. Absolutne nic nenaznacovalo, ze je nejaky problem s motorom. Ide o 3 1/2 rocne auto s nabehom 78 tis km. Pravidelne servisovane v autorizovanom servise. Olej sa menil ako auto notifikovalo vymenu, cca 25 tis. Servis zatial odkomunikoval, ze sa komplet rozpadlo turbo, nasledne to vyrazilo filter a odtial unikol olej. Motor po zatazi vzdy nechavam dochladit, kolegovia sa na mne vzdy zabavaju, ze naco. Iny to nerobia. Mal to uz niekto ? dakujem R
https://photos.app.goo.gl/8EvvorZSryeIlFWS2
M II GT 1.6 16V 83kW /2004/

Uživatelský avatar
Radis
Advanced member
Příspěvky: 495
Registrován: sob led 01, 2011 11:12

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od Radis » čtv lis 23, 2017 18:06

Výměnu po 25 tis. ?
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.

Uživatelský avatar
Ivan1
Experienced member
Příspěvky: 769
Registrován: čtv pro 20, 2007 21:10
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od Ivan1 » čtv lis 23, 2017 20:38

Napíšem to blbo, ale skús smažiť doma "šnicle" celý rok na tom istom oleji a potom daj vedieť ako chutia
Presne tak chutil olej po 25000km tvojmu motoru

Tak ako olej zdegraduje doma na panvici, tak isto zdegraduje v motore auta a ked že nemaže tak ako by mal, tak potom
Renault Scénic 1.9 DCi rv 2001 + Renault Scénic 2.0i 16V LPG rv 2001 + Subaru Legacy AWD 2.5i rv2005
ex: Renault Scénic 1.9 Dti phase II, rv1999

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od mudr.hematolog » čtv lis 23, 2017 21:02

Turbo isto neodislo, ze menil olej po 25.000 km, tam mohla byt kludne vyrobna vada, ci iny faktor.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od EfineSS » čtv lis 23, 2017 21:09

Tohle spíš vypadá na nějakou vadu materiálu toho turba.

Výměnu oleje bych do toho netahal. Na servisní prohlídky jezdil do autorizovanýho servisu dle intervalu předepsaným výrobcem. Tady nemůže být o nějakým zanedbání ze strany uživatele řeč.

Jestli servis prováděl výměnu oleje tak jak měl, případně jestli při tom něco nezanedbal, tak o tom se tady můžeme jen dohadovat.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

rissman
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: úte srp 18, 2009 16:19
Bydliště: BRATISLAVA

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od rissman » čtv lis 23, 2017 22:00

ahojte, este upresnim, auto je v operativnom leasingu a jazdim ho iba ja, nakolko ho mam pridelene ako ROLE CAR. Auto som po skonceni leasingu planoval odkupit pre znameho. S dieslom jazdit snad viem, uz je to moj treti . S octavia 1.9tdi (240tis), S octavia 2.0 CR (130tis) a R M 78tis. Motor za studena NIKDY nevytacam, na dialnici vzdy dochladzujem a servis v ramci normy. Rocny najazd 22tis, vzdy po roku islo na vymenu oleja. Kedze servis kde bude servisovane ma zatial cas, zistoval som u znameho, ktory vlastni autorizovanu predajnu a servis co a ako. Tato zavada je pre neho skor rarita, nie je bezna. Je pravda, ze auto ma vela kratkych trati v ramci mesta okolo 30km/jazda ale pravidelne chodi mimo. Za posledne 2 to bolo skoro 5tis mimo mesto. Hovoril, ze tem 30tis interval aj R berie pre nie mestku prevadzku. Ak jazdi v meste R doporucuje skratit na 15 tis, max 20. Podla neho problem je ze 1.5 maju relativne maly objem oleja (1.6 maju +1l) trubka co ide k turbu MOHLA BYT zakarbonovana = mensi prietok a nasledne znicene turbo. Su to dohady, ako pisem servis zatial mlzi. Este sa spytam ako je to v R so start-stop systemom. Ak idem dialnicu a zastavim na pumpe vypne ihned motor alebo je tam casovy interval aby dochladil ? Bohuzial auto nema 5r zaruku (100tis), nakolko firma urcite tlacila leasing na cenu :-(. Dalsi nazor je, ze aj ked nedochladzujes po dialnicnom tempe je mizive percento ze sa nieco poskodi, neviem ale viem, ze tych R mame celkom dost a nerobi to, ze nikto a vsetko OK, aspon zatial. Ked budem nieco vediet napisem. Predpokladani cas opravy do konca roka, neviem co na tom kuva tak dlho budu robit!!
M II GT 1.6 16V 83kW /2004/

rissman
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: úte srp 18, 2009 16:19
Bydliště: BRATISLAVA

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od rissman » čtv lis 23, 2017 22:01

za posledne 2 mesiace 5 tis mimo mesto...
M II GT 1.6 16V 83kW /2004/

poznja
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: pon led 12, 2015 14:35

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od poznja » sob lis 25, 2017 14:32

Nelze tvrdit, že by to bylo výměnou oleje, ale pravda je, že Renault sice udává nějaký interval, ale každý renaultak ví, že se interval musí zkrátit. Ale zas když to člověk najede za rok, je to divný...

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od mudr.hematolog » ned lis 26, 2017 20:59

Rissman,
mnohokrat je za ojedinelou poruchou vyrobna chyba. Mne napr. na Focus 2 odisla vodna pumpa pri cca 65.000km (mala sa menit pri 160.000km spolu s rozvodami) Kde-kto mi tvrdil, ze to nie je mozne a pod. Vo forde mi tvrdili, ze sa stym este nestretli (či pravda neviem), ale vymenil som pumpu a jazdil dalej.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1140
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od zdeno255 » ned lis 26, 2017 21:14

Skôr si myslím že najskôr prdol olejový filter, náhly tlak oleja a okamžite sa zadrie turbo, preto tá hláška. Pri takejto poruche za jazdy ti na 95% zadrie turbo. Musel by si okamžite vypnút motor, ale pokiaľ človek spracuje čo sa vlastne deje a zastaví, tak je turbo KO. Interval nerieš. Tým to nebolo.

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od mudr.hematolog » ned lis 26, 2017 21:45

Zdeno255,
myslis tym "prdol olejovy filter" ze prestal tesnit a vytekal pomaly olej ?
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1140
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od zdeno255 » pon lis 27, 2017 18:27

Píše že mu vyrazilo filter. Takže únik bol rýchly. A preto si myslím že odišlo turbo. Robil som jeden Megane ktorý chytil vaňu a pokiaľ zastavil odišlo turbo. A to dosť rýchlo odstavil auto

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od Rado77 » stř lis 29, 2017 08:54

No ak v autorizaku nemenili olejovy filter ako mne (4 roky), tak sa to kludne mohlo stat ;-)
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1140
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od zdeno255 » stř lis 29, 2017 09:16

Prečo by ho nemenili a ako si prišiel na to že ho nemenili?

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od Rado77 » stř lis 29, 2017 15:05

1, olejova vana z boku bola uplne cista, vratane zopar torx srobov drziacich vanu (pri vymene filtra vzdy cast oleja vytecie po bloku a vani)
2, vypustak oleja bol tak zapeceny, ze som na nom ohol 2 tooly (olej teda bol odsavany zhora, ale k filtru sa da pristupit jedine zospodu)
3, sroby dekla pod motorom boli uplne hrdzave, jeden sa hned utrhol (dalsi dokaz ze zospodu tam nik nesiel, takze dalsi dokaz ze k filtru nik nesahal)

Toto som nalozil autorizaku, a jedina odpoved bola ze k tomu nemaju co dodat a poslali mi nejake oficial PDF podla kroeho maju postupovat (tak ako kazdy normalny clovek postupuje). Tam som im este pripomenul poslednu vetu , kde ma technik skotrolovat na konci ukonu mnozstvo oleja na olej merke, tak som argumentoval ze to tam aj tak capuju nad max masinou, preto maju ludia plne sacie potrubia oleja a zasvinen veka ventilov od oleja - bezny Rendlikovsky jav. Ani neodpovedali.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1140
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od zdeno255 » stř lis 29, 2017 17:59

Neodpovedali asi preto že je to hlúposť. Nikdy som nevidel odsávať olej. Jedine cez mierku a trvalo by to x krát dlhšie. Po vypustení oleja sa na čistenie používa napr čistič bŕzd, takže je to suché za pár sekúnd a váčšinou ani nevidíš, že sa tam niečo robilo. Vypúšací šrób ide skoro vždy ťažko povoliť. Dotiahnem ti ho a skús ako bude držať a podložka musí ísť vždy nová. Nemusí tam byť ani 10 rokov. Prečo by nemenili filter za pár eur? Čo by ušetrili? To by ti skôr vybrali iba 2 litre a účtovali 4,5 a zarobili by viac.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od Rado77 » stř lis 29, 2017 21:12

Som si 100% isty, ze ho nemenili. S vymenami oleja, filtorv, vypustacich srobov atd mam vcelku dost skusenosti, ako na M2, Flu, tak aj na inych autach predtym. Poznam presne "silu" dotahovacieho momentu toho vypustaku. Co sa tyka zasvinenia bloku motora - nemaju sancu napr. ocistit steny hlaviciek tych torx srobov drziacich vanu (min 1 alebo 2 su "v ceste" stekajucemu oleju), to by museli uplne chirurgicky ocistit kazdu hranu tych torx srobov nejakou tycinkou s vatickou, inak to tam bude vidno, minimalne je to vidno vzdy v skare medzi hlavou sroba a telom vane.
A preco by filter nemenili? Vies ako v autorizaku nestihaju? Ked som sa objenaval na cokolvek, vzdy som musel u nich par dni cakat na termin. Proste si skracuju cas. A tym ze nejdu na to odspodu, len vytiahnu stary olej a narvu tam novy, setria cas. Osobne som na Renault Minute este v byvalom Istrose videl tu odsavaciu masinu v akcii, ked som po nich chcel, aby mi odsali olej, lebo ho tam Kestler narval tradicne nad max. Masina bola zlta stvorcova, obita, vysoka cca 1 meter, na kolieskach, islo z nej zopar hadic a mala tusim len 2 velke tlacitka - jedno na odsavanie, druhe na plnenie.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1140
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od zdeno255 » čtv lis 30, 2017 18:33

Na odsatie cca max 0,5l oleja by vyťahovali nejakú mašinu? Zoberiem striekačku (zanetku) a mam to za minútu dve. A kade to odsávali? A keď to sprejom na brzdy nastriekaš tak ti to krásne odmastí a nenájdeš ani stopu. Mne by vadilo keby mi tam ostalo nieco mastné. Myslel som že máš rozumnejší dôvod.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od Rado77 » čtv lis 30, 2017 19:22

O svojej pravde som presvedceny. Po mojich technickych skusenostiach, celkovou kvalitou Renaultu (ktora podla mna casom ide este dolu miesto nahor), i "kvalitami" autorizovaneho servisu som s Rendlikom skoncil. Flu dojazdim pokial sa da a smitec :-)
Ad autorizak - dal som im tam auto ze vrzga dakde od naprav pri toceni volantom na mieste. Oni vymenili tycku stabika. Vrzganie ostalo. Po mojej staznosti ze to vrzga stale sa boli poradit, a podla ineho technika je to vraj "normalny prejav". Pritom islo o gumove uchyty stabilizacnej tyce, co fakt ze mohli vediet... Alebo ked mi vymenili 3-ti posilovac, lebo volant isiel "cez gumove zuby"...ani tretim posilovacom problem uplne neodstranili, staci ked sa ochladi a tie "zubky" tam citit. Pri druhom mi auto vratili, a volant bol vyoseny aspon o 2-3 zuby na 1000-hrane, pritom manual povoluje posunutie max o 1 zub. Atd atd...
Keby som to s tym filtrom vedel vopred, poznacil by som si ho na tajnasa nejakou ryhou zboku, aby bol jasny dokaz ze je tam stale ten isty. Ale koho by to napadlo ze na robotu takto dlabu.
Ako mozme tu polemizovat do nemoty ci ano alebo nie, ja som presvedceny o svojej pravde a Rendlik ako znacka je uz pre mna mrtvy.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od pali.sk » čtv lis 30, 2017 21:01

Rado77 píše:
čtv lis 30, 2017 19:22
"kvalitami" autorizovaneho servisu som s Rendlikom skoncil. Flu dojazdim pokial sa da a smitec :-)
fúha, a do akého servisu chodíš? Autoideál nie je dobrý? S tým autorizovaným servisom to bude asi v každej značke podobne.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od Rado77 » čtv lis 30, 2017 21:23

Presne tam SOM CHODIL :-) Najlepsi servis su proste moje ruky :-)
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

sunko
Starting member
Příspěvky: 90
Registrován: stř led 27, 2010 09:31

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od sunko » pát pro 01, 2017 08:35

Rado77 píše:
stř lis 29, 2017 15:05
2, vypustak oleja bol tak zapeceny, ze som na nom ohol 2 tooly (olej teda bol odsavany zhora, ale k filtru sa da pristupit jedine zospodu)
na 1.6 sa da vymenit filter aj z vrchu. Pri vymene nie je dokonca potrebne davat ani cely plastovy kryt dolu. Pri poslednej vymene sme s mechanikom zistili, ze par skrutiek co drzia ten kryci plast nejde povolit. Kedze som sa dost ponahlal, tak povolil ich len par, tak aby dal nadobu na stary olej pod auto. Pre kryt musel menit filter z hora. Islo to. Nesmie sa to ale robit univerzalnym stahovakom, ale len s miskou co presne pasuje na filter. Mam lpg a pre hadice je tam este menej miesta ako obycajne. Chce to sikovne ruky a par minut nadavania :D

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od Rado77 » pát pro 01, 2017 10:03

Ako som pisal, vsetky sroby drziace dekel pod motorom boli hrdzave (aj v zavitoch). Ja tiez viem ze staci zhodit prve 3 sroby z dekla a dekel sa ohne. Le neni mozne, aby sa hned najblizsi srob na predku okamzite utrhol, a ostatne pruzili tak, ze stacilo trocha viac sily na kluc a utrhli by sa hlavicky. Po utrhnuti hned prvej hlavicky som musel ostatne vopred streknut, aby vobec isli pohnut. Evidentne s tym 4 roky hybane vobec nebolo.

Ja neviem ci ste chlapci z autorizaku, ze sa ich tak zastavate :D Ako dobre, mate pravdu - aj napriek mojim argumentom vsetko spravili ako mali, potom to este uplne ze chirurgicky ocistili vratane tych torx srobov olejovej vane (lebo sak je to ich auto, nemaju co robit). Potom uplne na krv zatiahli vypustak oleja (na ktoreho vnutronych hranach 4-hranu) nebolo ani stopy po hluci, ktorym by to robili, a este to cele urobili z vrchu hej?

Ja tie auta poznam dobre, robil som si predsa Megana2 7 rokov, takze vcelku poznam a vidim co a ako, ako sa sprava srob s ktorym uz hybane bolo a s ktorym nejaky cas nebolo.

Jaj alebo toto - hovorim im - auto mi zdochne po prvom studenom starte hned. Ale presuvnik nezarachoti pri tom. Ze nech donesiem. Doniesol som v noci, odstavil tam, aby sme to hned rano mohli stratnut spolu. Rano dojdem, otvorime kapotu, dvaja tam stali pri tom, a samozrejme - start (bez zarachotenia) a zdochnutie. Druhy start uz uplne OK. A viete co? Poslali ma domov, ze "nech to este odsledujem". Ja hovorim ze ale sak to mi robi kazdy studeny start uz mesiac....Proste sa im do toho nechcelo, alebo nevedeli. Pritom stacilo ze som si vycistil klapku. Su to velki majstri tieto autorizaky. A to ze som si na tlmici nasiel staru buchtu, a druhy krat pod sacim potrubim chleba...ja neviem ci si z toho robia spajzu alebo co... proste U MNA AUTORIZOVANE SERVISY NADOBRO SKONCILI
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1140
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od zdeno255 » pát pro 01, 2017 11:40

:D tie tvoje argumenty. Akože chleba ti tam nechal mechanik??? To že to robi potkan a pod ti nedošlo? Ani to že v servise majú originál kľúč na filter a na vypústný šrób? Ak budem najbližšie robiť Megana 1,6 tak ti odfotím pred a po. Myslíš že uťahujú povokujú všetky skrutky rukov a nie uťahovákom? Trvá to cca 30s a máš všetky dole.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: 1.5 dCI 81kW hlaska Top up oil a nasledne znicene turbo

Příspěvek od Rado77 » pát pro 01, 2017 12:33

Nie som prvy komu mechanik nechal desiatu v motore :-) Dobry bol kedysi Daewoo autorizak - zabudli nasadit privod vzduchu na klapku, a hovorim si ze "waaau aky zaujimavy zvuk to auto zrazu ma....a tusim aj akoby lepsie tahalo vo vyssich rpm". No ale na druhu stranu zabudli nejaky plast na veku ventilov, ten pri jazde spadol na vyfukove zvody, tam sa sprajcol, prilepil, a zrazu si vravim "ejha, ale okrem toho super zvuku nieco z motora neskutocne pachne,....akoby sa palila umela hmota..." :-) Ta som tohned radsej odstavil, a vidim ze hadica na klapku je dole, a na zvodoch nejaky roztaveny kus plastu. Jiz je vse jasne!
Ale zas na obhajobu autorizaku musim uznat, ze prve 2 roky zaruky sa fakt snazili. Menili mi aj spojkovy valec kvoli vrzganiu (sice novy zacal do pol roka robit to iste), ale snazili sa. 3 x ten posilovac menili ( na treti krat posunuli volant len o 1 zub - USPECH, CHLAPCI IDU HORE!), vymenili mechanizmus dvihania sedadla vodica, alebo odstranili vrzgot kastlika spolujazdca (sice vyhodenim jednej dorazovej gumicky, ale odstranili :-) ). Ale najlepsie co spravili (ale myslim ze to dali dakomu inemu lakovat) bola vymena PZ dveri a vytmelenie blatnika. Pristrek spravili tak paradne, ze dodnes nepoznat ze bolo nieco striekane. To bolo fakt na pana urobene. Ako prve 2 roky sa snazili. Po 2 rokoch akoby utalo, na tu predlzenu zaruku. Jo a este mi montili neorigo parkovacie senzory, to spravili tiez dobre, aj sa vyhrali s kablikmi, to spravili tiez fajn.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Odpovědět

Zpět na „Renault Megane III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů