Já se rozhodoval mezi Golfem, Meganem a do úvahy přicházel i Fiat Tipo. Golf byl o dost dražší, takže zbyly tyto dva vozy a Megane má lepší antikorozní ochranu a byl s lepší výbavou levnější, takže jsem vzal to. Prostě nakonec mám Megana za cenu Fabie a nikdy by mě nenapadlo, že budu mít někdy v životě francouze. Zatím jede bez poruchy, najeto 28tis.km, uvidíme jak dál. Audi je někde jinde, pokud chceme do 350tis, nic moc se s málo km nekoupí.bobMegane píše: ↑pon zář 09, 2019 10:56Ahoj, je to tak, ve Světě Motorů měli tři roky starý Golf VII, kterému docela slušně rezla nápravnice. Jinak ale velmi povedený vůz jako celek je to pořád. Ikdyž Astra, Focus, ale i 308 hodně dorovnala. Jako ojetina může být zajímavá i Audi A3, která se vždy kvalitou vymyká i Golfu, ale jako nový vůz je to cenově mimo mísu.jaroslavii píše: ↑pon kvě 06, 2019 23:03Děkuji za článek. No, samozřejmě jsou na místě výhody a nevýhody, na každé straně aut něco. Nebudeme to rozpitvávat. Prostě mi ten současný Megane IV nějak nesedl. Hůř jezdí, odskakuje zadek, nemám v něm takovou jistotu. Rádio nelze vyměnit ani upravit, je tam zadělané na fest. Rozebírání něčeho, strašný. Samé chatrné plasty a ty stářím budou praskat sami. Jen nárazník jak je složité vyměnit a poskládat. Je ze tří částí a taktéž strašně chatrný plast. Máčknete na něj trochu rukou a on se celý prohne. Žádná výplň, nic. No nic. Překonávám se každý den. Ale všiml jsem si, že i Golfa VII už ošidili. Měkčený plast pouze u předních dveří, u zadních ne, jiná ošizená ramena, už nejsou tak bytelná ze slitiny jak v G6, zadní lepší víceprvková náprava jen u 1.4 tsi. Asi se najde něco všude.
Mě připadá ok i Fiat Tipo, takže asi nejsem ten správný auto-fajnšmekr
Ojetý Megane 3 - koupit nebo ne?
Moderátor: Moderators General
-
- Advanced member
- Příspěvky: 304
- Registrován: čtv srp 16, 2018 23:59
Re: Ojetý Megane 3 - koupit nebo ne?
Renault Megane Grandtour 1.6 84kw 2018, výbava Limited, barva černá Etoile, letni Alu 16, zimni plech 15. Megane 3, 1.6 81kw
Re: Ojetý Megane 3 - koupit nebo ne?
Ahoj, Megane III mám druhým rokem a také mě nikdy nenapadlo, že budu mít frantíka doma. Ale nedám na něj dopustit. Zlobí jen malé věci a jinak veliká spokojenost, ale i radost z komfortu a praktičnosti grandtouru
Megane III Grandtour 1.6 74kw
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Re: Ojetý Megane 3 - koupit nebo ne?
Cituji z článku
"Co je ale zásadní, Turecké Generation mají výrobní vadu motorizace 1.6 74kw v regulaci plynového pedálu, prostě první centimetr dva se skoro nic neděje. Stejný motor ve Francouzském Expression ma pěkně lineárně laděný plyn. Možná se někdo usměje, ale ve městě a hlavně v koloně je to za trest."
Dá se nějak opravit ta neplynulá regulace plynu.
"Co je ale zásadní, Turecké Generation mají výrobní vadu motorizace 1.6 74kw v regulaci plynového pedálu, prostě první centimetr dva se skoro nic neděje. Stejný motor ve Francouzském Expression ma pěkně lineárně laděný plyn. Možná se někdo usměje, ale ve městě a hlavně v koloně je to za trest."
Dá se nějak opravit ta neplynulá regulace plynu.
Re: Ojetý Megane 3 - koupit nebo ne?
No mě napdalo, tam dát právě pedál z Expression
Megane III Grandtour 1.6 74kw
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
- Epic fail
- Starting member
- Příspěvky: 70
- Registrován: úte bře 15, 2022 09:52
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojetý Megane 3 - koupit nebo ne?
Můžu řící úplně totéž: mam Megan III Grandtour 1,6dCi a jsem do nej sakra zamilovanej. Trochu jsem v něm doladil audio, trochu zatlumil dveře a… pak už nic, pouze jezdím a užívám si ho.
Je ale pravda, že z hlediska oprav, francouzská auta (a to nejen Renaulty) navrhovali buď deblové, anebo čuráci: kvůli jakékoliv blbosti budete muset rozebrat pul auta, při tom se pořežete, necháte tam litr krve, nadřete se, zabijete hromadu času a proklanete všechny vývojáře, management a generálního ředitele koncernu Renault-Nissan a jejich rodiny. Naštěstí, moc často se to nestává
Mégane III ph3 1,6dCi R9M Limited
-
- Starting member
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř pro 22, 2010 10:27
- Bydliště: Rokycany
Re: Ojetý Megane 3 - koupit nebo ne?
Ahoj, svůj Megane jsem koupil v roce 2011 jako nový. Je to kombika v 1,6 74kw. Nyní najeto cca 430 tis km. Počet závad skoro žádná, teď jsem řešil diskotéku v zadním světle a loni senzor tlaku oleje. To je vše, prostě vše. Auto je každý den v provozu. Oleje si menim sam cca po 10 tis. Kupuji jakékoliv levné s pecifikaci RN700/701. Nikdy mě nikde nenechal, olej nebere, maximálka stále to co to má psáno a spotřeba 6,6. Motor točím každý den, nešetřim jej. Když měním svíčky, jsou vidět stále nápisy na pístech.
Za tu dobu měněny 3 x kotouče, 1 x komplet ložiska, 1 x kulové tyče, stabilizační tyčky, řídící čepy 1 x. Tlumiče, spojka původní. . Takže ano...svůj účel splnil. Vyroben je ve Španělsku .
Za tu dobu měněny 3 x kotouče, 1 x komplet ložiska, 1 x kulové tyče, stabilizační tyčky, řídící čepy 1 x. Tlumiče, spojka původní. . Takže ano...svůj účel splnil. Vyroben je ve Španělsku .
Re: Ojetý Megane 3 - koupit nebo ne?
Epic fail nadava na problemy pri opravach. 1,6 dCi jiz neni 1,9 dCi a je ho plny motorovy prostor. Same hadicky, cidla. Kdyz sundam dekl z 2,0dCI, tak chvili ziram, co je co a proc to tam je. Ruky mam take velke. Tak zadeklovat a reman a kladky nechal na Renault service. A kdyz to budete mit nahore, tak dejte i novou chladici kapalinu. To by se s predeslymi Renaulty nestalo.
Trojkovy Megan s 1,4 tce je pro me take hlavolam, protoze je to Renaultem oturbovany Nisan. Pri prvni vymene jsem nemoh najit vypousteci sroub oleje. I kdyz jezdi skoro kazdy pracovni den, tak mu jiz padne 70 000 km. Proto se neda skoro nic hodnotit. Pouze odeslo cidlo ve zpetnem zrcatku (mede in D) a udelal ostudu, kdyz musel na odtahovce do servisu. Odesel O krouzek za par centu v palivovem cerpadle. (Bosch mede in CZ). Ze slusne teklo strechou. Tuto ma vsak malo Meganu. (Vyvoj a vyroba Karman patrici Porsche a VW).
Pokud mate jakykoliv starsi Renault a vite co mate a jak servisujete, jako martin kindl, bude roky bezproblemovy. Pokud nezrezne a Renaulty maji super protikorozni ochranu.
Pokud mate neco novejsiho, kde je dulezitejsi SW, jko HW, tak si nejsem jisty, kolok jich bude za dvacet let provozuschopnych.
Trojkovy Megan s 1,4 tce je pro me take hlavolam, protoze je to Renaultem oturbovany Nisan. Pri prvni vymene jsem nemoh najit vypousteci sroub oleje. I kdyz jezdi skoro kazdy pracovni den, tak mu jiz padne 70 000 km. Proto se neda skoro nic hodnotit. Pouze odeslo cidlo ve zpetnem zrcatku (mede in D) a udelal ostudu, kdyz musel na odtahovce do servisu. Odesel O krouzek za par centu v palivovem cerpadle. (Bosch mede in CZ). Ze slusne teklo strechou. Tuto ma vsak malo Meganu. (Vyvoj a vyroba Karman patrici Porsche a VW).
Pokud mate jakykoliv starsi Renault a vite co mate a jak servisujete, jako martin kindl, bude roky bezproblemovy. Pokud nezrezne a Renaulty maji super protikorozni ochranu.
Pokud mate neco novejsiho, kde je dulezitejsi SW, jko HW, tak si nejsem jisty, kolok jich bude za dvacet let provozuschopnych.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů