Rachocení v mororu TCe 130

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Petra.M
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: úte pro 08, 2015 15:42

Rachocení v mororu TCe 130

Příspěvek od Petra.M » úte srp 23, 2016 14:58

Mám Grandtour s motorem TCe 97kW, rok výroby 2014 (8/2014 objednávaná, 11/2014 dodaná), najeté cca 51 tisíc kilometrů. Při cca 2000 otáčkách a přidávání plynu se z motoru ozývá zvuk, ale nejlépe přirovnatelný k cikádě. Takové podivné zarachocení. Nevím přesně, kdy se začal ozývat, ale od novoty tam určitě nebyl. Když jsem šla na prohlídku v 30 tisicích na ukazateli oleje chyběly 2 paličky. Vyměnili tehdy olej. Ten došel při 45 tisících kilometrech. Vzala jsem auto do autorizovaného servisu, kde byl dolitý do plna, zvuk v motoru se jim nepodařilo nasimulovat (s autem se projeli cca 1,5 km kolem servisu) a řekli mi, že si mám hlavně dávat pozor, abych nezadřela motor, aby olej úplně nedošel a že je možné, že moje auto, je mezi těmi, kde jsou určené motory na výměnu. Nic víc, když jsem chtěla přesnějši informace, prostě, že mám jezdit a uvidí se. Olej mi znovu dochází teď při 51 tisicích, motor stále rachotí kolem těch 2000 otáček, když se přidává plyn, na všechny rychlostní stupně.

Ve svém okolí mám podobnou zkušenost s Meganem se stejným typem motoru ze 6/2014 jen s krátké verzi, kde byl motor měněný při cca 24 tisicích kilometrech, kdy úplně odešel poté, co se rovněž ozývalo podivné rachocení z motoru. S tímto autem se jezdili především krátké trasy, já s tím mým jezdím především dlouhé (Ostrava-Bratislava).

Máte někdo podobnou zkušenost, jakoukoliv radu, kam se obrátit na kvalitnější autorizovaný servis než je ten můj, cokoliv?
Záruka motoru končí při 100 tisicích kilometrech, ráda bych, aby se to vyřešilo, co nejdřive, aby auto nekleklo někdy pár kilometrů po záruce a už nebyla možnost reklamace.

Děkuju za cokoliv.
Megane Grandtour III 1,2 TCe 130 (2014)

Belous
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: úte srp 28, 2012 08:50

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od Belous » čtv srp 25, 2016 09:43

K té spotřebě oleje - mám sice jen 85kW verzi toho motoru rok 2012, ale scénář byl podobný. První tisíce km v pohodě, ale po cca. 20 tisících najednou spotřeba oleje šla rapidně nahoru. Po měsících pozorování a měření spotřeby oleje (cca. 0,25 litru/1000km) mi dali nový motor. Ten nový má spotřebu oleje takovou, že v pohodě vydrží na 15 tisíc km, což je zkrácený interval, na který jsem přešel. Aktuálně mám najeto 63 tisíc km, dolejvám VIF ke každému tankování a spotřeba oleje se zdá být ještě o něco menší.

K tomu rachtání - píšeš, že v servisu se závada neprojevila. Jak se tedy projeví? Stačí, když ve stojícím autě protůruješ motor, nebo je k tomu potřeba jezdit a nějak ten motor zatěžovat? Pozoruji totiž něco podobného. Nevím, jestli bych ten zvuk přirovnal k cikádě, ale s trochou fantazie asi ano. Děje se mi to, když např. jedu do mírného kopce na 5ku cca. 70km/h (cca. 2000ot). Chci trochu přidat, motor zabere, ale pokud přidám trochu více, tak se ozve takové zacvakání. My starší ho známe ze starých škodovek, kde cvakaly ventily. Podle mě to bude to samé. Řekl bych, že se něco nedobrého děje s variabilním časováním ventilů. A můžu potvrdit, pokud byly motory nové, tak to nedělaly. A to už mám vzorek 2 motorů...
Megane Grandtour 1.2 TCe 115, Expression, 2012 S&S Collection

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od Rado77 » čtv srp 25, 2016 15:34

Petra.M - da sa aj tak, ze pokial chces na zaruku novy motor co najskor, popros kamosa nech Ti cez merku hladiny oleja olej vycucne prec do nejakej flase. Pojazdi, az sa motor zadrie, co bude ze skoro hned, a v zapeti jak sa to zadre tam ten spinavy olej z tej flase nalejte spet. Motor bude zardety, a zaroven v nom bude dost spinaveho oleja....takto by to mohlo ist... V servise si predtym bola, staznost na ubytok oleja mas na papieri.....ako da sa aj takto "na hulvata", jedine ze by servis najprv robil rozborku agregatu, ze preco sa vlastne zadrel atd...co pochybujem, lebo sami navyse povedali ze ten motor je v tej "varke motorov na vymenu", takze to ani skumat nebudu...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od Zefek » čtv srp 25, 2016 16:51

45 tisíc km dolili olej. 51 olej tam není. To už je skoro spotřeba 1/1000km. Renault uvádí spotřebu do 0,5l/1000km jako normu. Tady není co řešit a odkládat. Objel bych více autorizovaných servisů a dal bych to tam, kde budou mít zájem něco řešit a ne jen čekat.

Hodnocení servisů pak můžeš napsat i na http://servisy.rnews.cz/
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Petra.M
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: úte pro 08, 2015 15:42

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od Petra.M » pon srp 29, 2016 12:06

Belous: Při stojícím autě a túrování ne. Stává se mi to třeba, když se chci zařadit na dálnici a prudčeji sešlápnu plyn, aby se rychleji odlepila a zařadila (motor už je tou dobou zahřátý), pak přesně, jak píšeš, když jedu do kopce a auto přidává tak nějak pomaleji, ale jde cítit, že motor zabírá jen se mu "úplně nechce", řekla bych, když se od motoru vyžaduje větší zátěž nebo možná nemá úplně optimální tah/otáčky (nejsem líná řadit, ale na druhou stranu ještě v té chvíli bych řekla, že řadit nepotřebuje). Mám i ukazatel, kdy bych měla řadit tak jsem začala sledovat i to, že by mi zrovna třeba v té chvíli "radil", že mám přeřadit níže, ale není to tak. A nědělá mi to jen u pětky, dělá mi to u všech rychlostí kolem těch 2000 otáček. Je to takové to, že jsi v rychlosti, kdy víš, že to to auto vytáhne a zrychlí, ale kdyby se podřadilo níže vytáhlo by to lépe. U moji stařičké feldy to dělalo podobné zvuk u těch ventilů, tam když se nepodřadí rachotí to podobně a následně,když se nic neudělá chcípne, jde to tam poznat i podle zvuku motoru, což u megane moc poznat nejde tam je ten motor tichoučký pořád. Možná by bylo "správnější" řazení řešením, ale přesto ten ubytek oleje mi nepříjde normální a to že to auto nedělalo od začátku a jezdím s ním převážně já a stále stejně (spíš lépe potom, co jsme si na sebe zvykly) tak taky nečekám že po cca 30 tisicích km začne zlobit.

Rado77: skvělé rychlé řešení ;-) Vzpomínám si, ež u kamaráda, který má ten motor měněný dělali celkem dusno, v servisu (byl autorizovaný) jen tak sami nemohli, volali někoho přímo z renaultu na posouzení a řešilo se to asi 3 týdny a dělali tam kdo ví co. Uvažovala sjem, ež ještě napíšu přimo na renautl v české republice, jestli dají nějaký jiný pohled či návrh řešení.

Zefek: JJ právě si pročítám o autorizovaných servisech, posbírám všechny papíry co najdu od servisů, kde jsem byla a budu zkoušet. V onom báječném servisu, kde řešením je čekání už mě neuvidí.
Megane Grandtour III 1,2 TCe 130 (2014)

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2005
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od marek230177 » úte srp 30, 2016 15:14

Vyřešit co nejrychleji. Ten motor je před smrtí. Ta spotřeba oleje se možná dala akceptovat u škodovky ze 70. let po čtvrt milionu kilometrů. Moderní motory by měly vydržet od výměny do výměny, jinak je něco divně.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

matus_m
Starting member
Příspěvky: 30
Registrován: úte zář 10, 2013 12:29

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od matus_m » stř zář 07, 2016 14:11

Ja mam sice TCE 115hp r.2012 ale podobne skusenosti. Ked uz bola spotreba oleja viac ako 1l/1000km, konecne servis pristupil k vymene motora. S novym motorom spotreba oleja mensia, ale do predpisanej vymeny po 30tis km nevydrzi a treba doliat.
Spominane rachotenie v motore rovnake s prvym aj druhym motorom.

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od soptik » stř zář 07, 2016 15:01

To cvrlikání cikád, jak trefně vystihla Petra je detonační spalování. Neúměrná zátěž + nízké otáčky = cvrliky, cvrliky. Dělali to Škodovky a světě div se i Trabuka a Warťase a ty ventily rozhodně nemají. Radílka na řazení ignorovat, neprospívá to motoru a ty výměny oleje po 30.000km už vůbec ne. Pokud se bude jezdit dlouhodobě pod otáčky může nastat to, že vám to odnesou ložiska v ojnicích. Podobně se to podařilo mému tchánovi na Hundertu - Š 100. Někdo to prostě neslyší... Spotřeba oleje je bez debat špatná, ale to je jiný problém.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

Belous
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: úte srp 28, 2012 08:50

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od Belous » stř zář 07, 2016 15:52

Mám ty samé zkušenosti / poznatky jako matus_m.
U druhého motoru jsem si nechal snížit interval výměny oleje na 15 tkm. Ale i s novým motorem to bude tak tak, aby to nešlo pod rysku.
K tomu cvrlikání - dělá mi to i druhý motor, ale protože to nědělá od nova, tak to podle mě není v obsluze. Příklad: jedu po rovině 100km/h na pětku. Motor točí cca. 2300ot a při nevelkém přidání plynu se ozve cvakání. V tu chvíli musí být motor sto zvládnout i dupnutí na plyn.
Je tu vůbec někdo s TCe 115, komu to nežere olej a nemá v motoru exotický hmyz?
Megane Grandtour 1.2 TCe 115, Expression, 2012 S&S Collection

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od soptik » stř zář 07, 2016 16:42

Nevím jak to máš s 1.2 Tce, ale u mě dělá rozdíl mezi ryskama cca 1.5 litru. Zmeřený to nemám, ale vycházím z toho že na horní rysku je cca 4.75 litrů, výměnu dávám 4 litry a je to přesně mezi kozy. Pokud bys to měl podobně, tak úbytek 1.5 litru od horní ke spodní rysce za 15.000km není moc ( 0.1l / 1.000km). Co by za to kdo dal. Jsou motory co neberou a holt ty co něco sezobnou a to jsou obecně více namáhané turbomotory.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

matus_m
Starting member
Příspěvky: 30
Registrován: úte zář 10, 2013 12:29

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od matus_m » čtv zář 08, 2016 13:50

Soptik, je to naozaj ako pise Belous. Motor nie je podtoceny, ked nastane dana situacia s drncanim v motore.

Petra.M
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: úte pro 08, 2015 15:42

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od Petra.M » ned zář 18, 2016 11:42

Soptik: Toto i chapu a to se snažím nedělat, abych měla nízké otáčky nebo podtočené (toho radílka jsem sledovala právě proto, kdybych to sama neviděla spravně). Tím, že jsem jezdila se staršími různými auty, co to při nízkých otáčkách třeba i chcípli tak se tomu vyhybám, řadím ráda, takže toto fakt pokud nastává tak spíš vyjímečně, častěji to udělá těm, co to auto řídí spíš svátečně a jsou zvyklí na něco jiné. Víc mi to vadí přitom, že když mám zařazenou trojku na tacháči 40 (nařadím nikdy výš, protože vím, že budu chtít zrychle a rychle odněkud odjet), víc či prudčeji sešplápnu plyn a cikáda mě pozdraví. Jezdila jsme předtím než jsem si koupila tuhle krásku nějakých 10 let s různými lepšími i horšími auty (najeté nějakých 50-60 tisíc kilometrů), mistr světa na řízení žádný nejsem, ale úplně looser si myslím, že tež ne a moje představa je, že tohle by necelé dva roky staré auto dělat prostě nemělo ikdyž má najeté přes 50k kiláků. Předpokládala jsem že auto mi vydrží 8-10 let v nějakém funkčním stavu (nečekám, že dnešní auta budou jako naše plnoletá felda, co nám stojí vedle, ale něco by to vydržet mohlo ;-)).

V servisu, který jsem zkusila pro tentokrát vypadají, že mají chuť aspoň trošku něco řešit. Jsou ochotni se tím i nechat svést, aby viděli přímo, co to dělá. Momentálně jsme po necelých 10k kilometrech dolila litr oleje, protože se obejvila moje "oblíbená" hláška o oleji a snad bude 10.10. pro krásku to šťastné datum, kdy zjistí co je s ní špatně :)
Megane Grandtour III 1,2 TCe 130 (2014)

Belous
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: úte srp 28, 2012 08:50

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od Belous » úte říj 25, 2016 10:05

Můžu se zeptat, jak to celé dopadlo v servisu?
Díky.
Megane Grandtour 1.2 TCe 115, Expression, 2012 S&S Collection

Ajap
Junior member
Příspěvky: 121
Registrován: úte srp 26, 2014 17:23
Bydliště: České Budějovice

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od Ajap » sob lis 19, 2016 23:11

Litr oleje na 10tkm je naprosto normální spotřeba.
Peugeot 308 1,2 THP 96kW Active+ 2017
Renault Thalia 1,2l, 2007
Renault Thalia 1,2i Alizee, 2008 (už nevlastním, ale je pořád v rodině)

Jarvo
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: úte led 31, 2017 22:20

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od Jarvo » úte led 31, 2017 22:57

Dobry vecer.Prave som si dnes prebral svoj Megane1,2TCE 115PS zo servisu a presne Vam poviem,aky je problem.S tymto cvakanim sa trapim od zaciatku.Voz som kupil ako predvadzaci mal nabehane cca6000km.Momentalne mam naj.113000km.Asi mesiac dozadu sa zacalo navyse ozyvat aj rachotenie medzi1500-2000otackami.Zo dna na den uz mi zacal rachotit motor aj na volnobehu a bolo mi jasne,ze je konecna.Takze do servisu a tam zistili,ze najprv odisiel napinak na rozvodoch.Dalej to preslo na ozubene koleso sacich ventilov,ktore ma byt pevne ale vyklalo sa vpravo aj vlavo.To bol ten rachot.Retaz bola vytahana a ozubene koleso na vacke výfukových ventilov na tom tiez nebolo najlepsie.Takze komplet nove rozvody aj s prislusenstvom.Prisiel som v hodine dvanástej.Inak hrozilo preskocenie retaze.Oprava stala 1300€,takze asi tak.Renault mi preplatil 30% i ked je to po zaruke.Ako uz bolo napisane,vysoky vykon na tak maly motor.Tie rozvody to nezvladaju.Uvidime kolko vydrzia tie nove.Olej som menil po 30tis,budem menit po 20tis.Viac sa spravit neda.Este dodam,ze podla môjho nazoru slabym clankom bude retaz,ktora bola vytahana ako zuvacka a tym padom v urcitych situáciách to ten napinak nezvlada a to je ten sporadicky ozyvajuci sa zvuk cinkania,lebo sa na okamih zmeni casovanie.Uz motory tsi mali problemy s retazou a preto presli spat na remen.Kdesi som cital,ze to bola podla nich nezodpovednost dodavatela.V kazdom pripade to nedokazali vyriesit.Preto ten krok spat. P.S.Uz asi rok sa mi obcas sporadicky rosvietila kontrolka ,,ENGINE FAILED HAZARD" plus STOPKA,v preklade ,,hrozi poskodenie motora".Ta sice po chvili zhasinala a v servise im to diagnostika vyhodnotila ako poruchu palivového systemu,nizky tlak paliva,ci so.Sporadicka chyba.Dodnes nevedia,co s tym.Vraj to s mojim problémom nesuvisi a su 4auta v europe s touto chybou.Riesi to Francuzsko,tak uvidíme.Zatial to nesvieti a tak si myslim,ze to s tym suvisi.
Naposledy upravil(a) Jarvo dne stř úno 01, 2017 04:45, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od Zefek » úte led 31, 2017 23:03

Závada - porucha palivového systému není. Diagnostika je schopna označit konkrétní okruh. Závada musí být specifikována jinak a Renault má přímo součástí diagnostiky postup pro odstranění závady. To znamená, že ne že neví, ale že nechtějí.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od soptik » stř úno 01, 2017 10:26

Jedna s věcí co tomu pomůže do věčných lovišť je podtáčení motoru a výměny oleje po 30.000km. Řemen má tu vlastnost, že dokáže částečně pohltit rázy což řetěz neumí. Řetěz vydrží vše a nemusí se měnit - omyl nejednoho uživatele a bohužel i konstruktéra.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od EfineSS » stř úno 01, 2017 12:49

Zefku já bych nevolil tak silný slova. To, že neví, neznamená, že se jim nechce. Jestlize diagnostika hlásí nízký tlak paliva, tak diagnostik musí najít pricinu. Vstřikování lze otestovat přes skutecne aktuální hodnoty. Ale pokud tam ta chyba vyskakuje sporadicky, třeba jen při specifické zátěži motoru, pak se příčina hledá poměrně obtizne.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od Rado77 » stř úno 01, 2017 15:31

soptik píše:Jedna s věcí co tomu pomůže do věčných lovišť je podtáčení motoru a výměny oleje po 30.000km. Řemen má tu vlastnost, že dokáže částečně pohltit rázy což řetěz neumí. Řetěz vydrží vše a nemusí se měnit - omyl nejednoho uživatele a bohužel i konstruktéra.
Suhlasim. Retaz bola zloba aj motorov BMW-Peugeot, kde nakoniec Peugeot pozmenil koncepciu motora 1,6 a pouzil remen. Kdezto BMW veselo ten retazovy "zmrd-motor" nadalej rval do Mini :-) Mne ta retaz pride ako cisty marketing v zmysle, ze uzivatelia maju v hlave zafixovane ze "jeeeej retaz, tak to mam bezudrzbove rozvody" :-) Pritom retaz v dnesnych motoroch je len na skodu - ci uz jej rizikom vytahania (taktiez sa odporuca po 120tkm kontrola roztiahnutia retaze), alebo zname problemy s tymi hydraulickymi napinakmi...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Petra.M
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: úte pro 08, 2015 15:42

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od Petra.M » sob bře 04, 2017 20:20

Po kontrole v cca 60 tisicich auto jako nove, krome beznych veci vymenili olej a svicky. Konce ledna jsem jsem prestala jezdit dalnicni cesty (Ostrava - Bratislava kazdy tyden tam a zpet, mesto bylo minimalne). Jezdim od zacatku unora vicemene po meste. Od cca pulky unora mi palubni pocitac zacal vypisovat engine failure hazard s rozsvicenym Stop. Po cca 10 sekundach shasne a je mozne pokracovat v jizde. Motor ma zvuk traktoru. Po slapnuti na plyn pri vyrazene rychlosti se ozve cvaknuti, ktere tam podle me drive nebylo. Nejde mi prilozit video "traktoroveho" zvuku motoru a cvaknuti pri protoceni na miste :-( Servis naplanovany na 7.3.. Zacinam lehce uvazovat zda se toho auta nezbavit.
Megane Grandtour III 1,2 TCe 130 (2014)

Petra.M
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: úte pro 08, 2015 15:42

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od Petra.M » ned bře 12, 2017 21:36

Zvuk moji megane s otevrenou kapotou bez i pri protoceni motoru s naslednym vypnutim motoru (tim zaverecnym procvakanim pri vypnuti si nejsem jista zda tam bylo zatimco tim chrastivym zvukem jsem si jista, ze tam drive nebyl a podle servisu je to pry u turbo benzinu normalni, ze pry je to nejake dorovnavani vykonu)

https://youtu.be/VYZRvgSTtBU
Megane Grandtour III 1,2 TCe 130 (2014)

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od mudr.hematolog » ned bře 12, 2017 22:02

Ano, je to normalne. To robi aj mne.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

Petra.M
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: úte pro 08, 2015 15:42

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od Petra.M » pon bře 13, 2017 05:57

Od začátku, co to auto máte má ten motor takový zvuk?

Mě k tomu i po servisu a zmene nastaveni ridici jednotky vyskakuje pomerne casto hlaska hazard failure engine. Prehrani ridici jednotky tu hlasku melo vyresit.
Megane Grandtour III 1,2 TCe 130 (2014)

Belous
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: úte srp 28, 2012 08:50

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od Belous » pon bře 13, 2017 09:30

Bavíme se tu o 1.2 TCe a tohle podle mě normální není. Aspoň mě v motoru takto nic necvaká.
Hlášku "Engine failure hazard" jsem měl jednou, když jsem ráno vložil kartu do auta. Pak jsem ji vyndal, znovu zandal a v pohodě. Bylo to před lety, když bylo asi -18'C. Od té doby nic a mám najeto 71tkm.
Megane Grandtour 1.2 TCe 115, Expression, 2012 S&S Collection

Petra.M
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: úte pro 08, 2015 15:42

Re: Rachocení v mororu

Příspěvek od Petra.M » pon bře 13, 2017 13:50

Já ji mám někdy 3x za 8km, když se zadaří. Občas ji třeba i několik kilometrů nevidím. Objevuje se poslední měsíc, co jezdím víceméně po měste. Najeto mam 69tkm. V posledním servisu mi řekli, že ten motor je problém, že není renaulťácky, že je to předělaný motor z nissanu a že je s ním více problému, než se všemi ostatními dohromady. Už nevím, když jsem auto kupovala bylo mi řečeno, že se není čeho bát, že už jsou ty turba na benzinu vychytanější než bylo dříve. Nějak si úplně takto auto po dvou a půl letech nepředstavuju :-/ Dneska mě čeká další kolo servisu tak uvidíme, co vymyslí tentokrát.
Megane Grandtour III 1,2 TCe 130 (2014)

Odpovědět

Zpět na „Renault Megane III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 6 hostů