Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

FIP
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: sob říj 15, 2011 21:49

Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od FIP » sob říj 24, 2015 14:29

Ahoj všem.
Mám problém se zhasínáním motoru když je studený. Mám auto asi 3 měsíce a začalo
to dělat asi měsíc po koupi.
V létě se to projevovalo tak, že jsem motor nastartoval a na první křižovatce motor při vyřazení na neutrál zdechl
(systém start-stop vypínám hned po nastartování auta) a na dispeji se objevila hláška ESC off
(Engine System Control).
Zavezl jsem auto do servisu ale jako vždy jim se závada neprojevila a ani v řídící jednotce
nebyla žádná chybová hláška.
Teď když začala být rána chladnější zdechá motor hned po nastartování. Nad 5 st. motor nezdechne
ale otáčkoměr chodí nahoru a dolů jako by někdo šlapal na plyn.
pod 5 st. motor zdechá a pokud nepřidám plyn tak motor neudrží otáčky.
V servise mi řekli, že se s podobným problémem ještě nesetkali.
Až se ještě více ochladí, odvezu to tam znovu.
Celkem mě to štve, protože auto je nové a nefunguje jak by mělo.
_________________________
Megane III 1,2 TCE, 85 kW Limited

Uživatelský avatar
Houmí.
Člen RCČR
Příspěvky: 61
Registrován: čtv led 01, 2004 12:48
Bydliště: Vbk

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od Houmí. » ned říj 25, 2015 17:29

Tlačítkem ESC Off se vypíná kontrola prokluzu kol (Electronic Stabilisation Control). Start-stop se vypíná jiným tlačítkem, já ho mám v Scénicu hned vedle tl. ESC Off.

Co se týče neudržení volnoběhu při chladnějším počasí, tak tam pomůže jedině servis, tuto závadou jsem u svého řešit nemusel.
Scénic 1.2 Energy TCe 97kW, 2013, Dynamique, modrá Majorelle

Obrázek

johan45
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: pát dub 23, 2010 16:25
Bydliště: MARTIN.SK

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od johan45 » stř říj 28, 2015 11:43

Nazdarky.Treba stlacit spravne tlacidlo na vypnutie START-STOP!Po skusenostiach s fluensom.Ked sa nieco vyskytlo,hned som bezal do servisu.Uz na to prdim,kym nevypisuje poruchy.
Mam rok Megan 1,2tce 97kw a servis obchadzam pokial to ide!
Zatial spokojnost,lepsie vozenie ako vo fluenci 1,6 81kw bol to slimak.
Renault Megan 2014. 1,2Tce 97kw.
JOHAN45

sta1n
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: stř říj 19, 2016 20:59

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od sta1n » stř říj 19, 2016 21:16

Zdravím mám úplně stejný problém se startováním a následným zhasínáním motoru na volnobeh.
AutoStop blbne úplně stejně. Auto mám 3 měsíce. Na reklamaci mi servisák pořád vykládal, že tam musím
lejt sto oktan benzín. Provedl reprogramaci a stále to dělá. Navíc rezonuje něco v přístrojové desce při studeném motoru.
Jak jste to vyřešil?

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od Rado77 » čtv říj 20, 2016 15:19

To co je za servis ze auto ktore zdochyna po starte posle zo servisu prec??? Sak to neni normalne chovanie auta. No jasne - napichne na diag a ak nic nenajde (ak ju vie citat), tak rovno vec zabali a auto posle prec....ty kokos, to na co su tam ti ludia? Ako ok, ked treba vymenit diel kus za kus, tak to podla manualu spravia. Ale ked mu povies "skontroluj volu na capoch tyciek riadenia", tak ani nevie jak to urobit :evil: Znovu tam ist a oplieskat im to o hlavu! Nch si to tam do rana nechaju a skusia sami, nech vidia ze to zdochne. A neprebrat od nich auto, pokial nebude na papieri ze je zavada odstranena (vymenou cidla vacky tipujem)
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

mirax
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pát lis 25, 2016 13:47

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od mirax » pát lis 25, 2016 14:09

Zdravím, mám naprosto stejné poznatky. Vůz s tímto motorem koupen v dubnu tohoto roku.
Nyní v chladnějším odobí problém se startováním, neudrží otáčky a zdechne, jakmile se zahřeje, pak problém skončí.

Kontaktoval jsem jeden autorizovaný servis, kde mi řekli, že o této závadě ví a že je to "softwarová chyba", že stejný problém byl vyřešen novým softwerem u vozu "Clio". A prý, že jakmile pojedu na garančku, tak již by měl být k dispozici nový software, který mi tam přehrajou a vše bude ok. Tímto jsem se na chvíli uspokojil, nicméne mi to nedalo a kontaktoval jsem prodejnu a zároveň servis, kde jsem auto kupoval, tam bylo řečeno, že chyba softwaru je blbost (to by pak svolávali většinu aut na opravu) a prý mám buď přidávat aditivum značky VIF nebo mám načepovat benzín s oktanovým číslem 98.

Nejsem odborník, každopádně pokud je tam chyba tak mi to mají opravit a ne nařizovat, že mám přidávat nějaké aditivum, když jsem auto kupoval tak jsem nikde neslyšel..... a musíte si na zimu kupovat aditivum.....

Můžete mi poradit, zda jste tento problém někdo nějak rozumně vyřešil?Kde udělali soudruzi z Francie chybu a jak se chyba odstraní?
Mám chtít, aby byla chyba napsána do servisní knížky?

milan.maly
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od milan.maly » pát lis 25, 2016 14:37

Na info o tomto probleme som narazil vcera v clanku na auto.cz: http://www.auto.cz/ojety-renault-megane ... upe-100598
Pokud si Mégane s 1.2 TCE (a také jiné modely s tímto motorem) vyhlédnete, určitě se na to prodávajícího zeptejte. Pokud by o spotřebě oleje věděl a zatajil vám ji, lze to posléze kvalifikovat jako skrytou vadu.

Druhou chybou, s níž se majitelé tohoto motoru potýkají, jsou obtížné starty při teplotě kolem nuly. V návaznosti na to pak při ohřívání kolísají otáčky motoru. „Renault o problému ví a hledá řešení. Příčinou je pravděpodobně občas kolísavá kvalita benzínu v našem regionu, neboť v západní Evropě se popsaný problém nevyskytuje,“ říká Aleš Matušek. A dále doporučuje při nízkých teplotách přidávat aditivum do benzínu. A také motor občas „protáhnout“. Jinak mu hrozí známý problém agregátů s přímým vstřikem benzínu, a to nadměrná tvorba karbonu na ventilech, v sacím potrubí a posléze i ve válcích. Obecně vzato se však tento nedostatek v souvislosti s 1.2 TCe nijak nadměrně nevyskytuje.
Sedi to presne na info, ktore si dostal od Renaultu. V kazdom pripade to vsak nie je standardne chovanie - kedze sa to nevyskytuje u vsetkych tychto motorov. Osobne by som to skusil s VIFom (ak si to auto chces nejaky cas nechat, tak to urcite nie je na skodu) a klasickym Naturalom 95. Ak sa to nezlepsi, tak tlacit na Renault, nech to riesia, az kym to neprejde. V najhorsom pripade, ak by sa to vyriesit nepodarilo, je moznost odstupit od kupnej zmluvy (kedze tato zavada brani riadnemu uzivaniu).
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1137
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od zdeno255 » ned lis 27, 2016 20:33

Mal by byť v servisoch dostupný reprog ktory by to už mal riešiť. Doteraz to neriešil. Známemu to pomohlo. Mal problém už minulú zimu

sta1n
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: stř říj 19, 2016 20:59

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od sta1n » ned lis 27, 2016 20:56

Neni reprog. Tuto chybu delaji i predvadeci vozy Megane IV.

Wolfy
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pát dub 13, 2012 21:26

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od Wolfy » pon úno 27, 2017 12:05

zdravim. ja mam stejni problem. mam 1.2 85kw. na 14.3 jsem obednan do znackovy servis tak sem zvedavi co mi tam reknou. a jestli budu posluchat njake keci tak se s nima pochadam. a je moznost auto vimenit kdyz jsem to koupil novi?

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od Rado77 » pon úno 27, 2017 15:02

Spravne, treba na nich rozhodne tlacit. Myslim ze bude skor ci neskor zvolavacka, vyzera to na obecny problem. Ale asi Rencek este nevydal oficialnu technicku notu, ako to odstranit, a ci pojde naozaj iba o SW upravu, alebo vymenu nejakeho cidla. Veta "kupte si aditivum alebo tankujte 98" je neakceptovatelna !!! Ked raz je auto postavene na 95-tku a je to aj v oficial knizke k autu, take nieco by technik v autorizaku ani z ust nemal vypustit! Snad sa to coskor vyriesi. Ale Wolfy - zabudni ze Ti daju ine auto, to urcite nie. Maximalne co sa da vydupat je:
- prekazka, braniaca autu v jeho riadnom uzivani
- musi byt 3 x reklamovana
- musi byt 3 x zo strany autorizaku nevyriesena
- musi to byt presne ta ista prekazka/chyba
Vtedy sa da odstupit od zmluvy, ale obavam sa ze miesto plnej hodnoty vozidla Ti vratia ponizenu ciastku vzhladomna opotrebenie a najazd. Takze ak auto stalo 13.000 Eur, pouzivas ho 1 rok a nabehas 12tkm, vratili by Ti cca 11.200 Eur. Napriklad. Opravte ma ak sa mylim
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Wolfy
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pát dub 13, 2012 21:26

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od Wolfy » pon úno 27, 2017 16:13

Asi je to tak ale kdyby jsem to 3 krát reklamoval. Myslím že se dá vimenit za jiní auto. Nebo ne? A ještě když to mám na lizing tak jak by to bylo. A nedá se třeba vrátit a vimenit za třeba ten noví megane?

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od Rado77 » úte úno 28, 2017 12:04

Problem je ze aj keby si 3 x reklamoval tuto istu vec, tak tento problem v podstate nebrani riadnemu uzivaniu auta. Ako nastartujes, zdochne, startnes znovu a vsetko ok. Auto ide, brzdi. Takze toto by riaditel predajne musel mat fest dobry den, aby povolil nieco take ako vymena auta kus za kus. Navyse auto patri leasingovke a nie Tebe, az kym ho neslpatis. Jednak toto cele treba minimalne nahlasit leasingovke, co sa s autom deje a aky bude Tvoj postup. Aj leasingovka moze vydat nejake vyjadrenie, a pravdepodobne Ti taku spekulaciu ako vymena auta zamietnu. No ale skusit mozes, za to nic nedas... len si predstav tie peripetie - chces v autorizaku nechat auto 3 x cez noc napriklad, aby vzdy rano skusili prvy start, kedy motor zdochne. Musia to vidiet na vlastne oci. A predstav si ze 2 x Ti to vyjde, a oni zaroven 2 x zavadu neodstrania = nevedia ako. Tak dojdes treti krat, nechas im to cez noc, oni rano pred Tebou nastartuju - a zakon schvalnosti - ono to nastartuje. Tym sa predosle reklamacie vlastne anuluju :-) Zapisu to do systemu, co bolo pricinou reklamacie, a zaver: "auto startuje normalne". A je po celej peripetii, ktora trvala pol roka. Navyse - v lete sa motor bude startovat lepsie. A aj ked sa to cele podari, daju Ti iny kus (povedzme nejaku predvadzacku co ma nabehane podobne ako Tvoje, alebo kus co vyuzivali na svoje ucely), a aj ten kus bude trpiet tym istym problemom, kedze je to zrejme generalny problem. Neverme ze "predvadzacka to nerobila" - no nie, pretoze od rana uz bola pouzita - staci s autom len par metrov pohnut rano, a dalsi start uz bude OK.
Ja som teraz riesil presne ten isty problem s Flu 1,6 - rano ked bolo -10 a menej mi startlo, otacky vybehli nad 2000 a potom zrazu spadli na nulu. Nasledny start uplne ok. Ja ze presuvnik -> hybaj do autorizaku. Nechal som im to cez noc, rano startli predo mnou, skapalo, ale presuvnik nezarachotil (technik mal ucho nad presuvnikom pocas startu). Tak sme to nechali tak, ze este pojazdim, poskumam a uvidime. Nakoniec mi to nedalo, starty sa zlepsili umerne s pocasim, pri -5 uz motor napopve nezdochol, len otacky kolisali, kym sa vysplhali po par sekundach nad 2000 a potom standardne zliezali na studenych 1000. Pri teplotach okolo nuly uz bol start ukazkovy. Tak som odpojil hadicu sacieho, vymontil klapku. Z klapky som vypucoval taky husty lepkavy olej, ledva to slo handrou opucovat, hrany klapky vycistil handrou na plochom srobovaciku a odvtedy super, ani raz nezdochlo, ani raz nezakolisalo, aj ked bolo -6 rano. K tomu som pozrel vzduch filter, utrhol z neho taku 0,5cm hrubu vrstvu nejakej sedivej latky, a teda nechal len ten standard papierovy, vratil spet a super.
Takze v tomto pripade autorizak postupoval spravne - nevymienal presuvnik, kedze ten pri startoch nerachotil. Technik sice potvrdil ze u presuvniku dochadza pri dlhom stati k poklesu tlaku v systeme VVT = konstrukcna "chyba", ale nemenili ho. Pritom sami povedali, ze nemaju problem ho vymenit, ale kedze nezarachotil a poskodene suciastky sa posielaju do FR na rozborku nahodnych kusov, nechceli riskovat vymenu presuvnika, ktory by bol OK. A mali pravdu, nebolo to presuvnikom, ale zatuhnutym olejom so spinou na hranach a tele klapky
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Sancho_cz
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř bře 01, 2017 03:55

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od Sancho_cz » čtv bře 02, 2017 06:29

V létě jsem se stal majitelem Megana 1.2 Tce a hned na podzim, kdy se snížily teploty se mi začal objevovat stejný problém.
Pokud se nepletu, tak se dá odstoupit od smlouvy, i když se opakuje i taková závada, která snižuje komfort řidiče. Zhasínání studeného motoru je podle mě něco víc. Obvykle se to stane po cestě z práce. Když na to není člověk připravený, může to být nebezpečné. Při představě manželky s malým synem na palubě, když auto chcípne při dojezdu na křižovatce a ona zazmatkuje bych to kvalifikoval jako nebezpečnou závadu.
Bohužel situace je taková, že i s dobrým právníkem je to velice nejistá záležitost a já osobně bych do toho nešel. Když dojde na odstoupení od smlouvy, tak se pravděpodobně nelze vyhnout soudním tahanicím na několik let. Vidím problém v tom, že soudní znalec neudělá posudek bez toho, aby problém mohl pořádně prostudovat (zákon schválnosti - oteplí se a vše bude ok). Pak se bude řešit kvalita paliva, počet návštěv v servisu (automaticky nevystaví reklamační protokol, což je ovšem moje chyba, že jsem na něm poprvé netrval).
S autem jedu už podruhé do servisu a zatím nechtěli auto nechávat přes noc, protože o problému moc dobře ví (Auto Kubíček v Olomouci).
Za mě je lepší se auta zbavit dokud to jde, protože vymahatelnost práva v ČR=0.
Za pár dnů jedu opět do servisu s tím, že mi znovu udělají "rekalibraci a reinicializaci" Za mě osobně je blbost, aby to bylo špatným palivem. Proč by potom problém setrval i po vyjetí několika nádrží N98? V lednu jsem byl v servise, potom jsem bral N98 a jednou jsem na dojezd vzal N95 u lokální benzinky v tom našem vidlákově (bez problému tam beru i do jiných aut a je to ok), načež jsem za dva dny vzal opět N98, ale problém už byl zpět. Další věc je, že se to projevuje jen za určitých klimatických podmínek. Byl to můj první Renault a nakonec i poslední. Koupili jsme ho kvůli lákavé ceně a teď se ho raději co nejrychleji zbavíme a koupíme auto, které jsme tenkrát původně chtěli, ale nebylo na něj. Otázkou je, zda to někdo koupí, když nechci nic zatajovat...

Uživatelský avatar
Radis
Advanced member
Příspěvky: 495
Registrován: sob led 01, 2011 11:12

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od Radis » pát bře 03, 2017 01:28

koupíme auto, které jsme tenkrát původně chtěli ,, a to jaké "
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.

Milan123
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pát bře 10, 2017 21:53

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od Milan123 » pát bře 10, 2017 22:27

Ahoj/Dobrý den.
Velmi mi to připomíná náš problém se stejným motorem 1,2 TCE. Vozidlo koupeno v 03/2016, nové. Do vánoc bylo vše OK, pak začal motor běžet nerovnoměrně a z výfuku byly cítit nespálené splodiny. Po 10 km motor definitivně odpojilo čidlo vibrací (zřejmě), na displeji se žádná hláška ale neobjevila. Vozidlo jsem si odvezl do servisu na vlastní náklady, protože jsem neměl jistotu, zda to není kvalitou benzínu (na toto se záruka a odtah nevztahuje). V servise mi sdělili, že závada na diagnostice žádná nebyla, ale benzín se jim nějak nezdál, tak vyčistili palivovou soustavu, dali nový benzín, vyresetovali PC a vyměnili svíčky. Platil jsem jen čištění palivové soustavy. Takže benzínem to asi bylo, z toho tedy plyne, že motory tohoto typu jsou extrémně náchylné na kvalitu benzínu, protože se stejným benzínem jezdím i s dalšími auty. Avšak...... V servisu mi sdělili, že kromě těchto problémů s benzínem v motoru bylo moc oleje a to fakt moc! Vyměnili jej a že prý jej mám kontrolovat....koukat na měrku v motoru.
V půlce února po najetí cca 500 km se objevil podobný problém.
S ohledem na to, že ten opakovaný problém se objevil během vyjíždění té stejné nádrže, tentokrát se 100 oktanovým benzínem OMV, sdělil jsem servisu, že benzínem to není, ať si vůz odvezou a opraví. Motor pracoval nepravidelně, vypínal se a nedala se vysledovat žádná souvislost s otáčkami. Někdy běžel pěkně, někdy chcípal, při transportu na odtahovku uspěl ve 2 pokusech ze 3 pokusů. V servise na druhý den už zase startoval normálně. Předtím ale prokazatelně manželce chcípal na křižovatce.
Diagnostika bez hlášení, svíčky čisté, a opět moc oleje v motoru, prý nad horní rysku. Opět výměna oleje zdarma a motor šlape jak hodinky.
Takže závěr: olej je ředěn benzínem, vysoká hladina oleje způsobuje zahlcení pracovního prostoru motoru, jeho nepravidelný chod a následně čidlo detonací (vibrací) to vyhodnotí jako problém a motor odpojí.
Tento problém vzniká prý jen v zimě při jízdách na kratší vzdálenosti, v létě se olej ohřeje rychleji a odvětráním motoru se benzín zase odpaří (bohužel současně degraduje mazací schopnosti oleje). Za benzín v oleji asi může turbo, které přetlačí část benzínu dolů.
Řešení, pokud si auto chcete nechat: hlídat hladinu oleje, olej měnit často a pokud ho máte moc, tak odsát a jak se zase odpaří z něj benzín, tak dolít.
Nebo provést rozbor olejové náplně v zimě a zkusit něco "vysoudit". Ovšem, za předpokladu, že je výše uvedené správná dedukce.
Mnoho zdaru!

Uživatelský avatar
dzefoxo
Advanced member
Příspěvky: 278
Registrován: čtv srp 20, 2009 21:17

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od dzefoxo » pon bře 13, 2017 23:32

Ten motor je teda odpad.
Renault Megane III expression 1.6 16v 110k 6R//zima6,2l Leto5,8l.

Uživatelský avatar
Radis
Advanced member
Příspěvky: 495
Registrován: sob led 01, 2011 11:12

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od Radis » úte bře 14, 2017 06:03

Zlatá 1.6 . Ještě že jsem ji nevyměnil , ted na jaře ji trochu odhlučníme a jedeme dál. Ještě uvažuji koupit origo navigaci z vrakáča a nabastlit ji tam ale nemohu zjistit žádné info ohledně zapojení a komunikací s řj . Podle mne to bude asi nemožné ji dodělat.
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od septim » úte bře 14, 2017 12:52

Kup si za par šupov navi z ciny, bude ti fungovat, maju to aj na sk eshope, ale cena okolo 600, tak mobil je asi v poho.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1137
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od zdeno255 » úte bře 14, 2017 20:20

Ak toto robí 1,2 TCE tak by tomu mal pomôcť reprog RJ motora ;-)

Wolfy
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pát dub 13, 2012 21:26

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od Wolfy » čtv bře 16, 2017 07:19

Tak auto mam po servisu akorat tam mi reprog RJ motora. a to bilo vse a pre ze mam tankovat obcas 98 :evil: a jeste zistili za po 16000km mi tam hybi 1l olej. :shock: dneska rano testovano a moc velka zmena nevidim. furt za studena ne durzi otacki a je na vlasku aby to sciplo :(

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od septim » čtv bře 16, 2017 09:39

ASi soudruzi z FR nekde udelali chybu... Vadné motory?
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Wolfy
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pát dub 13, 2012 21:26

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od Wolfy » čtv bře 16, 2017 20:08

asi je problem jen o ta 1.2 85kw pre tady je problem v benzinem. od ta blbost co sem slisel v servsu.

kabl
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pát bře 31, 2017 20:41

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od kabl » pát bře 31, 2017 21:16

Zdravím, mám velice podobné problémy. Služební 1.2 tce, nevím přesně,ale okolo 85kw, rok výroby 2016. Nejhorší z nich je, když za jízdy, krátce po nastartování - ujedu max 500m, se rozvítí ESC off a motor chcípne. Mě zbývá jen počkat než vůz nastartuje. Vše se děje bez mého zásahu - na neutrál nebo při změně rychlostního stupně. Vše se děje když je okolní teplota v rozmezí +3 až -5. Zvsláštní je, že když bylo -21° tak vše šlo prakticky bez problémů. Přijde mi nesmyslné proč by jsme měli do benzínového auta lít aditiva a tankovat N98 - firma zakoupila nízkoobsah kvůli úspoře nákladů a ted nám říkají, aby jsme tankovali drahý benzín a ještě k tomu do toho lili aditiva - očemž nebyla při koupi v žádném případě řeč. S autem jsem najezdil 16000 a chyba s ESC se projevila více než 5x v průběhu letošní zimy - naposledy dnes ráno. Dále při teplotě okolo 0 trvá cca 12 km než se motor zahřeje na provozní teplotu - 90° což mi přijde taky hodně. Z toho prvních 5 km při puštěném plynu a ryhlosti do 50km/h poškubává - jakoby se dusil,, nebo měl málo benzínu. Olej byl vyměněn dle instrukcí v autorizovaném servisu při 5000 km. Dnes mám o 11000 km více a chystám se do autorizovaného servisu na diagnostiku a jsem pln očekávání, zda mi také doporučí stejnou kravinu s benzíny a aditivy jak Vám ostatním a jestli mi taky bude chybět litr oleje jako kolegovi výše. Výmluvy, že tady v čechách máme nekvalitní paliva neakceptuji. Je mnoho jiných značek s podobnými obsahy a výkony, kde se tyto problémy neobjevují - Ve firmě máme dále tři vozidla jiných zanček, které tímto rozhodně netrpí - Leona 2016, octavii II 2014 s motorizací 1.4 TSI a Giuliettu 2016, která je tuším taky 1.4 turbo - ale je to ALFA!!!!! a bez problémů!

Doufám, že se k tomuto problému místní autoriz. servis postaví kladně a problém se vyřeší. V jiném případě lituji člověka, který si toto auto po uplynutí záruky koupí. :mava:

Wolfy
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pát dub 13, 2012 21:26

Re: Zhasíná motor po nastartování studený motor, 1,2 TCE

Příspěvek od Wolfy » sob dub 01, 2017 11:26

Další problém. Ne jen že nedrží otáček za studena ale od jak tam je ten noví software když mám ohřátí motor když zastavím a stojím na místě na neutrál auto si přidává sám plin a drží 2 tisíce otáček.a jsem zjistil že mám benzín v oleji.na 18.4 znovu do servisu.to auto půl roku před koncem záruce jede do světa.

Odpovědět

Zpět na „Renault Megane III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů