Výměna omezovače předních dveří
Moderátor: Moderators General
Výměna omezovače předních dveří
Prosím o pomoc. Máte někdo zkušenosti s výměnou omezovače předních dveří u renaultu grantour? Jak se k němu dostat ? A taky kde a za kolik ho koupit,marně po něm pátrám na internetu. Děkuji za odpovědi. Petr
Renault Megane grandtour 1.9 dci 2011 ☺
Re: Výměna omezovače předních dveří
čaw
výmena netrvá dlho,treba dať dole tapacir dveri,to trva dlhšie ako samotná výmena....
v renaulte na sk ho predavaju za49 eur
výmena netrvá dlho,treba dať dole tapacir dveri,to trva dlhšie ako samotná výmena....
v renaulte na sk ho predavaju za49 eur
RENAULT MEGANE III GRANDTOUR 1,9dci 96kw šeda eclipse r2010
Re: Výměna omezovače předních dveří
Dík za info. Nemám zkušenosti ze sundáním toho tapecíru dveří. Je to složitý? Kde a co povolit?
Renault Megane grandtour 1.9 dci 2011 ☺
Re: Výměna omezovače předních dveří
nie je to zložité
ale určite sa ti plamu 2.3-4 stupliky co držia tapacir.je 1 srob na torxku z boku,pod madlom na otvaranie dveri tiež je 1 srob pod krytkou ktoru treba vylupnuť.pod madlom na rukovati tiež je prisrobované,treba odlupnut vrchnyplast....nie je to nic hrozné....ked je telo,dobre sa stym pracuje
ale určite sa ti plamu 2.3-4 stupliky co držia tapacir.je 1 srob na torxku z boku,pod madlom na otvaranie dveri tiež je 1 srob pod krytkou ktoru treba vylupnuť.pod madlom na rukovati tiež je prisrobované,treba odlupnut vrchnyplast....nie je to nic hrozné....ked je telo,dobre sa stym pracuje
RENAULT MEGANE III GRANDTOUR 1,9dci 96kw šeda eclipse r2010
Re: Výměna omezovače předních dveří
Díkec ☺ , teď už jenom sehnat novej omezovač a jdu do toho.
Renault Megane grandtour 1.9 dci 2011 ☺
Re: Výměna omezovače předních dveří
Není někde postup s fotkama toho sundání tapiceru?
_________________________
Megane III 1,2 TCE, 85 kW Limited
Megane III 1,2 TCE, 85 kW Limited
Re: Výměna omezovače předních dveří
Tak jsem to dneska spáchal. Omezovač jsem koupil v Renaultu za 1318 kč. Opravdu to není složité zabralo to cca 45 min. Je potřeba si připravit Torx klíče 20, 30, 40, plochý šroubovák, klíč desítku a nožík. Tapecír tvoří jeden díl, který je přišroubovaný 5 šrouby torx a pak jsou na něm takové plastové čudle, které jsou zacvaklé do dveří. Postup je zhruba následující:
odcvakneš plastový kryt co kryje kabeláž k zrcátkům, pod ním je první šroub, pak povolíš dva šrouby ve spodku tapecíru a jeden na boku. Teď přijde ke slovu plochý šroubovák jím opatrně povolíš horní část madla(dole na madle je takový malí plochý otvor).Je nacvaká na spodní, tam je pak ukrytý další šroub co je potřeba vyšroubovat a poslední šroub je pod krytkou u otvírání dveří( na to je dobrý nožík) no a teď už jen zabereš a celý tapecír odcvakneš od dveří. Akorát opatrně na kabely co vedou ke světlu ve dveřích, je dobrý světýlko vycvaknout z tapecíru a kabel odpojit, no a ještě odpojit lanko od madla otvírání dveří( jde to lehce ).
Jak bude čas a jestli se mě to podaří dodám fotky.
odcvakneš plastový kryt co kryje kabeláž k zrcátkům, pod ním je první šroub, pak povolíš dva šrouby ve spodku tapecíru a jeden na boku. Teď přijde ke slovu plochý šroubovák jím opatrně povolíš horní část madla(dole na madle je takový malí plochý otvor).Je nacvaká na spodní, tam je pak ukrytý další šroub co je potřeba vyšroubovat a poslední šroub je pod krytkou u otvírání dveří( na to je dobrý nožík) no a teď už jen zabereš a celý tapecír odcvakneš od dveří. Akorát opatrně na kabely co vedou ke světlu ve dveřích, je dobrý světýlko vycvaknout z tapecíru a kabel odpojit, no a ještě odpojit lanko od madla otvírání dveří( jde to lehce ).
Jak bude čas a jestli se mě to podaří dodám fotky.
Renault Megane grandtour 1.9 dci 2011 ☺
Re: Výměna omezovače předních dveří
Jo jo, fotky pomozu vzdy Nejaky postup na Fluence uz je na albumoch...pockat pockat....kde to mame.....jaj tu: https://picasaweb.google.com/1133366487 ... pravaDveri
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
-
- Starting member
- Příspěvky: 97
- Registrován: úte srp 07, 2007 09:40
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: Výměna omezovače předních dveří
caute neskusal ste niekto objednat ten objedzovac z ebay-u lebo podla mna 50 za taku srandu je vela . Tiez som googlil a nasiel som to jedine na ebay takze ci s tym nahodou nemate skusenost tam je to za 25e cca. diky
LAGUNA III , black edition 2.0dci 110kw
Predtym Megane 3 generation 1,6 81kw
Predtym Megane 3 generation 1,6 81kw
Re: Výměna omezovače předních dveří
bobtailik píše:caute neskusal ste niekto objednat ten objedzovac z ebay-u lebo podla mna 50 za taku srandu je vela . Tiez som googlil a nasiel som to jedine na ebay takze ci s tym nahodou nemate skusenost tam je to za 25e cca. diky
No zevraj ani nieje potrebne kupovat novy, problem je len s tymi plastovymi valcekami ktore sa casom zaseknu a vytvori sa na nich rovna plocha koli ktorej to potom puka. Staci to rozobrat a tu plosku zas trochu zabrusit do obla. Resp staci zevraj aj pootocit valceky o 120 stupnov, lebo tie valceky funguju standardne len v 1/3 svojho obvodu. Mne to strasne pukalo hlavne v chaldom pocasi a kedze som nemal po ruke velku racnu aby som to povolil, tak som tam len nastriekal nejaky olej + napatlal vazelinu a uz to nepuka, ked to zacne rozoberiem a skontrolujem tie valceky.
Re: Výměna omezovače předních dveří
Konecne jsem se dokopal k oprave omezoace. Jiz to delalo takovy ramus, ze jsem se stydel otvirat dvere.
Problem je jinak uchyceny tapecit na CC III. Mel jsem to rozebrane pred dvema lety a pamet opet chatrna. Ve zkratce to popisu, asi pro sebe, protoze neznam tady nikoho, kdo by jeste trojkove CC mel.
Tapecitr je dvoudilny.
Pro sundani vrchniho dilu treba:
- zboku pod krytkama jsou dva sroubky
- pod krytem (odtrhnout z jednoho klipu), kde je u ostatnich variant zrcatko je jeden sroub.
- pod krytkou klicky je metricky sroub.
- pod krytkou madla je dalsi metricky sroub, treba jej vytahnout.
- dil tapeciru je zasunut do vrcni listy dveri a packama naspodu do spodnuho dulu - vysunout
- odpojit tahlo klicky
Spodni tapecir:
- naspodu dva sroubky
- nahore asi ctyri metricke a vepredu jedna samorezka
- odtrhnout z montaznich klipu od dveri. (kdo potrebuje vice mista, poodpojuje spinace, svetylko a reproduktory.
Protoze na CC je omezovac o 20€ drazssi, tak jsem vytahl zasoby dilu z L II. Velikost valecku je stejna. Hlavne jsme na zadne dvojce nemeli s omezovacem problem. Vymenil jsem pouze jeden, ten co zapada do zubu. Puvodni byl slusne sisaty a odrany. Na zadnim zadna ovalita. Z L II, na ktere se najelo 150k byl valecek i jeho osicka jako nove.(Asi zadni dvere, zluta pruzina a deksi tahlo, proste "nejsmejdovejsi" rok 2001). Promazani sestaveni, prostriknuri mazivem na retez.
Slozeni dveri a sepot kvetin.
Na tech ridicovych dverich se soudruzi ve fabrice vydovadeli. Omezovac zacal lupat pri 25k. To bylo to mensi. Strasny ramus delalo zabouchnuti dveri. Jako bych mel ve dverich basu s vercajkem. Pri vymene cidla teploty jsem v te dobe zjistil, ze vodici lista okna neni naspodu vubec prisroubovana, nahore nedotazena. Nezapomeli maticku, nasel jsem ji na zemi. Pouze nenafasovali klic na utazeni. Kdyz jsem si zvykl, ze dvere jiz nabouchali, tak byl vice slyset omezovac a uvedomoval jsem si, ze mi nejspise namontovali dvere z Wartburku 353. Odporny plechovy zvuk. Mel jsem v umyslu je vylepit. Dnes jsem pri demontazi omezovace zjisteno, ze maticky jsou nekol zavitu volne. To byl ten pricerny lupajici az strilejici ramus, kdyz pruzina dorazila mechaniamuas na plech.
Asi to melo vliv i na plechovy zvuk pri zavirani. Nyni se to opet zda nehorazne tiche.
Problem je jinak uchyceny tapecit na CC III. Mel jsem to rozebrane pred dvema lety a pamet opet chatrna. Ve zkratce to popisu, asi pro sebe, protoze neznam tady nikoho, kdo by jeste trojkove CC mel.
Tapecitr je dvoudilny.
Pro sundani vrchniho dilu treba:
- zboku pod krytkama jsou dva sroubky
- pod krytem (odtrhnout z jednoho klipu), kde je u ostatnich variant zrcatko je jeden sroub.
- pod krytkou klicky je metricky sroub.
- pod krytkou madla je dalsi metricky sroub, treba jej vytahnout.
- dil tapeciru je zasunut do vrcni listy dveri a packama naspodu do spodnuho dulu - vysunout
- odpojit tahlo klicky
Spodni tapecir:
- naspodu dva sroubky
- nahore asi ctyri metricke a vepredu jedna samorezka
- odtrhnout z montaznich klipu od dveri. (kdo potrebuje vice mista, poodpojuje spinace, svetylko a reproduktory.
Protoze na CC je omezovac o 20€ drazssi, tak jsem vytahl zasoby dilu z L II. Velikost valecku je stejna. Hlavne jsme na zadne dvojce nemeli s omezovacem problem. Vymenil jsem pouze jeden, ten co zapada do zubu. Puvodni byl slusne sisaty a odrany. Na zadnim zadna ovalita. Z L II, na ktere se najelo 150k byl valecek i jeho osicka jako nove.(Asi zadni dvere, zluta pruzina a deksi tahlo, proste "nejsmejdovejsi" rok 2001). Promazani sestaveni, prostriknuri mazivem na retez.
Slozeni dveri a sepot kvetin.
Na tech ridicovych dverich se soudruzi ve fabrice vydovadeli. Omezovac zacal lupat pri 25k. To bylo to mensi. Strasny ramus delalo zabouchnuti dveri. Jako bych mel ve dverich basu s vercajkem. Pri vymene cidla teploty jsem v te dobe zjistil, ze vodici lista okna neni naspodu vubec prisroubovana, nahore nedotazena. Nezapomeli maticku, nasel jsem ji na zemi. Pouze nenafasovali klic na utazeni. Kdyz jsem si zvykl, ze dvere jiz nabouchali, tak byl vice slyset omezovac a uvedomoval jsem si, ze mi nejspise namontovali dvere z Wartburku 353. Odporny plechovy zvuk. Mel jsem v umyslu je vylepit. Dnes jsem pri demontazi omezovace zjisteno, ze maticky jsou nekol zavitu volne. To byl ten pricerny lupajici az strilejici ramus, kdyz pruzina dorazila mechaniamuas na plech.
Asi to melo vliv i na plechovy zvuk pri zavirani. Nyni se to opet zda nehorazne tiche.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Výměna omezovače předních dveří
Oživím toto téma. Neměnili jste někdo jen ty válečky? Nemáte tip kde je levně sehnat?
| Renault Megane III Grandtour 1.6 16V 74kW (K4M 848) | Advantage 2011 / 16" kola, digi klima, tempomat, auto daylight, bluetooth, sunset atd. |
Re: Výměna omezovače předních dveří
Ja jsem tam prehodil jeden valecek z LII z roku 2001, ktera mela najeto 150k a u Megane ted slouzi k spokojenosti. At zije nejvic poruchovy vuz, ktery kdy Renault vyrobil.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Výměna omezovače předních dveří
Který vůz myslíš? Snad ne MIII? Já ho totiž považuju naopak za nejspolehlivější Renault co kdy vyrobili a v případě mé motorizace i za naprosto bezúdržbový. Za ty roky co ho mám můžu říct, že jediná věc co se opravdu nepovedla, je ten omezovač ve dveřích. Naštěstí oprava je jednoduchá, nový neorigo díl koupíte do 300 stovek a starý origo lze lehce repasovat výměnou válečků. Můžu válečky nechat udělat na soustruhu, ale pokud už to má někdo zmáknuté, rád je koupím hotové... Ukrajinci i poláci je nabízejí, jak silonové tak kovové, za pár babek.
| Renault Megane III Grandtour 1.6 16V 74kW (K4M 848) | Advantage 2011 / 16" kola, digi klima, tempomat, auto daylight, bluetooth, sunset atd. |
Re: Výměna omezovače předních dveří
Kdyby někdo měl válečky na prodej, asi bych taky opravil dveře...
Re: Výměna omezovače předních dveří
Radar 77. Na MIII jsem zatim nikdy nenadaval. Je to zabavne vozitko. Narazel jsem na LII, kde valecky vydrzely 300 000 a nejen ty. Vytaci me, kdyz na LII nekdo nadava a kde se da, propaguji jeji nadcasovost a relativni spokojenost.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Výměna omezovače předních dveří
Dobrý den,
znáte někdo rozměry těch válečků? Megane III kombi.
Děkuji moc.
znáte někdo rozměry těch válečků? Megane III kombi.
Děkuji moc.
- goreff
- Senior member
- Příspěvky: 1208
- Registrován: úte črc 10, 2007 19:05
- Bydliště: Olomoucký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna omezovače předních dveří
F7P 16 Soupapes Died
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 15 hostů