Klima
Moderátor: Moderators General
Re: Klima
Jop to viem, mne išlo o konkretny ten ovladaci panel na klíme ci niekto nedaval dole.
Renault Grand Scenic III, 1.6 16V, 110k, 12/2012
ex. Renault Megane IV Grandtour GT 205 EDC 1.6 205k, 12/2016
ex. Renault Megane III Grandtour, 1.6 16V 110k, 11/2011
ex. Renault Scenic 1.6 16V 107k, 12/1999
ex. Renault Megane IV Grandtour GT 205 EDC 1.6 205k, 12/2016
ex. Renault Megane III Grandtour, 1.6 16V 110k, 11/2011
ex. Renault Scenic 1.6 16V 107k, 12/1999
Re: Klima
Ten drzia len 2 srobky, zozadu 1 konektor a mas ho vonku. Vyzera ako prednypanel radia. Tot vsio, mal som ho vonku.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Klima
Zdravím, včera jsem byl na kontrole a doplnění klimatizace dle lístku z doplňovačky: odsáto 285g chladiva / 0ml oleje, doplněno 550g chladiva / 0ml oleje. Jde mi o to zda je to běžné nebo by neměl být vypuštěn a doplněn i olej?
Klimatizace byla na doplnění poprvé za 8let, auto jsem koupil minulý týden.
Klimatizace byla na doplnění poprvé za 8let, auto jsem koupil minulý týden.
Renault Megane III grandtour , 2010, 1,6, 81kW, 6-kvalt
ex. Renault Megane III grandtour, 2009, 1,6, 74kW, 6-kvalt
ex. Toyota corolla, 1995, sedan
ex. Renault Megane III grandtour, 2009, 1,6, 74kW, 6-kvalt
ex. Toyota corolla, 1995, sedan
Re: Klima
Doplňuje se jen to, co bylo odsáto.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Klima
Plni sa tolko kolko predpisuje výrobca ze tam ma byt chladiva. To co ti odsaju to ti odpocita z ceny plnenia x€/1g. Olej sa nemení
Renault Grand Scenic III, 1.6 16V, 110k, 12/2012
ex. Renault Megane IV Grandtour GT 205 EDC 1.6 205k, 12/2016
ex. Renault Megane III Grandtour, 1.6 16V 110k, 11/2011
ex. Renault Scenic 1.6 16V 107k, 12/1999
ex. Renault Megane IV Grandtour GT 205 EDC 1.6 205k, 12/2016
ex. Renault Megane III Grandtour, 1.6 16V 110k, 11/2011
ex. Renault Scenic 1.6 16V 107k, 12/1999
Re: Klima
Takže s olejem se nic dělat nemusí. Děkuji za info
Měl jsem strach abych to třeba nezadřel, když olej nedoplnil.
Měl jsem strach abych to třeba nezadřel, když olej nedoplnil.
Renault Megane III grandtour , 2010, 1,6, 81kW, 6-kvalt
ex. Renault Megane III grandtour, 2009, 1,6, 74kW, 6-kvalt
ex. Toyota corolla, 1995, sedan
ex. Renault Megane III grandtour, 2009, 1,6, 74kW, 6-kvalt
ex. Toyota corolla, 1995, sedan
Re: Klima
To samozřejmě byla informace k plnění oleje. Množství chladiva dle předpisu výrobce.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Klima
Ahoj, prosím o radu. Klimatizace normálně funguje, nesmrdí, ale jakmile ji vypnu a jedu jen na větrák (AC off), tak po chvíli cítím nakyslý zápach. Jakmile zapnu klimatizaci, zápach opět zmizí. Nevíte kde by mohl být problém? Napadl mě sprej na čištění klimatizace (ten co se sepne a nechá při běžící klimatizaci na vnitřní okruh cca 15 minut v autě) ale nevím jestli to pomůže, respektive jestli tím nevyčistím jen okruh klimatizace, se kterým nyní problém není. Chystám se i vyměnit kabinový filtr, ale tam asi problém taky nebude, protože by smrděl už i při zapnuté klimatizaci?
Díky za případné info...
Jinak co jsem se dočetl, tak problém většinou bývá na výparníku klimatizace za kabinovým filtrem... pokud je zapnutý jen větrák (vyplá klimatizace) ... může být i toto problém? Nevím jak ty okruhy fungují ...
Díky za případné info...
Jinak co jsem se dočetl, tak problém většinou bývá na výparníku klimatizace za kabinovým filtrem... pokud je zapnutý jen větrák (vyplá klimatizace) ... může být i toto problém? Nevím jak ty okruhy fungují ...
RN Megane III Grandtour, 1.6 16v 74KW, rv 2011
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Klima
Kup si pěnící sprej na klimy, třeba od MOTIP . Vymontuj kastlík, pod kastlíkem ještě boční kryt a uvidíš flexi hadici(husí krk) do tělesa topení, je tam bajonetový spoj, pootočíš o 1/4 a do otvoru vsuneš šlaušek od preje a celý sprej tam vyprdíš. Pak nový pylový filtr, kterej je umístěný nad tím. Žádnou jinou vědu v tom nehledej.
Ty aerosolové spreje moc nefungují, alespoň ne na už smradlavý klimy. Musel bys do speciálky s ionizátorem.
Ty aerosolové spreje moc nefungují, alespoň ne na už smradlavý klimy. Musel bys do speciálky s ionizátorem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Klima
Někde směrem dolů od krytky filtru, co jsem koukal do Dialogysu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Klima
V systému ho zůstává 95%, hlavně v kompresoru. Doplňuje se 10-20ml, podle toho jak hodně chladiva chybělo.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Klima
Váže se na chladivo a částečně cirkuluje po okruhu jako aerosol. Jeden okruh jedna společná náplň oleje.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Klima
Ahoj, vyčistil jsem vyparnik a vyměnil kabinový filtr, místo výparníku a kabinového filtru jsem vysál. Bohužel část bordelu se mi vysát nepodařilo (listí), pod vyparnikem je úzká štěrbina, do které to zapadlo. Dá se pod vyparnik nějak dostat? Jen abych věděl na příště, až to zas budu čistit.
Jinak o den později jsem autem jel, klima nesmrdí, před dojezdem jsem klimu vypnul, nechtěně jsem nastavil topení, a cca 5 sekund byl cítit smrad jakoby se něco pálilo, po chvíli to zmizlo, a vše zas normální. Cca po hodině jsem do auta opět sedl, zkoušel přepínat mezi klimatizací a topením a to jak na LOW tak i HIGH, a žádný nakyslý ani spálený smrad. Mohla to být vlhkost na žebrech tzv. předřadného odporu topení, který je ve štěrbině kde se nachází pylový filtr? Je možné, když jsem to vystříkal pěnou, tak tam trochu na těch žepbrech zůstalo.
Jinak o den později jsem autem jel, klima nesmrdí, před dojezdem jsem klimu vypnul, nechtěně jsem nastavil topení, a cca 5 sekund byl cítit smrad jakoby se něco pálilo, po chvíli to zmizlo, a vše zas normální. Cca po hodině jsem do auta opět sedl, zkoušel přepínat mezi klimatizací a topením a to jak na LOW tak i HIGH, a žádný nakyslý ani spálený smrad. Mohla to být vlhkost na žebrech tzv. předřadného odporu topení, který je ve štěrbině kde se nachází pylový filtr? Je možné, když jsem to vystříkal pěnou, tak tam trochu na těch žepbrech zůstalo.
RN Megane III Grandtour, 1.6 16v 74KW, rv 2011
Re: Klima
Asi pred mesiacom som dal doplniť klímu, chýbalo asi 200g, išla asi týždeň a teraz ide na striedačku, funguje len keď nie je veľmi teplo, pokiaľ sú tridsiatky, tak nezapne. Stretol sa už niekto s niečím podobným? Neviete čím to môže byť?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Klima
Pokud jsi byl na nějaké automatické plničce, tak ty váhy jim tam můžou lítat +-100g. Řešil jsem rachotící kompresor, myslel jsem, že je málo chladiva, tak jsem dojel ke známému, kde má automat, a odsál 550g, pak mu to hlásilo netěsnost okruhu, že to mám řešit a když mu povídám, že kdyby tam taková netěsnost byla, tak jsem dávno bez náplně. Doplnil na 650g a za 14 dní jsem stejně kompresor měnil a musel jsem k jinému známému, kvůli dovolené a ten odsál 440g a netěsnost žádná. Podobná mašina, ale zřejmě tyto garážníci nenechávají stroj kalibrovat, tak každej měří jináč a je docela možný, že to máš přefouklý a vypíná ti to. Ventilátor sahary ti běží na max?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Klima
Jojo, taky myslím že by to mohlo být přefouklý.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Klima
Ahoj, trošku blbý dotaz, ale přesto ... jak v létě sušíte klimatizaci? Když klimatizaci vypnu (většinou tak 10min. před dojezdem), jak ji pak sušit? Zapnout klimatizaci ale na teplejší hodnoty? Nebo vypnout klimatizaci, a nechat jen zaplý ventilátor (AC OFF) a to klidně na nižší teplotu... pokud zvolím tento způsob, vysuší se klimatizace vůbec? Nejsou tam nějaké přepážky, které pak zabrání dostat se vzduchu tam, kde jinak proudí vzduch klimatizace?
RN Megane III Grandtour, 1.6 16v 74KW, rv 2011
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Klima
Stačí ji před koncem jízdy vypnout (5 minut) a vnitřnosti se vysuší a nebude docházet k množení bakterií a zápachu.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Klima
R134a
R1234yf je v autech od roku výroby 2017 a to ještě ne ve všech značkách. Některé automobilky se odvolali pro extrémní hořlavost a toxicitu tohoto chladiva. Prostě ochrana ozónové vrstvy má přednost před zdravím a bezpečností uživatelů.
R1234yf je v autech od roku výroby 2017 a to ještě ne ve všech značkách. Některé automobilky se odvolali pro extrémní hořlavost a toxicitu tohoto chladiva. Prostě ochrana ozónové vrstvy má přednost před zdravím a bezpečností uživatelů.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Klima
To je celkem zajímavý přístup, než mě spálí sluníčko, tak uhořím v autě.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů