RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Moderátor: Moderators General
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
si pamatam, ze ta 74kW verzia nemala mat toto ********
som zvedavy, ako na tom budu nove TCe ktore maju mat dve taketo ********
aero: to ******** je nic proti TSi reriazkam atd. Jedno klepe, druhe hrdzavie, tretie sa trha, no nevyberies si ak mas smolu
som zvedavy, ako na tom budu nove TCe ktore maju mat dve taketo ********
aero: to ******** je nic proti TSi reriazkam atd. Jedno klepe, druhe hrdzavie, tretie sa trha, no nevyberies si ak mas smolu
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
To vsetko ukaze cas ! Ja so zvedavy na turbovysavac od Fordu 1.0 eco boost ze vraj engine of the year kokos aku to moze mat zivotnost ze trojvalec (obrovska zataz na ojnicne loziska a vsetko okolo - cital som o tom clanok ) turbo , 2x vvt .
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Kmoas ten 1.0 ecoboost skusal vo Focuse....vykon 92Kw....vravel, ze clovek nema sancu zistit, ze tam je tak malinky motor....ze to ide prekavpivo dobre a lepsie, nez 1.6 klasika.....osobne tiez som na pochybach co sa tyka zivotnosti motora.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Tu je podobny clanok o downsizingu zaujimavy je koniec clanku http://www.autorubik.sk/technika/co-je-to-downsizing/
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Tak dneska jsem se podíval na označení motoru zblízka a po zahledání zde na fóru jsem zjistil co jsem zjistit nechtěl. Mám motor K4M 838, tedy s přesuvníkem a ten zvuk co mi dělal při startu naposled opravdu nebyla náhoda. A to jsem žil v domnění, že 74kw motory jej nemají. Co se dá dělat, ale pokud to bude jediná větší věc, kterou je potřeba za čas vyměnit, tak to zase tak hrozné nebude.
Megane III 1,6 16v 74kW
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
nooo, šak ale nemáš to zlé ak to je tak ako majú chalani na generationoch. Odpojíš ten presuvník a máš vystarané. Rachotí ti to pri každom štartovaní? Mne napríklad už vyše 1.5 roka nezarachotil, čiže spolu cca 4-5x zarachotil a odvtedy je kľud.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Toto som nepochopil. Ako vystarané? A ako sa to dá odpojiť a čo tým získa? Nebude pri štarte rachotiť, ale nebude ani fungovať?pali.sk píše: Odpojíš ten presuvník a máš vystarané.
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Odpoji el-mag ventil elektricky a tym padom nepojde VVT system. Tym sa rachotenie startu vyriesi. Ale budu svietit kontrolky motora + SERVICE
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Zarachotilo to v pondělí v noci úplně poprvé po šikmém stání. Najeto cca 42 000 km. Mám ještě 2 roky záruku, takže pokud se to začne objevovat častěji, tak to budu cpát do servisu. Motorům moc nerozumím, takže do žádného odpojování se zatím sám pouštět rozhodně nebudu.
Megane III 1,6 16v 74kW
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Ten megane generation 74 kw podľa toho čo pííšu chalani v tejto téme megane generation má presuvník podľa všetkého, ktorý môžeš odpojiť bez svietenia kontroliek
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Ale odpojiť ho len kvôli rachoteniu a potom ho mať nefunkčný je podľa mňa blbosť. Nie je to zase taká drahá súčiastka, aby sa neoplatila opraviť a možno keby si jazdil bez vvt dlho, tak by si na spotrebe aj prerobil...
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
74kW predsa nema funkcny presuvnik. Keby mal tak ma 82kW! Co by tym mal teda stratit? Ja by som siel opacnou cestou. Ked ho uz tam mam tak by som skusil ho prave aktivovat aby som mal vyssi vykon motora.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Neviem ci je to take jednoduche aktivovat VVT system, ci mapa v RJ je na to casovanie usposobena...Este je mozno varianta ze ten VVT system aj realne funguje Ak ide stava do el-mag ventilu, tak cele VVT predpokladam fungovat bude Takze v skutocnosti ma ten motor vykon nie 74kW ale 83 ci kolko to Bolo by to treba hodit na diagnostiku a zistit ako je na tom VVT system a vlastne zmerat realny vykon motora
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Aktivovat jak aktivovat, to by šlo, ale nikdo z nás neví, jaké je vybrání v pístech, protože když se ten přesuvník natočí a vačka začne předbíhat kliku, tak se stane to, že ventily se otevřou v době zdvihu v době výfuku a to znamená, že v případě blbého vybrání, se setkají s pístem!
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
A co ked mu vvt funguje ako to funguje na 81kW motore len RJ nepusti vyssi vykon ako 74kW cize motor s vvt je softwarovo upraveny na 74kW. A pri odpojenom vvt ventile tieto RJ nemusia hlasit chybu vvt systemu . Ktovie mozno aj na 81kW motore s novou RJ pri odpojenom el. ventile sa nerozsvietia kontrolky . A ked je ten motor fakt K4M 838 tak aj valce tam by mali byt identicke . Moj nazor .
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Tak vyzkoušet, co to s přesuvníkem dělá, není zase tak komplikované a není na to ani třeba diagnostiky. Stačí na to obyčejný multimetr a kus drátu. A jde o to měřit napětí na elmagu. Nastartuješ a měříš. Jak budeš víc a víc šlapat na plyn, tak by se mělo napětí na elmagu zvyšovat. Nejvíc je to ale vidět až za jízdy, kdy můžeš s klidem dát plyn až na podlahu, v tu chvíli by měl být přesuvník plně natočený a na elmagu by mělo být nejvyšší napětí.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Ja som presvedčený o tom, že to vvt v generation funguje, napriek tomu, že to má len 74 kW. Aký by malo zmysel dať elmag a presuvník do motora a neaktivovať ho? Len aby ho nemali niekde na polici v sklade? Švagor má generation s týmto motorom a reaguje podla mňa presne tak ako môj 83kW, dokonca by som povedal, že napriek 200kg handicapu, to auto ide ako odtrhnuté z reťaze.
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Tak včera večer další problém, který nevím zda má co společné s přesuvníkem. Když už jsem si řikal, že tomu dám volný průběh a začnu to řešit až to rachocení bude častější tak toto. Ráno nastartuji v pohodě, přijedu do práce (Praha - Ml. Boleslav), tam auto stojí 8 hodin přes den. Pak přijdu k autu a nemůžu nastartovat, nemyslím že to chytne, zarachotí a chcípne. Bylo to podobné jako u mého prvního auta Škoda 105 kdy jsem občas musel 5 vteřin tůrovat než chytne. Pak chytlo a jízda 200 km až do Plzně v pořádku. Mohla by být nějaká spojitost?
Příští týden jde Megane do servisu.
Příští týden jde Megane do servisu.
Megane III 1,6 16v 74kW
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Já tomu moc nerozumím ... Musíš pět vteřin startovat, než chytí? Nebo chytí a musíš ho pět vteřin držet pod plynem, jinak zhasne?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Jo, špatně jsem se vyjádřil. Cca pět vteřin trvalo než to pak chytlo. Hned na to to šlapalo. Ale jestli to při startu rachotilo to už nevím, byl jsem z toho že to nestartuje tak vytočený, že rachocení jsem nevnímal. Uvidím dneska odpoledne až přijdu z práce jak to chytne.
Nemohla by to být baterka? Vím, že když jsem před dvěma týdny píchnul a asi 15 min měnil pneu, tak za tu dobu co byly puštěné blikačky, tak mi to pak psalo low battery, ale chytlo bez problému.
Nemohla by to být baterka? Vím, že když jsem před dvěma týdny píchnul a asi 15 min měnil pneu, tak za tu dobu co byly puštěné blikačky, tak mi to pak psalo low battery, ale chytlo bez problému.
Megane III 1,6 16v 74kW
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Kdybych ti napsal, jak dle rozmarů počasí startuje naše 1.5dci, asi bys byl rád za pět vteřin Diagnostika nevykazuje žádné závady, prostě je to vyloženě podle toho, jaký má den.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Na mojom je dlhé točenie úplne bežné pri slabom zahriatí. Pokiaľ idem len krátku trasu (asi 1km) tak to točí niekedy aj 5, alebo aj viac sekúnd. Vtedy zvyknem prerušiť štart a počkám asi 5 sec. a potom to už chytí pekne. Pokiaľ je normálne zahriaty (3km a viac), tak chytí normálne. Je to tak 3 roky, alebo aj viac a preto to neriešim. Predpokladám, že to má niečo dočinenia s prípravou zmesi...
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Dneska stejný postup:
- dvě noci jsem stál mírně nakloněn
- ráno startuji a hned chcípne
- pak musím cca 3-5 vteřin točit
- chytne a ozve se ten známý líbivý zvuk přesuvníku
- následně vše ok, výkon motoru v pořádku
Auto je v záruce, tak snad se jim to ozve v servisu až budou startovat. Má tu někdo zkušenosti s Megane 1,6 16v Generation a něčím podobným? V sekci Generation jsem se toho kromě odpojení elmg. ventilu moc nedověděl.
- dvě noci jsem stál mírně nakloněn
- ráno startuji a hned chcípne
- pak musím cca 3-5 vteřin točit
- chytne a ozve se ten známý líbivý zvuk přesuvníku
- následně vše ok, výkon motoru v pořádku
Auto je v záruce, tak snad se jim to ozve v servisu až budou startovat. Má tu někdo zkušenosti s Megane 1,6 16v Generation a něčím podobným? V sekci Generation jsem se toho kromě odpojení elmg. ventilu moc nedověděl.
Megane III 1,6 16v 74kW
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Hm, to řeším na dvojce - pokud se motor nastartuje studený, nechá se běžet jen chvilku, vypne se, tak další start je velmi neochotný. Teda neřeším to, spíš nechám motor víc ohřát, než ho zhasnu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Jak to myslíš, že necháš motor více ohřát? Pokud startuji po delší pauze, tak je motor studený.
Přesuvník je jedna věc, kterou chci vyřešit po novém roce. Ale teď mám spíš strach aby mě to někde nenechalo s tím, že auto nenastartuji.
Přesuvník je jedna věc, kterou chci vyřešit po novém roce. Ale teď mám spíš strach aby mě to někde nenechalo s tím, že auto nenastartuji.
Megane III 1,6 16v 74kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů