RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK 1,6 110K
Moderátor: Moderators General
- Martin Jaroš
- Experienced member
- Příspěvky: 977
- Registrován: pát kvě 27, 2005 09:57
- Bydliště: Praha, Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
Na protokolu byla predpokladana cena opravy 15000,-
ex Renault Megane III 1.6 16v 110k Dynamique 2009
Smart Roadster 0.7T 82k 2003
Skoda Octavia Combi 1.4TSI 122k 2009
http://www.detailingclub.cz
Smart Roadster 0.7T 82k 2003
Skoda Octavia Combi 1.4TSI 122k 2009
http://www.detailingclub.cz
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
Oujéééé... Ať žije <>...
To snad začnu ve volném čase najíždět více km, abych to měl ještě v záruce...
To snad začnu ve volném čase najíždět více km, abych to měl ještě v záruce...
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
No ale najdu sa aj manici, ktorym presuvnik este ani raz nezarachotil, a to maju 2004 roky vyroby Nechapem....
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Martin Jaroš
- Experienced member
- Příspěvky: 977
- Registrován: pát kvě 27, 2005 09:57
- Bydliště: Praha, Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
Treba najedou jen 2000km rocne
ex Renault Megane III 1.6 16v 110k Dynamique 2009
Smart Roadster 0.7T 82k 2003
Skoda Octavia Combi 1.4TSI 122k 2009
http://www.detailingclub.cz
Smart Roadster 0.7T 82k 2003
Skoda Octavia Combi 1.4TSI 122k 2009
http://www.detailingclub.cz
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
Nechces nam ty presuvniky menit po zaruce ty? Treba by se to obeslo bez vymeny tech rozvoduRado77 píše:Vymena bude hodne draha - len presuvnik stoji cca 5500 Sk , rozvody v autorizaku tipujem cca 8000 plus robota, kde za hodinu beru 900 Sk, a urcite si tam nahodia aj 7 hodin
V jakym najezdu se vlastne musi menit rozvody normalne?
A co myslite lidi, jak by se Renault postavil k reklamaci presuvniku na voze v zaruce s namontovanym LPG?
Captur 0.9 TCe
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
Slo by to aj bez tych rozvodov, stacilo by kupit iba 2 nove stuple na konci vaciek a byt trochu opatrny pri zhadzovani/nahadzovani presuvnika Inak sa rozvody menia kazdych 120tkm alebo kazdych 5 rokov, co nastane skor
Edit - neslo, citajte dalej...
Edit - neslo, citajte dalej...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
Rado77: Neviem či už MIII 1.6 110k nemá v servisnej knižke rozšírené na:
Každých 120tkm, alebo 5 rokov, alebo keď sa rozpadne presuvník, čo nastane skôr.
Každých 120tkm, alebo 5 rokov, alebo keď sa rozpadne presuvník, čo nastane skôr.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
- Martin Jaroš
- Experienced member
- Příspěvky: 977
- Registrován: pát kvě 27, 2005 09:57
- Bydliště: Praha, Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
Takze pro 1.6 16v se to muze rovnou prepsat na 40000km nebo 2 roky...
ex Renault Megane III 1.6 16v 110k Dynamique 2009
Smart Roadster 0.7T 82k 2003
Skoda Octavia Combi 1.4TSI 122k 2009
http://www.detailingclub.cz
Smart Roadster 0.7T 82k 2003
Skoda Octavia Combi 1.4TSI 122k 2009
http://www.detailingclub.cz
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
Dokáže mi někdo zdůvodnit, ten časový limit 5 let?
Přece řemen musí být v jiné kondici po 5letech provozu:
a) u auta, které najelo 120 000km a je logická výměna
b) u auta, které najelo 60 000km a je tam rezerva
Nejpravděpodobnější se mi jeví přísun zákazníků do servisu. Může se u 1,6 potkat píst a ventilama?
Přece řemen musí být v jiné kondici po 5letech provozu:
a) u auta, které najelo 120 000km a je logická výměna
b) u auta, které najelo 60 000km a je tam rezerva
Nejpravděpodobnější se mi jeví přísun zákazníků do servisu. Může se u 1,6 potkat píst a ventilama?
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
je to guma a ta starne. Ja som sice este u MII necital, ze by niekomu praskol, ale myslim ze ho kazdy po 5r radsej meni.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
ONi to zdovodnuju v autorizaku, ze ked sa uz raz da stary remen dole, tak uz je ine napnutie a hrozi riziko roztrhnutia ovela viac. Z mojho pohladu je jedno znovu-napnutie remena uplne ok. Rozvody menia len preto, lebo:
A, presuvnik je dodavany v kope s ozubenym kolom vacky - a im sa nechce odmontit tie 4 sroby, ktorymi presuvnik o to kolo drzi
B, aby vytiahli prachy od zakaznika po zaruke
Pritom je ovela lahsie ozubene kolo nechat na rozvodoch, a iba vymontit presuvnik a nahodit novy. Ale zase v pripade zarucnej opravy ma clovek dalsich 5 rokov pokoj od rozvodov, takze v ramci zaruky je to vlastne fajn ze ich menia. No ale po zaruke kto by chodil do autorizaku s tym ze? Staci si kupit vlastny presuvnik za cca 5500 Sk a nechat ho vymenit v no-name servise, kde si aspon uctuju iba 400 - 500 korun / hodina. Zaruku na robotu daju
Dodatocna oprava - rozvodak musi ist dole, lebo som si uvedomil ze zadna cast oz. kola vacky tvori vlastne zadnu stenu presuvnika a obsahuje prave aj tu vydranu obrucku, do ktorej zaskakuje piestik. Je to len polovicata robota teda, ak sa vymeni iba presuvnik, a necha sa ta vydrana cast v oz. kolese. Takze treba to menit cele ako sa to kupuje v kope aj s tym oz. kolesom vacky a preto treba rozvodak zhodit ! Takze po zaruke kto chce risknut jedno znovu-napnutie rozvodaka moze, alebo si prikupi novy rozvodak
A, presuvnik je dodavany v kope s ozubenym kolom vacky - a im sa nechce odmontit tie 4 sroby, ktorymi presuvnik o to kolo drzi
B, aby vytiahli prachy od zakaznika po zaruke
Pritom je ovela lahsie ozubene kolo nechat na rozvodoch, a iba vymontit presuvnik a nahodit novy. Ale zase v pripade zarucnej opravy ma clovek dalsich 5 rokov pokoj od rozvodov, takze v ramci zaruky je to vlastne fajn ze ich menia. No ale po zaruke kto by chodil do autorizaku s tym ze? Staci si kupit vlastny presuvnik za cca 5500 Sk a nechat ho vymenit v no-name servise, kde si aspon uctuju iba 400 - 500 korun / hodina. Zaruku na robotu daju
Dodatocna oprava - rozvodak musi ist dole, lebo som si uvedomil ze zadna cast oz. kola vacky tvori vlastne zadnu stenu presuvnika a obsahuje prave aj tu vydranu obrucku, do ktorej zaskakuje piestik. Je to len polovicata robota teda, ak sa vymeni iba presuvnik, a necha sa ta vydrana cast v oz. kolese. Takze treba to menit cele ako sa to kupuje v kope aj s tym oz. kolesom vacky a preto treba rozvodak zhodit ! Takze po zaruke kto chce risknut jedno znovu-napnutie rozvodaka moze, alebo si prikupi novy rozvodak
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
Miro_ba: napsal bych, že 1,9tdi má jen km limit...
Vím je to jiný motor, ale rozvodový řemen měl km proběh (podle serie) 90/120 000km. Taky to byla guma, která stárne. Ale je fakt, že garážmist to udělá za pár šupů a jestli 5 nebo 7 let až tak moc neřeší. Stejně to před 2. výměnou už bude plečka (10 + let...)
Vím je to jiný motor, ale rozvodový řemen měl km proběh (podle serie) 90/120 000km. Taky to byla guma, která stárne. Ale je fakt, že garážmist to udělá za pár šupů a jestli 5 nebo 7 let až tak moc neřeší. Stejně to před 2. výměnou už bude plečka (10 + let...)
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
Napr. u starej Fiesty je vyrobcom odporucany interval rozvodov az 10 rokov! Mne sa to zda samozrejme hrozne vela (hlavne na toto podnebne pasmo kde mame zimy a casto prsi=vlhky vzduch). Ked som to auto kupoval a videl ako vyzera po 10 rokoch ten remen....no hroza Normalne som neveril ze to este funguje a na rozvody som siel okamzite
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
kamarat na mazde 323 tiez jazdil cez 10r bez vymeny a nic sa nestalo. Ale zase co viem u Oplov 1.7 to rado odchadzalo. To boli este tie Astry Clasic
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
Zrovna dneska sem na jinem foru cetl ze se nekomu v Astre 1.7 diesel pretrhl rozvodak a pisty se s ventily nepotkaly.Miro_ba píše:kamarat na mazde 323 tiez jazdil cez 10r bez vymeny a nic sa nestalo. Ale zase co viem u Oplov 1.7 to rado odchadzalo. To boli este tie Astry Clasic
Bylo by dobry vedet jestli u Renaulti 1.6 16V zniceni motoru hrozi
Captur 0.9 TCe
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
Rozhodne hrozi - 99,9%
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
-
- Starting member
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř pro 22, 2010 10:27
- Bydliště: Rokycany
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
takže 1.6 100K nemá přesuvník? pokud je to tak, stokrát hurá!!!!
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
1,6 100k nemá variabilní časování ventilů.
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
-
- Starting member
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř pro 22, 2010 10:27
- Bydliště: Rokycany
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
tak už mě nemrzí, že mám o deset francouzských koníků méně. jen nechápu, proč tedy tolik techniky a problémů kvůli deseti koním. mělo to vůbec smysl? zkoušel někdo s 100hp dát závod se 110hp?
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
Trochu to zmysel ma, vo vyssich otackach hlavne. Aj akceleracia by mala byt taka plynulejsia, ze ta pocas kazdeho prevodoveho stupna tlaci cca rovnako do sedacky ako otacky stupaju. Ale inak nic extra vo vykone, jazdil som s odpojenym el-mag ventilom a islo to skoro tak isto svizne. Osobne by som tych 10 koni s radostou ozelel. 1,6-tky bez presuvnika v zasade maju iba 1 slabost - vydrz cievok, a obcas nejake to cidlo vacky (ak ho vobec ten bezpresuvnikovy motor ma). Inak je to super motor, pedal na podlahu a jedes
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
Rado: Mě by zase mrzela ztráta 6 převodového stupně a "francouzská" převodovka. Kdyby 1.6. 100 hp měl alespoň krátké převodové stupně a za předpokladu, že bych věděl o problému s přesuvníkem, jdu do něho... Takhle halt jednou za 2-3 roky vysolím 15 tisíc za opravu...
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
No jasne, tu 6-tku treba ako sol. To hlavne MeganeII by potreboval, kedy pri 130 na 5-tke ide 4000 rpm a hrozne ta 1,6-tka duni vedy. Keby tak som mohol vtedy supnut 6-tku, to by bola parada, ticho, aj sptreba by vyrazne na dlhsich trasach sla dole No ale je to predsa len koncepcia z roku 2002 ten MeganeII...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Martin Jaroš
- Experienced member
- Příspěvky: 977
- Registrován: pát kvě 27, 2005 09:57
- Bydliště: Praha, Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
Lamous:
Proc 15k? Po zaruce s tim nemusis do autorizaku a pak muzes vymenit jen presuvnik + remen pro jistotu. Kladky pri tomhle najezdu museji byt jeste OK. A na sadu plocheho remene prislusenstvi s kladkami bych se uplne vytento...
Proc 15k? Po zaruce s tim nemusis do autorizaku a pak muzes vymenit jen presuvnik + remen pro jistotu. Kladky pri tomhle najezdu museji byt jeste OK. A na sadu plocheho remene prislusenstvi s kladkami bych se uplne vytento...
ex Renault Megane III 1.6 16v 110k Dynamique 2009
Smart Roadster 0.7T 82k 2003
Skoda Octavia Combi 1.4TSI 122k 2009
http://www.detailingclub.cz
Smart Roadster 0.7T 82k 2003
Skoda Octavia Combi 1.4TSI 122k 2009
http://www.detailingclub.cz
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH - PRESUVNÍK MIII 1,6 110K
rado, lenže tá 6tka pri 130 real ide tiež skoro 4tis. rpm ... nie je to sprevodované na ticho a spotrebu ... len je výhoda v tom, že je lepšia ako tá 5st. ale radíš ako v tiráku ... obzvlášť z 3. do 6tky by som čakal nejaký plynulejší prechod a ono nič, keď sa na to nesústredím tak to tam nepadne
lamous, nikde nepíšu, že sa ti ten presuvník aj rozpadne a už vôbec nie pravidelne. Ono škoda, že sa nevie prečo sa to kazí. Napr. častá akcelerácia, neskorá výmena oleja, slabá akcelerácia, zlé výsledky volieb, návšteva autorizovaného servisu ?
martin, písal si do toho renaultu? nejaky feedback keď ti už písali, že je to riešené inak nech ti k tomu dajú nie? Či máš čakať ďalšiu výmenu, a aj my ostatní ... ale keby som nečítal toto fórum jaký by som bol spokojný z bezúdržbovej starej atmosféry ...
lamous, nikde nepíšu, že sa ti ten presuvník aj rozpadne a už vôbec nie pravidelne. Ono škoda, že sa nevie prečo sa to kazí. Napr. častá akcelerácia, neskorá výmena oleja, slabá akcelerácia, zlé výsledky volieb, návšteva autorizovaného servisu ?
martin, písal si do toho renaultu? nejaky feedback keď ti už písali, že je to riešené inak nech ti k tomu dajú nie? Či máš čakať ďalšiu výmenu, a aj my ostatní ... ale keby som nečítal toto fórum jaký by som bol spokojný z bezúdržbovej starej atmosféry ...
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů