Megane III RS Cup vs Lux verzia (250)
Moderátor: Moderators General
Megane III RS Cup vs Lux verzia (250)
Ahoj vospolok,
zvazujem novy Megane RS a velmi by mi pomohlo keby niekto pridal svoje dojmy z jazdy na RS CUP. Na Lux verzii som si u dealera zajazdil a je super, dobre tlmi aj nerovnosti na ceste. Cup ma byt vacsi hardcore, ma samosvor a tvrdsie pruzenie a podvozok, len ktovie ako je to s nerovnostami na ceste a nakolko ho planujem mat aj ako auto na kazdy den, zalezi mi na tom ci podvozok a tlmenie na CUP verzii nieje prilis tuhe do mesta a ci na vytlkoch nenecham zuby a platnicky.
diky moc za vsetky postrehy.
zvazujem novy Megane RS a velmi by mi pomohlo keby niekto pridal svoje dojmy z jazdy na RS CUP. Na Lux verzii som si u dealera zajazdil a je super, dobre tlmi aj nerovnosti na ceste. Cup ma byt vacsi hardcore, ma samosvor a tvrdsie pruzenie a podvozok, len ktovie ako je to s nerovnostami na ceste a nakolko ho planujem mat aj ako auto na kazdy den, zalezi mi na tom ci podvozok a tlmenie na CUP verzii nieje prilis tuhe do mesta a ci na vytlkoch nenecham zuby a platnicky.
diky moc za vsetky postrehy.
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
myslím že RS tu nikto nemá čo toto číta
odprúčam:
http://m3.meganeboard.de/ tam nájdeš kopec majiteľov.
odprúčam:
http://m3.meganeboard.de/ tam nájdeš kopec majiteľov.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Pali, diky moc.pali.sk píše:myslím že RS tu nikto nemá čo toto číta
odprúčam:
http://m3.meganeboard.de/ tam nájdeš kopec majiteľov.
O mesiac ho dostane kolega, momentalne ma MeganeII Sport chipnuty, 2-rocny, a ide kupovat tento novy RS - prave sa mu vyraba. Mozem sa ho potom spytat na dojmy, ale kym ho dostane to potrva, lebo Recaro proste nedodalo sedacky, tak sa cela vyroba zdrzala V novom RS uz sedel, ale neviem ci aj ako vodic... Ak to ma pruzenie ako Megane Sport, tak je to v pohode aj do mesta - par krat ma zviezol, skoro som mu ovracal vsetk vnutri Samosvor to ma, len neviem do akej miery je to v meste vyuzitelne....inak on jazdieva mestom ze 230 obcas... Brutal!
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
]Rado77 píše:O mesiac ho dostane kolega, momentalne ma MeganeII Sport chipnuty, 2-rocny, a ide kupovat tento novy RS - prave sa mu vyraba. Mozem sa ho potom spytat na dojmy, ale kym ho dostane to potrva, lebo Recaro proste nedodalo sedacky, tak sa cela vyroba zdrzala V novom RS uz sedel, ale neviem ci aj ako vodic... Ak to ma pruzenie ako Megane Sport, tak je to v pohode aj do mesta - par krat ma zviezol, skoro som mu ovracal vsetk vnutri Samosvor to ma, len neviem do akej miery je to v meste vyuzitelne....inak on jazdieva mestom ze 230 obcas... Brutal!
mno samozvor ma len ten CUP. Ten by ma zaujimalo ako tlmi nerovnosti v meste. Oki, tak keby si hodil nejaky postreh ked dojde. Ja este mam nejaky tyzden cas na rozhodnutie, kym zozeniem garaz. Totiz na Slovensku to parkovat vonku nehrozi.
mno Pali, pruser... nemci nemaju CUP a Luxe verzie...pali.sk píše:myslím že RS tu nikto nemá čo toto číta
odprúčam:
http://m3.meganeboard.de/ tam nájdeš kopec majiteľov.
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
čo čo? žiadny prúser, nepozeráš dobre Možno každé RS je s cup podvozkom. V rýchlosti napr.:Lio píše:mno Pali, pruser... nemci nemaju CUP a Luxe verzie...
http://m3.meganeboard.de/viewtopic.php?f=45&t=8292
http://m3.meganeboard.de/viewtopic.php?f=45&t=7635
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Kámoš si to koupil v CUPU, před tím měl Spotra.
Co mi tvrdil - měkčí podvozek, přesto, že je to CUP - podvozek Sportu byl dle mého názoru pro normální jízdu nepoužitelný.
Jedinečná záležitost samosvorný diferák....
Pokud se nechceš honit s Cuprama nebo OPC, kup klasiku.
V menu palubního PC je nastavení režimu odezvy na plynový pedál - linear, progrese, sport...
Motor je prý silnější, než u Sportu.
wecka
Co mi tvrdil - měkčí podvozek, přesto, že je to CUP - podvozek Sportu byl dle mého názoru pro normální jízdu nepoužitelný.
Jedinečná záležitost samosvorný diferák....
Pokud se nechceš honit s Cuprama nebo OPC, kup klasiku.
V menu palubního PC je nastavení režimu odezvy na plynový pedál - linear, progrese, sport...
Motor je prý silnější, než u Sportu.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Potvrdene od kolegu:
CUP verzia
- ma samosvor
- cerveno lakovane brzdy
- Recaro sedacky
- RS monitor (tu ako pise Wecka je 4 al. 5 modov reakcii na plyn)
LUX verzia
nema nic z toho vyssie, ale zase ma:
- kozene sedadla v standarde
- navigaciu v standarde
- elektricky nastavovatelne sedadla v standarde
- koberceky v predu
CUP verzia
- ma samosvor
- cerveno lakovane brzdy
- Recaro sedacky
- RS monitor (tu ako pise Wecka je 4 al. 5 modov reakcii na plyn)
LUX verzia
nema nic z toho vyssie, ale zase ma:
- kozene sedadla v standarde
- navigaciu v standarde
- elektricky nastavovatelne sedadla v standarde
- koberceky v predu
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
rad sa pripojim.
Lux:
- elektricky nastavitelne sedacky + pamat pozicie
- podla mna to stoji za prd, lebo posuva sa to hodne pomaly a pozname to vsetci: cim viac elektroniky, tym viac sa moze pokazit.
- podvozok a pruzenie sa sice nenaklana ale zato nerovnosti tlmi ako bezne auto, takze +1
- fakt pohodlne sedacky
Cup:
- o 33% vpredu a o 22% vzadu tuhsi podvozok.
Lux:
- elektricky nastavitelne sedacky + pamat pozicie
- podla mna to stoji za prd, lebo posuva sa to hodne pomaly a pozname to vsetci: cim viac elektroniky, tym viac sa moze pokazit.
- podvozok a pruzenie sa sice nenaklana ale zato nerovnosti tlmi ako bezne auto, takze +1
- fakt pohodlne sedacky
Cup:
- o 33% vpredu a o 22% vzadu tuhsi podvozok.
minuly tyden jsem mel pujcene obe verze na cele odpoledne, oboji 18" kola.. muj subjektivni pocit je takovy, ze LUX nebude objednan ani nahodou.. CUP je uplne jine auto a co se tyce komfortu z jizdy, tak je to po meste uplne v pohode, ale 19" by to nejspis zkazily.. jinak LUX mel najeto neco pres 2tkm, CUP verze byla novinarska s vice nez 10tkm, takze nejaky srovnani vykonu nebude presne, ale prislo mi, ze CUP jel lepe a kazdopadne lepe brzdil, LUX byl na limitu ABS docela nervozni a prislo mi, ze nebrzdi tak ostre.. Jinak obe verze pri vypnutem ESP reaguji na ubrani plynu v zatacce stejne zabavne, naopak pri pridani je CUP ta prava hracka.. Takovy ty veci jako ze u LUXu mi zavazi a nelibi se mi umisteni navigace, sedadla nejsou spatna, zvlast, kdyz ma v zadu nekdo sedet.. s CUP skorepinama si dozadu sedne mozna dite.. maly tip na zaver, zkuste si sednout dozadu, i kdyz to bude obtizny, a nechte nekoho to trochu rozjet.. na prednich mistech to totiz zni trosku hur nez vzadu.. a kdyby nekdo resil spotrebu, tak na autofunu je srovnani CUPu s rivaly..mel jsem pujceny primo ten stejny kousek, akorat ja se dostal pres 31l/100, vicemene po meste s 15min blbnutim, kdy to dostalo poradne nazrat..ale vic uz to fakt asi zrat nebude.. kamaradova V8 RS4 zere min pri stejnym tempu
fletino škoda, že mi unikl vlastní test sport verze MRS, furt se ale bojím toho CUP podvozku, přece jen silnice v ČR nejsou jako ty ve Francii nebo Německu. Zatím jsem neměl možnost se svést v žádném HH nebo tak, ale zkušenost s tvrdým podvozkem mám od máminy 307, která je jako civil auto dost tvrdá, což nechápu a dost na nerovnostech poskakuje.
Na Ostravsku kde bydlím, nejsou ty cesty nejlepší, sice pár cest bych řekl, že je excelentní, ale je to s bídou polovina, přece jen MRS je auto spíše na okrsky
PS: kdybych šel do koupi, asi bych se poptal majitele cup MRS, který bydlí v Ostravě
Na Ostravsku kde bydlím, nejsou ty cesty nejlepší, sice pár cest bych řekl, že je excelentní, ale je to s bídou polovina, přece jen MRS je auto spíše na okrsky
PS: kdybych šel do koupi, asi bych se poptal majitele cup MRS, který bydlí v Ostravě
icetiger: ono tvrdy podvozek a schopnost tlumit nerovnosti neni jedno a to same.. CUP na 18¨ se po Brne chova skoro lip nez Grand Scenic na 17¨.. prirovnal bych to k te RS4, co ma kamarad.. dalsi kamarad ma to novejsi Punto Sport na 17¨, koupil si na to novy kratsi a tuzsi pruziny a to je teprv hruza, auto do mesta k h*vnu.. A taky nevim, jestli je Megane RS idealni auto pro cloveka, co nema zkusenosti s necim takovym, tim Te nechci nijak podcenit, ale chce to uz trochu umet ridit, aby s tim clovek na okresce jezdil rychle, vyuzil ten potencial, a nerozbil se/to.. Ty dve verze sou opravdu rozdilne, a to dost.. vezl sem v obou kamarada a ten hned po prvnich kilometrech v LUXu rekl, ze je to velky rozdil oproti CUPu, jiny auto..
rousini: hm recenzent ani nevi, ze tyden jezdil na 19¨... usmevne
rousini: hm recenzent ani nevi, ze tyden jezdil na 19¨... usmevne
konečně jsem s e v CUPu svezl.
Podvozek je - co se týče nerovností, přesně to samé, co Kia Ceed.
Není to žádná hrůza.
osobně bych si to sice nekoupil, protože mám rád vyvážené a hlavně pohodlné vozy, pro sportovní vyžití je skvělě odladěný.
Připadlo mi, že motor nemá tak ostrý nástup, jako u MII sport, ale jede líp...
(M II rvala při sešlápnutí plynu v zatáčce volant z ruky....)
wecka
Podvozek je - co se týče nerovností, přesně to samé, co Kia Ceed.
Není to žádná hrůza.
osobně bych si to sice nekoupil, protože mám rád vyvážené a hlavně pohodlné vozy, pro sportovní vyžití je skvělě odladěný.
Připadlo mi, že motor nemá tak ostrý nástup, jako u MII sport, ale jede líp...
(M II rvala při sešlápnutí plynu v zatáčce volant z ruky....)
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
fletino tak je pravda, že nemám zkušenost s HH, ale nalítané mám dost a to s různými typy aut, ale přece jen - kdyby si koupil auto člověk, který nemá zkušenost s HH, tak určitě hned na začátku nebude jezdit jak nějaký exot, který hned v první zatáčce skončí v příkopě, takže bych i já sám jezdil z počátku opatrně a snažil se auto osahat a pak třeba časem ...
L II 1,8 16V r.v. 2003 - více - http://moje.auto.cz/icetiger/lagunka.html
Kooperativa pojišťovna - pokud máte zájem o info, kontakt přes SZ
Kooperativa pojišťovna - pokud máte zájem o info, kontakt přes SZ
Odpověď je jedoduchá: záleží co od auta chceš. Jestli jen hodně rychlej hatch typu Mazda 3MPS kup LUXe, pokud chceš drtit okresky na hranici šílenství, kup si CUP. Spoused má CUPa a bomba, LUX nemůžu sloužit,ale když už si někdo kupuje cokliv od R.S. neměl by se toho bát. Stačí pár zatáček a odpustí i menší nervozitu v městských rychlostech. Vyjeť za město a auto ti to bohatě vrátí. Jo a neber tu žlutou, je to až trapný jak lidi nemaj fantazii, taková modrá tomu sluší víc
Clio RS 172 ph.2
no, upřímně - modrá vypadá pěkně, taky jsem v začátcích říkal, že tomu autu bude slušet, ale pak jsem přešel na černou a nakonec jedině žlutá, viděl jsem na živo jak černou tak i žlutou a prostě ty černé doplňky (pokud si to člověk připlatí ve SPORT výbavě) tak sedí na nějaké světlé barvě a ne na tmavé a ta modrá moc světlá není, neříkám, že vypadá na tom autě blbě, ale prostě více se mi líbí ta žlutá (zase se dá ušetřit za metalízu)
L II 1,8 16V r.v. 2003 - více - http://moje.auto.cz/icetiger/lagunka.html
Kooperativa pojišťovna - pokud máte zájem o info, kontakt přes SZ
Kooperativa pojišťovna - pokud máte zájem o info, kontakt přes SZ
- Centri_FUGA
- Experienced member
- Příspěvky: 672
- Registrován: čtv čer 03, 2010 20:21
- Bydliště: Česká Lípa
Teď mají v Renaultu RS - bílej s černejma doplňkama - bomba a nevim jestli CUP, al eje v tý modrý a nic moc ...
Renault Mégane III Grandtour 2010; 1.6 74kW; Expression; červená; 17" Schuss
Škoda Fabia I sedan, 1.2 HTP 47kW, šedozlatá metalíza
Hračky: Honda CB 500; 2002; 500ccm 42,5kW + Škoda Octavia Combi typ 704; 1969; 1,2 37,5kW + Čz 125/453; 1965
Bylo: Seat Toledo II 1999, Hyundai Accent 1999, služební Škoda Felicia 1999
Škoda Fabia I sedan, 1.2 HTP 47kW, šedozlatá metalíza
Hračky: Honda CB 500; 2002; 500ccm 42,5kW + Škoda Octavia Combi typ 704; 1969; 1,2 37,5kW + Čz 125/453; 1965
Bylo: Seat Toledo II 1999, Hyundai Accent 1999, služební Škoda Felicia 1999
test MRS v motožurnálu
...Nestavěli přece auto k plotně, ale do postele. A udělali to výborně! Mégane RS je luxusní coura.
první článek, který říká, že CUP je dobrý i pro normální ježdění
...Nestavěli přece auto k plotně, ale do postele. A udělali to výborně! Mégane RS je luxusní coura.
první článek, který říká, že CUP je dobrý i pro normální ježdění
L II 1,8 16V r.v. 2003 - více - http://moje.auto.cz/icetiger/lagunka.html
Kooperativa pojišťovna - pokud máte zájem o info, kontakt přes SZ
Kooperativa pojišťovna - pokud máte zájem o info, kontakt přes SZ
L II 1,8 16V r.v. 2003 - více - http://moje.auto.cz/icetiger/lagunka.html
Kooperativa pojišťovna - pokud máte zájem o info, kontakt přes SZ
Kooperativa pojišťovna - pokud máte zájem o info, kontakt přes SZ
Precetl jsem si srovnavaci recenzi kterou Megane RS vyhral a tak by me zajimalo - cim krome silneho motoru se RS lisi od meho Grandouru? Z clanku chapu ze zadni naprava je stejna, jak je to s predni napravou, co posilovac rizeni?
Captur 0.9 TCe
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
No já pochybuju, že by to mělo torzní příčku, taky Brembo je pojem...
Od MIIIGT se to liší kromě těch kosodelníků asi vším (motor, převodovka, samosvor, tlumiče, pružiny, brzdy, převod řízení, možná tuhost kastle).
Ne že by to byl kdovíjaký zázrak, ale tím, že to má 4 kola a vypadá jako auto nelze srovnávat s tuctovkou...
Od MIIIGT se to liší kromě těch kosodelníků asi vším (motor, převodovka, samosvor, tlumiče, pružiny, brzdy, převod řízení, možná tuhost kastle).
Ne že by to byl kdovíjaký zázrak, ale tím, že to má 4 kola a vypadá jako auto nelze srovnávat s tuctovkou...
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
Zapomel sem na link na to srovnani hothatchu ..
http://www.autofun.cz/test-focus-rs-vs- ... -mps-5015/
http://www.autofun.cz/test-focus-rs-vs- ... -mps-5015/
Captur 0.9 TCe
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů