Najskôr si skontroluj spínač na prevodovke. Najskôr to bude v ňom.mumijka píše: ↑úte zář 29, 2015 19:15To ja ted resim, jak se k tem pojistkam vlevo pod volantem dostat. sundam kryt, ale je jich videt jen par, ostatni jsou pod krycimi plasty a ty mi sundat nejdou ani za boha. Fakt nevim, jak na to. Potrebuji najit pojistku na svetlo couvacky a na zadni parkovaci system. Ale schema jsem nenasel vubec nikde na netu. No hruza toto auto, tam si clovek ani zarovku nevymeni sam.
Megane III a pojistky
Moderátor: Moderators General
Re: Megane III a pojistky
Re: Megane III a pojistky
Tiež som vám poslal email na súkromnú spravu ak by ste mi to poslali.
Re: Megane III a pojistky
Ak ti nejdú cúvačky a parkovací asistent, tak budeš mať zlé čidlo zpiatočkymumijka píše: ↑úte zář 29, 2015 19:15To ja ted resim, jak se k tem pojistkam vlevo pod volantem dostat. sundam kryt, ale je jich videt jen par, ostatni jsou pod krycimi plasty a ty mi sundat nejdou ani za boha. Fakt nevim, jak na to. Potrebuji najit pojistku na svetlo couvacky a na zadni parkovaci system. Ale schema jsem nenasel vubec nikde na netu. No hruza toto auto, tam si clovek ani zarovku nevymeni sam.
Re: Megane III a pojistky
Také jsem poslal sz.Libor Duriska píše: ↑ned lis 04, 2018 20:20Mám schémy poistiek pre MIII. Chcel som súbor vložiť priamo na fórum, ale kapacita je obmedzená. V prípade záujmu pošlem emailom, prípadne, ak by bol niekto ochotný súbor uploadnúť.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Megane III a pojistky
Servisům se to dodává pouze přes net. Žádné CD/DVD jak to bylo v minulosti. Všechno pouze přes net. A kdyby ses podíval na to starší CD/DVD, tak bys zjistil, že to není tak jednoduché dostat někam jinam, pokud je to distribuováno přes net.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Megane III a pojistky
Ak chceš na Mégane III tak mi napíš správu.
Re: Megane III a pojistky
Což furt není problém udělat screenshot, nebo to ofotit mobilem.
Re: Megane III a pojistky
Jinak co jsem si teďka všim, protože mi někdo ten manuál poslal, tak to je manuál snad na Coupé (jak se tady uvádí: https://cdn.proxyparts.com/parts/100208 ... 5c8c1e.jpg ), já mám ale Hatchback a tam ten pojistkový box v motoru vypadá jinak: https://static.dalys.lt/800/0/resize/53 ... 40216.jpeg
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Megane III a pojistky
Jojo, oni asi nemají nic lepšího na práci, než fotit mobilem a screenshotovat schémataJuandev píše: ↑pon led 07, 2019 00:42Což furt není problém udělat screenshot, nebo to ofotit mobilem.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Megane III a pojistky
Jinak na netu kokuje nějaké schéma, které vypadá jako to co má hatchback, ale je označováno, že je to pro jiné bozy a řady. Když to pak srovnám se svým problémem, tak to nesedí.
Re: Megane III a pojistky
Dobrý den, mohu poprosit poslat to schéma pojistkové skříňky? Renault Megane Grand tour lll 2010. Nefunguje mlhovky, zadní stěrač a otevření kufru. A pokud by jste věděl nesvítí mi denní svícení. Moc děkuji za odpověď Čermák - - - - 1.cer.jana@seznam.czJuandev píše: ↑ned led 06, 2019 09:03Také jsem poslal sz.Libor Duriska píše: ↑ned lis 04, 2018 20:20Mám schémy poistiek pre MIII. Chcel som súbor vložiť priamo na fórum, ale kapacita je obmedzená. V prípade záujmu pošlem emailom, prípadne, ak by bol niekto ochotný súbor uploadnúť.
Re: Megane III a pojistky
Pozri nižšie v sekcii Megane III je téma: Schéma všetkých poistiek a relé na Megane III, taje link, kde sa to dá stiahnuť. Je tam naozaj všetko.
Re: Megane III a pojistky
Zdra chlapi poraďte, zadní svítidla(mě zajímá zpátečková) nemůžu najít na mapě pojistek. Nevíte jak to v Megane III je ? Dík
Megane III Grandtour 1.6 74kw
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Re: Megane III a pojistky
Tak "elektrická" auta to je teda boj. Nejdřív mi začal blbnout doběh zadního stěrače. Zastavoval si, kde chtěl. Motorek jsem i sundal (musí se odvrtat - nýty, pak dát nýtovací matice a osazené šrouby místo nýtů, když to má být pořádně, navíc se zničí vlastní stěrač, protože tisícihran ve výrobě nenamažou a pak prostě nejde dolů.). Bylo to zbytečné, motorek jde i pěkně rozebrat, ale nic tam zvláštního není. Už jsem měl podezření na relé napájené v ŘJ kabiny. Tak jsem ji vyndal, ale pak dal zpět, protože byla jiná a jiné relé, než jsem měl tip. Před montáží jsem prostříkl všechny konektory. Nacvakl a - stěrač po půl roce hledání a pátrání jde. Prostě špatný kontakt v konektoru. Následně mi přestal otvírat zámek pátých dveří a přestala svítit pravá obrysová světla s osvětlením SPZ. Říkal jsem si, pojistka. Mám výše uvedená schémata a popisy, které nestojí za nic, když člověk neví, co znamenají čísla v závorkách. Tipoval jsem na pojistku č. 1 ve skříňce motorového prostoru vedle baterie. Pojistky jsou zespodu desky s relé. V návodu se o nich nedočtete, je tam něco ve smyslu, že přístup je složitější, obraťte se na servis. Kvůli pojistce?! Podle popisu by musela být mimo provoz fůra věcí na autě. No prostě jsem pojistku vytáhl, byla prasklá, vyměnil a vše svítí. Proč pojistka praskla, nevím. Popis je opravdu mizerný, je tam x-krát levý přední světlomet, pravý přední světlomet. No jo, když v každém z nich je pět žárovek-parkovačka, denní, tlumená, dálková a blinkry. Ale která pojistka je k jaké žárovce, to už se nedočtete. Odborník to zřejmě pozná podle těch čísel v závorkách. No a zbyl mi zámek pátých dveří, které už třetí měsíc otvírám zevnitř nouzákem. Autoelektrikář na to nepřišel. Měřil, měřil, ale nenaměřil. Ono je to asi kapku problém, když je proud posílán z ŘJ kabiny impulzně. Fakt "jednoduché". Od tlačítka na dveřích vedou dráty do ŘJ pod palubní deskou u volantu a pak zpět o pár cm níž do zámku. A vedou tím husím krkem, když před ním ani za ním není žádný konektor, aby se vyměnil jen ten kus v husím krku, kde dráty praskají. Dráty jsme opravili a nějaký den to šlo a najednou zase nic. Zámek u Renaulta-originální stojí 1500.- Ale je to zámkem? Takže jsem se naštval, když se nikomu nechce, samozřejmě, hrabat se v přeelektrizovaném autě. A nasadil jsem "socialistické" Urob si sám a selský rozum. Základem byla úvaha, že ač je to drahé jako prase, bude to jednoduché, jak velí dnešní styl. Prostě vyndat zámek není problém (tapecírunk už mám třetí měsíc dole). Dva šrouby a konektor. Na zámku je vidět, že horní "elektrická část" by měl jít rozcvaknout-otevřít. Jenže tomu brání jeden čep, samozřejmě zanýtovaný (rychlost výroby). Tak jsem ho odbrousil a čep vytáhl. Čep má průměr 4mm a běhá na něm kolečko z umělé hmoty se západkou resp. nálitkem, který zámek odjišťuje. Čep je osazený na roznýtování asi na 2,6mm. Díru jsem provrtal a vyřezal závit 4mm. Pak stačí šroub M4 délky 30 s přesným dříkem 4mm (běžné šrouby mají dříky menší tak o cca 0,2mm) a délkou cca 25mm (podle původní osy s odbroušeným koncem po nýtování). A stačí jen i provrtat 4 díru a dát matici s jistícím kroužkem-místa je kolem zámku dost. Pak není třeba na desetiny řešit délku dříku šroubu. Já ten závit vyřezal a dám tam ještě kontramatku, ať je to tuty. No a jinak je uvnitř klasický motorek Made in China, jak bývaly u dálkového ovládání ve dveřích R 19, a na něm šnek, který zapadá do zubů kolečka na popisované ose. Motorek se vysune z plastového krytu i s konektorovým výstupem a mikrospínačem, který je pod motorkem a zajišťuje rozsvícení světla v kufru a signalizace otevřených dveří na palubce. Zde bych uvedl, že v konektorovém výstupu jsou 4 piny: č. 1 a 2 jsou mikrospínače a 3,4 patří motorku, když 3 je plus a 4 kostra. Schéma jsem si sehnal. Motorek je pouze nasunutý na dvou silnějších kontaktech. Není problém ho sundat. Má sice nějaký popis, ale nic se z něj nevyčte-čísla. A Made in China. A teď. Kontakty pro motorek jsou proklemovány ochrannou diodou. Když jsem před rozebráním měřil piny 3,4 na odpor, vykazovalo mi to zkrat. Ale motorek má přece nějaké vinutí. Když jsem na piny poslal 12V, i když vlastně nevím, zda tam opravdu 12V jde, vyrazilo mi to pojistku a motorek se ani nehnul. Vycházel jsem z toho, že při měření přívodního konektoru příslušných pinů na napětí mi při zapnutí krátce naskočilo kolem 13-14V a pak nic, resp. nějakých mínus 8V, t.j. nesmysl. Impuls posílá ŘJ, což je vizuálně deska s relátky, tišťáky a součástkami - jak z počítače nebo z televize. Na první pohled bylo vidět, že dioda je v tahu. Po vysunutí motorku z kontaktů jsem diodu měřil - průchozí na obě strany, takže v háji-zkrat. Motorek jsem vyzkoušel raději jen na nějakých 6V a běží. Na odpor má tak 8-10 ohmů. Vypadá to, že při odemykání udělá kolečko jednu otáčku, což asi zajišťuje slavná ŘJ kabiny. Jelikož je teď zrovna dva dny zavřený krámek s elektrosoučástkami, budu pokračovat po víkendu. Odkrytý zámek jsem z odstraněnou elektrickou části namontoval a zatím pokračuji v nouzovém otvírání kufru přes sedačky-páčkou, jak je popsáno v návodu. Vše vypadá složitě, ale není tomu tak, když člověk ví, jak se do zámku bez nějakého nenapravitelného poškození dostat. Pak je to stavebnice, jednoduchá, ale drahá, jak jsem předeslal. Jak u stěrače, tak u zámku směřuje vše do ŘJ kabiny, která by prý měla držet. To doufám, když ta krabička stojí 13000.- Takže jsem zatím zcela nezvítězil, ale vypadá to tak, že koupím a vyměním diodu v ceně do 5.- Kč a zámek v ceně 1500.- by měl fungovat. Uvidíme. Ještě dodám, že kdyby bylo v háji relátko na desce ŘJ v případě toho stěrače, tak koupím relé za nějakých 60.- Kč a něco dám odborníkovi - známému z radio-tv-opravny, který mi relé na tišťáku vymění. A nebudu měnit ŘJ za 13 litrů. Jinak ŘJ je vlevo pod palubkou pod volantem a po povolení jednoho šroubku mezerou pod volantem se vysune z držáku, vycvaká se cca 6 konektorů nebo kolik jich tam prostě je (každý je jiný, nelze splést) s miliony drátů a je venku. Pak má ŘJ v rozích 4 vruty a je rozebraná. Já původně vycházel z informace na fóru a fotek na Scénica 2010 a říkal jsem si, že bude stejná i na Megana III z 2010. Není. Jsou na ní tři stejná relé a jedno jiné, což je právě pro zadní stěrač. Doba prostě pokročila. Proč měnit jedno relé v držáku, když se vymění celá ŘJ za 13 litrů-že? Někdo na to má. Já, český důchodce, ne.
Renault Megane III Grandtour, modrý, r.v. 2010, motor 1,6 16v K4M R 858, 81kW/110k, 1598 cm3
Re: Megane III a pojistky
Tak trvalo to dlouho, ale nakonec jsem boj s "elektrickým autem" vyhrál. Když pominu zakoupení několika příchytek vnitřního obložení pátých dveří, které jsou teda u Renaulta mastné (např. v Kelly všechny nemají), zámek jsem opravil výměnou obyčejné diody (je tam jako bezpečnostní, jak jsem nastudoval) za 2,50.- Prostě se rozpadla a byla ve zkratu. Doběh stěrače najednou začal fungovat, když jsem měl venku ŘJ, t.j. vycvakal a nacvaknul po prostříknutí kontaktů konektory. Byl špatný kontakt v konektoru. A bylo jen totálně zoxidované tlačítko pátých dveří. Po jednoduchém rozebrání jsem je vyčistil a vystříkal kontoxem. A chodí. Jelikož jsem nevěděl, jak lze tlačítko vyndat bez složité demotáže vnitřních krytů, což už jsem měl z minula, odšrouboval jsem ještě nacvaklý díl na dveřích zvenčí s SPZ, osvětlením, tlačítkem atd. Zjistil jsem, že tlačítko lze vysunout za pomocí dvou planžet na jeho krátkých stranách. Jsou tam jen klasické vystupující packy, které je třeba stlačit. Pro jistotu jsem si objednal tlačítko z Číny za cca 120-150.- Kč, teď už ani nevím. Trvalo to snad 2 měsíce, ale dnes v pořádku dorazilo. Takže jsem se hned do něj podíval a je konstrukčně jiné. Žádné otevřené kontakty, ale mikrospínač. Uvidíme, co vydrží, ale jinak v Renaultu chtějí za tlačítko přes 1200.- Kč! Trvalo mi to taky tak dlouho, protože jsem částečně vycházel z rad odborníků, kterým se asi už různé typy aut a provedení pletou a já jim věřil. Takže jsem zbytečně sundával plasty na levé vnitřní spodní straně odzadu až dopředu. Žádný další konektor na svazence již není. Vše vede do konektorů ŘJ. Tlačítko pátých dveří musí být funkční. DO dveře neotvírá, jen povoluje jejich otevření přes tlačítko. A ještě k pojistkám. K pojistkové skříňce v motorovém prostoru není zase tak složité se dostat a pojistky jsou zespodu. Sehnal jsem si popis (někdo to tady taky je na fóru) obou těchto základních pojistkových skříněk (v kabině a v motoru). Aby se v tom člověk vyznal, musí si srovnávat popis pojistek s popisem konektorů a pinů. U pojistek se jen dočítá třeba 5x přední pravý světlomet (je tam 5 žárovek). Při srovnání s konektory a piny se dozví, která je např. na dálkové světlo, tlumené atd.
Renault Megane III Grandtour, modrý, r.v. 2010, motor 1,6 16v K4M R 858, 81kW/110k, 1598 cm3
Re: Megane III a pojistky
Tlačítko 5. dveří už jsem taky musel řešit. Začalo se to chovat tak, že otevřelo až na několikáté zmáčknutí. Takže rozborka 5 dvěří. Jak jsem se dopracoval až k vyndání tlačítka a rozebral ho, překvapilo mě, že uvnitř vypadalo perfektně, jako nové. Žádné smetí, žádná oxidace, je utěsněno OK. Ale přesto se asi spínáním vytvořila vrstvička oxidu na kontaktech. Očistil jsem, prostříkl Kontaktolem a bylo zase OK. Nicméně, už se to zase vrací, sem tam musím 2x 3x mačkat než otevře. Může to být tak 2 roky od opravy...
| Renault Megane III Grandtour 1.6 16V 74kW (K4M 848) | Advantage 2011 / 16" kola, digi klima, tempomat, auto daylight, bluetooth, sunset atd. |
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3292
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Megane III a pojistky
Je to jako soukrome a nelze stahnoutzdeno255 píše: ↑stř úno 05, 2020 20:21https://uloz.to/file/BrJBLUdoiHsq/poist ... ne-iii-pdf
Dal som to sem na ulozto
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: sob zář 11, 2021 20:53
Re: Megane III a pojistky
Prosím o schéma zapojení pojistek v motoru magan 3. Děkuji gregorova.very@seznam.cz
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: sob zář 11, 2021 20:53
Re: Megane III a pojistky
Mě přestalo svítit levé přední světlo, naskočí až na cca po čtvrté a to i přes dálkové ovládání. Nevím kde je chyba, prave svítí v pohodě. Dekuji
Re: Megane III a pojistky
Ahoj, na Megane 3, 1.6 74kw mi přestaly svítit obě zadní světla v osvětlení SPZ. Měnil jsem žárovky bez úspěchu, měnil jsem i celý mechanismus světla, stále nesvítí. Vzhledem k tomu, že vše ostatní funguje (zadní světla, zadní stěrač), tipl bych to na pojistku. Nevíte kde se nachází? Tipuji v prostoru motoru vedle baterky. Nevíte která to je, abych nemusel procházet všechny kus po kuse?
Děkuji.
Děkuji.
RN Megane III Grandtour, 1.6 16v 74KW, rv 2011
Re: Megane III a pojistky
Mam takove lehke podezreni, ze na krytu pojistek byva diagram s rozpisem pozic . Prinejhorsim v navodu k obsluze auta to je uz urcite.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Megane III a pojistky
Když mi opravovali zadní nárazník tak zapomněli spojit konektor a taky nesvitilo osvětlení RZ...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů