Čo sa vám už pokazilo

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
viktorlorenc
Junior member
Příspěvky: 156
Registrován: stř črc 28, 2010 15:38

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od viktorlorenc » ned lis 10, 2013 17:41

glock69 píše:Aha, tak tam je možná chyba. O tlačítko jen ťuknu. Druhá možnost, měnil jsem svíčky, dal zde doporučované NGK?, a až potom jsem si toho začal všímat....
Svíčky jsem měnil právě NGK za původní vyhnilé Champion. Chvíli po výměně bylo vše OK, pak párkrát při startu po obzvláště chladné noci s motorem točil startér déle než obvykle. Ovšem teprve dodatečně jsem zatěsnil (nemělo by to mít ovšem vliv) zapalovací cívky na svíčkách silikonovou vazelínou (liqui Molly) a od té doby (náhoda?) jsem neměl jediný problém. Faktem je, že jsem přestal brát LPG u TOMEGAS, neboť když jsem naposledy natankoval, tak mi to bralo přes 13(!) lt. LPG a jelo jak s přívěsným vozíkem. Vyjel jsem to, nabral LPG Kralupol u Benziny (a dnes LPG u Lukoili) a vše je OK :lol:
Jo výkovky 60. let, to byla auta!

glock69
Junior member
Příspěvky: 202
Registrován: ned dub 19, 2009 08:59

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od glock69 » ned lis 10, 2013 20:39

Kde jsi ty cívky zatěsnil? Mám nějakou silikonovou vazelínu na zbraně, mohla by stačit? Když jsem se ptal na vazelínu, kterou bych zatěsnil cívky, v autodoplňcích (mototechně), dívali se na mně jako blázna, co to chci a na co...

viktorlorenc
Junior member
Příspěvky: 156
Registrován: stř črc 28, 2010 15:38

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od viktorlorenc » pon lis 11, 2013 04:42

glock69 píše:Kde jsi ty cívky zatěsnil? Mám nějakou silikonovou vazelínu na zbraně, mohla by stačit? Když jsem se ptal na vazelínu, kterou bych zatěsnil cívky, v autodoplňcích (mototechně), dívali se na mně jako blázna, co to chci a na co...
Jedná se o malou tubu v Čechách nelevní silikonové vazelíny LiquiMolly (mají jí např. na http://www.olejservis.cz /pod silikonový tuk, rubrika plastická maziva/) a slouží k zatěsňování pryžových dílů ke kovu. Na té cívce (když jí vytáhneš z hlavy ze svíčky jsou dvě místa s naznačenými břity jedno dole (1x hrbolek a jednou nahoře /3x hrbolek/kroužek/. Tak tam jsem to všechno pečlivě vyčistil a tence natáhnul tou vazelínou a všechno pěkně zpět a je to OK. Z výroby byly máznutý jen dvě a ještě blbě, proto mi ty osmihrany svíček pěkně vyrezly.
Jo výkovky 60. let, to byla auta!

Lachtis
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: ned pro 30, 2007 13:46

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od Lachtis » pát pro 13, 2013 13:08

Ahoj,
mám zřejmě problém s ukazatelem palivoměru nebo plovákem. Natankuji plnou do vypnutí pistole, natankovaný objem + dopočet toho co jsem měl v nádrži by odpovídal objemu nádrže mého Megana. Při nastartování mi ale ukzatel neukazuje zcela plnou, nýbrž poslední čárka nesvítí. Mám Megane coupe s digi ukazatelem (krom otáčkoměru). Počítač co se dojezdu atd. ukazuje +- správné hodnoty. Zkusil jsem i tankovat něco navíc přes vypnutí pistole a stejně mi ta poslední čárka nenaskočí. Buď je něco s plovákem anebo to PC prostě nějak nezaregistruje a tu plnou nezobrazí. Displej jako takový svítí dobře, takže, že by prdla nějaká dioda se mi nezdá, navíc to je spojené a pochybuji, že by na to byla extra dioda... Vím, že to takhle nevyřeším a nejlepší jestli se to nezlepší bude diagnostika, ale zeptám se, neřešil jste někdo něco podobného na svém Meganu???? Díky Tomá

milan.maly
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od milan.maly » pát pro 13, 2013 14:03

Ak je to palubnym pocitacom, tak by mohol pomoct test pristrojovej dosky.
Podobny problem sa pred casom riesil v sekcii Megane II (viz http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=42&t=73594), tak je mozne, ze to bude podobne aj u Teba.

Ak to nezaberie, tak asi len napojit na diagnostiku a skontrolovat, co si medzi sebou posielaju jednotky.
Drzim palce!
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od Zefek » pát pro 13, 2013 14:04

Tady si nic jednotky posílat nebudou. Plovák bude napojený přímo na přístrojovku. Pokud palubák počítá spotřebu ok, tak udělej test přístrojovky a podívej se, kolik paliva máš v nádrži - co vidí přístrojovka. Podle toho se potom můžeme odpíchnout, co s tím.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Lachtis
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: ned pro 30, 2007 13:46

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od Lachtis » pát pro 13, 2013 15:36

Tak jsem asi teda udělal ten test přístrojovky. Podržel jsem přepínač PC (u stěračů) měl kartu ve slotu a podržel tlačítko Start. Nic kromě vynulování mé nejluxusnější průměrné spotřeby 7,5 l/100km a ostatních údajů se neudálo. Ani bych nic nečekal, já nemám problém s palubními údaji, vše sedí, průměrná, dojezd atd. Jen mám problém, že nádrž je totál plná a ukazatel (digitální), který odečítá stupnice kousek po kousku :-D neukazuje zcela plnou (ta poslední čárka se černě nezvýrazní ač by měla)...

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od mudr.hematolog » sob pro 14, 2013 19:26

Co sposobuje olejova mastnota na motore pri cievkach ? Ze to je mastne od oleja som si vsimol prakticky hned po kupe, ale dnes som si vsimol, ze jedna mala priehlbinka je zaliata olejom (mozno 5-6 kvapiek). Cital som, ze pri Megane II to je snad normalka a zrejme aj pri tomto motore, ktore su takmer ak nie uplne identicke typy.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od Rado77 » pon pro 16, 2013 15:33

Sposobuje to privela oleja v motore, mnohi ho maju nad MAX uz pri kupe auta. Prebytocny olej sa vyfrka hore cez odlucovac oleja do sacieho potrubia, a cast bohuzial prerazi aj cez tesnenie medzi odlucovacom a sacim potrubim. A to je ten unik co vidno na veku ventilov
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od mudr.hematolog » pon pro 16, 2013 16:09

Dikes Rado :wink:
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od Rado77 » úte pro 17, 2013 09:18

Nz :wink: V MII sekcii som o tom pisal v niektorej teme, aj fotky by tam mali byt. Trochu som spekuloval ze co s tym, a jedine riesenie by bolo o vymene tesnenia (O-ringu), ktory je medzi spodkom sacieho potrubia a odlucovacom oleja, za nejake hrubsie tesnenie. Ale zas na druhu stranu - keby to tam tesnilo dobre, otazka by bola co by sa stalo nasledne, ci by bol motor schopny prebytocny olej vyhadzat vyssie az do sacieho potrubia, a zaroven co by to spravilo s motorom samotnym, keby tam olej ostal a take kvantum oleja by sa dostalo do valcov, na ventily, vstreky atd....takze co je horsie... A zaroven keby ostavalo privela oleja v motore, mohlo by to pachat ine skody ako presak cez gufero klukovky... Takze asi je to vymyslene najlepsie ako sa da, jedine riesenie je u noveho auta okamzite check hladiny oleja (ale to uz bude neskoro, prakticky staci jedna jazda a olej sa vyhadze hore) , a dalej nikdy nepreliat olej pri jeho vymene nad MAX. Ale - vsimol som si ze aj po opucovani veka ventilov a vymenach oleja vlastnorucne (takze nikdy nie ani po rysku MAX) sa opet olej na veku objavil, a trochu bolo aj u klapky v saom potrubi. Ale uz to nebolo nic dramaticke, oleja bola len troska a nastastie uz nedojde k tomu, ze by sa napr. zatopila niektora z cievok.

Spominane tesnenie (O-ring) zo spodku sacieho potrubia, je z dost tvrdeho materialu asi kvoli teplote:
Obrázek

Zatopena klapka:
Obrázek
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od mudr.hematolog » úte pro 17, 2013 11:40

Rado,

dik za vysvetlenie, len este otazocka: Ten odlucovac oleja sluzi konkretne na co ? Na eliminaciu vacsieho mnozstva oleja ?
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od Rado77 » úte pro 17, 2013 22:07

To je taky system cesticiek, kde sa maju oddelit olejove pary od oleja a maju sa prisavat hore do sacieho potrubia. Sacie potrubie ako vidno na fotke ma otvor, ktorym podtlak v sacom potrubi nasava tie olejove vypary. Ako je vidno, je tam este jedna odbocka pre tie vypary, takou rurkou, a na rurku je napojena gumova hadica, ktora vedie este pred klapku. Ten system zase sluzi na "premazavanie klapky". Podla mna zbytocnost a kludne by sa mohla hadicka vyhodit prec a zaslepit....ale to uz je na inu temu. Takze primarne ma ist vecsina olejovych vyparov kolmo hore do sacieho potrubia ku vzduchu, kde sa nasledne spali vo valcoch, a sekundarne vedie druha vetva hadickou este pred klapku, na to mazanie klapky.
Ked je privela oleja, vacky ho vyhadzu do odlucovaca oleja ale ten nestiha stiect naspet dole a spolu s parami sa dostava vyssie. A kedze ten O-ring netesni ako by mal, tak presakuje a po odlucovaci oleja stecie na veko ventilov
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od Zefek » stř pro 18, 2013 09:21

Ten systém tam není jen kvůli výparům, ale kvůli tomu, že písty při svém pohybu tlačí vzduch pod sebe do vany a někde se musí rozdíl tlaku vyrovnat. A to se děje právě v tom systému.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od Rado77 » čtv pro 19, 2013 08:27

Ako som sa docital, su to zvysky vyparov z vslcov, ktore cez piestne kruzky spodkom prenikaju do oleja. System sa vola PCV (positive crankcase ventilation) a na starom Daewoo som mal vyvedenu hadicku z veka ventilov, cez jednosmerny ventil pokracujuc do sania. Ten ventil mal vnutri aj pruzinku, ktora ho jemne tlacila zo strany sania. Ked som ho vymontil a potriasol, tak v nom tukalo, ako sa tam ta konicka ihla hybala. Toto Rencek vymyslel tak ze sacie polozil priamo na veko ventilov, resp. na ten odlucovac a osobne si myslim ze je to aj lepsie riesenie, lebo klasicky PCV ventil sa zvykol casom zasvinit a zadriet, a ked clovek nevedel co a ako mohol mat casom problem...ale uz koncim na tuto temu, lebo som off-topic vzhladom na nazov temy
Pa-paaaaa
:mava:
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Marawi
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: stř črc 21, 2010 12:06
Bydliště: Slovensko, Levice

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od Marawi » ned pro 29, 2013 13:56

Takže po výmene alternátora si o výmenu zažiadala aj batéria, teraz už štartuje ako má :)
Renault Mégane Grandtour /2010/
Farba: Zelená Olivette
Výbava: Expression /disky 16" Spirale, rádio 3D Sound by Arkamys, vnútorné kryty prahov dverí, kufrová vaňa PAGI/
Motor: 1.6l 16V/81KW-110HP/
Predtým: Škoda Felicia 1,6 LXi /modrý drak/
:-)

Fikus86
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: ned pro 15, 2013 14:11

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od Fikus86 » čtv led 30, 2014 20:37

Zdravím,
chtěl jsem se zeptat. Mám Renault Megane Grandtour 1.6 16V 74kw. Mám najeto necelých 30.000 km a občas mi nejde zařadit zpátečka a to třeba i na třikrát. Musím nejprve zařadit 1. rychlostní stupeň, malinko vyrazit dopředu a pak až to třeba jde. Stalo se mi to už vícekrát. Nevíte někdo, čím by to mohlo být? Po víkendu se chystám do servisu.....ale nejprve se chci poptat tady, zda někdo nebude vědět. Auto je nové, ještě v záruce....kurňa, tak ať to pořádně řadí.... :shock:

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od Zefek » čtv led 30, 2014 20:55

Já to řadím tak, že když to nejde zařadit, tak pomalu pouštím spojku a tlačím na páku. V bodě záběru to tam padne. Jinak z konstrukce té převodovky je jasné, že zpátečka půjde řadit obtížněji (rovné zuby, není synchron, ...).
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
HAPO
Advanced member
Příspěvky: 345
Registrován: stř úno 24, 2010 21:05
Bydliště: Vyškovsko

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od HAPO » čtv led 30, 2014 22:54

Fikus86 píše:Zdravím,
chtěl jsem se zeptat. Mám Renault Megane Grandtour 1.6 16V 74kw. Mám najeto necelých 30.000 km a občas mi nejde zařadit zpátečka a to třeba i na třikrát. Musím nejprve zařadit 1. rychlostní stupeň, malinko vyrazit dopředu a pak až to třeba jde. Stalo se mi to už vícekrát. Nevíte někdo, čím by to mohlo být? Po víkendu se chystám do servisu.....ale nejprve se chci poptat tady, zda někdo nebude vědět. Auto je nové, ještě v záruce....kurňa, tak ať to pořádně řadí.... :shock:
.... no, ono to pořádně řadit asi nepůjde, mám podobnou najetou kilometráž, ale problém s občasnou nemožností řazení zpátečky na první pokus mám už od nova.... Myslel jsem si, že si to časem sedne, opotřebuje, ale je to pořád stejný jak u např. 20-leté felicie. Jak píše kolega výše, je to dáno konstrukcí, takže to lepší nebude...
Megane III GT, 1.6 16V - 74kW, K4M, HNK, 2010, Express., panoram., el.skl.zrc., Megane II CC, 1.6 16V - 82kW, K4M, Platin-grau, 2007, Dynam. - Luxe & Style Packet, In mem.: Meg. III HB, 1.6 16V - 74kW, K4M, HNK, 2009, Expr., panor. - 11 měs., cca 13000 km, R19 HB, 1.8 RT(1721) - 54kW, F3N, zel. met., 1994

Fikus86
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: ned pro 15, 2013 14:11

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od Fikus86 » pát led 31, 2014 17:41

Tak koukám, že si budu muset zvyknout.....tak jo :-) Jinak panuje spokojenost.....

jirka2666
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte bře 11, 2014 07:02

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od jirka2666 » úte bře 11, 2014 07:15

dení světla přestala svítit... :(

jirka2666
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte bře 11, 2014 07:02

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od jirka2666 » ned bře 23, 2014 14:14

prosím přestaly mě svítit dení světla jsou tam orginál na meganu lll r.v.2009 prosím čím to muže být pojistky v pořátku žarovky taky

Uživatelský avatar
hudyx
Advanced member
Příspěvky: 415
Registrován: ned led 27, 2008 12:39
Bydliště: Český Krumlov

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od hudyx » sob bře 29, 2014 17:37

HAPO píše:
Fikus86 píše:Zdravím,
chtěl jsem se zeptat. Mám Renault Megane Grandtour 1.6 16V 74kw. Mám najeto necelých 30.000 km a občas mi nejde zařadit zpátečka a to třeba i na třikrát. Musím nejprve zařadit 1. rychlostní stupeň, malinko vyrazit dopředu a pak až to třeba jde. Stalo se mi to už vícekrát. Nevíte někdo, čím by to mohlo být? Po víkendu se chystám do servisu.....ale nejprve se chci poptat tady, zda někdo nebude vědět. Auto je nové, ještě v záruce....kurňa, tak ať to pořádně řadí.... :shock:
.... no, ono to pořádně řadit asi nepůjde, mám podobnou najetou kilometráž, ale problém s občasnou nemožností řazení zpátečky na první pokus mám už od nova.... Myslel jsem si, že si to časem sedne, opotřebuje, ale je to pořád stejný jak u např. 20-leté felicie. Jak píše kolega výše, je to dáno konstrukcí, takže to lepší nebude...
Hele ono to jinde není jiný např. naše Octavia II nebo Passat to umí taky dobře, takže jinde to není taky žádná sláva :-( bohužel, je to tak :-)
Renault Mégane IV (2017) modrá Cosmos, 1,5Dci, 81KW, Intens- R Link 2, Pur led Vision, Head Up, el. brzda, 17alu, výhřev sedaček, shark anténa, led osvětlení prahů- styling pack
:-) Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp :-)

ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.

Lachtis
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: ned pro 30, 2007 13:46

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od Lachtis » stř dub 02, 2014 09:49

Zdravím, mám takový "problém" u mého Megana coupe. Mám aktuálně najeto 60tis. km, vozidlo čerstvě po technické a servisu. Až na nějaké drobné mouchy jsem s vozem spokojen, ale asi půl roku mě trápí, že při přejezdu nějaké "větší" nerovnosti se mi od přední nápravy ozve takové kovové bouchání... V servisu mi na nic nepřišli... Tlumiče, tyčky atd. jsou OK. Prý byl lehce povolený výfuk či co, tak jej utáhli a prý to je OK. Možná prvních 50 km to bylo lepší (ale spíše jsem si to jen myslel) a teď už to delá pořád :-(.
Do interiéru je to celkem dost slyšet a vadí mi to... Nesetkal jste se někdo s tím. Jde opravdu o takové kovové bouchnutí...

Díky moc za případné náměty :-)

Tomáš

Lachtis
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: ned pro 30, 2007 13:46

Re: Čo sa vám už pokazilo

Příspěvek od Lachtis » ned dub 06, 2014 12:15

Tak jsem to měl u známého v originál servisu a výsledek, spodek vše v pořádku, čepy, tyčky stabilizátoru atd... bude to asi nějaká blbost, samozřejmě, když jsme to projížděli s technikem, tak to neudělalo ani jednou. Naštěstí tam byl přeci jen jeden hup, čili záplata na silnici, kterou soudruzi nechali snad o 5 cm navýšenou a tam se to trochu projevilo. Sice jsem rád, že spodek je v cajku, ale pořád to tam je.
Jediné, co mě napadá, že by to mohl dělat i klidně nějaký plast/kryt co narazí do nějaké kovové části a bouchne to...

Odpovědět

Zpět na „Renault Megane III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů