Čo sa vám už pokazilo
Moderátor: Moderators General
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo sa vám už pokazilo
Milkin77: no relatívne v pohode problémy za ten čas ... Pozrel som tvoju recenziu a vidím, že ľutuješ, že si nekúpil I30 :
http://forum.cars.cz/hyundai/viewforum.php?f=27 (i30 z roku tvojho megana)
http://forum.cars.cz/hyundai/viewforum.php?f=151 (nová i30)
(nájdeš tam všetky problémy čo máš aj ty, počnúc unikaním chladiacej kvapaliny, cez konštrukčné vady karosérie až po zvlnené kotúče)
http://forum.cars.cz/hyundai/viewforum.php?f=27 (i30 z roku tvojho megana)
http://forum.cars.cz/hyundai/viewforum.php?f=151 (nová i30)
(nájdeš tam všetky problémy čo máš aj ty, počnúc unikaním chladiacej kvapaliny, cez konštrukčné vady karosérie až po zvlnené kotúče)
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Re: Čo sa vám už pokazilo
Lidi, kazdy auto ma svoje mouchy a kdyz chce clovek psa bit, tak si hul vzdycky najde. Tady ti odchazi ventilator, kdyz si koupis skodovku, bude ti preskakovat retez, kdyz si koupis audi, budes calovat patnactku jenom za pravidelnej servis a nedej boze, kdyz tam neco najdou nebo ti budou menit desticky, to tam pak nechas celou vejplatu. Proste neco za neco. Obcas stoji za to mrknout se na fora jinejch znacek/modelu v tvoji cenovy kategorii, pali postoval jenom hyundai, ale existujou dalsi frantici, dalsi korejci, nemci, skodovky, fordi... a kdyz si to projdes, tak vlastne zjistis, ze je to vsude uplne stejny. U kazdyho modelu se vyskytujou obdobny problemy, do vsech obcas zatejka, vsude pravidelne odchazi nejaka elektronika. Jediny, o cem to ve vysledku je, je jak je navlnenej plech na karoserii a resena ergonomie ovladani, zbytek jsou minoritni rozdily.
Megane Coupé - 1.4 TCe Monaco GP
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř črc 28, 2010 15:38
Re: Čo sa vám už pokazilo
Zlatý slova: má býv. Octavie: všechny mechanismy el. stahování oken postupně ruply a sjela skla do dveří = 3x 1800Kč, prasklé sklo /pnutí/. Služební R Safarne: nekonečné problémy s el. zamykáním dveří, služební MB 200 - problémy se spojkou větráku, služební Volvo - problémy s elektronikou atd..atd. Ono mimochodem, z čeho by servisy a fabriky žily, že?Lokki píše:Lidi, kazdy auto ma svoje mouchy a kdyz chce clovek psa bit, tak si hul vzdycky najde. Tady ti odchazi ventilator, kdyz si koupis skodovku, bude ti preskakovat retez, kdyz si koupis audi, budes calovat patnactku jenom za pravidelnej servis a nedej boze, kdyz tam neco najdou nebo ti budou menit desticky, to tam pak nechas celou vejplatu. Proste neco za neco. Obcas stoji za to mrknout se na fora jinejch znacek/modelu v tvoji cenovy kategorii, pali postoval jenom hyundai, ale existujou dalsi frantici, dalsi korejci, nemci, skodovky, fordi... a kdyz si to projdes, tak vlastne zjistis, ze je to vsude uplne stejny. U kazdyho modelu se vyskytujou obdobny problemy, do vsech obcas zatejka, vsude pravidelne odchazi nejaka elektronika. Jediny, o cem to ve vysledku je, je jak je navlnenej plech na karoserii a resena ergonomie ovladani, zbytek jsou minoritni rozdily.
Jo výkovky 60. let, to byla auta!
Re: Čo sa vám už pokazilo
Samozřejmě problémy mají všechny auta. Je to dobou a můžou za to koreci a všichni ostatní, co se začali podbízet cenou. Akcionář čeká hospodářský výsledek on nevlastni akcie charity...
Postupně s cenou musela jít dolů kvalita. A pokud nešla automaticky, tak se vymyslelo kurvítko, aby byl důvod jezdit do servisu a platit. Myslím si, že tyhle optimalizace výrobních nákladů nejvíc dopadly na nejnižší modely, přeci jen si vlajková loď automobilky nějakou kvalitu musí nést, minimálně v podobě technických řešení.
Já osobně od auta očekávám funkční ovládání:
- čitelné jízdní vlastnosti
- reakce motoru na pedál
- bezproblémové řazení
- přehledné pracoviště řidiče a dobroi ergonomii ovladačů
- jednoduchý servis
Pičičmidny, jako je párování telefonu nebo automatické otevírání kufru nemají moji prioritu. Tohle by si měl sestavit každý podle sebe a podle toho hodnotit auto. Je fakt, že výměna destiček v ceně 3500Kč (10 hal/km) je nesmyslný údaj. Naproti tomu neodstaranitelné pískání brzd, nemožnost sundat každého 1/2 roku přirezlá kola z náboje a pod jsou věci, které dovedou dovést člověka k úvaze, že to není auto pro něj. Zvlášť když na to nebyl zvyklý...
Pískání brzd byla jedna z věcí, která mě dost vadila. Asi si dovedete představit projetý Chorvatsko po pobřeží v kolonách a po každém přibrždění zůstaly pískat brzdy, dokud jsem se nedostal přes 50km/h. Takže vlastně pískaly furt. Tak trochu se člověk v tom autě stydí. Hodně pomohlo zavřít okýnka...
Tady se mi vybavuje příběh, kdy jsem se na kruháči míjel s druhým MeganeIII a jemu pískaly taky. Ale to jsem napsal jen pro zpestření. Každý si musí nastavit priority a pokusit se na ně najít odpovědi, ještě před koupí. Nejhorší je, když vás překvapí něco, co jste vnímali jako samozřejmost...
Postupně s cenou musela jít dolů kvalita. A pokud nešla automaticky, tak se vymyslelo kurvítko, aby byl důvod jezdit do servisu a platit. Myslím si, že tyhle optimalizace výrobních nákladů nejvíc dopadly na nejnižší modely, přeci jen si vlajková loď automobilky nějakou kvalitu musí nést, minimálně v podobě technických řešení.
Já osobně od auta očekávám funkční ovládání:
- čitelné jízdní vlastnosti
- reakce motoru na pedál
- bezproblémové řazení
- přehledné pracoviště řidiče a dobroi ergonomii ovladačů
- jednoduchý servis
Pičičmidny, jako je párování telefonu nebo automatické otevírání kufru nemají moji prioritu. Tohle by si měl sestavit každý podle sebe a podle toho hodnotit auto. Je fakt, že výměna destiček v ceně 3500Kč (10 hal/km) je nesmyslný údaj. Naproti tomu neodstaranitelné pískání brzd, nemožnost sundat každého 1/2 roku přirezlá kola z náboje a pod jsou věci, které dovedou dovést člověka k úvaze, že to není auto pro něj. Zvlášť když na to nebyl zvyklý...
Pískání brzd byla jedna z věcí, která mě dost vadila. Asi si dovedete představit projetý Chorvatsko po pobřeží v kolonách a po každém přibrždění zůstaly pískat brzdy, dokud jsem se nedostal přes 50km/h. Takže vlastně pískaly furt. Tak trochu se člověk v tom autě stydí. Hodně pomohlo zavřít okýnka...
Tady se mi vybavuje příběh, kdy jsem se na kruháči míjel s druhým MeganeIII a jemu pískaly taky. Ale to jsem napsal jen pro zpestření. Každý si musí nastavit priority a pokusit se na ně najít odpovědi, ještě před koupí. Nejhorší je, když vás překvapí něco, co jste vnímali jako samozřejmost...
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
Re: Čo sa vám už pokazilo
Pro tento prvek mam mnohem radeji definici "Fiskalne optimalizacni cinitel"rousini píše:tak se vymyslelo kurvítko
Megane Coupé - 1.4 TCe Monaco GP
Re: Čo sa vám už pokazilo
prijde mi ze to prispiva k prehlednosti. Ale kopiruju jenom posledni post na kterej odpovidam, ty predtim z citace mazumudr.hematolog píše:Nechcem sa do vas miesat, ale naco si kopirujete predchadzajuci prispevok ?
Captur 0.9 TCe
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
Re: Čo sa vám už pokazilo
- jizdni vlastnosti Megane jsou citelne a pokud nejsou primo na vrcholu tridy, jsou v ramci tridy nadprumernerousini píše: Já osobně od auta očekávám funkční ovládání:
- čitelné jízdní vlastnosti
- reakce motoru na pedál
- bezproblémové řazení
- přehledné pracoviště řidiče a dobroi ergonomii ovladačů
- jednoduchý servis
- reakce motoru na pedal je spatna obavam se ze moderni slaby motory jsou takovy vsechny, dat 50 nebo 100 tisic navic za motor je bohuzel mimo moznosti
- s petistupnemm jsem nejel ale razeni sestistupne je - normalni. Lepsi nez v mem starem VW Polo, horsi nez ve svarove novem Passatu
- otazka zvyku, kdybych nejezdil s nicim pred Meganem nedam na nej dopustit. Protoze jsem jezdil tak: ovladani radia genialni, ovladani tempomatu docela dobry, ovladani svetel a blinkru - sedi mi vic u VW/Skoda
Moje prvni "poradny" auto byla stara Mazda 626. Investoval jsem do ni minimalne ale brzdy jsem vymenit musel nechat. Od vymeny piskaly. Taky si pamatuju jak jsem prejizdel z Chorvatska do Italie (Italie = EU, CR tehdy jeste ne) a mel jsem strach ze me se starym autem do EU nepusti .. no a zrovna kdyz jsem dobrzdoval u budky celnika straslivej piskot jako vrak v poslednim tazeni, jak ja ty brzdy proklinal Italove jsou v pohode pustili merousini píše: Pičičmidny, jako je párování telefonu nebo automatické otevírání kufru nemají moji prioritu. Tohle by si měl sestavit každý podle sebe a podle toho hodnotit auto. Je fakt, že výměna destiček v ceně 3500Kč (10 hal/km) je nesmyslný údaj. Naproti tomu neodstaranitelné pískání brzd, nemožnost sundat každého 1/2 roku přirezlá kola z náboje a pod jsou věci, které dovedou dovést člověka k úvaze, že to není auto pro něj. Zvlášť když na to nebyl zvyklý...
Pískání brzd byla jedna z věcí, která mě dost vadila. Asi si dovedete představit projetý Chorvatsko po pobřeží v kolonách a po každém přibrždění zůstaly pískat brzdy, dokud jsem se nedostal přes 50km/h. Takže vlastně pískaly furt. Tak trochu se člověk v tom autě stydí. Hodně pomohlo zavřít okýnka...
Tady se mi vybavuje příběh, kdy jsem se na kruháči míjel s druhým MeganeIII a jemu pískaly taky. Ale to jsem napsal jen pro zpestření. Každý si musí nastavit priority a pokusit se na ně najít odpovědi, ještě před koupí. Nejhorší je, když vás překvapí něco, co jste vnímali jako samozřejmost...
Memu Meganu brzdy nepiskaly a nepiskaji .. mozna je to tim ze na brzdu takrka neslapu
Ze jmenovanych problemu me naprosto nejvic na Megane xxxxxxxxxxxxxxx prireznuti disku na naboj pri vymene, trapil jsem se s tim kazdyho pul roku a proklinal Renault .. nez jsem to poprve namazal, od te doby je po problemu.
Je to jenom vobycejny auto se spoustou nedolihajicich plastu a nekterejma prvkama interieru znacne lagricovejma. Jenomze to funguje. A funguje to bez problemu, rozhodne bez problemu ktery by staly za rec ve srovnani s korejcema nebo se skodovkama (tycky stabilizatoru, retezy TSI ..) Vzhledem k povesti Renaultu v CR je Megane rozhodne prijemnym prekvapenim. Vysvetlit proc tak prudce zmenil nazor Milkin je ukolem pro psychologa, nicim racionalnim to vysvetlit nejde
Captur 0.9 TCe
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
Re: Čo sa vám už pokazilo
Ty jo mě brzdy hvízdaly u Koktavky I... přirezlý disky plecháčů ( a to dokonce i u Trabanta v roce 1985) jsem měl snad na kěždem autě.... v servisu mě vždy řekli že mám mejt auto na program s mytím spodku a vždy když solí a udělalá se pěkněrousini píše:
Pičičmidny, jako je párování telefonu nebo automatické otevírání kufru nemají moji prioritu. Tohle by si měl sestavit každý podle sebe a podle toho hodnotit auto. Je fakt, že výměna destiček v ceně 3500Kč (10 hal/km) je nesmyslný údaj. Naproti tomu neodstaranitelné pískání brzd, nemožnost sundat každého 1/2 roku přirezlá kola z náboje a pod jsou věci, které dovedou dovést člověka k úvaze, že to není auto pro něj. Zvlášť když na to nebyl zvyklý...
Pískání brzd byla jedna z věcí, která mě dost vadila. Asi si dovedete představit projetý Chorvatsko po pobřeží v kolonách a po každém přibrždění zůstaly pískat brzdy, dokud jsem se nedostal přes 50km/h. Takže vlastně pískaly furt. Tak trochu se člověk v tom autě stydí. Hodně pomohlo zavřít okýnka...
Tady se mi vybavuje příběh, kdy jsem se na kruháči míjel s druhým MeganeIII a jemu pískaly taky. Ale to jsem napsal jen pro zpestření. Každý si musí nastavit priority a pokusit se na ně najít odpovědi, ještě před koupí. Nejhorší je, když vás překvapí něco, co jste vnímali jako samozřejmost...
Známá měla BMW 116i a to co jsem slyšel co s tím měla za potíže.... 2x ji vysadila ŘJ ( auto se prostě vyplo), samočiné stahování zadních okýnek (servis vyřešil že ji to přestavěl na švihadla).... hvízdání ventilátoru, hvízdání a zadních brzd, přibržďování levého zadního - bowden ručky... věčně ji něco nesvítilo, záhadná porucha automatické klímy ( čím víc měla chladit tím víc topila.... pochopitelně v srpnu).... sklápěcí zrcátka která se po nastartování nevyklopila...... atd... spotřeba že to žralo i trávu kolem silnice...... stačí ???
Re: Čo sa vám už pokazilo
No však vás to ještě taky čeká. Jak tam budete mít kolem 100 000 Km, to bude teprve mazec. To každou chvílí něco odejde. Je to levné auto, tak to tak bude vypadat.
U starého Megane I jsem měnil kotouče při 100 000 Km. To se mi každý smál, že tak brzo. No a teď mám nového Megana a měním kotouče v polovině. Masakr!!!
Jinak musím to měnit celé i s ložiskem a kroužkem ABS, ne jen kotouč. Nádhera. Odešla jen jedna destička, ostatní jsou skoro jako nové. A cena 6 000 Kč za materiál + práce!!!
Už nechci tu sprosťárnu na kapotě!!!
U starého Megane I jsem měnil kotouče při 100 000 Km. To se mi každý smál, že tak brzo. No a teď mám nového Megana a měním kotouče v polovině. Masakr!!!
Jinak musím to měnit celé i s ložiskem a kroužkem ABS, ne jen kotouč. Nádhera. Odešla jen jedna destička, ostatní jsou skoro jako nové. A cena 6 000 Kč za materiál + práce!!!
Už nechci tu sprosťárnu na kapotě!!!
Renault Megane III Expression 1.6 100k - LPG, Modrá Roy, automatická klima, sklopné zrcátka.
http://moje.auto.cz/Milkinin/kvalitni-smejd.html
http://moje.auto.cz/Milkinin/kvalitni-smejd.html
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Čo sa vám už pokazilo
Milkin,
len tak pre zaujimavost, napis ake si mal predtym auta, ze mas taku averziu na Renault.
len tak pre zaujimavost, napis ake si mal predtym auta, ze mas taku averziu na Renault.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř črc 28, 2010 15:38
Re: Čo sa vám už pokazilo
Ono se může stát, že prostě trefíte páteční kus. Táta kdysi během 2 let na 1000MB : upadlé dynamo i s držákem, ulítl list větráku, nutnost dodatečné montáže pomocného tlumiče řízení /Bakov n. Jizerou/, 2x odešel přerušovač blinkrů, vytékání benznu z hadice ke karbu., zatékání k rezervě, problémy s topením, lankem deky chladiče. Když to vše opravil tak to znechuceně prodal "o barák" vedle a pán na auto nesáhnul několik let...Milkin77 píše:No však vás to ještě taky čeká. Jak tam budete mít kolem 100 000 Km, to bude teprve mazec. To každou chvílí něco odejde. Je to levné auto, tak to tak bude vypadat.
U starého Megane I jsem měnil kotouče při 100 000 Km. To se mi každý smál, že tak brzo. No a teď mám nového Megana a měním kotouče v polovině. Masakr!!!
Jinak musím to měnit celé i s ložiskem a kroužkem ABS, ne jen kotouč. Nádhera. Odešla jen jedna destička, ostatní jsou skoro jako nové. A cena 6 000 Kč za materiál + práce!!!
Už nechci tu sprosťárnu na kapotě!!!
Jo výkovky 60. let, to byla auta!
Re: Čo sa vám už pokazilo
nebo moje osobní zkušenost s fabii II s downsizovou 1.2 turbo.... v práci je dostalo 6 lidí, pravda servisáci co to nešetří.... do dvou měsíců jich lehlo 5.... lesingovka pak udělala "školení"... vzhledem k tomu že tyhle "vypráškované" motory jsou už u každých koncernů standard, tak se teprve ukáže jejich životnost...
To stejné pumpe diesely vz. comon .... nelejet do toho blbou naftu a kupujete novou hlavu....
Stačí se zeptat v nějaké firmě kde mají větší fleet tak třeba 1 z 10 je "shit" ...
jinak ono také záleží kde se auto vyrobí.... tím myslím zemi...
add brzdy zeptejte se vlastníku Alfa romeo, nebo Fiat...
To stejné pumpe diesely vz. comon .... nelejet do toho blbou naftu a kupujete novou hlavu....
Stačí se zeptat v nějaké firmě kde mají větší fleet tak třeba 1 z 10 je "shit" ...
jinak ono také záleží kde se auto vyrobí.... tím myslím zemi...
add brzdy zeptejte se vlastníku Alfa romeo, nebo Fiat...
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř črc 28, 2010 15:38
Re: Čo sa vám už pokazilo
Nechci šířit fámy, ale Megany III /ÚDAJNĚ!!/ v některých těch superúsporných cenách (krize) prý nebyly vyráběny ani ve Španělích, ale nevím. Já mám španěláka a faktem je, že hned u nového jsem se vrátil u drobností na úroveň žiguláků a Favoritů, tj. za španělské dělnictvo věci na spodku utáhnul/dotáhnul/usadil. Teď mám (zatím?) 4. rokem klid.spitfire píše:nebo moje osobní zkušenost s fabii II s downsizovou 1.2 turbo.... v práci je dostalo 6 lidí, pravda servisáci co to nešetří.... do dvou měsíců jich lehlo 5.... lesingovka pak udělala "školení"... vzhledem k tomu že tyhle "vypráškované" motory jsou už u každých koncernů standard, tak se teprve ukáže jejich životnost...
To stejné pumpe diesely vz. comon .... nelejet do toho blbou naftu a kupujete novou hlavu....
Stačí se zeptat v nějaké firmě kde mají větší fleet tak třeba 1 z 10 je "shit" ...
jinak ono také záleží kde se auto vyrobí.... tím myslím zemi...
add brzdy zeptejte se vlastníku Alfa romeo, nebo Fiat...
Jo výkovky 60. let, to byla auta!
Re: Čo sa vám už pokazilo
no mimochodem koncern VW stěhuje výrobu SEATu na východ např paralela Rapidů bude dělat v ČR ... a kromě Ukrajiny staví novou fabriku v Rusku kde budou dělat ruskou edici Yeti asi se bude jmenovat йети
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř črc 28, 2010 15:38
Re: Čo sa vám už pokazilo
Již se těším, jak si koupím "českou" delší verzi Yati vyrobeného v Číně. naštěstí to nehrozí, bo koncern jej do Evropy nechce pustit. Počkáme si tedy na indickou, lépe ivorijskou verzi Octavie V?
Jo výkovky 60. let, to byla auta!
Re: Čo sa vám už pokazilo
Tak hlavne si neporizuj Volvo. Vcera jsem vezl kolegu pro Volvo do servisu, pravidelna prohlidka v 60 tisicich. Cena 20 tisic bez dane, mimo jine se menily zadni brzdy. Pritom tohle Volvo je dobrej kus, meni se jenom spotrebni material. Pred par lety jsem ho vezl s predchozim Volvem, docela draha pozarucni oprava automaticke prevodovky, najeto bylo 40 tisic .. bavil jsem se tehdy s sefem servisu, divil se cemu se divim.Milkin77 píše:No však vás to ještě taky čeká. Jak tam budete mít kolem 100 000 Km, to bude teprve mazec. To každou chvílí něco odejde. Je to levné auto, tak to tak bude vypadat.
U starého Megane I jsem měnil kotouče při 100 000 Km. To se mi každý smál, že tak brzo. No a teď mám nového Megana a měním kotouče v polovině. Masakr!!!
Jinak musím to měnit celé i s ložiskem a kroužkem ABS, ne jen kotouč. Nádhera. Odešla jen jedna destička, ostatní jsou skoro jako nové. A cena 6 000 Kč za materiál + práce!!!
Už nechci tu sprosťárnu na kapotě!!!
Je mozny ze tvuj ci muj ci kohokoliv jinyho Megane se ve 100 tisicich skarede vysype, zatim se tu na foru takovy pribehy neobjevily. Zatim zname problemy jsou vesmes prkotiny, vcetne tvych.
Za zkriveni zadnich kotoucu si vetsinou ridic muze sam, hodne se muze projevit blbnuti s ruckou. Nebo treba po dlouhem sjezdu s brzdenim a s rozzhavenymi brzdami zatahnout rucni brzdu na krizovatce, kotouce se pak ochlazuji nerovnomerne a zkrivi se. Nenapada me co by mohlo byt na brzdach zfusovany aby to zapricinilo ze nekomu vydrz 120 tisic a nekomu 60. Jejich opotrebeni je proste dany stylem jizdy
Captur 0.9 TCe
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Čo sa vám už pokazilo
Problem so zakryvenymi kotucami moze byt aj ten, ze vo velkej rychlosti zacne brzdit a k tomu este v leti do mlaky a problem je na svete.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř črc 28, 2010 15:38
Re: Čo sa vám už pokazilo
Takhle jsem u rok staré Octavie I (bez ABS - tehdy ještě) musel kdysi v Německu na dálnici kvůli blbovi, co si nevšimnul že mě má po pravé straně a "rychle" se vracel do pruhu, zadupnout brzdy naplno ve cca 130 km/h. Pochopitelně, že se př. kotouče trochu hnuly. Bo jsem pak rok jezdil v sev. Africe bez možnosti servisu, tak jsem s tím normálně jezdil a ony se časem "sbrousily". Pravda, desičky šly po 30 tis. do kopru. Následně kotouče vydržely do 120 tis. a ještě se daly bez problému přetočit a destičky se dávaly /auto šlo do příbueznstva/ 3. min. rok ve cca 150 000km. To k tomu způsobu jízdy, že jeden nemusí být apriori prase řidič, ale prostě "stane se" a dá přednost dát zahulit kotoučům před sebevraždou .mudr.hematolog píše:Problem so zakryvenymi kotucami moze byt aj ten, ze vo velkej rychlosti zacne brzdit a k tomu este v leti do mlaky a problem je na svete.
Jo výkovky 60. let, to byla auta!
Re: Čo sa vám už pokazilo
Takže to není mým stylem jízdy, ručka, dření spojky a tak dále. Není mi 20, ale 35. Jezdím úsporně, brzdím motorem z kopce, nejezdím brzda plyn. Důkazem toho je moje jedna z nejnižších benzínových i plynových spotřeb na spritmonitor.de. Prostě se sekla jedna destička a sedřela mi kotouč. A je to tak skvěle vymyšlené, že musíte měnit i ložisko a další věci.
Pro mudr.hematolog Dříve jsem měl taky Megane I.
Jsou to prostě levná a odfláknutá auta. Třeba moje zapadlé dveře. Někdo je špatně namontoval a ti co to mají kontrolovat, tak se na to vyflákli.
Poruchy ventilátorů u velké části majitelů, i opakovaně. To je vidět, že auto bylo málo testované v zimním provozu, za sněžení. I tak s tím asi málo najeli před výrobou při testování. Něco o výrobě aut vím.
Pro mudr.hematolog Dříve jsem měl taky Megane I.
Jsou to prostě levná a odfláknutá auta. Třeba moje zapadlé dveře. Někdo je špatně namontoval a ti co to mají kontrolovat, tak se na to vyflákli.
Poruchy ventilátorů u velké části majitelů, i opakovaně. To je vidět, že auto bylo málo testované v zimním provozu, za sněžení. I tak s tím asi málo najeli před výrobou při testování. Něco o výrobě aut vím.
Renault Megane III Expression 1.6 100k - LPG, Modrá Roy, automatická klima, sklopné zrcátka.
http://moje.auto.cz/Milkinin/kvalitni-smejd.html
http://moje.auto.cz/Milkinin/kvalitni-smejd.html
Re: Čo sa vám už pokazilo
ta spotreba na me dela dojem, je opravdu mala. evidentne jezdit umis a nejezdis jako prase, tobe bych auto klidne pujcilMilkin77 píše:Takže to není mým stylem jízdy, ručka, dření spojky a tak dále. Není mi 20, ale 35. Jezdím úsporně, brzdím motorem z kopce, nejezdím brzda plyn. Důkazem toho je moje jedna z nejnižších benzínových i plynových spotřeb na spritmonitor.de. Prostě se sekla jedna destička a sedřela mi kotouč. A je to tak skvěle vymyšlené, že musíte měnit i ložisko a další věci.
Pro mudr.hematolog Dříve jsem měl taky Megane I.
Jsou to prostě levná a odfláknutá auta. Třeba moje zapadlé dveře. Někdo je špatně namontoval a ti co to mají kontrolovat, tak se na to vyflákli.
Poruchy ventilátorů u velké části majitelů, i opakovaně. To je vidět, že auto bylo málo testované v zimním provozu, za sněžení. I tak s tím asi málo najeli před výrobou při testování. Něco o výrobě aut vím.
sem zhruba stejne starej, mam spotrebu znacne vetsi ale je to tim ze jezdi prevazne manzelka prevazne kratky trasy, ja jezdim sluzebnim
mozna staci jedna "zvlastni udalost" spojena s s brzdama, dlouhy lehky brzdeni, potom prudky brzdeni a pak treba rana najetim do vymolu. Mozna si ani nemusel zrovna ridit ty ale nekomu si auto pujcil
Captur 0.9 TCe
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
Re: Čo sa vám už pokazilo
Auto řídím jenom já. Děr je všude plno, taky to mohlo mít vliv.
Renault Megane III Expression 1.6 100k - LPG, Modrá Roy, automatická klima, sklopné zrcátka.
http://moje.auto.cz/Milkinin/kvalitni-smejd.html
http://moje.auto.cz/Milkinin/kvalitni-smejd.html
Re: Čo sa vám už pokazilo
To Volvo je dva roky stary a stalo cca 1,1 mil. bez DPH. Nerekl bych o tom aute ze je to levnej smejd. V sedesati tisicich vymena zadnich brzd stejne jako tvuj Megane. Chapu ze te to sere ale opakuju je to relativne levna a relativne bezna vec, predcasne opotrebeni spotrebniho materialu. Pokud na zaklade takovehle banality nadavas na diamant na kapote prilis podlehas emocimMilkin77 píše:Auto řídím jenom já. Děr je všude plno, taky to mohlo mít vliv.
Captur 0.9 TCe
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř črc 28, 2010 15:38
Re: Čo sa vám už pokazilo
Již shora citovaná Octavie I r.v. 1998, 1,6/74 KW, té se vysypala jedna destička hned v garanci. Zvenku nebylo nic vidět. Pořád to táhlo ke straně. Tak to /ještě svítící novotou/ sundali a zjistili uprostřed destičky kráter až na kov...Výměna destiček na obou p. kolech /na garanci/ a bylo.
Jo výkovky 60. let, to byla auta!
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Čo sa vám už pokazilo
Milkin,
ked som to dobre pochopil, tak mal si iba jedno auto predtym ? Vyskusaj ine znacky za vyssie prachy....po par rokoch mi napis tvoje dojmy. Ja som vyskusal rozne auta (vacsina nove) a ziadne nebolo bezchyby.
ked som to dobre pochopil, tak mal si iba jedno auto predtym ? Vyskusaj ine znacky za vyssie prachy....po par rokoch mi napis tvoje dojmy. Ja som vyskusal rozne auta (vacsina nove) a ziadne nebolo bezchyby.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Re: Čo sa vám už pokazilo
Kdyz uz se tu resily ty volva, tak mi to pripomnelo kolegu z prace, ma takovou tu velkou krabici (XC? netusim)... problemy s turbem, problemy s tesnenim hlavy valcu, nejaky komplikace v palivovy soustave, za posledni pul rok do toho auta nasypal kolem 70k. Stat se ti tohle u renaulta, tak to podtrhnes a sectes za dvacku? Smesny... Proste auta jsou spotrebni zbozi, az si koupite rollse, ktery se do posledniho sroubku montuje rucne, tak tam asi tyhle blbosti resit nebudete, ale dokud je to sdtrojovka, tak je tam procento chyby...
Megane Coupé - 1.4 TCe Monaco GP
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů