antihluková ochrana na kapotu motoru
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 23
- Registrován: sob lis 28, 2009 19:42
- Bydliště: Praha
antihluková ochrana na kapotu motoru
Je možné dokoupit originální protihlukovou ochranu na kapotu motoru, vypadá velmi pěkně, zdá se mi, že o něco sníží hladinu hluku v kabině(benziny ji nemají, ani jeden model)
Myslim, ze to bude jako s MII: zajit do servisu a poptat, pokud tam jsou v priprave uchyty, tak to pujde. Otazkou je kolik to bude stat... Ja to ve starem aute jeste mam, v novym to neni, ale nemyslim, ze by to melo vliv na hluk.
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Nevěř, že to budu v létě dávat dolů. 1.4 Tce je hroznej zmrzlík. Psal jsem ve vlákně 1.4, že jsem úplně zakryl vstupy na masce. Takže žádné náporové chlazení a dnes cestou z práce na 10km se to nedostalo na druhý dílek a chladič byl ledovej. Sice to asi bylo těsně před, topilo to dobře, ale kudy to teplo motoru utíká mě nenapadá. Jedině ta haubna, to je řádná plachta a to je druhej chladič. U předchozího auta Getze 1.5 Crdi měla haubna taky spodní kabátek a lítal jsem s tím v létě po Balkáně bez problému.dzefoxo píše:a v lete to budes davat dolepkey píše:Ono to bude teď v zimě také fungovat jako tepelná izolace. Každej neztracenej stupeň tepla je motoru k dobru.
Mégane III 1.4TCe Dynamique Červená Dyna - metalíza [nnj] (Pipin krátkej) ex 2018
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019
No z toho TCe lze odvodit turbo a to Ce taky nevím co znamená. Ty koníky jsou sice hezký, ale hlavní přednost tohoto motoru je krouťák a jeho průběh. To maximum 190 Nm je k dispozici už okolo 2000 ot. Ale to si můžeš zjistit na stránkách Renaultu. Takže mi není jasné, jestli si ze mně neděláš prču.
Mégane III 1.4TCe Dynamique Červená Dyna - metalíza [nnj] (Pipin krátkej) ex 2018
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019
Nemá to nějaký smysl, když tam ta izolace třeba u benzíňáků není? Zkoušel jste někdo toto:
- venku 30°C vedra
- zapnutá klima
- 50km po dálnici
- sjet z dálnice, stát deset minut v zácpě na kraji města
a pak otevřít motorový prostor?
Tam je takovej hic, že je to auto asi rádo za tu vyzařovací plochu víka motoru. Ikdyž zvrchu do něj pere ještě slunce.
To samé jsem přemýšlel u Thalie, taky jsem si to takhle prohlíd a zase jsem byl v klidu.
A zatím musím zaklepat, ta 1.6 topí v pohodě a brzo, vše nechávám na klimě v nastavení AUTO. Je fakt, že půl startů je z garáže, ale půl je na luftu.
- venku 30°C vedra
- zapnutá klima
- 50km po dálnici
- sjet z dálnice, stát deset minut v zácpě na kraji města
a pak otevřít motorový prostor?
Tam je takovej hic, že je to auto asi rádo za tu vyzařovací plochu víka motoru. Ikdyž zvrchu do něj pere ještě slunce.
To samé jsem přemýšlel u Thalie, taky jsem si to takhle prohlíd a zase jsem byl v klidu.
A zatím musím zaklepat, ta 1.6 topí v pohodě a brzo, vše nechávám na klimě v nastavení AUTO. Je fakt, že půl startů je z garáže, ale půl je na luftu.
Škoda 105S, Škoda Forman Excelent, Škoda Octavia I 1.9TDi kombi, Citroen Xantia Break 2.1 TD, Renault Thalia 1.4/72kW, Megane III Grandtour 2009 1.6/16V 81kW Expresion, Citroen Berlingo 1.6 HDi 66kW Multispace
Pokuď by ten kabátek způsobil na jihu kam jezdíme na dovolené přehřívání motoru, tak by se prostě musel sundat. Ale řekni mi, kolik dní v roce je u nás tropiko kolem 40° C. Většinu roku je tu chladno až kosa. Takže pokud by to přispělo k rychlejšímu ohřátí, tak je to přínos.
Mégane III 1.4TCe Dynamique Červená Dyna - metalíza [nnj] (Pipin krátkej) ex 2018
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019
- Maverick77
- Starting member
- Příspěvky: 95
- Registrován: sob pro 19, 2009 15:53
- Bydliště: Ždánice (HO)
-26°C - i služební Berlingo 1.4i si dalo říct a naskočilo na první zatočení, ale tlumiče asi kilometr nefungovaliMaverick77 píše:Třeba dneska je tu -14stC. Ani se mi tam nechce
Škoda 105S, Škoda Forman Excelent, Škoda Octavia I 1.9TDi kombi, Citroen Xantia Break 2.1 TD, Renault Thalia 1.4/72kW, Megane III Grandtour 2009 1.6/16V 81kW Expresion, Citroen Berlingo 1.6 HDi 66kW Multispace
nema vyznam dokupovat. Mam to, ale to vobec nieje zvukova izolacia. Koli teplu som este pridal rucne robeny kryt , vrstveny karton a tiez nepomohlo ako zvukova izolacia. Zato motor sa namiesto 15km zohrieva do 10km, teda ak niene -10 a viac ako dnes. Problem so zvukom treba riesit komplexne a nie dekou 50x40cm, to fakt nepomoze. Musel by sa dat von motor a motorovy priestor seriozne zaizolovat. Zvuk je svina, sa siri ako smrad, prejde aj dierkou co zanechal spendlik.
monro: ty si v Moskve ci co, kde je -26 ? By ma von nedostali, hned by som nahlasil dovolenku
monro: ty si v Moskve ci co, kde je -26 ? By ma von nedostali, hned by som nahlasil dovolenku
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Prcu si nerobim-len som trocha zaspal dobu:)pkey píše:No z toho TCe lze odvodit turbo a to Ce taky nevím co znamená. Ty koníky jsou sice hezký, ale hlavní přednost tohoto motoru je krouťák a jeho průběh. To maximum 190 Nm je k dispozici už okolo 2000 ot. Ale to si můžeš zjistit na stránkách Renaultu. Takže mi není jasné, jestli si ze mně neděláš prču.
Renault Megane III expression 1.6 16v 110k 6R//zima6,2l Leto5,8l.
Ono se o tom motoru sice na vlákně 1.4 TCe hodně diskutuje, ale ve skutečnosti nás s tímto motorem je pár. Převahu mají ostatní a vcelku nikdo o konstrukci toho motoru nic neví. Jenom to, co bylo napsáno v recenzích a motoristických magazínech. Základ motoru (spodek) Nisan s rozvodovým řetězem, plnění Renault nízkotlakým turbem s regulací obtokovým ventilem. Žádné řízení výkonu variabilním nastavením lopatek turba. Takže snad méně poruchové. Žádné přímé vstřikování, takže snad také méně náchylné na poruchy. Uvidíme.dzefoxo píše:Prcu si nerobim-len som trocha zaspal dobu:)pkey píše:No z toho TCe lze odvodit turbo a to Ce taky nevím co znamená. Ty koníky jsou sice hezký, ale hlavní přednost tohoto motoru je krouťák a jeho průběh. To maximum 190 Nm je k dispozici už okolo 2000 ot. Ale to si můžeš zjistit na stránkách Renaultu. Takže mi není jasné, jestli si ze mně neděláš prču.
Mégane III 1.4TCe Dynamique Červená Dyna - metalíza [nnj] (Pipin krátkej) ex 2018
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019
to víš Polabí - Poděbrady, u země v 7.00 -26°C, 4m vejš -23°C, při rychlejší chůzi se už lepili nosní dírkymonro: ty si v Moskve ci co, kde je -26 ? By ma von nedostali, hned by som nahlasil dovolenku
Škoda 105S, Škoda Forman Excelent, Škoda Octavia I 1.9TDi kombi, Citroen Xantia Break 2.1 TD, Renault Thalia 1.4/72kW, Megane III Grandtour 2009 1.6/16V 81kW Expresion, Citroen Berlingo 1.6 HDi 66kW Multispace
-
- Starting member
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř pro 22, 2010 10:27
- Bydliště: Rokycany
Re: antihluková ochrana na kapotu motoru
ahoj, koupil jsem originál protihlukovou izolaci pod přední kapotu. co se týče hluku, dečka o síle dva milimetry nezklamala, žádný účinek. její rozměry 40x90 jsou nedostatečné. je umístěna jen ve středu kapoty, nevím proč nedělaj na celou plochu. nejlepší je cena, pánové, 1700kč....... mohu se utěšít, že se mi alespon nebude vyhřívat lak.
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: antihluková ochrana na kapotu motoru
pekne, inak sa to tu už niekde písalo, že to niekto skúšal a 0.0 nič účinok a ževraj to tam ani preto <> nedáva ... ja by som išiel do toho skla s tou úpravou tam je tiež nejaký doplatok 50 EUR. Len musí zase prasknúť ...
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
- Marawi
- Starting member
- Příspěvky: 91
- Registrován: stř črc 21, 2010 12:06
- Bydliště: Slovensko, Levice
Re:
1.4TCe je od začiatku výroby Meganu IIIdzefoxo píše:To mrkam.Co znamena to TCe ???pkey píše:Ale kdež, mám benzín. Předchozí vůz byl nafťák.dzefoxo píše:Sorry.Teraz pozeram ze mas diesel
U nas som 1.4TCe nevidel.Teraz je v ponuke v naj vybave.130 koni-parada.
Renault Mégane Grandtour /2010/
Farba: Zelená Olivette
Výbava: Expression /disky 16" Spirale, rádio 3D Sound by Arkamys, vnútorné kryty prahov dverí, kufrová vaňa PAGI/
Motor: 1.6l 16V/81KW-110HP/
Predtým: Škoda Felicia 1,6 LXi /modrý drak/
Farba: Zelená Olivette
Výbava: Expression /disky 16" Spirale, rádio 3D Sound by Arkamys, vnútorné kryty prahov dverí, kufrová vaňa PAGI/
Motor: 1.6l 16V/81KW-110HP/
Predtým: Škoda Felicia 1,6 LXi /modrý drak/
Re: antihluková ochrana na kapotu motoru
Kdyz se tu resi ochrana proti hluku, neda mi to a musim se zeptat jestli s hlukem mate takovy problemy ze je treba to resit nejakou ochranou? Me cupe s motorem 1.4 prijde naprosto nehlucny, spis mam opacnej problem a to poznat rychlost jizdy kdy je tam 140 ani nevis jak a v aute krasny ticho, vetsi hluk nez motor vydavaj zimni pneu a obtekajici vzduch. Tak by me zajimalo jestli nema cupe nejakou ochranu proti hluku uz v zakladu? Napr. na dverich jsou krome gumicek jeste takovy jakoby "koberce", to si myslim ze taky hodne pomaha...
Megane III Coupe 1.4 TCe - Dynamique - Cayenne Orange
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů