Megane 1,5 dCi 63 kW/85 k vs. Megane 1,5 dCi 78 kW/105 k ???
Moderátor: Moderators General
Me zkusenosti se spotrebou v MII Sedan 1.6: dle stylu a pneumatik cca 7,4 - 9l Z toho duvodu jsem nyni sahnul po Fluenci s DCi 105k, v dobe zvysujicich se cen (v lete cekam benzin nad 35Kc) je to jasna volba. Pri 23 tis km se mi to vrati za 2 roky. S dieselem ocekavam cca 5-6l, i kdyz me prodejce krmi, ze i po meste to bude zrat pod 5l pokud tomu nebudu dupat na krk
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
nech ti da tych 5l v meste na papier a ked to nebude, nech ti vrati peniaze za auto, hned by sa zacal krutit . Aj ked v lete by sa to mohlo darit. .Reduta píše:Me zkusenosti se spotrebou v MII Sedan 1.6: dle stylu a pneumatik cca 7,4 - 9l Z toho duvodu jsem nyni sahnul po Fluenci s DCi 105k, v dobe zvysujicich se cen (v lete cekam benzin nad 35Kc) je to jasna volba. Pri 23 tis km se mi to vrati za 2 roky. S dieselem ocekavam cca 5-6l, i kdyz me prodejce krmi, ze i po meste to bude zrat pod 5l pokud tomu nebudu dupat na krk
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Já bych ještě, ač nemám ekonomické vzdělání, doplnil kalkulaci cen paliv na dobu před nebo po ekonomické krizi. Vše nad 3,5t co rozváží zboží (a že jich je) spaluje naftu. V současné recesi klesá přeprava a spotřeba nafty. Co si budem povídat jeden kamion bere jako 6 osobáků, diesel lokomotivu neodhadnu a loď bude za tisíce... Protože ceny se odvíjí od poptávky je třeba spekulovat se srovnanou cenovou hladinou paliv (nafta/benzín) nebo i spíš dražší naftou.
Vyjimkou je zatím SR a přeju všem slovenským chrochtákům ať jim to vydrží co nejdýl.
Vyjimkou je zatím SR a přeju všem slovenským chrochtákům ať jim to vydrží co nejdýl.
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
len doplim, ze aj v AT je nafta tiez lacnejsia ako benzin . Dnes Neusiedl / See BP nafta 0,991, benzin 1,099, nafta Ultimate 1,061, benzin Ultimate 1,139. Shell Parndorf nafta 0,986, benzin 1,094, VPD 1,178
ja budem rad, ked don za 5r nic nevrazim okrem spotrebaku a hravo predam . Spotreba je uz len kozmetika.
ja budem rad, ked don za 5r nic nevrazim okrem spotrebaku a hravo predam . Spotreba je uz len kozmetika.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Ja bych to zas tak cerne nevidel, u osobaku se ted vic a vic prodava benzinaku. I pokud by to stalo +/- stejne, tak se diesel vyplati. Me jen stve vetsi hlucnost, takovou jsem necekal. U Fluence stejne neni jina volba, pokud chci sestku. A po 4 letech s petkou ji uz nikdy nechcirousini píše:Já bych ještě, ač nemám ekonomické vzdělání, doplnil kalkulaci cen paliv na dobu před nebo po ekonomické krizi. Vše nad 3,5t co rozváží zboží (a že jich je) spaluje naftu. V současné recesi klesá přeprava a spotřeba nafty. Co si budem povídat jeden kamion bere jako 6 osobáků, diesel lokomotivu neodhadnu a loď bude za tisíce... Protože ceny se odvíjí od poptávky je třeba spekulovat se srovnanou cenovou hladinou paliv (nafta/benzín) nebo i spíš dražší naftou.
Vyjimkou je zatím SR a přeju všem slovenským chrochtákům ať jim to vydrží co nejdýl.
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Hlučnost je asi dost individuální záležitost, to jak jsme na jednotlivá spektra alergičtí. Já jel předváděčku s 1,5 DCI. Takhle tichá není ani 1,6i 110k. Moje 1,6 100k je dost hlučná, těžko s něčím porovnat, třeba 1,4 v i30 je balzám (ale nejede...)
Krom toho má Rencek dost shit převodovky. Rachtají a neřadí pěkně...
Krom toho má Rencek dost shit převodovky. Rachtají a neřadí pěkně...
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
převodovka v scénicu pro mě osobně byla milým překvapením (mám 6-ti kvalt) a je rozhodně lepší než v Peugeotech nebo Kiích. Nic nerachtá a řadí velmi přesně a měkce, dráhy trochu delší. Rencek se každopádně hodně zlepšil. Měl by to být stejný 6-ti kvalt jako v MIII 1,6 110krousini píše:Hlučnost je asi dost individuální záležitost, to jak jsme na jednotlivá spektra alergičtí. Já jel předváděčku s 1,5 DCI. Takhle tichá není ani 1,6i 110k. Moje 1,6 100k je dost hlučná, těžko s něčím porovnat, třeba 1,4 v i30 je balzám (ale nejede...)
Krom toho má Rencek dost shit převodovky. Rachtají a neřadí pěkně...
Renault Scénic III 1,4 TCe Dynamique
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km
problém je v tom, že podle mě si dCi kupují ti co jezdí štreky a 1,6 benzin spiš ti co jezdí město a příměsto, proto ty spotřeby budou možná trochu zkreslený.honza1212 píše:Spotřebu ověřuju na parádním serveru www.spritmonitor.de (lze přepnout i na english).
1.6 110k má průměr 8,14, 1.5dCi má 5,44. Rozdíl je docela velký, 2,7 litru na 100.
Takže 8,14x31Kč= 252
5,44x29.50Kč=160.
Rozdíl 92 Kč na 100km. Rozdíl v pořízení 40000. 40000/92*100 je cca 44000 km.
Myslím, že se nafta vyplatí, čtyřicet tisíc je pro běžného člověka otázkou dvou let. Na krátké vzdálenosti víc požere i ten benzín.
Pak teda dražší servis a možnost podělání více součástek...
No, zatím u mě vede nafta...
Renault Scénic III 1,4 TCe Dynamique
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
tak toto tu stále čítam, čo znamená hlučná? Ja svoj motor nepočujem na voľnobeh, a pri akcelerácii má príjemny zvuk ..rousini píše:Hlučnost je asi dost individuální záležitost, to jak jsme na jednotlivá spektra alergičtí. Já jel předváděčku s 1,5 DCI. Takhle tichá není ani 1,6i 110k. Moje 1,6 100k je dost hlučná, těžko s něčím porovnat, třeba 1,4 v i30 je balzám (ale nejede...)
Krom toho má Rencek dost shit převodovky. Rachtají a neřadí pěkně...
Prevodovka v M3 je myslím ok, neni to VW, ale je tam obrovský pokrok a nemá tomu ďaleko. Len to nejde tak ľahko ako vo VW. Ale už to nie je žiadna gumovosť frantíkov.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
je pravda, že pokud najedeš tak max do 12tis za rok, a spíš vzdálenosti do 8km, tak asi ten benzín. Ale jak psal Honza1212 dle těch výpočtů,tak pokud najezdíš hodně jak já (kolem 27-30tis. za rok, tak máš rozdíl za nafťáka do max 3 let zpátky). A s tím mým DCI 85k se dá v létě jezdit po městě za 5l, pokud jedeš pijánko, takže je to reálné!!! Všem renaultů ZDAR.
Thalia 1.5 DCI(4.2-4-8l) a Megane III DCI (85k)(4.6-5.2l)....
pali.sk: ja som predvadzacku 1.6 neporovnaval s dCI, ale s 1.6 v MII co som mal a bolo to hlucne. Teda hlavne nad 3000ot. To nevravim, ako to bolo hlucne voci novemu MII s 1.6, lebo tam bol rozdiel este vacsi v prospech MII. Na druhu stranu, skusal som to v MIII 3D.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
pali.sk:
Můj motor na volnoběhu slyším. za jízdy je taky slyšet takový docela syrový hlubší tót (být to 6válec tak mi to nevadí...) a nad 4000 ot. je hlučný hodně. Už jsem v rachotině jménem Favorit nejel asi 6 let, ale dovolil bych si to hodit do jednoho pytle včetně řazení.
Možná 6kvalt je na tom lépe. Mě navíc převodovka za jízdy všemi rychlostmi hučí, takže je v tom hluk jak ve staré plečce, skoro se stydím naložit kámoše, aby si ze mě nedělali kozy.
Můj motor na volnoběhu slyším. za jízdy je taky slyšet takový docela syrový hlubší tót (být to 6válec tak mi to nevadí...) a nad 4000 ot. je hlučný hodně. Už jsem v rachotině jménem Favorit nejel asi 6 let, ale dovolil bych si to hodit do jednoho pytle včetně řazení.
Možná 6kvalt je na tom lépe. Mě navíc převodovka za jízdy všemi rychlostmi hučí, takže je v tom hluk jak ve staré plečce, skoro se stydím naložit kámoše, aby si ze mě nedělali kozy.
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
Me posouzeni, ze to je vic hluci vychazi z me krasne tiche 1,6 v MII. Nekdy ani clovek neslysi, ze je motor zapnuty. Kdyzto pri testu Fluence mi to pripadalo jako maly traktor. Mozna to je nezabehlym motorem, bylo to vystavene v autosalonu. Jinak v recenzich ten motor dci 105k jen chvali za tichost a spotrebu, tak doufam, ze me to pak nezklame.
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
dci 5.72 http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... power_s=62honza1212 píše:Spotřebu ověřuju na parádním serveru www.spritmonitor.de (lze přepnout i na english).
1.6 110k má průměr 8,14, 1.5dCi má 5,44. Rozdíl je docela velký, 2,7 litru na 100.
Takže 8,14x31Kč= 252
5,44x29.50Kč=160.
Rozdíl 92 Kč na 100km. Rozdíl v pořízení 40000. 40000/92*100 je cca 44000 km.
Myslím, že se nafta vyplatí, čtyřicet tisíc je pro běžného člověka otázkou dvou let. Na krátké vzdálenosti víc požere i ten benzín.
Pak teda dražší servis a možnost podělání více součástek...
No, zatím u mě vede nafta...
100k, kedze je tu rec o tejto 1.6 7.44 http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... power_e=76
takze rozdiel 1.7l a nie 2.7. A to je rozdiel, aj ked skoro puntickarky
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
vies hodit link na recenziu ?Reduta píše:Me posouzeni, ze to je vic hluci vychazi z me krasne tiche 1,6 v MII. Nekdy ani clovek neslysi, ze je motor zapnuty. Kdyzto pri testu Fluence mi to pripadalo jako maly traktor. Mozna to je nezabehlym motorem, bylo to vystavene v autosalonu. Jinak v recenzich ten motor dci 105k jen chvali za tichost a spotrebu, tak doufam, ze me to pak nezklame.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Nejake recenze na MIII s dci jsou na auto.cz a Fluence dobre ohodnotili v poslednim cisle Svet motoru.Miro_ba píše:vies hodit link na recenziu ?Reduta píše:Me posouzeni, ze to je vic hluci vychazi z me krasne tiche 1,6 v MII. Nekdy ani clovek neslysi, ze je motor zapnuty. Kdyzto pri testu Fluence mi to pripadalo jako maly traktor. Mozna to je nezabehlym motorem, bylo to vystavene v autosalonu. Jinak v recenzich ten motor dci 105k jen chvali za tichost a spotrebu, tak doufam, ze me to pak nezklame.
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
miro,rousini: tak ja neviem asi som hluchý mne sa už viac krát stalo, že som zle stlačil stop tlačítko a nevypol motor a pustil spojku lebo som ho nepočul.
A pri akcelerácii nad 4tis rpm má podľa mňa dobrý zvuk. Viď napr.:
http://www.youtube.com/watch?v=CO5e-qmV-xI
A pri akcelerácii nad 4tis rpm má podľa mňa dobrý zvuk. Viď napr.:
http://www.youtube.com/watch?v=CO5e-qmV-xI
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Fluence má iné motory ako M3, aspoň podľa parametrov. Možno len ten dci je z M3 rovnaký.Reduta píše:Me posouzeni, ze to je vic hluci vychazi z me krasne tiche 1,6 v MII. Nekdy ani clovek neslysi, ze je motor zapnuty. Kdyzto pri testu Fluence mi to pripadalo jako maly traktor. Mozna to je nezabehlym motorem, bylo to vystavene v autosalonu. Jinak v recenzich ten motor dci 105k jen chvali za tichost a spotrebu, tak doufam, ze me to pak nezklame.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Pali.sk: co je to video za fake? Podívej se na kvalty vs. rychlost. Vždyť to auto by potřebovalo ještě další 3kvalty aby se rozjelo na 200km/h...
Hlučnost motoru mi vyloženě nevadí, ikdyž bych ho raději slyšel jen v zátěži na vyšších ot. vadí mi ta ukňouraná převodovka. Z nahrávky nejde hlučnost posoudit, je to záležitost nastavení citlivosti mikrofonu. Možná máš nějaké odhlučnění na kapotě (u mě nic) a na přepážce (u mě jen stříbrný asi tepelný štít).
Hlučnost motoru mi vyloženě nevadí, ikdyž bych ho raději slyšel jen v zátěži na vyšších ot. vadí mi ta ukňouraná převodovka. Z nahrávky nejde hlučnost posoudit, je to záležitost nastavení citlivosti mikrofonu. Možná máš nějaké odhlučnění na kapotě (u mě nic) a na přepážce (u mě jen stříbrný asi tepelný štít).
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
rousini: neviem či je fake kto by sa s tým hral? Tiež som pozeral ten začiatok, že ako to radí mne to nesedelo. Iba žeby raz nepreradil Ak by bola posledná čo tam hodil 4 a predtým 3 tak to sedí.
na kapote majú deku len diesele, ja nemám Fakt je ten, že mám N1 verziu čo sa u nás predávala a je ľahšia o 15kg (asi iné tlmiče? kvôli nosnosti), ale ani predajca mi nedokázal povedať aký je iný rozdiel ale pochybujem, že by sa hrali s tlmením hluku od motoru ...
na kapote majú deku len diesele, ja nemám Fakt je ten, že mám N1 verziu čo sa u nás predávala a je ľahšia o 15kg (asi iné tlmiče? kvôli nosnosti), ale ani predajca mi nedokázal povedať aký je iný rozdiel ale pochybujem, že by sa hrali s tlmením hluku od motoru ...
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
miro_ba:
Ok, vybral jsem jiný motor než je těch 100 k.
Ovšem opět se pletete, do dieselu jste dal vyhledat od 62 výše, takže po upravení na od 63 do 63kw vychází spotřeba 5,50.
Pravda je někde uprostřed
Rozdíl 7.44 - 5.5 = cca 2 litry na 100
Takže po vhození do stroje vychází návratnost na 59000 km...to už je docela dost... pro běžného Frantu řidiče....
Ok, vybral jsem jiný motor než je těch 100 k.
Ovšem opět se pletete, do dieselu jste dal vyhledat od 62 výše, takže po upravení na od 63 do 63kw vychází spotřeba 5,50.
Pravda je někde uprostřed
Rozdíl 7.44 - 5.5 = cca 2 litry na 100
Takže po vhození do stroje vychází návratnost na 59000 km...to už je docela dost... pro běžného Frantu řidiče....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti