Tak pratele, jen abyste vedeli, 8.1. jsem zalozil tohle vlakno a teprve dnes mam auto opravene! Des!!! Nejdriv si se mnou hrali ping-pong, protze kdyz jsem byl v nejblizsim Renault servise poprve, tak mne v podstate odbyli, ze 5 minut prede mnou tam byl clovek se stejnym problemem, takze o nem vedi, ale ze mi nemaji jak pomoct, protoze soucastka neni a bude az kolem 21.1. A na muj dotaz, jestli neni treba se nekde zapsat do nejakeho poradniku, ze jestli bude soucastek dost, mi bylo receno ze to urcite neni treba nikam psat. Ze mam volat jestli uz soucastka neni driv, ale ze toho 21 by mela byt urcite.
Samozrejme, soucastka driv nebyla a kdyz jsem volal znovu 21. tak jsem konecne mluvil s nejakym technikem, ktery mi ale rekl, ze jestli auto nebyl o zapsane na opravu, tak ze soucastku pro mne nema. Ze sucastka se musi objednavat na konkretny VIN a bla bla bla...no malem mne drblo. Takze soucastka se KONECNE objednala a ja jak XXXXXX cekal dalsich 14 dni. Takze pouceni pro priste, kaslat na lokalni servis a rovnou volat Renault assistance, at si to klidne odtahnou a staraji se. Uz jsem to mohl mit opravene 2x a ne mesic v zime jezdit bez ventilatoru. Tak priste!
Dneska je teda vse OK. Ale! Z nejakeho zahadneho duvodu mi opravu nenapsali do servisni knizky, ze pry to se nepise. A to se mi teda nezda normalni? Ona teda pro auto byla manzelka a ta se s nima neprehadovala. Vam tu opravu zapsali? Pokud ne, dostali jste nejaky jiny doklad o provedene oprave?
Jedine co mam, je doklad o prijmu do opravy. Moje jedina obava je v tom, ze az se to stane znovu (a ono se to stane, protoze soucastka je udajne ta sama), tak po treti zavade stejneho druhu bych teoreticky mohl odstoupit od smlouvy. Jenze pokud o oprave neni zaznam v servisni knizce, tezko se budu dozadovat nejakeho odstoupeni na zaklade stejne poruchy. Doklad o prijeti do opravy je myslim celkem irrelevantni. Jsem paranoidni, nebo na mne nekdo sije boudu?