PRESTAL ÍSŤ VENTILÁTOR KLÍMY
Moderátor: Moderators General
PRESTAL ÍSŤ VENTILÁTOR KLÍMY
EDIT BY RADO77: Tento topic je o generalnom probleme, ktory postihuje MIII aj s manualnou, aj automatickou klimatizaciou. Rychle zhrnutie: Z nicoho nic prestane fungovat ventilator. Problem vznika najme v zime, kedy sa dostane sneh do priestoru pod stieracmi, a zrejme nahromadenou vlhkostou/skondenzovanou vodou odidu predradne odpory ventilatora. System toto detekuje ako chybu, do RJ zapise hlasku o chybe a odstavi napajanie ventilatora. Nutna vymena predradnych odporov a vymaz chyby v RJ. Chyba osetrena Renaultom az u modelov 2010
Caute lidi,
Nez se vydam do servisu, chci se preptat, jestli nekdo nemel podobny problem.
Rano jsem sel zahrat auto, ocistit od snehu a tak. Zapnul jsem klimu (automat) na max a sel skrabat skla a ometat. Po cca 10 minutach jsem vypnoul klimu i motor a sel pro rodinu. Do teto chvile zaden problem. Jakmile jsem ale auto znovu nastartoval (po cca 10 minutach), klima nic. Respektive, zaden z ventilatoru nereagoval na jakykoliv pokus o svyseni nebo snizeni rychlosti foukani. Jako by vubec nesly? Nastaveni teploty zda se funguje, protoze nejaky teply vzduch z otvoru jde. Jen se asi netoci ventilatory, protoze jsou uplne zticha. Je uplne jedno, jestli zkusim zvysit otacky rucne, nebo zvolim nektery z programu (Soft, Fast, rozmrazovani oken,...). Zaden ventilator proste ani netukne. Zkousel jsem i s vypnutym motorem, ale je to uplne stejne.
Napadlo mne, jestli neodesla nejaka pojistka? Ale v manualu se o pojistce pro klimu nepise. Pojistek je ve skrince jako nadelano, takze se mi fakt nechce vytahovat jednu po druhe. Mel nekdo podobny problem?
K moji smule, auto je koupene v CR a jsem prave na Slovensku. Mam ocekavat, ze mi to mistni Renault opravi v ramci zaruky, nebo budu solit?
Caute lidi,
Nez se vydam do servisu, chci se preptat, jestli nekdo nemel podobny problem.
Rano jsem sel zahrat auto, ocistit od snehu a tak. Zapnul jsem klimu (automat) na max a sel skrabat skla a ometat. Po cca 10 minutach jsem vypnoul klimu i motor a sel pro rodinu. Do teto chvile zaden problem. Jakmile jsem ale auto znovu nastartoval (po cca 10 minutach), klima nic. Respektive, zaden z ventilatoru nereagoval na jakykoliv pokus o svyseni nebo snizeni rychlosti foukani. Jako by vubec nesly? Nastaveni teploty zda se funguje, protoze nejaky teply vzduch z otvoru jde. Jen se asi netoci ventilatory, protoze jsou uplne zticha. Je uplne jedno, jestli zkusim zvysit otacky rucne, nebo zvolim nektery z programu (Soft, Fast, rozmrazovani oken,...). Zaden ventilator proste ani netukne. Zkousel jsem i s vypnutym motorem, ale je to uplne stejne.
Napadlo mne, jestli neodesla nejaka pojistka? Ale v manualu se o pojistce pro klimu nepise. Pojistek je ve skrince jako nadelano, takze se mi fakt nechce vytahovat jednu po druhe. Mel nekdo podobny problem?
K moji smule, auto je koupene v CR a jsem prave na Slovensku. Mam ocekavat, ze mi to mistni Renault opravi v ramci zaruky, nebo budu solit?
No, nejdříve ti musím napsat, že lepší je nechat ventilátor při škrábání vypnutý, motor se dříve zahřeje, když mu takhle blbě neodebíráš teplo, které má např 2é-30stC, tím stejně nic nevytopíš. Až se motor zahřeje, zapni ventilátor.
To , co jsi popsal, bude nějaký softwarový kix, zkoušel jai auto zamknout a pak zase odemknout a nastartovat znova? Mění se ti stupnice ventilátoru? Pokud ano mohl by to být spálený regulátor (pulsní blok), nebo pojistka, ale pojistky se bezdůvodně nikdy nepálí.
Osobně bych odpojil a znova připojil baterku, ale jestli to máš v záruce, vůbec do toho nehrab, zaplatil jsi, tak ať se starají !!!
Opravit ti to musí na záruku v ecelé EU.
wecka
To , co jsi popsal, bude nějaký softwarový kix, zkoušel jai auto zamknout a pak zase odemknout a nastartovat znova? Mění se ti stupnice ventilátoru? Pokud ano mohl by to být spálený regulátor (pulsní blok), nebo pojistka, ale pojistky se bezdůvodně nikdy nepálí.
Osobně bych odpojil a znova připojil baterku, ale jestli to máš v záruce, vůbec do toho nehrab, zaplatil jsi, tak ať se starají !!!
Opravit ti to musí na záruku v ecelé EU.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Dik a rady! Ona zas takova zima dneska nebyla, takze na to okno stacil smetacek na shih a za chvili to diky ventilatorum stekalo z oken samo
Samozejme se do toho nejdu hrabat. At si hezky maknou v servisu. Fakt nechapu, co je za problem? Teplpomer dneska ukazoval nejake -3 a to tu pred par dny bylo kolem -15 a vse slo OK. Tipuju to na tu pojistku, ale jak rikam, je jich tam na muj vkus moc a v manualu neni zadna popsana ciste pro klimu.
Ukazatele se na LCD meni podle toho co nastavim (jak teplota tak signalizace otacek). Jen ventilator ani netukne. Az doted jsem se s tim nesetkal ani s zadnym jinym problemem. Mam M3 cca 3/4 roku.
Samozejme se do toho nejdu hrabat. At si hezky maknou v servisu. Fakt nechapu, co je za problem? Teplpomer dneska ukazoval nejake -3 a to tu pred par dny bylo kolem -15 a vse slo OK. Tipuju to na tu pojistku, ale jak rikam, je jich tam na muj vkus moc a v manualu neni zadna popsana ciste pro klimu.
Ukazatele se na LCD meni podle toho co nastavim (jak teplota tak signalizace otacek). Jen ventilator ani netukne. Az doted jsem se s tim nesetkal ani s zadnym jinym problemem. Mam M3 cca 3/4 roku.
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
tu kolega tu má rovnaký problém, tak šup do servisu /píše, že iba 3 dni to bude trvať/:
viewtopic.php?p=265340&highlight=#265340
Edit: ešte jedna vec, prečo všetci cez zimu dávate tú klímu ...
viewtopic.php?p=265340&highlight=#265340
Edit: ešte jedna vec, prečo všetci cez zimu dávate tú klímu ...
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
No ujovia z Renaultu usudili ze nam budu automaticky zapinat klimu.
Sice ked nastartujem a zapne sa sama klima, hned ju vypinam, ale predsa si myslim ze tak male nabehnutie a hned vypnutie klimy neostane neskor bez nasledkov... niekedy sa aj stane ze si nevsimnem ze sa klima zapla...
Sice ked nastartujem a zapne sa sama klima, hned ju vypinam, ale predsa si myslim ze tak male nabehnutie a hned vypnutie klimy neostane neskor bez nasledkov... niekedy sa aj stane ze si nevsimnem ze sa klima zapla...
30tkm, 6,2l/100km
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
však ja mám klímu vypnutú a zapínam len na dlhšie vzdialenosti. A keď nechám vypnutú nezapne sa ani po naštartovaní ... (AC OFF)
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
nemam si ce podobny problem , ale tyka sa to klimy. Teda ani nevravim ze ide o zavadu. Automatiku mam porve. Dnes som zazil, ze pri nastavenej teplote 24 mi fukalol vlazny vzduch. Mohol mat tych 24. automatiku som mal off a v aute bolo stale na pocit chladno. Ked som ale zapol automatiku a soft, zacalo kurit a hned bolo teplo a pritom teplotu som nechal na 24. Skusal som predtym este pridat na 27, ale nijake vyrazne zlepsenie, az ked som nastavil HI. Potom siel ale neznesitelne teply vzduch. Mate podobnu skusenost ?
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
mam jen zkusenost ze megany at uz s automatikou nebo mechanikou fukají teplejší vzduch na nohy nez na telo :-/ a je to dost neprijemne ... nepocitil jste to nekdo?Miro_ba píše:nemam si ce podobny problem , ale tyka sa to klimy. Teda ani nevravim ze ide o zavadu. Automatiku mam porve. Dnes som zazil, ze pri nastavenej teplote 24 mi fukalol vlazny vzduch. Mohol mat tych 24. automatiku som mal off a v aute bolo stale na pocit chladno. Ked som ale zapol automatiku a soft, zacalo kurit a hned bolo teplo a pritom teplotu som nechal na 24. Skusal som predtym este pridat na 27, ale nijake vyrazne zlepsenie, az ked som nastavil HI. Potom siel ale neznesitelne teply vzduch. Mate podobnu skusenost ?
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
no ani nie teplejsi, ale vyrazne viac tlacia na tie nohy. Tiez mi to vadi a tiez by mohli lepsie ofukovat predne sklo. Preco len cez ten 40cm siroky fukar. Rohy sa mi rosia.Teda ak prituhuje. Trochu spatny rozvod vzduchu a vadi mi, ze nemam vyduch vzadu na nohy. Uz blby MII to mal. Ma nenapadlo, ze vyhody co mala dvojka nova generacia mat nebude. Inak mne vadi aj to, ze ked si dam len na nohy, tlaci aj na okno. Vadilo to ked som siel v noci, teplo na tvar uspava. Toto robila dvojka u tohoto som to zatial nepostrehol
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
čo čo? automatiku myslíš asi klimatizáciu nie? lebo inak mi to nedáva zmysel. Čo by mohla byť automatika?Miro_ba píše:nemam si ce podobny problem , ale tyka sa to klimy. Teda ani nevravim ze ide o zavadu. Automatiku mam porve. Dnes som zazil, ze pri nastavenej teplote 24 mi fukalol vlazny vzduch. Mohol mat tych 24. automatiku som mal off a v aute bolo stale na pocit chladno. Ked som ale zapol automatiku a soft, zacalo kurit a hned bolo teplo a pritom teplotu som nechal na 24. Skusal som predtym este pridat na 27, ale nijake vyrazne zlepsenie, az ked som nastavil HI. Potom siel ale neznesitelne teply vzduch. Mate podobnu skusenost ?
Keď máš AC off (červené svetielko pod týmto tlačítkom). Tak všetko fúka tak ako si nastavíš. Keď zapneš jeden z tých režimov tak nastaví iné smery na fúkanie a iné otáčky ventilátorov.
Napr. ja mám štandardne fúkanie na jednu vrtulku a 21 C nastavené. A keď prepnem na AC tak on si pridá do ventilátora a zmení smer fúkania. Najlepšie to pocítim hneď na nohách ako ITExpert píše, myslím, že tade tlačí teplejší vzduch ako inde. Čo si myslím je dobré, nerád by som si to nechal fúkať do tváre.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
jasně ale jel sem v tom cca. 500km a bylo to dost nekomfortni budto na nohy vedro a nahore akorat a nebo na nohy akorat a nahore vedro neslo to poradne vyladit ... tlacitko AC off sem nemackal to je fakt ... ale zajimalo by me jestli ste nekdo toto pri delsi ceste pocitil nebo ne?!pali.sk píše:čo čo? automatiku myslíš asi klimatizáciu nie? lebo inak mi to nedáva zmysel. Čo by mohla byť automatika?Miro_ba píše:nemam si ce podobny problem , ale tyka sa to klimy. Teda ani nevravim ze ide o zavadu. Automatiku mam porve. Dnes som zazil, ze pri nastavenej teplote 24 mi fukalol vlazny vzduch. Mohol mat tych 24. automatiku som mal off a v aute bolo stale na pocit chladno. Ked som ale zapol automatiku a soft, zacalo kurit a hned bolo teplo a pritom teplotu som nechal na 24. Skusal som predtym este pridat na 27, ale nijake vyrazne zlepsenie, az ked som nastavil HI. Potom siel ale neznesitelne teply vzduch. Mate podobnu skusenost ?
Keď máš AC off (červené svetielko pod týmto tlačítkom). Tak všetko fúka tak ako si nastavíš. Keď zapneš jeden z tých režimov tak nastaví iné smery na fúkanie a iné otáčky ventilátorov.
Napr. ja mám štandardne fúkanie na jednu vrtulku a 21 C nastavené. A keď prepnem na AC tak on si pridá do ventilátora a zmení smer fúkania. Najlepšie to pocítim hneď na nohách ako ITExpert píše, myslím, že tade tlačí teplejší vzduch ako inde. Čo si myslím je dobré, nerád by som si to nechal fúkať do tváre.
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
výduchy na zadné sedadlá má aj M3, len v tej výbave čo už nie je pre krátku k dispozícii privilege.Miro_ba píše:Trochu spatny rozvod vzduchu a vadi mi, ze nemam vyduch vzadu na nohy. Uz blby MII to mal.
Už som sa na to pýtal v servise, a keď pôjdem niekedy tam tak to pozrú či sa to nedá dorobiť ... niekde som ale videl obciu automatickú ručnú brzdu inak neboli výduchy na zadné sedadlá (žeby sa tam nezmestilo potom potrubie?!?). Neviem či pri scenicu alebo megane ...
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Takze jsem zpet a co jsem se dozvedel teda fakt nepotesilo. Pan v servise mi oznamil, ze 5 minut pred mnou tam byl jiny clovek se stejnym problemem, takze je zbytecne jit na diagnostiku. Problem je udajne v odporu topeni. Pruser ovsem je, ze potrebna soucastka momentalne neni dostupna a bude nejdriv kolem 20. Takze mi nemaji jak pomoct. Ze pry je kamion nekde na ceste a ze nedostatek soucastky poctiuje vicero servisu. Takze jsem v podstate do 20 dojezdil, protoze se fakt neda jezdit bez vetraku a s otevrenym oknem to v zime taky neni to prave orechove. Zda se, ze soudruzi ve Francii nekde udelali chybu?
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
odklizec: tak daj cestu cez maďarsko tam majú tuším sklad, čiže maďari by mohli mať. (podľa toho kde na slovensku si samozrejme)
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Když to jede na auto a motor je na provozní teplotě, tak to fouká silně na nohy, ale dá se upravit rychlost větráku a směr foukání vcelku bez problému. Alespoň v mém Pipinovi. Nastaveno mám stabilně 22° a když už je to na nohy nepříjemné, tak to přepínám na manuální ovládání, t.j., kontrolka auto zhasne. Někdy, když se nemlží okna ještě aktivuji tlačítko AC Off. To ale musí být trasa alespoň 50 km. Potom to je skutečně všechno prohřáté.
Mégane III 1.4TCe Dynamique Červená Dyna - metalíza [nnj] (Pipin krátkej) ex 2018
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019
ale ja myslim vyduch vzadu na nohy, nie ten do "tvare". Ale ani ten nemam, netusil som ze to je len spolu s poloaut. rucnou .pali.sk píše:výduchy na zadné sedadlá má aj M3, len v tej výbave čo už nie je pre krátku k dispozícii privilege.Miro_ba píše:Trochu spatny rozvod vzduchu a vadi mi, ze nemam vyduch vzadu na nohy. Uz blby MII to mal.
Už som sa na to pýtal v servise, a keď pôjdem niekedy tam tak to pozrú či sa to nedá dorobiť ... niekde som ale videl obciu automatickú ručnú brzdu inak neboli výduchy na zadné sedadlá (žeby sa tam nezmestilo potom potrubie?!?). Neviem či pri scenicu alebo megane ...
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
To je prave ten problem. Ten kamion je na ceste do Madarska To znamena, ze soucastka asi neni ani tam. Ja nastesti ted nemam moc potrebu nekam jet, ale je to dost neprijemne, kdyz ma clovek malem nove auto a prvni zima odhali takovy problem. Holt co je dneska dokonale, ze?pali.sk píše:odklizec: tak daj cestu cez maďarsko tam majú tuším sklad, čiže maďari by mohli mať. (podľa toho kde na slovensku si samozrejme)
Automatická klima nepoužívá pro regulaci rychlosti ventilátoru odpory, ale pulzní regulátor, který rychlost ventilátoru reguluje délkou pulzů za plného napětí.
Tím nedochází ke ztrátám v regulaci.
Pokud máš diesel, mohl bys tam mít topné odpory kabiny o celkovém výkonu kolem kilowattu.
Jejich odpor ale není diagnostikou sledován a pokud by se odpor spálil, systém to nepozná.
wecka
Tím nedochází ke ztrátám v regulaci.
Pokud máš diesel, mohl bys tam mít topné odpory kabiny o celkovém výkonu kolem kilowattu.
Jejich odpor ale není diagnostikou sledován a pokud by se odpor spálil, systém to nepozná.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Odklizeč. Já měl totožný problém. Už jsem to tu psal v jiném tématu. Auto mám už opravené. Byl to ten odpor. A díl dovezli v pátek 8.1. Opozdili se s dodáním dílu kvůli kalamitě. Jak dorazil, tak mi to hned opravili a stihli to ještě před zavíračkou, takže auto mám na víkend k dispozici. Jinak bych chtěl půjčit jiné auto. Takže ten díl je dostupný.
Prý to tam bylo kapku zaoxidované. Takže se to bude kazit asi většině. No prostě Renault se nezapře.
Prý to tam bylo kapku zaoxidované. Takže se to bude kazit asi většině. No prostě Renault se nezapře.
Naposledy upravil(a) Milkin77 dne sob led 09, 2010 16:47, celkem upraveno 1 x.
Renault Megane III Expression 1.6 100k - LPG, Modrá Roy, automatická klima, sklopné zrcátka.
http://moje.auto.cz/Milkinin/kvalitni-smejd.html
http://moje.auto.cz/Milkinin/kvalitni-smejd.html
No ja počítám, že se to zas XXXXXXX, ale az po zaruce. Budou tam i jine poruchy v elektrice. Kdyz to moje auto ma cca 6 mesicu, a uz to bylo zaoxidovane a zhořelo to, to je divne. A jeste nejsem sam, komu se to pokazilo...
Naposledy upravil(a) Milkin77 dne sob led 09, 2010 16:48, celkem upraveno 1 x.
Renault Megane III Expression 1.6 100k - LPG, Modrá Roy, automatická klima, sklopné zrcátka.
http://moje.auto.cz/Milkinin/kvalitni-smejd.html
http://moje.auto.cz/Milkinin/kvalitni-smejd.html
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Milkine, nauč se na tomto fóru vyjadřovat slušně a uprav si příspěvek/ky tak, aby nebyly v rozporu s pravidly fóra. Totéž platí o tvém podpisu.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů