PRESTAL ÍSŤ VENTILÁTOR KLÍMY

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
odklizec
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: čtv říj 08, 2009 12:18

PRESTAL ÍSŤ VENTILÁTOR KLÍMY

Příspěvek od odklizec » pát led 08, 2010 12:50

EDIT BY RADO77: Tento topic je o generalnom probleme, ktory postihuje MIII aj s manualnou, aj automatickou klimatizaciou. Rychle zhrnutie: Z nicoho nic prestane fungovat ventilator. Problem vznika najme v zime, kedy sa dostane sneh do priestoru pod stieracmi, a zrejme nahromadenou vlhkostou/skondenzovanou vodou odidu predradne odpory ventilatora. System toto detekuje ako chybu, do RJ zapise hlasku o chybe a odstavi napajanie ventilatora. Nutna vymena predradnych odporov a vymaz chyby v RJ. Chyba osetrena Renaultom az u modelov 2010

Caute lidi,

Nez se vydam do servisu, chci se preptat, jestli nekdo nemel podobny problem.

Rano jsem sel zahrat auto, ocistit od snehu a tak. Zapnul jsem klimu (automat) na max a sel skrabat skla a ometat. Po cca 10 minutach jsem vypnoul klimu i motor a sel pro rodinu. Do teto chvile zaden problem. Jakmile jsem ale auto znovu nastartoval (po cca 10 minutach), klima nic. Respektive, zaden z ventilatoru nereagoval na jakykoliv pokus o svyseni nebo snizeni rychlosti foukani. Jako by vubec nesly? Nastaveni teploty zda se funguje, protoze nejaky teply vzduch z otvoru jde. Jen se asi netoci ventilatory, protoze jsou uplne zticha. Je uplne jedno, jestli zkusim zvysit otacky rucne, nebo zvolim nektery z programu (Soft, Fast, rozmrazovani oken,...). Zaden ventilator proste ani netukne. Zkousel jsem i s vypnutym motorem, ale je to uplne stejne.

Napadlo mne, jestli neodesla nejaka pojistka? Ale v manualu se o pojistce pro klimu nepise. Pojistek je ve skrince jako nadelano, takze se mi fakt nechce vytahovat jednu po druhe. Mel nekdo podobny problem?

K moji smule, auto je koupene v CR a jsem prave na Slovensku. Mam ocekavat, ze mi to mistni Renault opravi v ramci zaruky, nebo budu solit? ;)

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pát led 08, 2010 12:59

No, nejdříve ti musím napsat, že lepší je nechat ventilátor při škrábání vypnutý, motor se dříve zahřeje, když mu takhle blbě neodebíráš teplo, které má např 2é-30stC, tím stejně nic nevytopíš. Až se motor zahřeje, zapni ventilátor.

To , co jsi popsal, bude nějaký softwarový kix, zkoušel jai auto zamknout a pak zase odemknout a nastartovat znova? Mění se ti stupnice ventilátoru? Pokud ano mohl by to být spálený regulátor (pulsní blok), nebo pojistka, ale pojistky se bezdůvodně nikdy nepálí.

Osobně bych odpojil a znova připojil baterku, ale jestli to máš v záruce, vůbec do toho nehrab, zaplatil jsi, tak ať se starají !!!

Opravit ti to musí na záruku v ecelé EU.

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

odklizec
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: čtv říj 08, 2009 12:18

Příspěvek od odklizec » pát led 08, 2010 13:18

Dik a rady! Ona zas takova zima dneska nebyla, takze na to okno stacil smetacek na shih a za chvili to diky ventilatorum stekalo z oken samo ;)

Samozejme se do toho nejdu hrabat. At si hezky maknou v servisu. Fakt nechapu, co je za problem? Teplpomer dneska ukazoval nejake -3 a to tu pred par dny bylo kolem -15 a vse slo OK. Tipuju to na tu pojistku, ale jak rikam, je jich tam na muj vkus moc a v manualu neni zadna popsana ciste pro klimu.

Ukazatele se na LCD meni podle toho co nastavim (jak teplota tak signalizace otacek). Jen ventilator ani netukne. Az doted jsem se s tim nesetkal ani s zadnym jinym problemem. Mam M3 cca 3/4 roku.

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1675
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pali.sk » pát led 08, 2010 13:53

tu kolega tu má rovnaký problém, tak šup do servisu /píše, že iba 3 dni to bude trvať/:

viewtopic.php?p=265340&highlight=#265340

Edit: ešte jedna vec, prečo všetci cez zimu dávate tú klímu ...
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Uživatelský avatar
SATO1
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: sob kvě 02, 2009 18:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od SATO1 » pát led 08, 2010 15:37

No ujovia z Renaultu usudili ze nam budu automaticky zapinat klimu.
Sice ked nastartujem a zapne sa sama klima, hned ju vypinam, ale predsa si myslim ze tak male nabehnutie a hned vypnutie klimy neostane neskor bez nasledkov... niekedy sa aj stane ze si nevsimnem ze sa klima zapla... :evil:
30tkm, 6,2l/100km

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1675
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pali.sk » pát led 08, 2010 15:45

však ja mám klímu vypnutú a zapínam len na dlhšie vzdialenosti. A keď nechám vypnutú nezapne sa ani po naštartovaní ... (AC OFF)
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2589
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » pát led 08, 2010 15:50

z niceho nic zakrupalo ve firemnim M3 Coupe v klime neco a taky doufoukal nikdo neví kde je problém jestli větrák odpor nebo co přesně ... takže budeme rozebírat, akce pokus-omyl začíná :-)
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2747
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » pát led 08, 2010 15:55

nemam si ce podobny problem , ale tyka sa to klimy. Teda ani nevravim ze ide o zavadu. Automatiku mam porve. Dnes som zazil, ze pri nastavenej teplote 24 mi fukalol vlazny vzduch. Mohol mat tych 24. automatiku som mal off a v aute bolo stale na pocit chladno. Ked som ale zapol automatiku a soft, zacalo kurit a hned bolo teplo a pritom teplotu som nechal na 24. Skusal som predtym este pridat na 27, ale nijake vyrazne zlepsenie, az ked som nastavil HI. Potom siel ale neznesitelne teply vzduch. Mate podobnu skusenost ?
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2589
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » pát led 08, 2010 15:56

Miro_ba píše:nemam si ce podobny problem , ale tyka sa to klimy. Teda ani nevravim ze ide o zavadu. Automatiku mam porve. Dnes som zazil, ze pri nastavenej teplote 24 mi fukalol vlazny vzduch. Mohol mat tych 24. automatiku som mal off a v aute bolo stale na pocit chladno. Ked som ale zapol automatiku a soft, zacalo kurit a hned bolo teplo a pritom teplotu som nechal na 24. Skusal som predtym este pridat na 27, ale nijake vyrazne zlepsenie, az ked som nastavil HI. Potom siel ale neznesitelne teply vzduch. Mate podobnu skusenost ?
mam jen zkusenost ze megany at uz s automatikou nebo mechanikou fukají teplejší vzduch na nohy nez na telo :-/ a je to dost neprijemne ... nepocitil jste to nekdo?
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2747
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » pát led 08, 2010 16:08

no ani nie teplejsi, ale vyrazne viac tlacia na tie nohy. Tiez mi to vadi a tiez by mohli lepsie ofukovat predne sklo. Preco len cez ten 40cm siroky fukar. Rohy sa mi rosia.Teda ak prituhuje. Trochu spatny rozvod vzduchu a vadi mi, ze nemam vyduch vzadu na nohy. Uz blby MII to mal. Ma nenapadlo, ze vyhody co mala dvojka nova generacia mat nebude. Inak mne vadi aj to, ze ked si dam len na nohy, tlaci aj na okno. Vadilo to ked som siel v noci, teplo na tvar uspava. Toto robila dvojka u tohoto som to zatial nepostrehol
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1675
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pali.sk » pát led 08, 2010 16:13

Miro_ba píše:nemam si ce podobny problem , ale tyka sa to klimy. Teda ani nevravim ze ide o zavadu. Automatiku mam porve. Dnes som zazil, ze pri nastavenej teplote 24 mi fukalol vlazny vzduch. Mohol mat tych 24. automatiku som mal off a v aute bolo stale na pocit chladno. Ked som ale zapol automatiku a soft, zacalo kurit a hned bolo teplo a pritom teplotu som nechal na 24. Skusal som predtym este pridat na 27, ale nijake vyrazne zlepsenie, az ked som nastavil HI. Potom siel ale neznesitelne teply vzduch. Mate podobnu skusenost ?
čo čo? automatiku myslíš asi klimatizáciu nie? :) lebo inak mi to nedáva zmysel. Čo by mohla byť automatika?
Keď máš AC off (červené svetielko pod týmto tlačítkom). Tak všetko fúka tak ako si nastavíš. Keď zapneš jeden z tých režimov tak nastaví iné smery na fúkanie a iné otáčky ventilátorov.

Napr. ja mám štandardne fúkanie na jednu vrtulku a 21 C nastavené. A keď prepnem na AC tak on si pridá do ventilátora a zmení smer fúkania. Najlepšie to pocítim hneď na nohách ako ITExpert píše, myslím, že tade tlačí teplejší vzduch ako inde. Čo si myslím je dobré, nerád by som si to nechal fúkať do tváre.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2589
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » pát led 08, 2010 16:15

pali.sk píše:
Miro_ba píše:nemam si ce podobny problem , ale tyka sa to klimy. Teda ani nevravim ze ide o zavadu. Automatiku mam porve. Dnes som zazil, ze pri nastavenej teplote 24 mi fukalol vlazny vzduch. Mohol mat tych 24. automatiku som mal off a v aute bolo stale na pocit chladno. Ked som ale zapol automatiku a soft, zacalo kurit a hned bolo teplo a pritom teplotu som nechal na 24. Skusal som predtym este pridat na 27, ale nijake vyrazne zlepsenie, az ked som nastavil HI. Potom siel ale neznesitelne teply vzduch. Mate podobnu skusenost ?
čo čo? automatiku myslíš asi klimatizáciu nie? :) lebo inak mi to nedáva zmysel. Čo by mohla byť automatika?
Keď máš AC off (červené svetielko pod týmto tlačítkom). Tak všetko fúka tak ako si nastavíš. Keď zapneš jeden z tých režimov tak nastaví iné smery na fúkanie a iné otáčky ventilátorov.

Napr. ja mám štandardne fúkanie na jednu vrtulku a 21 C nastavené. A keď prepnem na AC tak on si pridá do ventilátora a zmení smer fúkania. Najlepšie to pocítim hneď na nohách ako ITExpert píše, myslím, že tade tlačí teplejší vzduch ako inde. Čo si myslím je dobré, nerád by som si to nechal fúkať do tváre.
jasně ale jel sem v tom cca. 500km a bylo to dost nekomfortni budto na nohy vedro a nahore akorat a nebo na nohy akorat a nahore vedro neslo to poradne vyladit ... tlacitko AC off sem nemackal to je fakt ... ale zajimalo by me jestli ste nekdo toto pri delsi ceste pocitil nebo ne?!
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1675
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pali.sk » pát led 08, 2010 16:23

Miro_ba píše:Trochu spatny rozvod vzduchu a vadi mi, ze nemam vyduch vzadu na nohy. Uz blby MII to mal.
výduchy na zadné sedadlá má aj M3, len v tej výbave čo už nie je pre krátku k dispozícii privilege.
Už som sa na to pýtal v servise, a keď pôjdem niekedy tam tak to pozrú či sa to nedá dorobiť ... niekde som ale videl obciu automatickú ručnú brzdu inak neboli výduchy na zadné sedadlá (žeby sa tam nezmestilo potom potrubie?!?). Neviem či pri scenicu alebo megane ...
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

odklizec
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: čtv říj 08, 2009 12:18

Příspěvek od odklizec » pát led 08, 2010 16:24

Takze jsem zpet a co jsem se dozvedel teda fakt nepotesilo. Pan v servise mi oznamil, ze 5 minut pred mnou tam byl jiny clovek se stejnym problemem, takze je zbytecne jit na diagnostiku. Problem je udajne v odporu topeni. Pruser ovsem je, ze potrebna soucastka momentalne neni dostupna a bude nejdriv kolem 20. Takze mi nemaji jak pomoct. Ze pry je kamion nekde na ceste a ze nedostatek soucastky poctiuje vicero servisu. Takze jsem v podstate do 20 dojezdil, protoze se fakt neda jezdit bez vetraku a s otevrenym oknem to v zime taky neni to prave orechove. Zda se, ze soudruzi ve Francii nekde udelali chybu?

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1675
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pali.sk » pát led 08, 2010 16:30

odklizec: tak daj cestu cez maďarsko tam majú tuším sklad, čiže maďari by mohli mať. (podľa toho kde na slovensku si samozrejme)
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

pkey
Advanced member
Příspěvky: 305
Registrován: sob zář 12, 2009 08:19

Příspěvek od pkey » pát led 08, 2010 16:36

Když to jede na auto a motor je na provozní teplotě, tak to fouká silně na nohy, ale dá se upravit rychlost větráku a směr foukání vcelku bez problému. Alespoň v mém Pipinovi. Nastaveno mám stabilně 22° a když už je to na nohy nepříjemné, tak to přepínám na manuální ovládání, t.j., kontrolka auto zhasne. Někdy, když se nemlží okna ještě aktivuji tlačítko AC Off. To ale musí být trasa alespoň 50 km. Potom to je skutečně všechno prohřáté.
Mégane III 1.4TCe Dynamique Červená Dyna - metalíza [nnj] (Pipin krátkej)

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2747
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » pát led 08, 2010 16:45

pali.sk píše:
Miro_ba píše:Trochu spatny rozvod vzduchu a vadi mi, ze nemam vyduch vzadu na nohy. Uz blby MII to mal.
výduchy na zadné sedadlá má aj M3, len v tej výbave čo už nie je pre krátku k dispozícii privilege.
Už som sa na to pýtal v servise, a keď pôjdem niekedy tam tak to pozrú či sa to nedá dorobiť ... niekde som ale videl obciu automatickú ručnú brzdu inak neboli výduchy na zadné sedadlá (žeby sa tam nezmestilo potom potrubie?!?). Neviem či pri scenicu alebo megane ...
ale ja myslim vyduch vzadu na nohy, nie ten do "tvare". Ale ani ten nemam, netusil som ze to je len spolu s poloaut. rucnou :-(.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

odklizec
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: čtv říj 08, 2009 12:18

Příspěvek od odklizec » pát led 08, 2010 16:53

pali.sk píše:odklizec: tak daj cestu cez maďarsko tam majú tuším sklad, čiže maďari by mohli mať. (podľa toho kde na slovensku si samozrejme)
To je prave ten problem. Ten kamion je na ceste do Madarska ;) To znamena, ze soucastka asi neni ani tam. Ja nastesti ted nemam moc potrebu nekam jet, ale je to dost neprijemne, kdyz ma clovek malem nove auto a prvni zima odhali takovy problem. Holt co je dneska dokonale, ze? ;)

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pát led 08, 2010 19:50

Automatická klima nepoužívá pro regulaci rychlosti ventilátoru odpory, ale pulzní regulátor, který rychlost ventilátoru reguluje délkou pulzů za plného napětí.
Tím nedochází ke ztrátám v regulaci.
Pokud máš diesel, mohl bys tam mít topné odpory kabiny o celkovém výkonu kolem kilowattu.

Jejich odpor ale není diagnostikou sledován a pokud by se odpor spálil, systém to nepozná.


wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

odklizec
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: čtv říj 08, 2009 12:18

Příspěvek od odklizec » pát led 08, 2010 20:39

Mam benzin. No ja jen predkladam co mi bylo receno. Samozrejme se neda vyloucit, ze se mne jen pan chtel rychle zbavit, tak mi napovidal pohadky. Nicmene, faktem je, ze nejaka soucastka na opravu proste momentalne neni v blizkem okoli k mani a bude az dorazi ten "zahadny" kamion s nakladem dilu ;)

Uživatelský avatar
Milkin77
Junior member
Příspěvky: 198
Registrován: ned črc 05, 2009 19:03

Příspěvek od Milkin77 » sob led 09, 2010 00:18

Odklizeč. Já měl totožný problém. Už jsem to tu psal v jiném tématu. Auto mám už opravené. Byl to ten odpor. A díl dovezli v pátek 8.1. Opozdili se s dodáním dílu kvůli kalamitě. Jak dorazil, tak mi to hned opravili a stihli to ještě před zavíračkou, takže auto mám na víkend k dispozici. Jinak bych chtěl půjčit jiné auto. Takže ten díl je dostupný.
Prý to tam bylo kapku zaoxidované. Takže se to bude kazit asi většině. No prostě Renault se nezapře.
Naposledy upravil(a) Milkin77 dne sob led 09, 2010 16:47, celkem upraveno 1 x.
Renault Megane III Expression 1.6 100k - LPG, Modrá Roy, automatická klima, sklopné zrcátka.
http://moje.auto.cz/Milkinin/kvalitni-smejd.html

odklizec
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: čtv říj 08, 2009 12:18

Příspěvek od odklizec » sob led 09, 2010 09:30

Milkin77, dobre vedet! Pristi tyden zkusim zavolat do servisu v okoli a uvidim kde to budou mit. Ale pokud je to nejaky design/materialovy problem v soucastce, tak doufam, ze ta nova je na tom lepe? Nepotesilo by mit tento problem kazdy 3/4 rok.

Uživatelský avatar
Milkin77
Junior member
Příspěvky: 198
Registrován: ned črc 05, 2009 19:03

Příspěvek od Milkin77 » sob led 09, 2010 10:35

No ja počítám, že se to zas XXXXXXX, ale az po zaruce. Budou tam i jine poruchy v elektrice. Kdyz to moje auto ma cca 6 mesicu, a uz to bylo zaoxidovane a zhořelo to, to je divne. A jeste nejsem sam, komu se to pokazilo...
Naposledy upravil(a) Milkin77 dne sob led 09, 2010 16:48, celkem upraveno 1 x.
Renault Megane III Expression 1.6 100k - LPG, Modrá Roy, automatická klima, sklopné zrcátka.
http://moje.auto.cz/Milkinin/kvalitni-smejd.html

glock69
Junior member
Příspěvky: 189
Registrován: ned dub 19, 2009 08:59

Příspěvek od glock69 » sob led 09, 2010 12:38

Ten ventilátor je asi začarovaný. Benzín, nafta, automat, manuál, různé stáří a během pár dnů x-případů..

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7985
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob led 09, 2010 12:47

Milkine, nauč se na tomto fóru vyjadřovat slušně a uprav si příspěvek/ky tak, aby nebyly v rozporu s pravidly fóra. Totéž platí o tvém podpisu.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9d RT-E3 1997
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Odpovědět

Zpět na „Renault Megane III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host