HLUK MOTORA ZA STUDENA 1,5 dCi
Moderátor: Moderators General
mam 5r ale co vsetko do toho nespada ........ . Skor to bude mozno neodstranitelna opakujuca sa zavada , staci ak to kazdu zimu vymenia kym to predam .
Aj ked ja by som skor hladal zdroj toho hluku. Hadicka je tvrda, prenesie vibracie motora a zrejme kovove potrubie nafty niekde robi rachot( v okoli vyfukoveho su plechy). Tam keby to poriesili, nemuseli by menit kazdu chvilu hadicky, Len ..... . Mat jamu tak si to mozno poriesim aj sam, ale veru nechce sa mi valat pod autom, radsej zatial necham vymenit hadicku
Aj ked ja by som skor hladal zdroj toho hluku. Hadicka je tvrda, prenesie vibracie motora a zrejme kovove potrubie nafty niekde robi rachot( v okoli vyfukoveho su plechy). Tam keby to poriesili, nemuseli by menit kazdu chvilu hadicky, Len ..... . Mat jamu tak si to mozno poriesim aj sam, ale veru nechce sa mi valat pod autom, radsej zatial necham vymenit hadicku
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
-
- Starting member
- Příspěvky: 33
- Registrován: sob říj 17, 2009 02:05
- Bydliště: Bratislava
-
- Starting member
- Příspěvky: 33
- Registrován: sob říj 17, 2009 02:05
- Bydliště: Bratislava
Miro, noo nam to zatial nebucha. Vtedy to opravovali v TT Car - v Trnave, bo v Blave sa tvarili vsade ze o nicom nevedia ...Miro_ba píše:ved uz dala dost, som sa vozil uz pri -16. Ty po vymene mas zatial klud ?
Megane II Grandtour - Dynamique, siva Eclipse metaliza, 1.5 dCi 105k, 115000km / 6.6l/100km
Megane III - Dynamique, cervena Dyna metaliza, 1.5 dCi 105k, 58000km / 5.4l/100km
Megane III - Dynamique, cervena Dyna metaliza, 1.5 dCi 105k, 58000km / 5.4l/100km
Re: HLUK MOTORA ZA STUDENA 1.5dCi
odviezol som to do servisu, kedze rano ma byt okolo nuly. Naozaj to uz nik nema s tym rachotenim problemy ?
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
-
- Starting member
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte pro 29, 2009 11:45
Re:
Marecek_ba píše:hmm a je vobec nieco co autorizovane servisy vedia ? Teda okrem zdierania a skryvania sa za kadejake blbiny ?
napriklad ja ked som sa v servise pytal ze co je to ten stvrty par ziaroviek v prednych svetlometoch (vtedy som este nevedel ze mam denne svietenie) tak v autorizovanem servise - zaroven predajne miesto som sa dozvedel asi "velke H a male o rimska petka n a o" .. v podstate ako obvykle.
Nechcem ale hadzat vsetky servisy do jedneho vreca - toto je konkretne Autotrend BA, Roznavska XY ...
moj krasny, ale ked ti nieco odide s cim si nevies rady, je ti autorizovany servis dobry co?! Takychto mam najradsej.
Re: HLUK MOTORA ZA STUDENA 1.5dCi
vitusmotuz: no do autorizaku sa casto chodi len koly zaruke a diagnostike. Nemozes popriet, ze vacsinou je to tak, ze ak diagnostika nic neukaze, nic neurobia, lebo je vsetko o.k . Takze naozaj cest vinimkam.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Re:
Esteze som si pozrel toto forum, to iste robi aj mne ale iba ked je studeny motor. a som rocnik 2010 marec takze aj 2010 to robi.Miro_ba píše:http://www.youtube.com/watch?v=Ro2EcgCruro
najlepsie je to pocut na konci, ked som to snimal z ineho miesta. No a ta intenzita sa dost meni jak na horskej drahe.
Mégane Coupé III 1.5 dCi 78 kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte pro 29, 2009 11:45
Re: HLUK MOTORA ZA STUDENA 1.5dCi
Miro_ba píše:vitusmotuz: no do autorizaku sa casto chodi len koly zaruke a diagnostike. Nemozes popriet, ze vacsinou je to tak, ze ak diagnostika nic neukaze, nic neurobia, lebo je vsetko o.k . Takze naozaj cest vinimkam.
netvrdim, ze sa nenajdu aj take servisi, ale poznam dost takych co su seriozny achodia tam zakaznici dost casto na pozarucne prehliadky.A ked pridu po zaruke na opravu vzdy im je vysvetleny postup co je potrebne pre odstranenie poruchy, ktoru zakaznik uviedol vo svojom zakazkovom liste.Ked ma pamat poruch prazdnu a tvrdi, ze to robi ,,to,, alebo ,,hento,, ide technik s nim do auta pripadne na skusobnu jazdu.Pokial je to standardom daneho vozidla je s tym oboznameny majitel vozidla pokial to nieje standard hlada sa riesenie ako problem odstranit.Mozem povedat, ze vo vacsine pripadov sa problem vzdy odstrani.
Re: HLUK MOTORA ZA STUDENA 1.5dCi
skusenost este s MII
nemenovany servis:
-po 10tkm som mal zoslahane vonkajsky zadnych pneumatik na MII+tahanie do lavej strany. Urobena jednoducha geometria, vse o.k, na vine je vodic. Tak som siel do druheho servisu, sice to nebolo jednoduche, ale zistilo sa vyosenie zadnej napravy a prednych poloos.
V tom druhom servise:
- reklamovane pukotanie v prednych stlpikoch, nakoniec som si to musel odstranil sam.
-inteligentne zamykanie. Aj ked sa to servisakovi prejavilo pred servisom, nic sa nemenilo, kym to neukazala aj diagnostika , taketo dve zbytocne navstevy servisu. Nastastie bol po ceste do prace.
-cca 6mesiacov po natankovani plnej nadrze mi po naslednom starte zdochol motor, siel nastartovat na 2 az xty pokus a nasledne prvych mozno 10km motor nesiel cez 3000ot , spotreba cca 4l( na 1.6 slusne), ale diagnostika nic neukazala a tak ma s tym nechali jazdit a nakoniec to same prestalo. Technik si skoro hlavu rozbil, ked to udusil tesne pred napojenim na diagnostiku. Lenze v pamati ziadna chyba a diagnostika o.k
Chapem ze niektore veci sa tazko diagnostikuju, ale mam pocit, ze v servisoch su vacsinou len menici dielov na zaklade vysledku diagnostiky a ta ak na nic nepride .......... .
nemenovany servis:
-po 10tkm som mal zoslahane vonkajsky zadnych pneumatik na MII+tahanie do lavej strany. Urobena jednoducha geometria, vse o.k, na vine je vodic. Tak som siel do druheho servisu, sice to nebolo jednoduche, ale zistilo sa vyosenie zadnej napravy a prednych poloos.
V tom druhom servise:
- reklamovane pukotanie v prednych stlpikoch, nakoniec som si to musel odstranil sam.
-inteligentne zamykanie. Aj ked sa to servisakovi prejavilo pred servisom, nic sa nemenilo, kym to neukazala aj diagnostika , taketo dve zbytocne navstevy servisu. Nastastie bol po ceste do prace.
-cca 6mesiacov po natankovani plnej nadrze mi po naslednom starte zdochol motor, siel nastartovat na 2 az xty pokus a nasledne prvych mozno 10km motor nesiel cez 3000ot , spotreba cca 4l( na 1.6 slusne), ale diagnostika nic neukazala a tak ma s tym nechali jazdit a nakoniec to same prestalo. Technik si skoro hlavu rozbil, ked to udusil tesne pred napojenim na diagnostiku. Lenze v pamati ziadna chyba a diagnostika o.k
Chapem ze niektore veci sa tazko diagnostikuju, ale mam pocit, ze v servisoch su vacsinou len menici dielov na zaklade vysledku diagnostiky a ta ak na nic nepride .......... .
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
-
- Starting member
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte pro 29, 2009 11:45
Re: HLUK MOTORA ZA STUDENA 1.5dCi
nie su to menici dielov len jednoducho pokial v diagnostike nieje zaidna porucha nieje coho sa chytit a nemoze na tom zacat pracovat.Takych zakaznikov je x na druhu a keby sa to robilo vsetko tym, ze by len skumal a tapal co kde moze byt nefunkcne tak by si bol jediny koho auto by bolo na servise.Nevies si ani rpedstavit aky napor je na servis kazdy vidi len svoje auto.Preto to nikto dalej neriesi pokial sa zavada neprejavuje a nieje ulozena ani porucha.Niekedy aj ked nieje porucha sa auta opravuju tym, ze sa mu technik venuje a hlada pricinu.Aj to sa stava, ale zabera to zbytocne vela casu kedze sa nema coho chytit.
Re: HLUK MOTORA ZA STUDENA 1.5dCi
To jsi popsal moc pěkně. Přide zákazník, popíše problém. V diagnostice není nic uloženo tudíž pro servis je to jeden z hromady blbú co jen otravují a pořád si něco vymýšlí. Takhle se může chovat jen autorizák, kam jetdí firemní flotila a zoufalec, který nemá na dědině kamaráda s dílnou...
Zákazník s* re na nápor a pod kecy. On platí a chce odpovídající řešení, kvalitu. Interní vztahy jsou mimo něj.
Zákazník s* re na nápor a pod kecy. On platí a chce odpovídající řešení, kvalitu. Interní vztahy jsou mimo něj.
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
Re: HLUK MOTORA ZA STUDENA 1.5dCi
Chlapi, nekazme zbytocne tuto globalnu temu o hluku motora Lebo to proste cele premazem. Na toto je priestor v sekcii "Me skusenosti se servisy autorizovanymi" : http://forum.renaultclub.cz/viewforum.php?f=4
Vdaka,
Rado
Vdaka,
Rado
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: HLUK MOTORA ZA STUDENA 1.5dCi
vitusmotuz: "ale zabera to zbytocne vela casu" super pristup, nemam co dodat, naznac, ktory servis vidis kazdy den .
Pakovia: pozri prvu stranku, je tam foto motoroveho priestoru. Vlavo hore je potrubie klimy a 2x tenke kovove potrubie, ktore pokracuje poza motor dole k vyfuku a k motoru hadicami. Ak su obe hadicky rovnake, ako na tom obrazku, nechaj si tu pravu vymenit za hrubsiu, maksiu obtiahnutu sietovinou. To je prvy krok . Mozno budes mat stastie a uz sa problem nevrati.
Pakovia: pozri prvu stranku, je tam foto motoroveho priestoru. Vlavo hore je potrubie klimy a 2x tenke kovove potrubie, ktore pokracuje poza motor dole k vyfuku a k motoru hadicami. Ak su obe hadicky rovnake, ako na tom obrazku, nechaj si tu pravu vymenit za hrubsiu, maksiu obtiahnutu sietovinou. To je prvy krok . Mozno budes mat stastie a uz sa problem nevrati.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Re: HLUK MOTORA ZA STUDENA 1,5 dCi
ano obe hadicky su rovnake. Bol som v servise, tam si ma vyhladali pomocou cisla karoserie a povedali,ze na moje auto este nie je zvolavacka, tak som zvedavy kedy sa zobudia. Alebo pojdem skusit iny servis.
Mégane Coupé III 1.5 dCi 78 kW
Re: HLUK MOTORA ZA STUDENA 1,5 dCi
hmmm, to je divne. Inak teraz ked som ju chcel nechat vymenit mi povedali, ze to sa menilo koly moznemu oderu. Kazdy povie nieco ine a kde je pravda vie asi len tvorca.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
-
- Starting member
- Příspěvky: 33
- Registrován: sob říj 17, 2009 02:05
- Bydliště: Bratislava
Re: HLUK MOTORA ZA STUDENA 1,5 dCi
ved spytajme sa toho obhajcu renomovanych spickovych znackovych servisov
Megane II Grandtour - Dynamique, siva Eclipse metaliza, 1.5 dCi 105k, 115000km / 6.6l/100km
Megane III - Dynamique, cervena Dyna metaliza, 1.5 dCi 105k, 58000km / 5.4l/100km
Megane III - Dynamique, cervena Dyna metaliza, 1.5 dCi 105k, 58000km / 5.4l/100km
Re: HLUK MOTORA ZA STUDENA 1,5 dCi
pripajam moje video aj s "kultivovanym" studenym startom, teplota -2, pekne tam pocut ten hluk
http://www.youtube.com/watch?v=KpL8RWS7ssg
http://www.youtube.com/watch?v=KpL8RWS7ssg
Mégane Coupé III 1.5 dCi 78 kW
Re: HLUK MOTORA ZA STUDENA 1,5 dCi
mrazy prestavaju, ale skus pohnut tym vratnym potrubim a rukamy predohriat tu hadicku( ked sa vratia ranne mrazy). Alebo sa stav v Kestlery BA, mne to tam menili, lebo je mozne , ze najskor treba vymenit tu hadicku a potom riesit to potrubie. A ten huciaci kovovy zvuk, co tak pili usi, ktory som pocul, je podla mna pocut aj v tych rychlostiach 70-90 co vravime ,ze to je prevodovka a ja si myslim, ze by to prave mohlo byt toto. Za jazdy a v interiery to je inak pocut, ale ked to reaguje na zmenu zatazenia motora..... Skus este ist so sklopenymi zadnymi, ake zvuky ti pribudnu, ci nebudes mat pocit, ze ti huci zadne lozisko
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
-
- Advanced member
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
- Bydliště: Tuchlovice
Re: HLUK MOTORA ZA STUDENA 1,5 dCi
Přesně takhle zní švagrova A4 po vyndání filtru pevných částic. Sice tam něco dali proti vibracím, ale jak je to studený, tak je to takhle slyšet.
Megane II 1,5 DCI 78kw 132000km zadřená klika, 164000km a fouklé těsnění pod hlavou
171000km preventivní výměna šál. Jsou z neskutečně měkkého materiálu!!!!! cca 178000km znovu KO těsnění pod hlavou, 185000km prasklá hlava a jsem moc rád, že jsem to prodal. Obyčejná, jednoduchá Felicie vydržela daleko víc než tento výtvor tvůrce!!!
171000km preventivní výměna šál. Jsou z neskutečně měkkého materiálu!!!!! cca 178000km znovu KO těsnění pod hlavou, 185000km prasklá hlava a jsem moc rád, že jsem to prodal. Obyčejná, jednoduchá Felicie vydržela daleko víc než tento výtvor tvůrce!!!
Re: HLUK MOTORA ZA STUDENA 1,5 dCi
Pakovia , ako si pochodil s vymenou hadicky ? Teraz jak zase mrzne, musis mat v aute veselo, ked si to este nemenil
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů