Rychlé postřehy aneb je můj Megane OK?
Moderátor: Moderators General
Rychlé postřehy aneb je můj Megane OK?
Tohle vlákno založím pro jednoduché dotazy a přidání zkušeností s tím co Renault nedotáhl a na co si dát bacha.
1. Přeplnění motorovým olejem (1,5l nad střed)
2. Plastové podběhy jsou na plastových křídlových matkách nedotažené (dotáhnout)
3. V motorovém prostoru nemám na P straně ve směru jízdy na blatníku gumový těsnící L profil vůči kapotě o délce asi 30cm stejný jako na L straně (prosím o informaci)
1. Přeplnění motorovým olejem (1,5l nad střed)
2. Plastové podběhy jsou na plastových křídlových matkách nedotažené (dotáhnout)
3. V motorovém prostoru nemám na P straně ve směru jízdy na blatníku gumový těsnící L profil vůči kapotě o délce asi 30cm stejný jako na L straně (prosím o informaci)
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
vse mam v poradku, krom jedne veci, krera asi nebude zavada ... ale docela me stve a toje zpracovani ...
pri nekterejch skladbach z reproduktoru, kdyz dam hlasitost hodne vysoko tak se ozyva velmi silna rezonance a vibrace (basy) - bohuzel s tim asi nic nejde udelat - nebo ma nekdo nejaky navrh? - vzadu je vse v poradku, jde to ze dveri predevsim... asi to nebude jenom na mem ..
pri nekterejch skladbach z reproduktoru, kdyz dam hlasitost hodne vysoko tak se ozyva velmi silna rezonance a vibrace (basy) - bohuzel s tim asi nic nejde udelat - nebo ma nekdo nejaky navrh? - vzadu je vse v poradku, jde to ze dveri predevsim... asi to nebude jenom na mem ..
Renault Megane grandtour III 2.0 TCe Privilege (+ ,17", zatmavena zadani skla, sibr, poloautomaticka brzda, navigace, xenony)
Auto bylo z prodeje taky přetlakovaný, rovnám to když je pod mrakem u OMV (mají slušný měřáky) a dal jsem to podle citu. Do O1 jsem dával 2,2 všude a tady bych dal stejně, ale nechal jsem se zviklat štítkem a dal jsem mezi kozy 2,3 / 2,2 (P/Z).
K tomu zámku: v klice je vidět kruhový kovový zámek, ale dírka není vidět, je jen naznačená (asi nějaký obdélníkový krycí plíšek)... stačí?
K tomu zámku: v klice je vidět kruhový kovový zámek, ale dírka není vidět, je jen naznačená (asi nějaký obdélníkový krycí plíšek)... stačí?
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
KOLISANIE OTACOK
Ked startujem po cca 8 hod. otacky vyletia na 1500 potom klesnu na 1000 a potom si samo prida na 1250, ked sa motor trochu zahreje tak ma 750.
Je to normalne? Robi to aj vam takto? Dajte prosim vediet.
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=Dv581rf8j50
Je to normalne? Robi to aj vam takto? Dajte prosim vediet.
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=Dv581rf8j50
Re: KOLISANIE OTACOK
Blazej, motor ti slape ako hodinkyblazej11 píše:Ked startujem po cca 8 hod. otacky vyletia na 1500 potom klesnu na 1000 a potom si samo prida na 1250, ked sa motor trochu zahreje tak ma 750.
Je to normalne? Robi to aj vam takto? Dajte prosim vediet.
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=Dv581rf8j50
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
- mapoTN
- Starting member
- Příspěvky: 85
- Registrován: stř dub 15, 2009 10:55
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
cvak
ja sa spytam ci aj vam vzdy po zošlapnuti spojky, resp. ked ju pustite urobi take male akoby cvak, pripada mi to ako dake relatko keby cvakne, neviem ci je to normalne ale robi mi to odzaciatku, co vy nato?
MIII 1.5dci 85k v expression, farba béžová Cendre HNK
kupene 5/2009 v ČR
najazdene cca 250 000km
kupene 5/2009 v ČR
najazdene cca 250 000km
Re: KOLISANIE OTACOK
tohle mi doopravdy po nastartovani nedela :/ vyjede to normalne pouze na 1k/ot a pak uz to nikam nestoupa...blazej11 píše:Ked startujem po cca 8 hod. otacky vyletia na 1500 potom klesnu na 1000 a potom si samo prida na 1250, ked sa motor trochu zahreje tak ma 750.
Je to normalne? Robi to aj vam takto? Dajte prosim vediet.
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=Dv581rf8j50
Renault Megane grandtour III 2.0 TCe Privilege (+ ,17", zatmavena zadani skla, sibr, poloautomaticka brzda, navigace, xenony)
Re: cvak
taky to tam mam - kdyz seslapujes spojku je tam jakoby asi taka 2-3 cm jakoby naprazdno (seslapnuti je mekci), kdyz poustis jde to rychle a pak je tam takovej vyduch a pak cvak popis dost silenej nicmene nevim jak bych to lepe popsal zajimalo by me proc to tak je:)mapoTN píše:ja sa spytam ci aj vam vzdy po zošlapnuti spojky, resp. ked ju pustite urobi take male akoby cvak, pripada mi to ako dake relatko keby cvakne, neviem ci je to normalne ale robi mi to odzaciatku, co vy nato?
Renault Megane grandtour III 2.0 TCe Privilege (+ ,17", zatmavena zadani skla, sibr, poloautomaticka brzda, navigace, xenony)
osc: nemůžeš porovnávat 1,9dci a 1,6i.
Mě po nastartování studeného vylezou ot. kolem 1000 a po čase spadnou na 800. To co je mezi tím mě ani nenapadlo detailně studovat, ale asi na tom budu stejně. Pokud bych se lišil, tak se ozvu...
Podle mě je to v režii ŘJ, která podle teploty asi hlídá emise. Holt Euro5 není zadarmo
Mě po nastartování studeného vylezou ot. kolem 1000 a po čase spadnou na 800. To co je mezi tím mě ani nenapadlo detailně studovat, ale asi na tom budu stejně. Pokud bych se lišil, tak se ozvu...
Podle mě je to v režii ŘJ, která podle teploty asi hlídá emise. Holt Euro5 není zadarmo
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
Na spojce jsem si ničeho zvláštního nevšiml, budu se na to soustředit...
Naopak při řazení hlavně na 2ku a 3ku mi přijde jako by ŘJ měla setrvačnost a přestože s dotykem spojky jde noha z plynu, tak vždy trochu ještě vyletí otáčky. Přijde mi to, jako bych nejdříve měl sundat nohu z plynu, pak sešlápnout spojku a řadit...
Naopak při řazení hlavně na 2ku a 3ku mi přijde jako by ŘJ měla setrvačnost a přestože s dotykem spojky jde noha z plynu, tak vždy trochu ještě vyletí otáčky. Přijde mi to, jako bych nejdříve měl sundat nohu z plynu, pak sešlápnout spojku a řadit...
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
jj, kdyztak dej vedet tvuj popisovanej problem se mi nestava - asi zase typ motoru;)rousini píše:Na spojce jsem si ničeho zvláštního nevšiml, budu se na to soustředit...
Naopak při řazení hlavně na 2ku a 3ku mi přijde jako by ŘJ měla setrvačnost a přestože s dotykem spojky jde noha z plynu, tak vždy trochu ještě vyletí otáčky. Přijde mi to, jako bych nejdříve měl sundat nohu z plynu, pak sešlápnout spojku a řadit...
Renault Megane grandtour III 2.0 TCe Privilege (+ ,17", zatmavena zadani skla, sibr, poloautomaticka brzda, navigace, xenony)
rousini: S tou zotvrvacnostou mas pravdu... ked som jazdil na predvadzacke, tak robila to iste... bola to 1.6 16V 110k
Podobne sa mi stavalo aj na pozicanej Opel Vectre B... Ale potom som si daval na to pozor a uz to slo lepsie... to je asi este taky zvyk z predchadzajuceho auta ze to reagovalo inac... aspon myslim...
Podobne sa mi stavalo aj na pozicanej Opel Vectre B... Ale potom som si daval na to pozor a uz to slo lepsie... to je asi este taky zvyk z predchadzajuceho auta ze to reagovalo inac... aspon myslim...
30tkm, 6,2l/100km
No taka otazocka... skusal som nechal otvorene okno a tak zamknut auto.... v manualy pise ze ak sa stlaci na karte zamknutie auta dvakrat po sebe a okno ma impulzove stahovanie malo by sa okno automaticky zatvorit... no mne to nejako nebavi... nemoze to niekto prosim skusit na verzii Authentique ? lebo teraz neviem ci to aj zavysi od verzie ci nie...
30tkm, 6,2l/100km
ani mne to nefungujeSATO1 píše:No taka otazocka... skusal som nechal otvorene okno a tak zamknut auto.... v manualy pise ze ak sa stlaci na karte zamknutie auta dvakrat po sebe a okno ma impulzove stahovanie malo by sa okno automaticky zatvorit... no mne to nejako nebavi... nemoze to niekto prosim skusit na verzii Authentique ? lebo teraz neviem ci to aj zavysi od verzie ci nie...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti