Rychlé postřehy aneb je můj Megane OK?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
rousini
Senior member
Příspěvky: 1287
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Rychlé postřehy aneb je můj Megane OK?

Příspěvek od rousini » pon črc 06, 2009 17:59

Tohle vlákno založím pro jednoduché dotazy a přidání zkušeností s tím co Renault nedotáhl a na co si dát bacha.

1. Přeplnění motorovým olejem (1,5l nad střed)
2. Plastové podběhy jsou na plastových křídlových matkách nedotažené (dotáhnout)
3. V motorovém prostoru nemám na P straně ve směru jízdy na blatníku gumový těsnící L profil vůči kapotě o délce asi 30cm stejný jako na L straně (prosím o informaci) :cry:
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

osc
Junior member
Příspěvky: 212
Registrován: pon úno 23, 2009 15:37

Příspěvek od osc » pon črc 06, 2009 18:09

vse mam v poradku, krom jedne veci, krera asi nebude zavada ... ale docela me stve a toje zpracovani ...

pri nekterejch skladbach z reproduktoru, kdyz dam hlasitost hodne vysoko tak se ozyva velmi silna rezonance a vibrace (basy) - bohuzel s tim asi nic nejde udelat - nebo ma nekdo nejaky navrh? - vzadu je vse v poradku, jde to ze dveri predevsim... asi to nebude jenom na mem ..
Renault Megane grandtour III 2.0 TCe Privilege (+ ,17", zatmavena zadani skla, sibr, poloautomaticka brzda, navigace, xenony)

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » úte črc 07, 2009 07:16

mne je len divne, preco maju v kazdom motore viac oleja, ako sa pise v navode na obsluhu.. U mna viac nieje, motor si nieco cuca, som po 7tkm v strede.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

rousini
Senior member
Příspěvky: 1287
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od rousini » úte črc 07, 2009 09:29

Miro_ba: Nevím jak často k přeplnění dochází, ale raději jsem to varování uvedl. Není nic jednoduššího jak vytáhnout měrku.

Mohl bych tě poprosit o ověření bodu č.3 - díky.
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

osc
Junior member
Příspěvky: 212
Registrován: pon úno 23, 2009 15:37

Příspěvek od osc » úte črc 07, 2009 13:32

taky to tam nemam, v pravo ve smeru jizdy - asi to bude zamerne...
Renault Megane grandtour III 2.0 TCe Privilege (+ ,17", zatmavena zadani skla, sibr, poloautomaticka brzda, navigace, xenony)

rousini
Senior member
Příspěvky: 1287
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od rousini » úte črc 07, 2009 16:20

Díky osc, uklidnil jsi mě. :wink:
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

glock69
Junior member
Příspěvky: 202
Registrován: ned dub 19, 2009 08:59

Příspěvek od glock69 » úte črc 07, 2009 18:02

Tak v motorovém prostoru před spolujezdcem mám taky jenom červený plech..
Na kolik hustíte pneu? Mě to v rámci přípravy vozu nahustili na 2,8 vpředu a 2,7 vzadu (Continental, 15 palců).
A pořád nevím, jestli mi nechybí krytka díry pro klíč ve dveřích u řidiče nebo je standard. Prodejce neví...

rousini
Senior member
Příspěvky: 1287
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od rousini » úte črc 07, 2009 21:13

Auto bylo z prodeje taky přetlakovaný, rovnám to když je pod mrakem u OMV (mají slušný měřáky) a dal jsem to podle citu. Do O1 jsem dával 2,2 všude a tady bych dal stejně, ale nechal jsem se zviklat štítkem a dal jsem mezi kozy 2,3 / 2,2 (P/Z).

K tomu zámku: v klice je vidět kruhový kovový zámek, ale dírka není vidět, je jen naznačená (asi nějaký obdélníkový krycí plíšek)... stačí?
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

Uživatelský avatar
blazej11
Advanced member
Příspěvky: 336
Registrován: čtv pro 28, 2006 18:09
Bydliště: Slovensko

KOLISANIE OTACOK

Příspěvek od blazej11 » úte črc 07, 2009 23:28

Ked startujem po cca 8 hod. otacky vyletia na 1500 potom klesnu na 1000 a potom si samo prida na 1250, ked sa motor trochu zahreje tak ma 750.

Je to normalne? Robi to aj vam takto? Dajte prosim vediet.

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=Dv581rf8j50

glock69
Junior member
Příspěvky: 202
Registrován: ned dub 19, 2009 08:59

Příspěvek od glock69 » stř črc 08, 2009 05:22

rousini píše:
K tomu zámku: v klice je vidět kruhový kovový zámek, ale dírka není vidět, je jen naznačená (asi nějaký obdélníkový krycí plíšek)... stačí?
Stačí, díky.

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Re: KOLISANIE OTACOK

Příspěvek od Miro_ba » stř črc 08, 2009 07:27

blazej11 píše:Ked startujem po cca 8 hod. otacky vyletia na 1500 potom klesnu na 1000 a potom si samo prida na 1250, ked sa motor trochu zahreje tak ma 750.

Je to normalne? Robi to aj vam takto? Dajte prosim vediet.

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=Dv581rf8j50
Blazej, motor ti slape ako hodinky :wink:
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Uživatelský avatar
mapoTN
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: stř dub 15, 2009 10:55
Bydliště: Trenčín
Kontaktovat uživatele:

cvak

Příspěvek od mapoTN » stř črc 08, 2009 11:14

ja sa spytam ci aj vam vzdy po zošlapnuti spojky, resp. ked ju pustite urobi take male akoby cvak, pripada mi to ako dake relatko keby cvakne, neviem ci je to normalne ale robi mi to odzaciatku, co vy nato?
MIII 1.5dci 85k v expression, farba béžová Cendre HNK
kupene 5/2009 v ČR
najazdene cca 250 000km

osc
Junior member
Příspěvky: 212
Registrován: pon úno 23, 2009 15:37

Re: KOLISANIE OTACOK

Příspěvek od osc » stř črc 08, 2009 12:41

blazej11 píše:Ked startujem po cca 8 hod. otacky vyletia na 1500 potom klesnu na 1000 a potom si samo prida na 1250, ked sa motor trochu zahreje tak ma 750.

Je to normalne? Robi to aj vam takto? Dajte prosim vediet.

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=Dv581rf8j50
tohle mi doopravdy po nastartovani nedela :/ vyjede to normalne pouze na 1k/ot a pak uz to nikam nestoupa...
Renault Megane grandtour III 2.0 TCe Privilege (+ ,17", zatmavena zadani skla, sibr, poloautomaticka brzda, navigace, xenony)

osc
Junior member
Příspěvky: 212
Registrován: pon úno 23, 2009 15:37

Re: cvak

Příspěvek od osc » stř črc 08, 2009 12:43

mapoTN píše:ja sa spytam ci aj vam vzdy po zošlapnuti spojky, resp. ked ju pustite urobi take male akoby cvak, pripada mi to ako dake relatko keby cvakne, neviem ci je to normalne ale robi mi to odzaciatku, co vy nato?
taky to tam mam - kdyz seslapujes spojku je tam jakoby asi taka 2-3 cm jakoby naprazdno (seslapnuti je mekci), kdyz poustis jde to rychle a pak je tam takovej vyduch a pak cvak :) popis dost silenej nicmene nevim jak bych to lepe popsal :) zajimalo by me proc to tak je:)
Renault Megane grandtour III 2.0 TCe Privilege (+ ,17", zatmavena zadani skla, sibr, poloautomaticka brzda, navigace, xenony)

rousini
Senior member
Příspěvky: 1287
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od rousini » stř črc 08, 2009 14:44

osc: nemůžeš porovnávat 1,9dci a 1,6i.

Mě po nastartování studeného vylezou ot. kolem 1000 a po čase spadnou na 800. To co je mezi tím mě ani nenapadlo detailně studovat, ale asi na tom budu stejně. Pokud bych se lišil, tak se ozvu...
Podle mě je to v režii ŘJ, která podle teploty asi hlídá emise. Holt Euro5 není zadarmo :D
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

osc
Junior member
Příspěvky: 212
Registrován: pon úno 23, 2009 15:37

Příspěvek od osc » stř črc 08, 2009 14:46

ok a ta spojka, mas to same?.)
Renault Megane grandtour III 2.0 TCe Privilege (+ ,17", zatmavena zadani skla, sibr, poloautomaticka brzda, navigace, xenony)

rousini
Senior member
Příspěvky: 1287
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od rousini » stř črc 08, 2009 16:45

Na spojce jsem si ničeho zvláštního nevšiml, budu se na to soustředit...

Naopak při řazení hlavně na 2ku a 3ku mi přijde jako by ŘJ měla setrvačnost a přestože s dotykem spojky jde noha z plynu, tak vždy trochu ještě vyletí otáčky. Přijde mi to, jako bych nejdříve měl sundat nohu z plynu, pak sešlápnout spojku a řadit... :shock:
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

osc
Junior member
Příspěvky: 212
Registrován: pon úno 23, 2009 15:37

Příspěvek od osc » stř črc 08, 2009 16:51

rousini píše:Na spojce jsem si ničeho zvláštního nevšiml, budu se na to soustředit...

Naopak při řazení hlavně na 2ku a 3ku mi přijde jako by ŘJ měla setrvačnost a přestože s dotykem spojky jde noha z plynu, tak vždy trochu ještě vyletí otáčky. Přijde mi to, jako bych nejdříve měl sundat nohu z plynu, pak sešlápnout spojku a řadit... :shock:
jj, kdyztak dej vedet :) tvuj popisovanej problem se mi nestava - asi zase typ motoru;)
Renault Megane grandtour III 2.0 TCe Privilege (+ ,17", zatmavena zadani skla, sibr, poloautomaticka brzda, navigace, xenony)

Uživatelský avatar
SATO1
Junior member
Příspěvky: 149
Registrován: sob kvě 02, 2009 18:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od SATO1 » stř črc 08, 2009 18:24

rousini: S tou zotvrvacnostou mas pravdu... ked som jazdil na predvadzacke, tak robila to iste... bola to 1.6 16V 110k
Podobne sa mi stavalo aj na pozicanej Opel Vectre B... Ale potom som si daval na to pozor a uz to slo lepsie... to je asi este taky zvyk z predchadzajuceho auta ze to reagovalo inac... aspon myslim... :roll:
30tkm, 6,2l/100km

rousini
Senior member
Příspěvky: 1287
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od rousini » pát črc 10, 2009 21:22

osc: potrénoval jsem spojku. Na místě na volnoběhu je při sešlápnutí tichá a při pouštění je z pedálu slyšet něco jako když se uvolňuje vratná pružina. Za jízdy to zaniká, není nic slyšet a spojka jde plynule.
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

osc
Junior member
Příspěvky: 212
Registrován: pon úno 23, 2009 15:37

Příspěvek od osc » pát črc 10, 2009 22:12

rousini: jo tak to bude ono:) diky ;)
Renault Megane grandtour III 2.0 TCe Privilege (+ ,17", zatmavena zadani skla, sibr, poloautomaticka brzda, navigace, xenony)

Uživatelský avatar
SATO1
Junior member
Příspěvky: 149
Registrován: sob kvě 02, 2009 18:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od SATO1 » stř črc 15, 2009 13:14

No taka otazocka... skusal som nechal otvorene okno a tak zamknut auto.... v manualy pise ze ak sa stlaci na karte zamknutie auta dvakrat po sebe a okno ma impulzove stahovanie malo by sa okno automaticky zatvorit... no mne to nejako nebavi... nemoze to niekto prosim skusit na verzii Authentique ? lebo teraz neviem ci to aj zavysi od verzie ci nie...
30tkm, 6,2l/100km

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » stř črc 15, 2009 13:16

a tie impulzne si si doplacal ?
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Uživatelský avatar
SATO1
Junior member
Příspěvky: 149
Registrován: sob kvě 02, 2009 18:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od SATO1 » stř črc 15, 2009 13:22

ee nepriplacal, ale je to tam.... proste podrzis dlhsie dlacidlo a okno sa stiahne same cele dole a naopak... a ked ho chces v nejakom mieste zastavit tak potiahnes tlacidlo raz... takze to je to impulzove nie? ci sa azda mylim?
30tkm, 6,2l/100km

Uživatelský avatar
blazej11
Advanced member
Příspěvky: 336
Registrován: čtv pro 28, 2006 18:09
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od blazej11 » stř črc 15, 2009 14:44

SATO1 píše:No taka otazocka... skusal som nechal otvorene okno a tak zamknut auto.... v manualy pise ze ak sa stlaci na karte zamknutie auta dvakrat po sebe a okno ma impulzove stahovanie malo by sa okno automaticky zatvorit... no mne to nejako nebavi... nemoze to niekto prosim skusit na verzii Authentique ? lebo teraz neviem ci to aj zavysi od verzie ci nie...
ani mne to nefunguje :(

Odpovědět

Zpět na „Renault Megane III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti