1.4 TCe

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » ned pro 19, 2010 20:10

ja som dnes na kopci nechal auto 3,5h chladnut pri -5. Potom cestou s kopca po 2km prvy dielik, nasledne 6km z 90% brzdenie motorom a nasledne 2km do kopca a uz bola prevadzkova teplota. Pred zateplenim by som sa zahrieval raz tolko, kedze by motor poriadne premrzol. Cestou na kopec bolo rano aj -16 a ziaden problem s klesanim teploty, kurenim ako som mal bez zateplenia pri -14.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Uživatelský avatar
Přnda
Junior member
Příspěvky: 117
Registrován: pon úno 08, 2010 13:21
Bydliště: OLOMOUC

Příspěvek od Přnda » ned pro 19, 2010 20:20

Miro_ba píše:ja som dnes na kopci nechal auto 3,5h chladnut pri -5. Potom cestou s kopca po 2km prvy dielik, nasledne 6km z 90% brzdenie motorom a nasledne 2km do kopca a uz bola prevadzkova teplota. Pred zateplenim by som sa zahrieval raz tolko, kedze by motor poriadne premrzol. Cestou na kopec bolo rano aj -16 a ziaden problem s klesanim teploty, kurenim ako som mal bez zateplenia pri -14.
ještě jeden postřech když jsem dojel domů tak před barákem mi spadla teplota zase na první dílek zřejmě asi se otevřel termostat jinak si to nedovedu vysvětlit.a taky ráno se mi oběvilo na pp at nastartuju auto pro dobytí baterie to mám jako po baterce nebo si to hlídá počítač,protože sem se podíval na baterku a měl jsem zelenej puntík tak nevim ,pak sem jel pro maminu do práce avše ok :( :D
Mlll 1.4TCe 96kw - dynamique ,šedá eclipse.171000 6.9l/100km :wink:

Jack82
Advanced member
Příspěvky: 377
Registrován: stř pro 02, 2009 17:16

Příspěvek od Jack82 » ned pro 19, 2010 21:09

Přnda píše:
Miro_ba píše:ja som dnes na kopci nechal auto 3,5h chladnut pri -5. Potom cestou s kopca po 2km prvy dielik, nasledne 6km z 90% brzdenie motorom a nasledne 2km do kopca a uz bola prevadzkova teplota. Pred zateplenim by som sa zahrieval raz tolko, kedze by motor poriadne premrzol. Cestou na kopec bolo rano aj -16 a ziaden problem s klesanim teploty, kurenim ako som mal bez zateplenia pri -14.
ještě jeden postřech když jsem dojel domů tak před barákem mi spadla teplota zase na první dílek zřejmě asi se otevřel termostat jinak si to nedovedu vysvětlit.a taky ráno se mi oběvilo na pp at nastartuju auto pro dobytí baterie to mám jako po baterce nebo si to hlídá počítač,protože sem se podíval na baterku a měl jsem zelenej puntík tak nevim ,pak sem jel pro maminu do práce avše ok :( :D
to se mi stalo taky, při kratších jízdách se baterka nestíhá dobíjet, zvlast kdyz mas zapnute vyhrivani sedacek, klimu, fukar, zadni okno radio svetla atd. vzal jsem to pro jistotu asi 20km na dalnici a nad 3000ot. a zhaslo to za chvili, pohoda :wink:
Renault Scénic III 1,4 TCe Dynamique
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km

Uživatelský avatar
Přnda
Junior member
Příspěvky: 117
Registrován: pon úno 08, 2010 13:21
Bydliště: OLOMOUC

Příspěvek od Přnda » ned pro 19, 2010 21:21

Jack82 píše:
Přnda píše:
Miro_ba píše:ja som dnes na kopci nechal auto 3,5h chladnut pri -5. Potom cestou s kopca po 2km prvy dielik, nasledne 6km z 90% brzdenie motorom a nasledne 2km do kopca a uz bola prevadzkova teplota. Pred zateplenim by som sa zahrieval raz tolko, kedze by motor poriadne premrzol. Cestou na kopec bolo rano aj -16 a ziaden problem s klesanim teploty, kurenim ako som mal bez zateplenia pri -14.
ještě jeden postřech když jsem dojel domů tak před barákem mi spadla teplota zase na první dílek zřejmě asi se otevřel termostat jinak si to nedovedu vysvětlit.a taky ráno se mi oběvilo na pp at nastartuju auto pro dobytí baterie to mám jako po baterce nebo si to hlídá počítač,protože sem se podíval na baterku a měl jsem zelenej puntík tak nevim ,pak sem jel pro maminu do práce avše ok :( :D
to se mi stalo taky, při kratších jízdách se baterka nestíhá dobíjet, zvlast kdyz mas zapnute vyhrivani sedacek, klimu, fukar, zadni okno radio svetla atd. vzal jsem to pro jistotu asi 20km na dalnici a nad 3000ot. a zhaslo to za chvili, pohoda :wink:
a co ta teplota :(
Mlll 1.4TCe 96kw - dynamique ,šedá eclipse.171000 6.9l/100km :wink:

Jack82
Advanced member
Příspěvky: 377
Registrován: stř pro 02, 2009 17:16

Příspěvek od Jack82 » ned pro 19, 2010 21:43

přnda: jestli si jel před dojezdem k baraku z kopce bez plynu, je to normalka. me se jednou pri jizde po dalnici 200 a sundani nohy z plynu a prirozenem zpomalení na 100 teplota dokonce uplne ztratila (zadny dilek), bylo neco pod nulou. kdyz pojedes do kopce nebo po rovine byt pomalu, tak ti dilky nezmizi. i když buhvi jak by to vypadalo treba pri -25
Renault Scénic III 1,4 TCe Dynamique
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km

Jack82
Advanced member
Příspěvky: 377
Registrován: stř pro 02, 2009 17:16

Příspěvek od Jack82 » ned pro 19, 2010 21:50

rousini píše:No sakra to je nepříjemný. Jinak mechanicky by to neměl být problém, protože to navýšení není drastický. Doufejme, že to bude jen problém ŘJ. Držím palec.
tak problém vyřešen (ťuk ťuk), plnící tlak musel být malinko snížen, ESP a tempomatu se nelíbilo v techto marastech tak ostré nastavení a házelo to chyby. Auto jede stále fantasticky, i když už tam není ta frenetická reakce na plyn. Ted na snehu to bylo stejne spis na obtíž a aby me to nechalo zas enekde viset, to nechci riskovat. Na jaře tam zkusím nechat nahrát opět ostrou mapu a dám ten KN filtr.
Renault Scénic III 1,4 TCe Dynamique
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km

Uživatelský avatar
Přnda
Junior member
Příspěvky: 117
Registrován: pon úno 08, 2010 13:21
Bydliště: OLOMOUC

Příspěvek od Přnda » ned pro 19, 2010 21:51

Jack82 píše:přnda: jestli si jel před dojezdem k baraku z kopce bez plynu, je to normalka. me se jednou pri jizde po dalnici 200 a sundani nohy z plynu a prirozenem zpomalení na 100 teplota dokonce uplne ztratila (zadny dilek), bylo neco pod nulou. kdyz pojedes do kopce nebo po rovine byt pomalu, tak ti dilky nezmizi. i když buhvi jak by to vypadalo treba pri -25


dík za odpověd ale já jel do kopce je fakt že sem sundal nohu z plynu tak nevím tet mám spotřebu tak 9,5 jenže ty blbý kopce.jinak spokojenost už mám najeto od poloviny června 16 000km autičko šlape jak hodinky. ješte dotaz nestalo se vám někdy že vám při dešti zateklo do auta nemoc ale kapičky tam byly.měl sem zahrádku na střeše. :mava:
Mlll 1.4TCe 96kw - dynamique ,šedá eclipse.171000 6.9l/100km :wink:

Uživatelský avatar
Přnda
Junior member
Příspěvky: 117
Registrován: pon úno 08, 2010 13:21
Bydliště: OLOMOUC

Příspěvek od Přnda » čtv pro 23, 2010 16:03

ahoj všeci renaultáci veselé vánoce a hodně spokojených kylometrů s megánkama a hlavně bez nehod.

:mava: :van002:
Mlll 1.4TCe 96kw - dynamique ,šedá eclipse.171000 6.9l/100km :wink:

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » pát pro 24, 2010 21:54

napodobne vsetkym stastne a vesele !!!!
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Uživatelský avatar
zzbysekk
Experienced member
Příspěvky: 538
Registrován: čtv led 13, 2011 16:10
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od zzbysekk » úte led 25, 2011 16:17

Jack82 píše:přnda: jestli si jel před dojezdem k baraku z kopce bez plynu, je to normalka. me se jednou pri jizde po dalnici 200 a sundani nohy z plynu a prirozenem zpomalení na 100 teplota dokonce uplne ztratila (zadny dilek), bylo neco pod nulou. kdyz pojedes do kopce nebo po rovine byt pomalu, tak ti dilky nezmizi. i když buhvi jak by to vypadalo treba pri -25
Mam teda analogovy ukazatel teploty. Ale nikdy se mi nestalo i v tech nejvetsich mrazech za by me rucicka teploty klesla byt o milimetr :-)

A to jsem byl tuto zimu v Alpach a 10km klesani bez problemu, bylo tak -5°C.

Ve Slovinsku z hranic smerem do Rakouska 7 km klesani -17°C. taky zadny problem.
:?:
MB C250 Bluetec 4 Matic 2015
MB A250 AMG 2014
VW GOLF Variant 2013 2.0 TDI Black Magic - Prodan
BMW 320i E90 2007 Alpinwhite - Prodan-
Megane coupe 2010, 1,4Tce, Dynamique, Xenony, GT-Line paket , bílá -Prodano

markus78
Advanced member
Příspěvky: 324
Registrován: sob kvě 01, 2010 19:19

Re: 1.4 TCe

Příspěvek od markus78 » úte led 25, 2011 16:35

Mně se teď několikrát stalo, že mi po prudkém zrychlení(!) do omezovače spadla teplota na půlku (na pár sekund), tak mě napadlo, že se k čidlu dostala chladnější kapalina, která byla u dna, tak jestli při jízdě z kopce to není ten samý důvod.
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k Dynamique Xenony (2010) Obrázek
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006) Obrázek

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Re: 1.4 TCe

Příspěvek od Miro_ba » úte led 25, 2011 18:40

a ako dlho to spadnutie vydrzalo ? Len pocas tej akceleracie ?
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 TCe

Příspěvek od Concionator » úte led 25, 2011 18:53

Pokud se motor točí, aspoň benzín, o naftě pro malé zkušenosti mluvit nemohu, tak se přece musí stále hřát, resp. udržovat na provozní teplotě. Není to přece vzduchem chlazený dvoutakt, který se na volnoběžku ochlazuje.
Naposledy upravil(a) Concionator dne úte led 25, 2011 19:31, celkem upraveno 1 x.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Přnda
Junior member
Příspěvky: 117
Registrován: pon úno 08, 2010 13:21
Bydliště: OLOMOUC

Re: 1.4 TCe

Příspěvek od Přnda » úte led 25, 2011 19:02

zdravím podle mě se ta teplota ukáže dva dílky a při otevření termostatu se to ochladí tak to nachvilku zmizne asi? :? :?
Mlll 1.4TCe 96kw - dynamique ,šedá eclipse.171000 6.9l/100km :wink:

markus78
Advanced member
Příspěvky: 324
Registrován: sob kvě 01, 2010 19:19

Re: 1.4 TCe

Příspěvek od markus78 » úte led 25, 2011 19:30

Bylo to jenom na pár sekund, prostě plný plyn na 3 do 6000, potom chvíli brzdění motorem na cca 100km/h (teplota spadla), přeřazení a zase normální jízda a za pár sekund zase teplota v normálu. Kdo ví, jak to mají udělané, na chvíli se k čidlu dostala voda o nižší teplotě.
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k Dynamique Xenony (2010) Obrázek
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006) Obrázek

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Re: 1.4 TCe

Příspěvek od Miro_ba » úte led 25, 2011 19:44

to je divne, aby ti behom par sekund skakala teplota pri zajhriatom motore o desiatky stupnov. To neurobi ani dCi. Napada ma problem elektriky
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

bodyia
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: stř lis 03, 2010 19:59
Bydliště: pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 TCe

Příspěvek od bodyia » úte úno 22, 2011 19:51

Ahoj, tak na meganu už mám 10t. km a pořád mě ještě baví;) V posledních týdnech se ale k příjemnému zvuku motoru přidalo něco dalšího - projevuje se to jen za jízdy na dvojku a trojku, když akceleruji a rychle sundám nohu z plynu, ozve se takové zahučení. Děje se jen za jízdy, v klidu nic, teĎ v mrazech je to horší. V servisu mi tvrdili, že s 1,4 Tce nemají ještě skoro zkušenosti a že nových meganů moc neopravují, protože jsou docela ok. A prý to dělá nejpíš turbo, "odfukuje" si po zátahu. A že když nesvítí žádná kontrola, tak je to v pořádku..:-/
Jak jste na tom ostatní majitelé toho to motoru? Normální zvuk nebo taky něco podobnýho? Díky, b.
Megane III Coupé 1,4 TCe Dynamique, oranžová Cayenne (2010). http://moje.auto.cz/xtalker/kupatko.html >> na prodej
Škoda Octavia RS TDI, racing blue (2014)

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 TCe

Příspěvek od pali.sk » úte úno 22, 2011 20:36

MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

bodyia
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: stř lis 03, 2010 19:59
Bydliště: pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 TCe

Příspěvek od bodyia » úte úno 22, 2011 23:46

pali.sk píše:tu to máš popísané :arrow: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=84&t=31758
Díky! To je přesně ono. Už jsem se začínal bát, abych nezůstal někde viset.
Megane III Coupé 1,4 TCe Dynamique, oranžová Cayenne (2010). http://moje.auto.cz/xtalker/kupatko.html >> na prodej
Škoda Octavia RS TDI, racing blue (2014)

Jack82
Advanced member
Příspěvky: 377
Registrován: stř pro 02, 2009 17:16

Re: 1.4 TCe

Příspěvek od Jack82 » ned bře 13, 2011 23:31

tak páni kluci, dnes najeto 315km, z toho dálnice 100km zbytek mimoměsto a ca půl hodiny ve městě. Jízda do 110 dálnice, okreska 80-100, jízda jak s vajíčkama. Průměr kolem 65km/h a spotřeba se podržte 6,1l/100km!! to je poprvé co jsem po ujetí 70km viděl na PC dojezd 1010km!!! Trasa byla Plzeň-Praha D5, P6 -Teplice-Most-Žatec-Plzeň a přes celou Plzeň zase dom. Ale pod 6 už to asi vážně nejde, chvíli mi svítilo v Teplicích i 6,0 jenže pak jsem se tam motal a šlo to zase zpátky.
A pak že se nedá jezdit s TCe úsporně. By mi zajímalo jestli se timto stylem dá jet s 1,5dCi za 4l, podle mě ne, tedy alespoň v Scénicu
Renault Scénic III 1,4 TCe Dynamique
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Re: 1.4 TCe

Příspěvek od Miro_ba » pon bře 14, 2011 14:19

teoreticky za 4,5l by to asi slo, aspon u mna, ale ci aj naozaj netusim. Este by vela zalezalo od pocasia. Co znamena dialnica do 110 ? 50/50 100-110 ci aj pod 100 ? Jednoznacne pekny vysledok, ale ty to mas ciple, takze nemozes porovnavat so seriovym dci, tam to tiez udajne klesa , takze kludne to za 4l mozno da. Som spravil za 4,2l BA-Sibenik-BA slabyvh 1400km a priemerka cca 80km/h. Z toho 480km mimo dialnice, ziadne kolony, mesto, plynula jazda a dialnica 100-114 priemerne - vacsinou v kolonach v pravom pruhu.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Jack82
Advanced member
Příspěvky: 377
Registrován: stř pro 02, 2009 17:16

Re: 1.4 TCe

Příspěvek od Jack82 » stř bře 16, 2011 01:23

Miro: nechci se porovnávat s dieslem, ale jen házím do placu že se s TCe a navíc v MPV dá jet za 6l. Dálnice do 110 znamená že sem si chytl rychlej autobus kterej jel 110-120 a jel jsem částečně v jeho pytli s výsledkem asi 6,5l. Za tolik bych musel jet kolem 100-105 bez pomoci pytle, proto jsem psal do 110. Vezl jsem motorku vevnitř takže jsem ty okresky jel opravdu opatrně, státovky 90-100, pokud se to kroutilo tak do 90. Prostě se s TCe dá jet za 6l a hotovo. Včera jsem jel Plzeň-ČB-Plzeň po okresce s průměrem 70kmh v Cee´du CRDi, stejný styl jako s TCe den předtim, opatrná defenzivní jízda do 100kmh a z PC vypadlo 4,4l, ale nebylo tam město ani dálnice. Rozdíl ca 1,5l mezi hatch diesel a MPV turbobezin mi přijde jako úžasný minimum. Scénic 1,5dCi odhaduju takto na 4,7-4,9l, což je rozdíl mezi 1,2-1,4l. U 1,9 dCi by možná byl rozdíl pod litr. Prostě čim se jede pomaleji, tim je rozdíl turboDiesel/turboBenzin menší :wink:
Renault Scénic III 1,4 TCe Dynamique
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km

Uživatelský avatar
zzbysekk
Experienced member
Příspěvky: 538
Registrován: čtv led 13, 2011 16:10
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 TCe

Příspěvek od zzbysekk » stř bře 16, 2011 06:49

Tak da se tak jet. Ale je to vopruz. Chci jezdit normalne bez premysleni za rozumnou spotrebu.
Kamos is koupil civic 1,8 benzin atmosfera a jezdi dlouhodoby prumer za 6,6 a ja za 7,8. Tak k cemu jsou ty turba a dynamika je u Civica lepsi.
MB C250 Bluetec 4 Matic 2015
MB A250 AMG 2014
VW GOLF Variant 2013 2.0 TDI Black Magic - Prodan
BMW 320i E90 2007 Alpinwhite - Prodan-
Megane coupe 2010, 1,4Tce, Dynamique, Xenony, GT-Line paket , bílá -Prodano

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: 1.4 TCe

Příspěvek od Rado77 » stř bře 16, 2011 07:34

No jo no.....civic je Honda :mrgreen: :t18:
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
zzbysekk
Experienced member
Příspěvky: 538
Registrován: čtv led 13, 2011 16:10
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 TCe

Příspěvek od zzbysekk » stř bře 16, 2011 08:08

Rado77 píše:No jo no.....civic je Honda :mrgreen: :t18:
Hooondaaa, kazdopadne japonce moc nemusim. Palubka = lisovany pet lahve.
MB C250 Bluetec 4 Matic 2015
MB A250 AMG 2014
VW GOLF Variant 2013 2.0 TDI Black Magic - Prodan
BMW 320i E90 2007 Alpinwhite - Prodan-
Megane coupe 2010, 1,4Tce, Dynamique, Xenony, GT-Line paket , bílá -Prodano

Odpovědět

Zpět na „Renault Megane III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů