1.4 TCe
Moderátor: Moderators General
ja som dnes na kopci nechal auto 3,5h chladnut pri -5. Potom cestou s kopca po 2km prvy dielik, nasledne 6km z 90% brzdenie motorom a nasledne 2km do kopca a uz bola prevadzkova teplota. Pred zateplenim by som sa zahrieval raz tolko, kedze by motor poriadne premrzol. Cestou na kopec bolo rano aj -16 a ziaden problem s klesanim teploty, kurenim ako som mal bez zateplenia pri -14.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ještě jeden postřech když jsem dojel domů tak před barákem mi spadla teplota zase na první dílek zřejmě asi se otevřel termostat jinak si to nedovedu vysvětlit.a taky ráno se mi oběvilo na pp at nastartuju auto pro dobytí baterie to mám jako po baterce nebo si to hlídá počítač,protože sem se podíval na baterku a měl jsem zelenej puntík tak nevim ,pak sem jel pro maminu do práce avše okMiro_ba píše:ja som dnes na kopci nechal auto 3,5h chladnut pri -5. Potom cestou s kopca po 2km prvy dielik, nasledne 6km z 90% brzdenie motorom a nasledne 2km do kopca a uz bola prevadzkova teplota. Pred zateplenim by som sa zahrieval raz tolko, kedze by motor poriadne premrzol. Cestou na kopec bolo rano aj -16 a ziaden problem s klesanim teploty, kurenim ako som mal bez zateplenia pri -14.
Mlll 1.4TCe 96kw - dynamique ,šedá eclipse.171000 6.9l/100km
to se mi stalo taky, při kratších jízdách se baterka nestíhá dobíjet, zvlast kdyz mas zapnute vyhrivani sedacek, klimu, fukar, zadni okno radio svetla atd. vzal jsem to pro jistotu asi 20km na dalnici a nad 3000ot. a zhaslo to za chvili, pohodaPřnda píše:ještě jeden postřech když jsem dojel domů tak před barákem mi spadla teplota zase na první dílek zřejmě asi se otevřel termostat jinak si to nedovedu vysvětlit.a taky ráno se mi oběvilo na pp at nastartuju auto pro dobytí baterie to mám jako po baterce nebo si to hlídá počítač,protože sem se podíval na baterku a měl jsem zelenej puntík tak nevim ,pak sem jel pro maminu do práce avše okMiro_ba píše:ja som dnes na kopci nechal auto 3,5h chladnut pri -5. Potom cestou s kopca po 2km prvy dielik, nasledne 6km z 90% brzdenie motorom a nasledne 2km do kopca a uz bola prevadzkova teplota. Pred zateplenim by som sa zahrieval raz tolko, kedze by motor poriadne premrzol. Cestou na kopec bolo rano aj -16 a ziaden problem s klesanim teploty, kurenim ako som mal bez zateplenia pri -14.
Renault Scénic III 1,4 TCe Dynamique
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km
a co ta teplotaJack82 píše:to se mi stalo taky, při kratších jízdách se baterka nestíhá dobíjet, zvlast kdyz mas zapnute vyhrivani sedacek, klimu, fukar, zadni okno radio svetla atd. vzal jsem to pro jistotu asi 20km na dalnici a nad 3000ot. a zhaslo to za chvili, pohodaPřnda píše:ještě jeden postřech když jsem dojel domů tak před barákem mi spadla teplota zase na první dílek zřejmě asi se otevřel termostat jinak si to nedovedu vysvětlit.a taky ráno se mi oběvilo na pp at nastartuju auto pro dobytí baterie to mám jako po baterce nebo si to hlídá počítač,protože sem se podíval na baterku a měl jsem zelenej puntík tak nevim ,pak sem jel pro maminu do práce avše okMiro_ba píše:ja som dnes na kopci nechal auto 3,5h chladnut pri -5. Potom cestou s kopca po 2km prvy dielik, nasledne 6km z 90% brzdenie motorom a nasledne 2km do kopca a uz bola prevadzkova teplota. Pred zateplenim by som sa zahrieval raz tolko, kedze by motor poriadne premrzol. Cestou na kopec bolo rano aj -16 a ziaden problem s klesanim teploty, kurenim ako som mal bez zateplenia pri -14.
Mlll 1.4TCe 96kw - dynamique ,šedá eclipse.171000 6.9l/100km
přnda: jestli si jel před dojezdem k baraku z kopce bez plynu, je to normalka. me se jednou pri jizde po dalnici 200 a sundani nohy z plynu a prirozenem zpomalení na 100 teplota dokonce uplne ztratila (zadny dilek), bylo neco pod nulou. kdyz pojedes do kopce nebo po rovine byt pomalu, tak ti dilky nezmizi. i když buhvi jak by to vypadalo treba pri -25
Renault Scénic III 1,4 TCe Dynamique
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km
tak problém vyřešen (ťuk ťuk), plnící tlak musel být malinko snížen, ESP a tempomatu se nelíbilo v techto marastech tak ostré nastavení a házelo to chyby. Auto jede stále fantasticky, i když už tam není ta frenetická reakce na plyn. Ted na snehu to bylo stejne spis na obtíž a aby me to nechalo zas enekde viset, to nechci riskovat. Na jaře tam zkusím nechat nahrát opět ostrou mapu a dám ten KN filtr.rousini píše:No sakra to je nepříjemný. Jinak mechanicky by to neměl být problém, protože to navýšení není drastický. Doufejme, že to bude jen problém ŘJ. Držím palec.
Renault Scénic III 1,4 TCe Dynamique
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km
Jack82 píše:přnda: jestli si jel před dojezdem k baraku z kopce bez plynu, je to normalka. me se jednou pri jizde po dalnici 200 a sundani nohy z plynu a prirozenem zpomalení na 100 teplota dokonce uplne ztratila (zadny dilek), bylo neco pod nulou. kdyz pojedes do kopce nebo po rovine byt pomalu, tak ti dilky nezmizi. i když buhvi jak by to vypadalo treba pri -25
dík za odpověd ale já jel do kopce je fakt že sem sundal nohu z plynu tak nevím tet mám spotřebu tak 9,5 jenže ty blbý kopce.jinak spokojenost už mám najeto od poloviny června 16 000km autičko šlape jak hodinky. ješte dotaz nestalo se vám někdy že vám při dešti zateklo do auta nemoc ale kapičky tam byly.měl sem zahrádku na střeše.
Mlll 1.4TCe 96kw - dynamique ,šedá eclipse.171000 6.9l/100km
- zzbysekk
- Experienced member
- Příspěvky: 538
- Registrován: čtv led 13, 2011 16:10
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Mam teda analogovy ukazatel teploty. Ale nikdy se mi nestalo i v tech nejvetsich mrazech za by me rucicka teploty klesla byt o milimetrJack82 píše:přnda: jestli si jel před dojezdem k baraku z kopce bez plynu, je to normalka. me se jednou pri jizde po dalnici 200 a sundani nohy z plynu a prirozenem zpomalení na 100 teplota dokonce uplne ztratila (zadny dilek), bylo neco pod nulou. kdyz pojedes do kopce nebo po rovine byt pomalu, tak ti dilky nezmizi. i když buhvi jak by to vypadalo treba pri -25
A to jsem byl tuto zimu v Alpach a 10km klesani bez problemu, bylo tak -5°C.
Ve Slovinsku z hranic smerem do Rakouska 7 km klesani -17°C. taky zadny problem.
MB C250 Bluetec 4 Matic 2015
MB A250 AMG 2014
VW GOLF Variant 2013 2.0 TDI Black Magic - Prodan
BMW 320i E90 2007 Alpinwhite - Prodan-
Megane coupe 2010, 1,4Tce, Dynamique, Xenony, GT-Line paket , bílá -Prodano
MB A250 AMG 2014
VW GOLF Variant 2013 2.0 TDI Black Magic - Prodan
BMW 320i E90 2007 Alpinwhite - Prodan-
Megane coupe 2010, 1,4Tce, Dynamique, Xenony, GT-Line paket , bílá -Prodano
Re: 1.4 TCe
Mně se teď několikrát stalo, že mi po prudkém zrychlení(!) do omezovače spadla teplota na půlku (na pár sekund), tak mě napadlo, že se k čidlu dostala chladnější kapalina, která byla u dna, tak jestli při jízdě z kopce to není ten samý důvod.
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k Dynamique Xenony (2010)
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Re: 1.4 TCe
a ako dlho to spadnutie vydrzalo ? Len pocas tej akceleracie ?
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 TCe
Pokud se motor točí, aspoň benzín, o naftě pro malé zkušenosti mluvit nemohu, tak se přece musí stále hřát, resp. udržovat na provozní teplotě. Není to přece vzduchem chlazený dvoutakt, který se na volnoběžku ochlazuje.
Naposledy upravil(a) Concionator dne úte led 25, 2011 19:31, celkem upraveno 1 x.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: 1.4 TCe
zdravím podle mě se ta teplota ukáže dva dílky a při otevření termostatu se to ochladí tak to nachvilku zmizne asi?
Mlll 1.4TCe 96kw - dynamique ,šedá eclipse.171000 6.9l/100km
Re: 1.4 TCe
Bylo to jenom na pár sekund, prostě plný plyn na 3 do 6000, potom chvíli brzdění motorem na cca 100km/h (teplota spadla), přeřazení a zase normální jízda a za pár sekund zase teplota v normálu. Kdo ví, jak to mají udělané, na chvíli se k čidlu dostala voda o nižší teplotě.
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k Dynamique Xenony (2010)
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Re: 1.4 TCe
to je divne, aby ti behom par sekund skakala teplota pri zajhriatom motore o desiatky stupnov. To neurobi ani dCi. Napada ma problem elektriky
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
-
- Starting member
- Příspěvky: 18
- Registrován: stř lis 03, 2010 19:59
- Bydliště: pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 TCe
Ahoj, tak na meganu už mám 10t. km a pořád mě ještě baví;) V posledních týdnech se ale k příjemnému zvuku motoru přidalo něco dalšího - projevuje se to jen za jízdy na dvojku a trojku, když akceleruji a rychle sundám nohu z plynu, ozve se takové zahučení. Děje se jen za jízdy, v klidu nic, teĎ v mrazech je to horší. V servisu mi tvrdili, že s 1,4 Tce nemají ještě skoro zkušenosti a že nových meganů moc neopravují, protože jsou docela ok. A prý to dělá nejpíš turbo, "odfukuje" si po zátahu. A že když nesvítí žádná kontrola, tak je to v pořádku..:-/
Jak jste na tom ostatní majitelé toho to motoru? Normální zvuk nebo taky něco podobnýho? Díky, b.
Jak jste na tom ostatní majitelé toho to motoru? Normální zvuk nebo taky něco podobnýho? Díky, b.
Megane III Coupé 1,4 TCe Dynamique, oranžová Cayenne (2010). http://moje.auto.cz/xtalker/kupatko.html >> na prodej
Škoda Octavia RS TDI, racing blue (2014)
Škoda Octavia RS TDI, racing blue (2014)
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 TCe
tu to máš popísané http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=84&t=31758
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
-
- Starting member
- Příspěvky: 18
- Registrován: stř lis 03, 2010 19:59
- Bydliště: pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 TCe
Díky! To je přesně ono. Už jsem se začínal bát, abych nezůstal někde viset.pali.sk píše:tu to máš popísané http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=84&t=31758
Megane III Coupé 1,4 TCe Dynamique, oranžová Cayenne (2010). http://moje.auto.cz/xtalker/kupatko.html >> na prodej
Škoda Octavia RS TDI, racing blue (2014)
Škoda Octavia RS TDI, racing blue (2014)
Re: 1.4 TCe
tak páni kluci, dnes najeto 315km, z toho dálnice 100km zbytek mimoměsto a ca půl hodiny ve městě. Jízda do 110 dálnice, okreska 80-100, jízda jak s vajíčkama. Průměr kolem 65km/h a spotřeba se podržte 6,1l/100km!! to je poprvé co jsem po ujetí 70km viděl na PC dojezd 1010km!!! Trasa byla Plzeň-Praha D5, P6 -Teplice-Most-Žatec-Plzeň a přes celou Plzeň zase dom. Ale pod 6 už to asi vážně nejde, chvíli mi svítilo v Teplicích i 6,0 jenže pak jsem se tam motal a šlo to zase zpátky.
A pak že se nedá jezdit s TCe úsporně. By mi zajímalo jestli se timto stylem dá jet s 1,5dCi za 4l, podle mě ne, tedy alespoň v Scénicu
A pak že se nedá jezdit s TCe úsporně. By mi zajímalo jestli se timto stylem dá jet s 1,5dCi za 4l, podle mě ne, tedy alespoň v Scénicu
Renault Scénic III 1,4 TCe Dynamique
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km
Re: 1.4 TCe
teoreticky za 4,5l by to asi slo, aspon u mna, ale ci aj naozaj netusim. Este by vela zalezalo od pocasia. Co znamena dialnica do 110 ? 50/50 100-110 ci aj pod 100 ? Jednoznacne pekny vysledok, ale ty to mas ciple, takze nemozes porovnavat so seriovym dci, tam to tiez udajne klesa , takze kludne to za 4l mozno da. Som spravil za 4,2l BA-Sibenik-BA slabyvh 1400km a priemerka cca 80km/h. Z toho 480km mimo dialnice, ziadne kolony, mesto, plynula jazda a dialnica 100-114 priemerne - vacsinou v kolonach v pravom pruhu.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Re: 1.4 TCe
Miro: nechci se porovnávat s dieslem, ale jen házím do placu že se s TCe a navíc v MPV dá jet za 6l. Dálnice do 110 znamená že sem si chytl rychlej autobus kterej jel 110-120 a jel jsem částečně v jeho pytli s výsledkem asi 6,5l. Za tolik bych musel jet kolem 100-105 bez pomoci pytle, proto jsem psal do 110. Vezl jsem motorku vevnitř takže jsem ty okresky jel opravdu opatrně, státovky 90-100, pokud se to kroutilo tak do 90. Prostě se s TCe dá jet za 6l a hotovo. Včera jsem jel Plzeň-ČB-Plzeň po okresce s průměrem 70kmh v Cee´du CRDi, stejný styl jako s TCe den předtim, opatrná defenzivní jízda do 100kmh a z PC vypadlo 4,4l, ale nebylo tam město ani dálnice. Rozdíl ca 1,5l mezi hatch diesel a MPV turbobezin mi přijde jako úžasný minimum. Scénic 1,5dCi odhaduju takto na 4,7-4,9l, což je rozdíl mezi 1,2-1,4l. U 1,9 dCi by možná byl rozdíl pod litr. Prostě čim se jede pomaleji, tim je rozdíl turboDiesel/turboBenzin menší
Renault Scénic III 1,4 TCe Dynamique
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km
- zzbysekk
- Experienced member
- Příspěvky: 538
- Registrován: čtv led 13, 2011 16:10
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 TCe
Tak da se tak jet. Ale je to vopruz. Chci jezdit normalne bez premysleni za rozumnou spotrebu.
Kamos is koupil civic 1,8 benzin atmosfera a jezdi dlouhodoby prumer za 6,6 a ja za 7,8. Tak k cemu jsou ty turba a dynamika je u Civica lepsi.
Kamos is koupil civic 1,8 benzin atmosfera a jezdi dlouhodoby prumer za 6,6 a ja za 7,8. Tak k cemu jsou ty turba a dynamika je u Civica lepsi.
MB C250 Bluetec 4 Matic 2015
MB A250 AMG 2014
VW GOLF Variant 2013 2.0 TDI Black Magic - Prodan
BMW 320i E90 2007 Alpinwhite - Prodan-
Megane coupe 2010, 1,4Tce, Dynamique, Xenony, GT-Line paket , bílá -Prodano
MB A250 AMG 2014
VW GOLF Variant 2013 2.0 TDI Black Magic - Prodan
BMW 320i E90 2007 Alpinwhite - Prodan-
Megane coupe 2010, 1,4Tce, Dynamique, Xenony, GT-Line paket , bílá -Prodano
- zzbysekk
- Experienced member
- Příspěvky: 538
- Registrován: čtv led 13, 2011 16:10
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 TCe
Hooondaaa, kazdopadne japonce moc nemusim. Palubka = lisovany pet lahve.Rado77 píše:No jo no.....civic je Honda
MB C250 Bluetec 4 Matic 2015
MB A250 AMG 2014
VW GOLF Variant 2013 2.0 TDI Black Magic - Prodan
BMW 320i E90 2007 Alpinwhite - Prodan-
Megane coupe 2010, 1,4Tce, Dynamique, Xenony, GT-Line paket , bílá -Prodano
MB A250 AMG 2014
VW GOLF Variant 2013 2.0 TDI Black Magic - Prodan
BMW 320i E90 2007 Alpinwhite - Prodan-
Megane coupe 2010, 1,4Tce, Dynamique, Xenony, GT-Line paket , bílá -Prodano
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů