Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
Moderátor: Moderators General
Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
Ahoj,
Zkusím sem hodit svůj příspěvek a budu rád když by někdo věděl co stim a případně pomohl.
Řeším Renault Megane III 1,5dci 81kw, auto nejde nastartovat.
Diagnostika píše nízký tlak paliva na liště, skutečně měří nulu.
Regulátor jsem zkoušel jiný, mám zde tři. Dal jsem i jiné vysokotlaké čerpadlo a stejně, stále nula na liště. Myslel jsem zda nekecá čidlo tlaku takže jsem též zkoušel jiné, beze změny.
Napadá někoho něco?
Zkrátka z čerpadla nafta nejde.
Delphi diagnostika píše ještě jednu závadu, ale neznámou, může mít vliv???
Závady:
DTC00871C tlak na liště
1525F329
Díky za každou radu
Zkusím sem hodit svůj příspěvek a budu rád když by někdo věděl co stim a případně pomohl.
Řeším Renault Megane III 1,5dci 81kw, auto nejde nastartovat.
Diagnostika píše nízký tlak paliva na liště, skutečně měří nulu.
Regulátor jsem zkoušel jiný, mám zde tři. Dal jsem i jiné vysokotlaké čerpadlo a stejně, stále nula na liště. Myslel jsem zda nekecá čidlo tlaku takže jsem též zkoušel jiné, beze změny.
Napadá někoho něco?
Zkrátka z čerpadla nafta nejde.
Delphi diagnostika píše ještě jednu závadu, ale neznámou, může mít vliv???
Závady:
DTC00871C tlak na liště
1525F329
Díky za každou radu
Re: Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
Aká diagnostika sa použila?
-
- Experienced member
- Příspěvky: 508
- Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28
Re: Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
Ak bolo vyskusane ine vysokotlakove cerpadlo, tak asi mozeme vylucit problem cerpadla.
Regulator = pravdepodobne regulator tlaku na cerpadle - s nim som mal kedysi problem na Megane II a sposobuje toto chovanie - ale ak bol vymeneny, tak ho mozeme vylucit tiez.
Nasledne moze byt problem v tom, ze by cidlo tlaku na liste common railu davalo nespravne hodnoty. Podla popisu bolo ale tiez vymenene.
Z toho logicky vyplyva snad len jedina mozna pricina:
Problem jedneho alebo viacerych vstrekovacov - napr. pokazeny prepad, takze vsetka nafta ide do prepadu a vo vysokotlakovej casti systemu sa tak nevytvori dostatocny tlak pre start.
Toto sa da vyskusat testom prepadov jednotlivych vstrekovacov. Niekde na fore je tu navod, jak to urobit za pomoci par hadiciek a odmeriek.
Ako sa to auto chovalo v case predtym, nez prestalo startovat? Bol tak nejaky problem alebo naznak, ze by sa starty zhorsovali?
Aky tlak pise diagnostika pri starte? Len 0? Alebo sa tlak meni, akurat nedosiahne potrebnej hodnoty (myslim 300Barov?). Bez tejto medznej hodnoty tlaku jednotka vstrekovania neotvori vstrekovace a auto len toci bez paliva naprazdno.
Altermativne by mozno este slo skusit nastartovat zo startovacim sprejom, kedy by motor mohol dosiahnut vdaka spreju vyssie otacky. Tym by sa dvihol aj tlak vytvarany cerpadlom a ak ten prepad nie je otvoreny uplne, tak by to mohlo stacit na zvysenie tlaku nad danu hranicu a otvorenie vstrekovacov.
Tuto moznost som ale realne nikdy neskusal, takze uvazujem len cisto teoreticky.
Snad som aspon trochu pomohol.
Drzim palce pri oprave!
Regulator = pravdepodobne regulator tlaku na cerpadle - s nim som mal kedysi problem na Megane II a sposobuje toto chovanie - ale ak bol vymeneny, tak ho mozeme vylucit tiez.
Nasledne moze byt problem v tom, ze by cidlo tlaku na liste common railu davalo nespravne hodnoty. Podla popisu bolo ale tiez vymenene.
Z toho logicky vyplyva snad len jedina mozna pricina:
Problem jedneho alebo viacerych vstrekovacov - napr. pokazeny prepad, takze vsetka nafta ide do prepadu a vo vysokotlakovej casti systemu sa tak nevytvori dostatocny tlak pre start.
Toto sa da vyskusat testom prepadov jednotlivych vstrekovacov. Niekde na fore je tu navod, jak to urobit za pomoci par hadiciek a odmeriek.
Ako sa to auto chovalo v case predtym, nez prestalo startovat? Bol tak nejaky problem alebo naznak, ze by sa starty zhorsovali?
Aky tlak pise diagnostika pri starte? Len 0? Alebo sa tlak meni, akurat nedosiahne potrebnej hodnoty (myslim 300Barov?). Bez tejto medznej hodnoty tlaku jednotka vstrekovania neotvori vstrekovace a auto len toci bez paliva naprazdno.
Altermativne by mozno este slo skusit nastartovat zo startovacim sprejom, kedy by motor mohol dosiahnut vdaka spreju vyssie otacky. Tym by sa dvihol aj tlak vytvarany cerpadlom a ak ten prepad nie je otvoreny uplne, tak by to mohlo stacit na zvysenie tlaku nad danu hranicu a otvorenie vstrekovacov.
Tuto moznost som ale realne nikdy neskusal, takze uvazujem len cisto teoreticky.
Snad som aspon trochu pomohol.
Drzim palce pri oprave!
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Re: Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
Ano je o tak. Byla možnost zanovniho čerpadla tak jsem jej dal. Pak ještě z jiného další regulátor, tzn 3regulatory vyzkoušeny. Přepady měřit umím, měřil jsem je před výměnou čerpadla, sadu na to mám ale nemohu je teď měřit neboť z čerpadla nafta žádná nejde.
Kdykoliv po zkoušce startu naskočí závady jak jsem psal tlak listy a neznámá závada 1525F329 měřeno diagnostikou Delphi, nemám možnost Renault clip.
Zkusil jsem i start sprayem, udržuji jím motor v chodu klidně minutu ale v diagnostice tlak na liště stále 0.
Zkusil jsem zaslepit přepad z čerpadla a taky vývod ke vstřikování do filtru pevných částic.
Stále stejné, napadá mě jediné varianty....... Buď všechny regulátory špatné, nebo obě čerpadla špatná, nebo obě čidla tlaku, či snad problém v kabeláži k regulátoru nebo číslu nebo snad samotná ŘJ.
A nebo to může mít souvislost s neznámou závadou 1525F329 ???
Kdykoliv po zkoušce startu naskočí závady jak jsem psal tlak listy a neznámá závada 1525F329 měřeno diagnostikou Delphi, nemám možnost Renault clip.
Zkusil jsem i start sprayem, udržuji jím motor v chodu klidně minutu ale v diagnostice tlak na liště stále 0.
Zkusil jsem zaslepit přepad z čerpadla a taky vývod ke vstřikování do filtru pevných částic.
Stále stejné, napadá mě jediné varianty....... Buď všechny regulátory špatné, nebo obě čerpadla špatná, nebo obě čidla tlaku, či snad problém v kabeláži k regulátoru nebo číslu nebo snad samotná ŘJ.
A nebo to může mít souvislost s neznámou závadou 1525F329 ???
Naposledy upravil(a) Karel91 dne čtv bře 11, 2021 11:14, celkem upraveno 1 x.
Re: Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
Jinak před výměnou čerpadla se vozidlo chovalo tak že naskočil motor, ale chcipal, vždy klesal tlak na liště asi na 150bar. Což by teoreticky vedlo k tomu že čidlo je OK.
Psalo to ty samé závady, i tj 1525F329.
Další věc je že před výměnou čerpadla jsem zkusil i ty přepady vstřiků, ty byly jeden jak druhý. Od výměny auto nelze natočit a má stále tlak nula. Zkusil jsem i vrátit čerpadlo staré a taky už jen nula a nafta z něj žádná nebyjde. Někde se něco muselo stát a už jsem z toho jelen.
Nemá někdo hodnoty které mají být na kabeláži k.regulatoru?
Popřípadě jaký má mít regulátor odpor abych zjistil zda jsou v pořádku?
Přepadne něco o té neznámé závadě???
Dekuji
Psalo to ty samé závady, i tj 1525F329.
Další věc je že před výměnou čerpadla jsem zkusil i ty přepady vstřiků, ty byly jeden jak druhý. Od výměny auto nelze natočit a má stále tlak nula. Zkusil jsem i vrátit čerpadlo staré a taky už jen nula a nafta z něj žádná nebyjde. Někde se něco muselo stát a už jsem z toho jelen.
Nemá někdo hodnoty které mají být na kabeláži k.regulatoru?
Popřípadě jaký má mít regulátor odpor abych zjistil zda jsou v pořádku?
Přepadne něco o té neznámé závadě???
Dekuji
Re: Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
Máš čerpadlo v nádrži? Meral si tlak na nízkotlakom okruhu?
Re: Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
Myslím si že tam čerpadlo není, protože než jsem měnil čerpadlo vstřikovací tak jsem připojil na vstup do vysokotlak.cerpadla hadičku, tu jsem dal do flašky s naftou a salo si railove čerpadlo samo, chtěl jsem tím vyloučit špatnosti na přívodu paliva, jakož i filtr i když byl nový.
Má to balónek na přívodu paliva, tím se natlakuje vstup do railoveho čerpadla
Má to balónek na přívodu paliva, tím se natlakuje vstup do railoveho čerpadla
Re: Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
Ještě mám jeden poznatek, zkusil jsem lehce povolit regulátor tlaku, aby byl vlastně jako kdyby pootevřený.
Tim došlo ke změně a leze z čerpadla nafta a na liště je tlak 3 bary. Tzn čidlo tlaku je asi ok.
Zkusím tam tedy znovu nandat to zánovní čerpadlo a povolím taky regulátor a uvidím kolik to naměří.
Tim došlo ke změně a leze z čerpadla nafta a na liště je tlak 3 bary. Tzn čidlo tlaku je asi ok.
Zkusím tam tedy znovu nandat to zánovní čerpadlo a povolím taky regulátor a uvidím kolik to naměří.
Re: Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
Chcelo by to niekoho kto má Clip a vie stým robiť. Ostatné podmienky na štart sú splnené? Rátam, že balónik natlačíš natvrdo a nafty máš dosť a nenatankoval si benzín (to by bol väčší tlak ako 3 bar) Aký typ vstrekovačov máš?
Re: Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
Ano balonkem natlakuji. Je to nafta. Evim jestli dobře rozumím otázce ale je to Continental, jak čerpadlo tak tail, předpokládám že i výstřiky...
Do toho regulátoru vede v jednom kabelu 12V a v druhém necelých 5V.
To je v pořádku? Myslel jsem že regulátor bude jak cívka, v jednom kabelu plus a v druhém minus pól.
Do toho regulátoru vede v jednom kabelu 12V a v druhém necelých 5V.
To je v pořádku? Myslel jsem že regulátor bude jak cívka, v jednom kabelu plus a v druhém minus pól.
Re: Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
A čo predchádzalo tomu, že neštartuje? Zdochlo za jazdy?
Re: Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
Psalo závadu vstřikování, motor neměl výkon a diagnostikou vyčteny závady viz výše jak jsem psal.
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 584
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
Nemuze pricpany filtr pevnych castic omezit dodavku paliva do cerpadla?
Zase tak do toho nevidim.. jen premyslim..
Zase tak do toho nevidim.. jen premyslim..
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
No právě se toho též bojím, taky mě to napadlo.
Ta závada bez popisu 1525F329 když zadám do googlu tak někdo řešil rozpadlou hadičku od filtru k snímači diferenčních tlaku filtru pevných částic.
Ale ta hadička je jak nová a ok.
Ta závada bez popisu 1525F329 když zadám do googlu tak někdo řešil rozpadlou hadičku od filtru k snímači diferenčních tlaku filtru pevných částic.
Ale ta hadička je jak nová a ok.
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 584
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
Sice clipa mam, ale ve scenicu nemame filtr pev. castic.. takze ani nevim, jak je to tam zobrazene jeho naplneni..
Ale treba nekdo napise vice..
Ale treba nekdo napise vice..
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
Je balónik úplne tvrdý alebo je stále taký, že sa dá stačiť. Pretože vstrekovanie Continental by mali mať el.čerpadlo v nádrži a balónik slúži len ako tlmič rázov a preto by mal byť iba pružný a nedá sa s ním ťahať nafta (nie je to pumpička). Takže je možné že ti neide čerpadlo v nádrži. Ale neviem ktorú generáciu vstrekovania presne máš. Lebo niektoré mali aj 5-ty vstrekovač na DPF.
Re: Renault Megane III 2010 1,5dci 81kw
Ano toto má vedení od čerpadla vysokotlakého někam k výfuku. Též jsem to na čerpadle zkusil zaslepit jestli to třeba tam neprotéká, ale to bylo beze změny. Ten balónek ztvrdne, když odpojíme hadici dá se sním napumpovat láhev nafty....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů