Chcípá motor
Napsal: ned říj 18, 2020 16:54
Ahoj Renaulťáci.
Už si nevím rady. Prosím nevíte někdo kde by mohl být zádrhel. Už více než týden mám Meho Megana 1.6.16v 74kw,rv.2012 v servisu a nevědí si s tím rady.
Můj problém je v tom že mi začalo zlobit držení otáček motoru při startování. Po nastartování jsem vždy musel našlapat brzdový pedál aby auto nechcíplo. Následně to bylo ok a auto šlapalo v pohodě. Po zahřátí motoru a na krátkých vzdálenostech, kdy jsem musel použít v krátkých intervalech brzdu, tak motor po zastavení nechcípl. Po jízdě delší např. 10 min bez použití brzdy jsem musel 3-4 krát použít jemně brzdový pedál jinak by auto zhaslo po zabrzdění.
Pak jsem přijel na křižovatku, vyřadil rychlost a když padla zelená, tak jsem zařadil a přeskočil rozvodový řemen.
Takže byla udělána výměna rozvodů, ventily a škrtící kladka, která dle mechanika měla být důvodem toho chcípaní.
Nyní po výměně rozvodů se motor nastartuje v pohodě, ovšem po několika stlačení plynového pedálu se rozsvítí kontrolka motoru a otáčky to pořád drží 2200.
Nevíte někdo co to může způsobovat? Už si s tím prý neví rady.
Předem díky z rady.
Už si nevím rady. Prosím nevíte někdo kde by mohl být zádrhel. Už více než týden mám Meho Megana 1.6.16v 74kw,rv.2012 v servisu a nevědí si s tím rady.
Můj problém je v tom že mi začalo zlobit držení otáček motoru při startování. Po nastartování jsem vždy musel našlapat brzdový pedál aby auto nechcíplo. Následně to bylo ok a auto šlapalo v pohodě. Po zahřátí motoru a na krátkých vzdálenostech, kdy jsem musel použít v krátkých intervalech brzdu, tak motor po zastavení nechcípl. Po jízdě delší např. 10 min bez použití brzdy jsem musel 3-4 krát použít jemně brzdový pedál jinak by auto zhaslo po zabrzdění.
Pak jsem přijel na křižovatku, vyřadil rychlost a když padla zelená, tak jsem zařadil a přeskočil rozvodový řemen.
Takže byla udělána výměna rozvodů, ventily a škrtící kladka, která dle mechanika měla být důvodem toho chcípaní.
Nyní po výměně rozvodů se motor nastartuje v pohodě, ovšem po několika stlačení plynového pedálu se rozsvítí kontrolka motoru a otáčky to pořád drží 2200.
Nevíte někdo co to může způsobovat? Už si s tím prý neví rady.
Předem díky z rady.